-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaben92 #147798 üzenetére
Zseb-bikát félteném, nehogy túl nagy legyen neki az áram. Egy profi (nepper-grade ) rásegítő kéne szerintem, vagy bikakábellel (de talán úgy, hogy a másik autó lehetőleg ne járjon, mivel ezzel riogatják a népet mindig Prius csoportban, hogy bikázni tilos). Assistance esetleg ha van az autón, az még talán segíthet, ha nincs más elérhető opció.
-
Gaben92
őstag
válasz molnarpeter #147801 üzenetére
Valószínűleg ezek megoldanák a dolgot, de akkor is itt állnék egy 8 éves akksival amit már másodszor pulykázok meg. (Mikor megvettem az autót accessory módban sikerült lemerítenem annyit nyomkodtam )
Nekem amúgy ha jól rémlik hivatalosan “jump-start connection” van a géptető alatt és a kéziköny is arról regél csak, hogy hogy kell bikázni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nagyúr
válasz stickermajom #147803 üzenetére
A Focus sem frissíti a rendszerét (sync) wifi-n keresztül, pedig mekkora buli lenne. Azért a fícsör benne van, de sosem sikerül neki még csak elkezdeni sem (vagy találni új szoftvert )
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sutszi
veterán
Végre a [Mazda 3 Skyactiv X] teszt is itt van.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #147802 üzenetére
220€-ba került de végre sikerült beállítanom az órát.
Mocsok nagy mákom volt... Felhívtam reggel pár helyet, de sehol sámli, aztán az egyik helyen benyögi a manus, hogy van 1 darab mert valaki rendelt de nem ment el érte pedig többször is értesítették és lejárt a 14 napos megőrzési idő. Mondtam is neki, hogy úton vagyok és le ne merészelje adni. Ugyanazt a Yuasa HJ-SB46B24R-t kapta amivel a gyárból kigördült szóval jó lesz.És, hogy röhögjetek is:
A csere pikk-pakk megvolt leszámítva azt az apró malőrt, hogy mikor csatlakoztattam a negatívot megszólalt a riasztó. Kulcs az első ülésen, a központi meg lezárt mindent (gondolom kicsit meg volt még zavarodva, és nem ment a kulcsérzékelés, mert elvileg lehetetlen bezárni a kulcsot). Mászás be a csomagtartón keresztül az első ülésig, de még nem szinkronizált össze a rendszer (vagy a t.köm tudja), és kb 2 percig tartott mire le tudtam lőni a riasztót. Szomszéd pont jött, nézett is először, hogy szól a riasztó, csomagtartó nyitva, a migránsnak meg csak a lába lóg ki. Pont az a koma volt akitől annak idejénkölcsönkértemelkommunizáltam a töltőjét szóval legalább megismert. Mondtam neki, hogy ez volt a második kör az akksival, mostmár kapott újat.A fura az, hogy a beállítások egy részét megjegyezte, egy részét meg elfelejtette. A GPS-ben ott van minden korábbi cím, de a mentett rádiócsatornáknak se híre, se hamva. A nyitott ajtó picsogás is visszajött pedig azt is kikapcsoltam menüből korábban. A telefonokat megjegyezte, de az időzóna visszaállt Greenwich-re, stb.
Az aktuális időt lekérte valahonnan (12:00-al indult, aztán fél perc után beállt a rendesre 2 óra csúszással), az időzónát átlőttem East-re és minden happy. Ahogy nézem nálam az óraátállítás törlése se lesz sz.pás.
Ma én már tuti nem megyek dolgozni, inkább beszerelem végre azt a rohadt beltérfűtést amivel ez az egész "öljük meg az akksit, az jó!" huzavona indult.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
veterán
válasz stickermajom #147803 üzenetére
"megfelelő beállítás" = Mivel az akkori magyar rádióadók (pl. Danubius) sokszor pontatlan időjelet küldtek az RDS adatok között, ezért az Opel letiltotta a funkciót a régiónkban; emiatt át kellett állítani a régiót Tech2 műszerrel Németországra. Ezek szerint ez nem változott.
(A fürdőszobai rádiómban van RDS: magától átáll, pontos, stb...)
[ Szerkesztve ]
-
Fryskitt
addikt
Siren7 vadriasztót használ valaki? Vagy van tárgyilagos infója? Mert én csak a hivatalos weboldalt találtam, meg Győrfi Palikát (és amúgy innentől nekem már komolytalan is az egész...).
Azt írja, hogy 3kHz-en 120 decibel... az állati zavaró lenne szerintem benn is az autóban, mégis azt mondja, hogy nem hallható. Szerintem egy kettős üvegezésű Mercedesben lehet, hogy nem, de máshol igen. És vsz a városi utakon sem díjaznák esténként (tudom, azt mondja 70km/h-tól, de nyilván az alatt is szól, csak nem 120 dB, hanem kevesebb).
Plusz elég magas hangja van.... hamar elnyelődhet, főleg egy sűrű erdőben.
15e forint, ami nem drága, ha valóban jó, de az, ha kamu.Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #147805 üzenetére
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gaben92
őstag
válasz MunezXBK #147809 üzenetére
Szituáció függő. A finnem nem valami magabiztos még, de próbálom minél többet használni. Melóban olyan 50-50% az angol-finn arány mert amikor egy párszáz millió euró értékű hajó a tét akkor nem kockáztatsz olyan nyelvvel amit nem értesz még teljesen, de étterem, szerviz, normál beszélgetések az emberekkel már inkább finnül mennek.
Barátnőm sokkal szorgalmasabb mint én (mindig utáltam könyv előtt görnyedni) úgyhogy ő már lényegében csak akkor használ angolt ha a másik fél nem beszél finnül.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz tboldi #147815 üzenetére
Bőven nem. Nagyon ritka, hogy valakinek olyan akcentusa legyen. Legtöbbjük nagyon jól beszél és csak egy nagyon kis akcentusuk van, egy részük meg a helyi szlengben "rally english"-ként emlegetett stílust tolja (Lásd.: Tommi Mäkinen és Markus Grönholm)
Saint_:
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
tboldi
nagyúr
-
-
Gaben92
őstag
Na bent van végre az elektromos utastérfűtés is. Képek itt.
Végül sikerült helyet találni neki a kesztyűtartó alatt. Először azt hittem nem fog odaférni a lábtér világítása és a befúvónyílás (vagy mi) miatt, de megoldottam.
Egy 1400W-os cucc került bele, ez volt a legerősebb slim kivitel. Ha nem elég akkor majd kap egy nagyobbat.
Viszont aki ezt tervezte nem igazán számolt vele, hogy ezt valaha valaki le akarja majd szedni. Az első képen alul látszik a pöcök ami beakad (emelni kell és akkor old), a harmadikon, meg hogy mennyi hely van benyúlni ha le kellene venni.
Ki is próbáltam, működik frankón. Kellemesen meleg levegőt fúj, de szerintem bőven elég lesz arra, hogy befűtse az utasteret 2 óra alatt. Olyan 8 körül szoktam indulni melóba, úgyhogy a két órás limit miatt reggel 6-ra állítottam az órát, holnap meglátjuk milyen lesz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
enginev3.0
félisten
Vannak olyan régebbi autók amikben kevesebb az elektronika mint a mostaniakban, így kevesebb a hiba lehetőség
Nem fenyegeti kifejezetten a rozsdásodásÖrök élet +1 nap
Mint pl egy T5 transporter amit nyuzunk, leginkább csak a kopó alkatrészek mennek benne tönkre (620ezer km van benne)
Csak nekem nem ilyen stílus kell hanem csapott seggű vagy Szedán, sima személyautó
Minimum 1.6 vagy nagyobb hogy azért menjen is
Akár dízel is
I II III golf nem érdekel
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
EQMontoya
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz enginev3.0 #147824 üzenetére
IV Golf, az már horganyzott 1.9 SDI örökös, mint a szegénység, nincs semmi drága benne, viszont autópályára nem való a 64/68 lóval. TDI is tucat motor, gondolom a T5 is 1.9 PD, de ezekben még volt adagolós egyszerűbb (90/110 ló).
Bora, Octavia, Leon, Toledo ugyanaz, illetve A3 is, de abból csak TDI volt (kettőstömegű, turbó).
Kisebb méretben Polo, Ibiza, Fabia, oda már elég az SDI jobban.
Nagyobbak közül Passat , A4, és Superb, azoknál a futómű tud drágább lenni.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #147822 üzenetére
Ez a pici cucc 1400W? Az szép Biztos jó dolog lehet a hideg (fagyos) reggeleken. Tök durva egyébként, hogy a Lexusban még az utasnak is van térd légzsákja. Nekem fullos Aurisban csak a vezetőnél volt.
Most már én is bekapcsoltam a kocsiban az állófűtést. 8 fok párás reggel volt, elég jól jött, hogy leszárította a szélvédőt és kellemes meleg volt az utastérben. 20 perc fűtés 22 fokon 5km hatótávot kért el Nyilván ahogy egyre hidegebb lesz a reggel annál több fogy majd belőle. Ahogy figyeltem maxon olyan 3-4 kw-os a fűtés fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
enginev3.0
félisten
válasz molnarpeter #147826 üzenetére
Zsír köszi
Bevallom hogy amíg tető nincs a fejem fölött addig nem vagyok hajlandó újabb autót venni mert egyszerűen többe kerül évek során mint a ház
Rohadás ezeknek?
Leon melyik Leon? IV golf már jobban tetszik, az is jó? Bora és Octavia kilőve, Fabia is
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Magnum_
nagyúr
Uj Passat GTE
Mondjuk eg 15-20kwh akku igazan belefert volna, de varosi kozlekedesre nagyvarosi szinten is eleg lehet a delej, a lassu toltes miatt meg egyertelmuen az otthoni, ejszakai toltes miatt maradhatott buta.
Kellene, de draga, holott az ampera ennel tobbet tudott 7-8eve. Alahuzom: 7-8 eve. 10 mikulasert meg versenykepes is lenne, ugyanennyiert.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #147827 üzenetére
Ha azt nézed, hogy egy hajszárító is kb 1500-1600W, annyira nem meglepő szerintem. Legtöbb embernek itt van az autóban, gondolom ha nem érne semmit, akkor nem lenne. Kíváncsi vagyok nagyon mit fog alakítani holnap.
Itthon garázsban van az autó, szóval annyira nem vészes a dolog, de melóhelyen kint parkolok 8 órát, ott lesz igazán hasznos.
Neked azért kicsit más az állófűtés működés szempontjából mint ez, szóval nem csodálom, hogy többet kér. De te legalább be tudod kapcsolni akár egy mező közepén is.
Elvileg 6 légzsák van az autóban amúgy. A 2 rendes, 2 térd és 2 függöny.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz BigBlackDog #147832 üzenetére
Ja de... Azokról mindig elfeledkezek. Az ülés oldalából nyílnak.
Így valahogy:
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #147830 üzenetére
Még mindig nagyon tetszik
Ezek tényleg városi autók arra pár km-re. Ha fizetőssé válik a töltés, főleg perc alapon akkor meg már pláne nem éri meg. Otthon vagy munkahelyen a legjobb ezeket tölteni sima 230-ról.
A VW még mindig nagyon komoly felárat kér értük az biztos. Még talán olcsóbb is lett valamivel az előző verzióhoz képest. Amit mi vettünk azért valaki 4 évvel ezelőtt 54000 eurót fizetett. Nagyon drágák voltak új korukban.(#147831) Gaben92: Kell is nekem ez, mert itt a panelparkolóban nincs áram sehol se. Mondjuk mivel ez sima fűtőszálas, ezért max 2-3 órát tudna full akkumulátorral fűteni, már ha képes lenne rá. 3x30 percre lehet max beállítani. Majd ha jönnek a téli hidegek, akkor benyomom, hogy reggel 30 percre menjen és talán pont elég lesz arra, hogy megolvassza majd a jeget és ne kelljen kapargatni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz enginev3.0 #147828 üzenetére
Legegyszerűbb, ha lóerő alapján szűröd, 1.9 adagolós technika 64/68(szívó sima kuplunggal), 90/110(turbós kettőstömegűvel). Tartós a TDI is, csak már mind régi, nézz rá az alkatrészek árára.
Rozsda: amit szerintem érdemes megnézni, az az első sárvédő közepén felül és az ajtó felé alul, illetve annak folytatásában küszöb eleje; csomagtérajtó; hátsó híd; hátsó sárvédő alja, ahol kapja a kavicsokat. Sárvédő dobbetétet kikapva elöl évente 1-2x ki kell takarítani, és akkor boldogság, különben jöhet a karosszériás
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #147835 üzenetére
Bőven elég lesz ha csak éppen fellazítja. Akkor már sokkal egyszerűbb lesz leszedni róla a jeget. Ez sem sokkal hatékonyabb, mert előbb felmelegíti a vizet és utána azt keringeti teljesen hagyományos módon.
De egy biztos, hogy jobb lesz mint a semmi
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
Kértem időpontot a fólia pótlására, holnap 14:30. Ahhoz képest, hogy egy hónapos várólista szokott lenni... Biztos van egy “lyukas” órájuk, de én ennek csak örülök.
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #147839 üzenetére
Április óta hozzá volt szabva, de most megdumálom velük, hogy igyekezzenek eltalálni az eredeti bevágás széleit.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
-
enginev3.0
félisten
válasz molnarpeter #147836 üzenetére
Azért a 64/68 LE az elég kevés, 110 sem sok, csak ezek az opciók vannak?
E46 mennyire bajos? Bevallom piszkosul tetszik, de ugye 3 betűs
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Gaben92
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz enginev3.0 #147847 üzenetére
Ha prémium vonal, akkor A3, Golf technika van alatta, nem drága. Olcsóbb 3er esetén már rozsda probléma lehet, és common rail dízel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gaben92 #147848 üzenetére
Mehet hígítás nélkül. Múltkor bemérettem -35-ig én is jó lennék. Bár az ablakmosóban csak -20 fokig jó lötty van (Turtle Wax)...
#nincsbennetarcsi