Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
Mitől lehet, hogy a klíma érezhetően visszafogja a kocsit?
Eddig nem volt gond, szinte észre se lehetett venni, most viszont ha behúz a klíma kuplungja akkor 4000 fordulatig alig akar gyorsulni, ha gyorsítás közben visszaenged, akkor meg gyorsul rendesen.
Hűtés rendben van, semmi fura hang nem jön. -
BigBlackDog
veterán
válasz zolynet #60497 üzenetére
A mosó kialakítása, a lándzsák formája és a programok alapján is kb. ugyanolyannak tűnik számomra, mint ami a budaörsi Auchannál van.
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #60486 üzenetére
Még nem lusta, szedi szépen a lábát, legalábbis a 83 pacihoz képest. Bár, amikor először vezettem, azt hittem, hogy be van húzva a kézifék 😆
Na akkor megvan az indok, hogy ezzel menjünk kirándulni, nem a nagytesóval...😀"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Manitou
veterán
Reggel megkotlott az aksi a kis 7gen civicben. Most töltőn van, de szerintem ez már az utolsókat rughatja. Pénteken még mentem az autóval, 2,5 nap állás után produkálta a mai esetet..
Reggel alig bírt egy párat forgatni a motoron , egyből lekókadt, cserébe a riasztó is beindult , szomszédok nagy örömére . 12,27V-ot mértem terheletlenül, ami alapján elvileg még be is indulhatott volna, lehet terhelés alatt nem bírja tartani.
Az alany egy Varta Blue Dynamic B34 45Ah 330A B+ asia ( keskeny kivitel)
Ha minden igaz 2014-ben gyártották a rajta lévő kódfejtés alapján.Nem sok választék van ebben a méretben sajna itt helyben ( netes rendelést most inkább kihagynám) . Most úgy néz ki ugynailyet tudnék venni, csak a B33-at ( ez a B34 csak vékony saruval) , amire lenne egy sarubővítő adapter. Elégé óckodok az ilyen adapterektől, nem szivesen vennék ilyet.
Vagy nem gáz ?
Ami még lenne az Banner , de az drágábban, vagy egy olyan, hogy TAB 45Ah és 400A inditóáramal , ami nem hangzik rosszul, de nem találtam róla hosszabb távú tapasztalatot.
Szivem szerint Yuasat vennék, csak itt nincs.[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #60488 üzenetére
Én is az elmúlt hetekben cseréltem elemet, majdnem ott maradtam...
Utólagos indításgátló van benne, ha távirányítóval zárom a kocsit és kulccsal nyitom, akkor riasztózás kísérletében letiltja az AC pumpát, míg ki nem nyitom újra távirányítóval. Szerencsére volt még benne annyi szufla, hogy a 20. próbálkozásra vette a kocsi az adást. -
BlacKSouL
addikt
Nekem meg a hétvégén sikerült kicserélni a távirányítókban az elemet. Eleve hogy találtam helyi boltban CR1616-os Lítiumot. (Számtech boltban rendelhető volt) Amúgy fura volt, hogy a pótkulcsban már 2-3 éve nem működött, de el is felejtettem. Az elsődlegesben viszont egész mostanáig ment. Vagyis amit használtam, tovább bírta, mint amit nem. Aztán kellett vagy 3 nap, némi csavarlazítós áztatás, és más egyéb drasztikusabb módszerek, hogy a pótban sikerüljön kitekerni a nyamvadék csavart. Szerintem egy deci kék csavarrögzítő volt belenyomva. Amúgyis kurvakicsi a kereszthorony, a műszerész csavarhúzónál nagyobb semmi nem ment bele, az meg meg se moccantotta, pedig locsoltam oldószerrel. De végül egy alkalmas késnek a hegye megindította. Na de érdekes számok:
A fő kulcsból kivett elemet megmérve 3,064 V-ot mutatott. A néveleges 3V-os elem. Há' mondom ez még jó. Megdörgöltem a kulcsban az érintkezőket, van vagy 8 érintkezési pont, visszaraktam, de semmi. Ez király, a 3,064 V kevés neki. Kivettem az új elemet, 3,312 V-ot mutatott. Beraktam, ment. Király. Ezek szerint 3,1 alatt már nem viszi.
Jött a pótkulcs. Kivettem az elemet, rámértem, 3,218 V. Na.. hát akkor ez meg még pláne jó. Megdörgöltem az érintkezőket, visszatettem, semmi. Megnéztem a másik új elemet, 3,311 V. Betettem, működik.
Ez azért érdekes, mert a névleges 3V-os elem valójában 3,3 V, és ehhez képest a 3,064-től picivel több még elvitte a főkulcsot, de a 3,218 meg nem vitte a pótot. Vagy ez is úgy van, mint az akksinál, hogy ugyan megvan a kapocsfeszültség, de terhelésre úgy leesik, hogy már nem működteti? Sajnos terheléssel nem mértem, mert ahhoz 4 kéz kellett volna hogy mindent megfogjak.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
KrAt
veterán
Sikerült elromlania (némi külső segítséggel... ) ma az első dolognak az Accordon..
Diagnózis: vezető oldali ablakmosó spricni felfele hord. Kerestem egy leírást, miszerint ha egy bizonyos méretű csavarhúzót beledugsz a spircnibe, akkor azzal lehet állítani. No most nekem ez eléggé össze lehetett gyógyulva, mert kis erőbehatással nem ment sehova, majd kicsit nagyobbra már elindult. Mondom most jó lesz, szemmértékre látom, beülök, teszt, erre látom, hogy nem porlaszt, hanem csak spriccel.. Mondom ez fasza..
Felmászik zsemitora, amúgyis akartam csomagtértálcát rendelni, akkor bedobtam mellé egy spricnit..
-
tboldi
nagyúr
Ha már hivatalosan 40k km-enként szelephézagot kell ellenőrizni, amihez hogy hozzáférj, le kell venni a szívósort, akkor azzal a lendülettel ki lehet pucolni ezt is.
Amúgy hibakódot csak akkor dob, amikor már tényleg fuldoklik a dzsuvában, magadtól előbb észreveszed, hogy lusta.Megelőző jelleggel prémium benyát kell tankolni és időnként meghajtani autópályán.
(#60484) boogie84: Nálam csak Shell V-Power 100-ast kap. Kíváncsi lennék, hogy valamivel több, mint egy év elteltével milyen most, de csak emiatt nem akarom szétszedni.
A korábbi tulajok nem hiszem, hogy prémiumot tankoltak volna, max. csak néha-néha, de lehet, hogy a Németországban töltött első 9 évében eleve jobb minőségű benzint kapott, azért nem volt még fullon.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz boogie84 #60484 üzenetére
Az adalekolas a lenyeg nem az oktanszam. Az adalekoltban vannak olyan anyagok amik csokkentik a koromkepzodest de teljesen nem kikuszobolheto.
Persze a 100-as benzinbe altalaban tobb adalekot tesznek (pl OMV, Shell) mint a 95-osbe.
Auchan 98 pl azert olyan olcso mert abban nincs adalek es igazan az a draga nem maga a magas oktanos benzin.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
tboldi
nagyúr
Nem is a szeleppel szokott gond lenni, hanem az átvezető csatornával, ami egy vastagabb fémlap a szívósor és hengerfej között, amit ki kell szerelni és megtisztítani. De ha mégis a szelep a rossz, akkor igen, csere.
i-sti: a sok spam poszt között
Köztük a tieiddel.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz Dan-szan #60474 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Mivel ide nem igazán tudok rendelni magyar cégektől, az Autodoc-nál megrendelem a Mannt, együtt a lég és pollenszürővel.
Még annyi érdekelne, ha az Egr-szeleppel gebasz van, mindenképpen cserélni érdemes, vagy van valami házituning megoldás. Lehet, láma a kérdés, de eddig nem volt még dolgom ezzel"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
i-sti
senior tag
Purflux az Európai beszállító.
Volt eredetim, Purflux logó is rajta volt.
Viszont az eredeti, ahogyan Jazz facebook csoportban is írták, komolyabb.
Ahogy Qru is írta, nem csak rányomtatják a gyári Honda emblémát de a követelmények is szigorúbbak.
Esetleg lépj be oda is, sok hasznos dolgot is lehet találni a sok spam poszt között.Novum Forum Siculorum
-
Biqci
aktív tag
válasz BlacKSouL #60451 üzenetére
Szia! A gyári olajszűrő amúgy milyen néven fut, vagy melyik cég gyártja, mert sehol nem találtam Honda olajszűrő néven
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz szabonagyur #60470 üzenetére
Talán azért is bízom bennük, mert többször is az év kereskedésének választották őket, ha valami gebasz van, azért az már kibukott volna. Vagy csak én vagyok túl naív
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #60466 üzenetére
Mi is így jártunk a WagonR-rel. 45k-nél és 90k-nél márkaszervizben volt, 135k-nél már mi magunk cseréltük otthon - ekkor derült ki, hogy az előző két alkalommal csak kifizettették velünk, nem csináltak semmit. Elég szarul nézett ki a leeresztett olaj, fémreszelék is volt benne, ami szerintem még az első párszáz-párezer km-nél keletkezhetett, mert eleinte valóban akadós volt a váltó, de később elmúlt. Ráadásul a feltöltőnyílás csavarja úgy begyógyult, hogy megmozdulás helyett inkább elnyalódott a kulcsnyílása, ami nem hiszem, hogy megtörtént volna, ha már ezelőtt 2x is kitekerték volna. Szerencsére a sebességjeladót kivéve fel tudtuk tölteni, csak így figyelni kellett a pontos mennyiségre.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #60465 üzenetére
Igen, lehet, hogy tényleg nem lett nullázva már régóta, de úgy sem sok az a fogyi.
Gondolom, hogy tudják, hogy milyen olaj kell bele, mert már kértem ajánlatot, kb. 80Euro-t mondtak olaj+munkadíj.szabonagyur : Németben vagyok, itt van a szomszéd kisvárosban egy Honda kereskedés és szerviz, tőlük vettem az Accordot is. Igaz nem olcsók, de az Accord 9 éves szervíze márciusban kompletten olaj, szűrők, fék és hűtőfolyadék, plusz az automata váltó olajcsere 500Euroban fájt. Megmondom őszintén, nem tudom otthon mennyi lett volna, de ezt így nem találtam olyan soknak.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
félisten
-
Dan-szan
senior tag
válasz szabonagyur #60466 üzenetére
Hogyan derült ki a turpisság (csalás) ? Én is hó végén viszem váltó és fékolaj cserére....bár nem szakszervizbe.
[ Szerkesztve ]
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
A 7,5 még nem különösebben sok, nálam sem ritka. Bár ahogy írni is szoktam, a vezetési stílusom nem éppen fogyasztásoptimalizált. Most éppen 6,8 - ebből 3x volt Móvár-Győr-Móvár az M1-esen 130-140-nel és klímával, meg úgy 100 km (vagy talán egy kicsivel alatta) városi szütymörgés lehúzott ablakkal. Kb. a skála egyharmadánál áll most a mutató.
De az is lehet, hogy régóta nem volt nullázva, mert akkor egy idő után beragad 7,2-7,5 körüli értékre a BC.Váltóolajnál figyelj, hogy csakis gyári MTF-3 kerüljön bele, a szinkrongyűrűk mást nem szeretnek. Mondjuk egy Honda szerviznek ezt tudnia kell, feltételezem.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #60461 üzenetére
Sajnos, elég sokat utánfutózott vele, meg szerintem sok város volt, mert az átlagfogyi, amit mutatott kb. 7,5l volt. Most 6 alatt mutat, fele város, fele országút, sok klímával. A klímát is meg fogom nézetni, úgyis viszem a közeli Hondaszervízbe, váltóolajat is cserélni kell és akkor megnézik a szelephézagot is
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #60462 üzenetére
Nem kétlem, enyémnek már volt javítva a kuplungja, meg valami csapágya is.
De ha mondjuk azért hangos, mert hiányzik belőle a gáz és az olaj, akkor még azelőtt meg kellene nézetni/csináltatni, mielőtt különösebb mechanikai károsodást szenvedne.
És az előzőben hibát vétettem: überprüfen.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
Attól függ, mennyit városoztak vele, meg mennyire volt ügyes az előző tulaj.
Nálam is még a gyári van 136k km-rel, még nem fog fent, de érzésre szerintem az élettartama felén már túlvan.A klímát meg nézesd meg szakemberrel, nehogy nagyobb kár (főleg anyagi) legyen belőle.
Nálam a venti hangos, egyszer biztos cserélnem kell majd, de amennyit használom a klímát, jó lesz így még pár évig.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #60457 üzenetére
Az jó, akkor ha ezeket megcsinálom, egy darabig nem lesz vele gond. Max. 10ezret fog vele menni egy évben.
Bár obd-vel ki lett olvasva(nincs hibakód) és a kissé leharcolt belső teret kivéve, csak két problémát találtunk. A klíma kompresszor kissé zajos, nem annyira szerintem, bár az Accordomhoz képest hangosabb, valamint a kuplung viszonylag magasan fog. Bár ez még az eredeti, mi a tapasztalat, mennyi ideig bírja a kuplung?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #60458 üzenetére
Nem is írtam, hogy állítani kell, itt is csak übefprufen szerepel a Ventilspielnél, viszont a Zündkerzéket auswechselni kell.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Biqci
aktív tag
válasz BlacKSouL #60451 üzenetére
és tboldi
Köszi a tippeket. Hát, hogy mennyire lelkiismeretes volt a tulaj, az érdekes kérdés, mert bár rendszeresen szervizelte, de 15ezres olajcserét tartott és az utolsó olaj a cimke szerint 5W40 volt, ami bár a könyv szerint jó, de 0W30-cal kezdem majd, utána meglátjuk. A gyertya jó tipp, inkább a jobb NGK-t veszem. A Banditomba is a drágább iridium elektródás NGK-t tettem, eddig jó döntésnek bizonyult.
KrenAtesz: Imihez elvinni nem játszik, túl nagy a távolság, kb. 2000km oda-vissza
Egyébként a szelephézagot és az EGR szelepet milyen időközönként kell ellenőrizni?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
KrAt
veterán
válasz tboldi #60453 üzenetére
Vagy elvinni Imihez, aki mindezt megoldja..
szerk: tegnap sikerult szereznem egy retegvastagsag merot, korbemertem piroskat, es bar fujtak, latszik, mindenhol 150-170 mikron kozott van, javitas csak a bal hatso ivnel van egy 5 centis savban, ott mertem 500 korul.
Megnyugodtam, nem gittbol all a kocsi
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz zolynet #60449 üzenetére
A Jazz is ilyen, 130-nál csak 1-et csal, míg a WagonR már 50-nél 3-4-et, és mindkettőn gyári gumiméret van.
(#60451) BlacKSouL: +1
Bár én nem riadnék vissza a Mann W610/6-os szűrőtől sem, de nyilván a gyárival nemigen lehet mellényúlni. Gyertyából NGK BKR6E-11 vagy Denso K20PR-U11 kell papír szerint, de ha egy picit jobbra vágyik az ember, akkor BKR6EIX-11 vagy IK20TT, természetesen mindegyikből 8 db. És hogy legyen egy konkrét olaj is leírva: Motul 8100 Eco-nergy 0W30.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
i-dsi, vagyis hengerenként kétgyertyás, tehát összesen 8 db kell bele ezzel számolj.
A futásteljesítmény nem, viszont a körülmények mérvadók inkább. Ha hondás szemmel is lelkiismeretes gazdája volt, akkor akár a 0w20 viszkozitású olaj is megfelelő, pláne ha mondjuk rövidtávok, hidegüzem vár rá. Ha inkább autópálya, kevés rövid út, akkor lehet 0w30-al is próbálkozni. Ha első évben abból nem fogyaszt jelentősen, akkor következőben mehet a 0w20. API SM, SN mehet bele.
Olajszűrőből én gyárit rendelnék, első évben mindenképp. 3600 Ft körül van.
Gyertyát a gépkönyv alapján az előírás szerintit. Valószínű Denso vagy Ngk lesz.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
A lányom vásárolt egy 2006-os Jazz 1,4-est. Első gazdás, 185e km-t futott. Kezdeném a szükséges munkákat, olaj, szűrők, gyertyacsere. Ilyen futásteljesítmény mellett milyen olajat és gyertyát lenne érdemes használni szerintetek?
A segítséget előre is köszönöm!"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
i-sti
senior tag
Nem tennék be nagyobbat.
Ez jó lehetne?
[Quick Charge 3.0 USB Car Socket Car Charger Socket by Qidoe]
Novum Forum Siculorum
-
demars
addikt
válasz tboy93 #60440 üzenetére
Múlt pénteken cseréltünk hátsó lengéscsillapítót a civicben. A szilentek hamar gatyára mentek, szóval már érett a csere.
Gyárit nem is kerestünk, először monroe ment bele, de az egyik picit nyüszögött, ami zavaró volt, így visszaküldtük. Csere sajnos nem volt (utolsó 2 db -ot sikerült elhoznunk), ezért kyb lett beszerelve. Sokkal feszesebb a futómű, stabilabb kanyarban és ami fontos rossz hepehupás, nyomvályus úton sem pattog el a segge (emiatt lett cserélve már több szilent, stabilizátor).
Ára nem volt vészes: 22 k a két csillapító, 3,8 k a stabilizátor darabja.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
Facebook, accord csoport, srácnak 4 hónapot bírt az utángyártott alsó talpas Francnak a gyári futómű alkatrész, ugye?
(#60439) zolynet
Az lehetséges hogy az 5-ös váltó 3. sebessége picit hosszabb?
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #60435 üzenetére
Hogy őszinte legyek, nem is tudom. Ha dinamikusabban indulok meg kettesben, hármasban, mindig a fordulatszámmérőt szoktam nézni, hogy mikor kell váltanom.
Majd kipróbálom valamikor. De lehet zolynet kolléga tud erről infoval szolgálni.
Anno a 2.0-nál sem néztem meg ezeket sajnos, hogy összehasonlítsam. -
nandow
aktív tag
válasz zolynet #60426 üzenetére
Nálam az a baj, mindig együtt megyek a feleségemmel.
Kettesben szoktam jobban kihúzatni, amikor felhajtunk az autópályára. Az már elég élményt ad.
Hármasban már nem forgatom sokáig, mert annyival nem szabad itthon menni.#60428) KrenAtesz
Amióta a 2.0-át lecseréltem a 2.4-re, feleségem azt mondta, ezt az autót nem fogja vezetni. Pedig ügyesen vezet, és az előzőt vezette is jópárszor.
De aztán pár hete neki kellett vezetni egy iszogatós este után, akkor kifejezetten tetszett neki. Azt mondta, jól megy. -
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #60429 üzenetére
*nagyobb
Hogy ON is legyek, csak úgy:
Imádom ezt a csomagtartót.[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
-
KrAt
veterán
válasz nandow #60425 üzenetére
Én múltkor odaadtam az Accordot a (nem túl régi jogsis, de amúgy ügyesen vezető) feleségemnek, eleinte jujjujj, utána belejött, bátrabban használta a gázt, és amikor kiszállt, megjegyezte, a 82 lovas Jazz után jó, hogy nem ilyen erős az autója, mert már nyomni akarta neki...
-
zolynet
veterán
válasz nandow #60425 üzenetére
Nagyon ritkán csinálok ilyet mikor bent ül a feleségem, nem érzi magát biztonságban magát akkor.
Amikor a Jazz-t vezeti akkor is mondom neki, hogy nem még nem váltod el, még még még és még lehetne de már válthatsz, ~3800rpm.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
Azért a japánok nem igazán az európai pályatempókra(120+) fejlesztették a Jazz/City modelleket, ezt nekünk, kispénzű európaiaknak tudomásul kell venni. Tulajdonképp az ő sebességlimitükig(100) teljesen elviselhető. Vagyis a Jazz városi, vagy városközi utakra tökéletesen megfelel. Aki nagy tempóval akar haladni, az vegyen nagyobb (teljesítményű) modellt. Igazából ez nem japánspecifikus, mert ez mindenhol logikus kellene hogy legyen. Még a Civiccel is úgy érzem, hogy nagyjából 110-120 ami még optimális, de afölött már nem, és bár megy ott is, ott már többnyire teljesítmény módban van.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #60420 üzenetére
Forgatni kell őket (persze nem hidegen), a Jazz is 5700-nál adja le a max teljesítményét. Asszonynak meg mutasd meg ezt a cikket: A nyomaték öl, nem a fordulat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #60418 üzenetére
Bármelyik motor kinyírható, ha hidegen talpalták akkor azért egy turbós autót elég könnyű így hazavágni. Én különösebb problémáról nem hallottam de ha érdekel itt utána tudsz olvasni a K20C motornak.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
10gen Type R Civic motorjáról mit lehet tudni? Tegnap pont láttam (a) helyi Type R-t, ami HaHun is már fent van. Egy éves kora és ~10e kilométeres futásteljesítménye ellenére olyan szép kékes füstpamacsot engedett ki a kipuffján, mikor egyesben megindult (pedig szerintem 2500-3000 körül el is váltott), hogy szörnyű volt nézni. Nem tudom, hogy ez mennyire természetes, vagy mit csinálhattak vele, de a hátsó szélvédő tövében szépen mutatott a Nürburgringes matrica.
-
Dudee
senior tag
Sziasztok!
Civic 1.5T-ben kb 5000km van, eddig nem különösebben tűnt fel, hogy hallanám a motorját alapjáraton, de az utóbbi időben észrevettem, hogy valahogy ciripel.
Na persze simán lehet, hogy ez mindig is így volt, csak egyszerűen eddig nem figyeltem meg, de ez a ciripelő hang jóval feltűnőbb, mint maga a blokkból jövő kellemes motorhang. Gondolom talán a szelepek vagy a befecskendezők csinálhatnak ilyet...?
De normális lehet az, hogy ennyire hangos?Nyilván egy telefonos felvétel nem az igazi, főleg ha vki laptopon hallgatja, de azért szerintem átjön mire gondolok:
videoKöszi!
-
sugarforce
addikt
válasz demars #60415 üzenetére
Nem is az, hogy másnál van -e, hanem h van e valami speckó neve, mert én szereznék rá.
A másik, hogy a koptatóval is szenvedek, nem találok sehol, amit találtam az 15-20 ezer ft(gyári), de nem akarom elhinni, hogy egy "gumidarab" ennyibe kerül és nincs valami utángyártott megoldás. Vagy csak bénán keresek.Ha van lehetőséged a rozsdát eltüntetni, áldozz rá, mert később többet fogsz vele szívni.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz sugarforce #60414 üzenetére
Már értem. Az alsó műanyagot kérdezed, hogy ilyen van e másnál?
Nos, nálam nincs az tuti, pár napja emeltük fel csápossal, ott feltűnt volna. Ami megragadt bennem a sok rozsda
Eléggé megindult szegényem. Nem vészes, ilyen felületi dolog, de zavar.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz sugarforce #60412 üzenetére
Ezt nem értem egészen. Vagy a három sör miatt, vagy mert nekem nincs hátul műanyag. De holnap ránézek neked.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
sugarforce
addikt
Par youtube video megnezesekor vettem eszre, hogy az en 8gen sedanom aljarol hianyzik a muanyag vedolemez, aminek a hatso resze a hatso lokharitoba van 2 patenttel rögzítve. Hulye kerdes de ennek van valami specialis neve? Ha mar elolre veszek koptatot, akkor elinteznem ezt is.
-
tboldi
nagyúr
-
xigris
őstag
Sziasztok! 2006 jazzben hogy lehet kivenni a két ülés közt lévő boxot?
A box hátuljába tennék 2 usb portot,hogy legyen a gyerekeknek is.
Esetleg előre hova lenne érdemes tenni anélkül hogy a szivargyújtót kivenném.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Amúgy ha jól tudom, a dension-t ingyen beszerelik Bp-en, ha náluk veszed a webshopban.
-
demars
addikt
válasz demars #60374 üzenetére
Bekötöttem ezt a "szutykot" végre. Megszenvedtem vele kicsit.
Rádiót rögzítő alsó két csavart nem -bírtam kiszedni. Segített haverom. Valószínű rossz szögben tartottam a szerszámot emiatt elforgott a csavaron. Elment ezzel kb 1,5 óra
Utána meg a kábelek fűzésével bíbelődtem sokat. Meg a mikrofonnal, nem mertem megbontani az A oszlopot a légzsák miatt. Erre még rá kell keresnem, hogy hogyan lehet. Most a műszerfal tetején van, két burkolat között vezettem ki. Picit eltart a konzol, de majd megoldom.
Egyébként teszi a dolgát. Telefonálni is jó vele, tisztán hallani a másik felet, és ő is érzett tisztán mindent.
Köszönöm a segítséget!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Maglac
újonc
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Esetleg tudnátok ajánlani egy jó szerelőt, aki nem hajt el rögtön?
Eddig kettő azt mondta, hogy ő nem bontaná meg a motort emiatt, a Duna Autó meg mindjárt cserélte volna a hajtókarcsapágyakat több száz ezer forintér, úgy, hogy meg se bontották a motort, csak szelephézagot állítottak...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- 3in1 Babakocsi eladó
- Felújított Herman Miller Aeron Classic B méret prémium gurulós irodai szék
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest