-
PROHARDVER!
KODI MAGYAR KIEGÉSZÍTŐK!
-
(rögzített hozzászólás)
StreamShark kérdésedet ide tedd fel, miután ezt és ezt elolvastad!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyi.mTs
addikt
TV okosító stick-en (amazon fire tv 4k) használom a kodit full hd felbontáson.
A beállítás/ eszköz / felszín / nagyítás -4%-on van, hogy ne lógjon ki a képből
Mit és hol kellene beállítanom, hogy a videók is beleférjenek a képbe és ne vágja le a szélét? -
blakey
titán
válasz
Flowtation #33048 üzenetére
Van tisztítás a beállítások alatt, videóra és zenére egyaránt. Nem kell törölni a felcsatolt mappákat. Ajánlom neked is figyelmedbe ennek az elolvasását.
-
roti86
őstag
válasz
mefistofeles #33046 üzenetére
csak a legfrissebbet töltsd le.
-
Skacok, úgy tűnik, hogy kodin keresztül tök jó a HBO Go. Most az MS repot akarom feltenni. Az oldalon van egy halom zip. Mind kell vagy elég a legfrissebb? Hót amatőr vagyok és az összefoglalóbol nem jön le nekem, hogy mit is kéne letölteni...
-
divan
őstag
válasz
Flowtation #33044 üzenetére
Nem, ez visszamenőleg nem változtat, csak az ezutáni ellenőrzésekre vonatkozik.
-
divan
őstag
válasz
Flowtation #33032 üzenetére
Ha nem a tartalommegadásnál állítod be a scraper tulajdonságait, hanem a kiegészítőknél, akkor elég egyszer beállítani, és a tartalommegadásnál már azokkal a beállításokkal fog dolgozni.
-
Imi1981
veterán
Tévén megy de semmi nem állítható! Még a felirat és hang sem. Régi Samsung 48 h6400. Lassú is de azt még elviselném de ez, hogy a feliraton és hangon sem tudom állítani a nyelvet ez így nem jó. Ha szinkronos nem kell felirat mert idegesít, ha angol akkor meg kell. Amúgy coreelecen sokkal szebb lenne a kép ha nem akadozna 1080P-ben mint a tévén.
-
blakey
titán
válasz
Imi1981 #33036 üzenetére