Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
Sötétítve
Sajnos nem felhőtlen a mosolyom.
Srác megmérte, alapból a német "Comfort-line" 27% sötétítést kapott. Szóval lebeszélt az 5% fóliáról mert az nagyon sötét lenne, és rakjunk inkább 25%, mert azzal ~6% jön ki.
Bele is egyeztem, de a végeredményen még túl átlátszó (kép annyira nem adja vissza).B oszloptól hátra került 3M FX HP 25%, B-től előre az első ablakokra és a kis háromszögablakokra pedig UV fólia.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
uriember
aktív tag
Autodocról annyit, hogy nem magyar cég, jó áraik vannak és sok mindenük is van, de ha cserélni kell vagy csak visszáruzni, akkor - mivel nincs magyar telephelyük -, Berlinbe kell küldened a cuccot, annak szállítási költségével terhelve, ami nem kevés (pl GLS kis csomagot 18e Ft-ért szállít oda). Ha tutira az kell, amit rendelsz, akkor OK, az ottani supporttal le tudod levelezni alvázszám szerint, segítenek, de pl engem elriasztott a berlini esetleges visszaszállítás... Magyar cégek, (zsu.hu, fékmester.hu) hasonló árakon dolgoznak, de mégis itt vannak helyben. Te döntesz.
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
zolynet
veterán
Accordon Zimmermann tárcsa és betét párost használom, utóbbit az autodoc-ról vettem.
Eddig nincs onnan negatív tapasztalat. Arra hívták fel a figyelmem ha esetleg valamiféle hibás áru visszaküldés lenne akkor mennyire rugalmasak. Na ebbe még nem futottam, így a hátsó tárcsa+betétet is innen rendelem hamarosan.Life is too short to stay stock!
-
rwu
tag
Sziasztok.
Cserélném a tárcsákat és a fékbetéteket a 2007es 1,6 civic sedanon, ezzel kapcsolatban lenne kérdésem:
Ki melyik márkára esküszik? (nem versenyre kell).
16os alufelni (külön téli-nyári), gondolom a 282 mm is be megy alá.
Autodoc-ról van valakinek tapasztalata?
Esetleg valami hasznos tanács?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv,
rw[ Szerkesztve ]
S22U*hondacivic*
-
Micsurin
nagyúr
Végzetes hiba következett be a Jazzen nem is értem egy Honda, hogy mer elromlani? Szörnyű hova fajult ez a világ...
Kiégett az olaj nyomás visszajelző. Tudnátok egy égő típust mondani? (2005, 1.2) Mennyire burkolat bontós bravúr a csere? Egy ilyen hiba után nem maradhat a háznál...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz sugarforce #59888 üzenetére
Mér'? A WagonR-ünkben is 18k km volt csak 9 évesen...
Aztán az utóbbi 6-ban meg beleszaladt plusz 137k.szerk.: Ha valaki esetleg kételkedne, nyugodtan lekérdezheti.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Ennél a generációnál még nem is volt olyan elnevezés, hogy Elegance, az csak később jött (legalábbis itt Európában). Ez egy ugyanolyan LS, mint az enyém, csak van ködlámpája, ami opcionális extra volt anno, meg a hűtőrács másabb picit, amit szintén külön lehetett rendelni.
[ Szerkesztve ]
-
eisento
addikt
Skacok. errol kellene nekem velemeny igy latatlanba, van-e vmi gyanus rajta arat tekintve milyen stb... [link]
[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
tboldi
nagyúr
A 2008-as gazdasági válságnak köszönhetően vagy nagyon öreg és lepukkant motort tudsz venni, vagy páréves szépet, ami éppencsak egy picivel olcsóbb az új, 0 km-eshez képest, 10 év körüli, még nem olyan szar szinte nincs is. Aki teheti, nyilván az újat választja, de 1 milláért csak az öreg, lepukkant jöhet szóba. A legolcsóbb, új Honda, a 125-ös Monkey (majomköszörű ) is 1,3 körül indul.
Ráadásul az utóbbi években kúsznak felfelé az árak. Nekem egy CB500X-em volt, 1,62- ért vettem 9 hónaposan (akkori új ára 1,87 volt), ma már 2,3-ért árulják.Ebből a keretből én egy gombóc Swiftet keresnék, abból már találni szépet, de ha kell az Accord méret, akkor nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
-
nagyúr
válasz yodamester10 #59872 üzenetére
Irtam fentebb, hogy nem feltétlenül jon ez mind elo. Az esely megvan ra, nap mint nap latom ki mivel sziv eppen az accordos csoportokban. 1 millaert altalaban nem a tip-top darabok mennek, ezt te is tudod.
-
yodamester10
őstag
válasz tboy93 #59866 üzenetére
Távol álljon tőlem,hogy megbántsalak de benzines tulajként ne fess ilyen rossz képet a 2,2 dízelről
egyedülülő
Ezt kergettem 2 évig,ha nem vagyok gondos autó mániás akkor a gázpedál jeladón kívül csak gázolaj kellett volna bele.De mivel az vagyok ezért költöttem rá.Privátba szívesen válaszolok a kérdéseidre.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz egyedülülő #59868 üzenetére
Nekem egy 2007-es 2.0 van, nagyon szeretem Viszont ezek a kereted duplajaba kerulnek.
-
egyedülülő
őstag
válasz tboy93 #59866 üzenetére
Köszi a felvilágosítást. Ez ilyen szitu, páromnak kell a kocsi, így magamnak keresnem kell valamit. Most meg csak ennyit tudok egyik pillanatról a másikra rááldozni a kocsiprojektre. Hirtelen jött az új helyzet. Mèg akkor átgondolom.
Amúgy ezek jó kis kocsik. Apám 2003-ban vette a sajátját a 155 lovas benzinest. '17-ben lett eladva,de addig szinte hibamentes volt a kocsi, kivéve a kopó dolgokat.
[ Szerkesztve ]
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
nagyúr
válasz egyedülülő #59865 üzenetére
Ennyi penzert felejtsd el.
Dmf + kuplung + munkadij 400k (gyari cuccal), ha bajos a lanc, marpedig az 1 millas daraboknal siman lehet vele baj, akkor az szinten meg tud enni 400-at, leomlo repedes tipushiba, 100 korul megvan a csere, szervocso reped az is kb 90k, feltengelyek, also talpasok amire figyelni kell a futomuben, gazpedal jelado (70 kornyeke), klimakompresszor (isten tudja mennyi). Ua rendszer nem szokott megkotlani, de ha megis akkor pl egy gyári magas nyomasu pumpa is kb 400 ha jol emlekszem. Ezek kozul tobbel is szembe fogsz kerulni az egymisis mezonyben, amugy nyilvan nem feltétlenül jon élő minden, foleg nem egyszerre.
[ Szerkesztve ]
-
egyedülülő
őstag
Sziasztok!
Munkához keresek autót, napi használatra, főleg vidékre. 1 milla a keret+kötelezők. A 2003-tól gyártott Accord is a látómezőmbe került, abból is az 2.2 dizel. Ennyi pénzért érdemes ezeket nézni egyáltalán? Mire érdemes figyelni?
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
-
LobiDrg
aktív tag
Sziasztok ! Régóta olvasgatom a fórumot de most írnék egy kicsit a sajátomról ha megengeditek
Az autót 2014-ben vettem 68xxx. km-rel teljesen gyári állapotban. Azóta jópár változtatás történt az autón . Ezek a teljesség igénye nélkül: D16Z6 VTEC portolt hengerfej illetve szívsor és a hengerfejhez tartozó gyújtás, egyedileg gyártott 4-1 rozsdamentes leömlő, P28 írható motorvezérlő 100-as benzinre programozva, rajtprogram, K&N direkt levegőszűrő (2.000km-ként tisztítva, olajozva), Merwede 30/30mm-es progresszív ültetőrugók, az összes szilent kicserélve gyári újra, EBC 262mm-es fékek EBC Green Stuff betétekkel, Japan Racing JR12 kerekek, Toyo Proxes T1R gumik, Poliuretán Type-R toldat elöl-hátul, Valódi carbon EK9 hátsó szárny, Llumar műbizonylatos sötétítés, Paragi (szolid hangú) hangolható műbizonylatos kipufogódob stb...Nincs szétbarmolva a komplett kipufogórendszer, így a hangja is szép, főleg ezzel a leömlővel . Sajnos sikerült elütnöm egy vaddisznót, így a bal első lámpa környékén minimális lakatolásra szorult illetve egy pár elemet cserélni is kellet ( 2db első lámpa, lökhárító, balos sárvédő, balos ajtó). Ezt követően profi minőségben le lett fényezve mindenhol az autó. Én vagyok a második tulajdonosa az autónak, rozsda soha nem volt rajta és valószínűleg nem is lesz egy darabig még a szuper alváz és üregvédelemnek köszönhetően. 1999-ben vásárolta az első tulaj a szegedi Honda Szallerbeck-nél, azóta a mai napig garázsban van tartva az autó, én konkrétan csak száraz időben vettem elő. Egy füzetben folyamatosan vezettem az összes olajcserét, illetve az összes szervizelést a legkisebb apróságig, ami csak volt...Így utólag belegondolva lehet, hogy kár volt elcseszni egy szépen megőrzött gyári autót de ugye fiatalság, bolondság
[ Szerkesztve ]
-
Alex0124
csendes tag
válasz yodamester10 #59857 üzenetére
Köszönöm.
-
Alex0124
csendes tag
válasz yodamester10 #59854 üzenetére
Nem, hanem egy olyan oldalra, amit a szervíz tölt ki, amikor olajcsere, olajszűrőcsere, pollenszűrőcsre van, km óraállással, és dátummal.
-
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #59845 üzenetére
Nekem a fekete type s-en van fólia, szintén Llumar. Még újkorában tették fel az autóra. Mivel nem kaptam hozzá műbizonylatot az eladótól, utólag kértem meg a Llumartól, amit meg is kaptam. A műbizonylat szerint a fólia 18% fényáteresztésű. Sötétített autóval még nem volt dolgom, szóval összehasonlítási alapom nincs, de ezzel én elégedett vagyok. Ha gondolod, pár képet megpróbálhatok csinálni a fóliáról.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
No, jon a nyár, bejelentkeztem egy hatso ablak foliazasra juni29-re, vegul Llumar kerul fel, valami combosabb bababarát verzió. Meg azt nem dontottem el egyedül, hogy fullos fekete legyen vagy eggyel kevesbe durva.
-
tboldi
nagyúr
válasz Zsombe #59842 üzenetére
Alapvetően nem is a szélességkülönbséggel van a baj, mert a gumi ugyanúgy 175-ös lenne, vagyis annyi történne csupán, hogy kevésbé lenne dundi a gumi oldalfala, inkább egyenes, egyvonalban a felni síkjával.
Na, de nem mindegy, hogy az ET mekkora, mert pl. ha a keskenyebb és a szélesebb felni is ET45, akkor az a belső felén, a futóműnél már jelenthet gondot.Bár ezek nem nagy eltérések, és nagy valószínűséggel nem is lesz gond, de azért nem árt résen lenni, nehogy csalódás legyen a vége.
[ Szerkesztve ]
-
Zsombe
senior tag
Sziasztok!
Insight gyári gumi mérete 185/55 R16. Télire a váltója 175/65 R15. Kérdés, hogy a 175-ös szélességű gumit fel lehet tenni 6" széles Jazz felnire, vagy inkább 5,5"-osat keressek?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
-cobra-
aktív tag
válasz flegga92 #59827 üzenetére
Nekem a nagyon finom szövésű (0000) acélgyapjú + krómtisztító szinte újjá varázsolta.
-
zolynet
veterán
válasz flegga92 #59827 üzenetére
Ajánlásra vettem egy ilyet és tényleg bevállt: hobbi polír szett
Biztos van ennél jobb, olcsóbb vagy éppen drágább, ez alkalommal nem néztem utána neten órákat, megvettem és nekiestem.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
Még mielőtt a helyére menne egy kicsit felpolíroztam.
Kösz nandow a kipuffanókat!
Ha esetleg sok lenne (nem hiszem) kapnak hangtompítókat.
Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
-
uriember
aktív tag
válasz honda23 #59819 üzenetére
A dugók javítása és a szimmeringek 150e (hengerfej, karter le-fel, tömítések, lehúzó gyűrűk, szimmeringek+síkolás ha kell) + a vezérlés. Az meg fix 10-max 15e + anyagot én viszem. Plusz újabb szűrő+olajcsere, de akkor van egy felújított motorom. Egyszer jó lesz...Már csak az automata klíma van hátra, kondenzátor csövei lógnak - ergó lyukasak is, hűtő hullámlamellák kihullva az első pár sor cső közül, szárító-szűrő már kicserélve, remélem kondenzátor csere után már tömített lesz és mehet bele a gáz - jön a nyár...Majd ha kicseréltem a kondenzátort, teszek fel elrettentő képeket róla...
Kicsit sok volt belőlem így egymás után, bocsi.
[ Szerkesztve ]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
uriember
aktív tag
Ez azért elég meggyőző... [link]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
honda23
aktív tag
válasz uriember #59804 üzenetére
3 csavar. Kiszeded az óra egységet. Kb 5 perc.
Videóval csinálva. Mondjuk ez a 3 ajtós sport volt.
Valszeg ki van szedve az izzó belőle.
Ez itt Fehérváron 15 éve bevett szokás sok kereskedésnél...
9 izzó volt az ep3 civicemben azt hiszem. Nekem meg volt mind.
Ha nincs benne az izzó, nem fog világítani.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
uriember
aktív tag
válasz uriember #59808 üzenetére
Fejlemények: lent voltam Debrecenben, megegyeztem a kereskedővel és a volt tulajjal, hogy kapok 120e-t és nincs pereskedés. A lehető legjobb fejlemény, persze nem ismerte el a volt tulaj, de rá lett beszélve. A kereskedő megkérdezte a szerelőjét, hogy megfelelő olajat raktam-e a motorba (Motul x-clean fe 5w30), megerősítette, hogy talán a legjobbat, tehát nem én rontottam el a motort, a szerelő haveri alapon vállalta volna 1 hónap múlva 150e-ért...Közben kiderült, hogy a régi tulajnak a szerelője, hogy kicserélte az olajat meg a szűrőt is (persze, Ártándon talált Mann szűrőt...), de nem ellenőrizte a tulaj, és a szintet se nézegette...csak járt vele a zasszony. Kérdeztem mit tett bele, mondta valami 10w40-t. Télen 4-5km-ek, hidegindítás és nő...
Na mindegy, hepiend szerencsémre... Jöhet a motorfelújítás (kompressziógyűrűket nem cseréltetek, csak az olajlehúzókat, ha kell szelepszár szimmeringeket, ránéz a hajtókarcsapágyakra, bár azok életben maradtak szerintem, hengerfej síkolás, ha kell, hengerfej tömítés és meglesz a vezérlés csere is egyben feszítőstől, vízpumpástól), kompressziógyűrűk jók, mert 5,2 literrel jártam meg Debrecent oda-vissza és ugrik, mint nyúl a kocsi. Viszont az olajam megint a nívópálca alján, alsó alatt (450km).Pffffffff.....
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
dgyuri0123
nagyúr
Hi!
Ma voltam Jazz Comfort 1.3 első éves szervizén M&M-ben. Számla vége 56 pénz lett. 0W20 olaj, olaj, pollen és levegőszűrő cserével. Nem mondom hogy nem fájt, de ennyit megér a nyugalom. Nyiszogó kuplungra annyit mondtak, hogy használjam így nyugodtan, ha rosszabb lesz, akkor munkahenger csere. No olajozás... ??
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
batai15
félisten
Sziasztok 2010 körüli accord dízelek milyenek mennyire jók a ezek a dízelek ?azt olvastam hogy talán az egyik legjobb dízel ami létezik ,talán a turbó mivel olasz a gyenge pont .
-
uriember
aktív tag
válasz yodamester10 #59807 üzenetére
Az a baj, hogy a kereskedőnél csak bizományban volt a kocsi, az eladóval nem is találkoztam, a kereskedő hozta be az eladónak, tehát a kereskedő mossa kezeit, és a telefonját sem veszi fel. Ráadásul Debrecen, tehát Pest környékéről még csak az sincs, hogy "leugrom beszélgetni". Ráadásul nekem kell ilyenkor bizonyítani, hogy az eladáskor már fennállt ez a hiba, hiába tudja mindenki - vevő, eladó, kereskedő -, ezt bizonyítani kell, tehát elég bonyolult a helyzet.
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
uriember
aktív tag
válasz flegga92 #59805 üzenetére
Egzakt adatok kellenének nekem (dátum vagy km), hogy sikerrel pereljek, ilyen kinyerhető a komputerből? Az meg elég bájos, hogy kismillió bizbasz érzékelő van, de ami a motor szempontjából a legfontosabb, a motor+olajozás kombó meg ennyire védtelen .
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
flegga92
senior tag
Nincs visszajelző, az olaj nyomás lámpa világít, ha már nincs elég olajnyomás, de akkor már nagyon kevés olaj van benne. Első körben a VTEC szelep nem nyit, arra dob hibát, de ha nem forgatod 4000 felé akkor ez sem jön elő.
-
uriember
aktív tag
Srácok, már kitárgyaltuk itt a kálváriámat a 7gen Civic 2004 1,6i 5d-vel (magas olajfogyasztás, 550km 0,5-1liter), az lenne a kérdésem, mivel perelni akarom az eladót, hogy 1./ a Civic, ha egy bizonyos olajszint alá megy a nívó, akkor nem kéne kijelezni valahogy a műszerfalon, hogy ácsi, baj van, minimum rá kell tölteni? 2./ a kompjúterből ki lehet olvastatni hogy mikor (dátum vagy km) történt a meghibásodás, vagyis mikortól nincs rendes olajozás? Elég nehezen tudom elképzelni, hogy semmi jelzés nincs a problémáról, bármilyen autóm volt eddig, ha kevés olaj volt benne, akkor villogott az olajnyomás jelző, most semmi...Esetleg valami érzékelő, amit megmókoltak, de leginkább tárolt adatokban bízok. Elviszem hétfőn szervizbe hibakód olvasásra, de kíváncsi vagyok, hogy tud-e valaki infókat erről. Köszi.
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
Manitou
veterán
Egy 6os vátót el tudnék bele képzelni pedig Amúgy fura, de tök nyomatékosnak érzem már 2000-3000 között is az előző 1,4 nissan után, abszolut élhető, nem kell szénné forgatni, ha dinamikusan akar haladni vele az ember. Ez valami eco VTEC motor, nincs olyan ugrás és váltás hangban mint a sima vtec motoroknál, ebben egyenletesen jön az erő érzetre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ukrajnai háború
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Felújított Herman Miller Aeron Classic B méret prémium gurulós irodai szék
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest