Hirdetés
- Sérthette a magánszférát a Siri, 95 millió dollárban egyezett ki az Apple
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Windows 7
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Apple TV+
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- ASUS routerek
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soma01
veterán
válasz Dare2Live #7003 üzenetére
Nem az SL a minimum? Amúgy meg nem olyan drága olaj az aminek litere 3000 ft alatt van. Kb. ennyi lesz nekem a 0W30 is.
GF6A-t is nézegettem, mert ugye az ugyan az, mint az API SP. Az SP meg mehet bele, mert visszafelé kompatibilis az SL-lel is elvileg. De ezeknek az SP szintű olajoknak szépen megy lefelé a HTHS-e és a TBN is. Az meg sincs határozva. Azt meg szerintem nem kellene, így levinni. Bár a német kézikönyv meg simán ajánl C2 , C3 olajat ebbe az 1,6-os benzin motorba. Szóval tudja a fene. Valószínűleg semmi baja nem lesz. Bár nekik eladó az új autó, meg a szerviz is ráér... 2019-ben, amikor még adtak el ilyen motorral autót, nem volt még SP szabvány. GF5 volt, de azt se írták oda, csak az MPI meg T-GDI motorokhoz. Szóval nekem az A5B5 vagy A7B7 biztonságosabb választásnak tűnik. Mellé mehet GF6 is ha nem üti egymást a két szabvány. Amit most nem tudok kapásból.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest