-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
neduddki
nagyúr
válasz IreN!CuS #24847 üzenetére
HI!
en csak idezek a tutaj levelebol, anyit tudok, 2009majusaban vette 4d kek vajszinu ulesekkel ha jol emlexem
udv
neduddki
p.s. over: infom nincs rola. de a tutajt minimalisan iesmerve kizartnak tartom:- )
mod: IreN!CuS: lohet hogy oleg az 1.6, de a zswenialis 1.8as mellet....: - )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
IreN!CuS
őstag
válasz !Overdose! #24851 üzenetére
Igen 5D bár mindegy ,hogy 3D vagy 5D . Igen a 6 gang meggondolandó ,illetve az a kevéske plusz paci sem rossz
Integra Az jó ,vagy is normális mostani Pug szépen eszi 0w-30as olajat....
neduddki Vajon lehet eltérés a fő alkatrészekben(Motor,Kuplung,Váltó) 4D és a 3/5D között , nem tartom elképzelhetőnek de aztán kitudja.
Illetve van pár másik típus is a listában de egyenlőre a Honda tűnik a "legjobbnak". Már csak találnom kellene egy faceliftes 1.8-ast , mert hát az első vezetés sokat nyom a latba.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
neduddki
nagyúr
válasz IreN!CuS #24854 üzenetére
HI!
majd jon Setit es elmongya, hogy a japok a torok gyarba szallitnak a salgotarjani meg anglijaba:- )
az a legnagyobb baja a 8gennek hogy nincs belole egy jo komb: /rossz sincs/:- ( /na emg a j botu hijjanya:- )/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeathAdder
veterán
válasz IreN!CuS #24844 üzenetére
Honda az Honda, nekem is van ilyen a haveri körömben, és nagyon elégedett a tulaj vele. No a kinézete már egy teljesen más tészta
Hülyeség, hogy ennyi baj legyen vele. Népitéletbe is leszarozik minden modellt egykét ember, javarészt azért mert ő volt hülye, vagy nem tartja karban.. -
BlacKSouL
addikt
válasz IreN!CuS #24854 üzenetére
Ha szépségre veszed, ami relatív, akkor 5D, de akkor együtt kell élned a magasabb hibaaránnyal, hamarabb előjövő apró bosszantó dolgokkal, zajokkal, mindazonáltal kapsz egy rendkívül jó motort, meg azért többé-kevésbé összerakott autót. A többékevésbé sajnos azt jelenti, hogy köztudottan az angliai 3D/5D összeszerelési minősége és alkatrészek megbízhatósága alacsonyabb szinten van/volt, mint ugyanekkor a török 4 ajtós modelleké. Mindazonáltal sok elégedett 5D tulaj van, akik megbékéltek a fentiekkel, és kirívóan sok bajuk nem volt a kocsival.
Ha fontos az, hogy rendesen nyomatékra van meghúzva minden csavar, és mikor az 5D már kopog, ittott nyiszog, akkor a 4D még mintha pár hetes lenne, továbbá nem zavar a mindössze 390 literes csomagtartó, de örülsz a többlengőkaros hátsó felfüggesztésnek, szemben az 5D primitívebb, kevésbé stabil megoldásával, nem zavar a szedánszerű forma, akkor válaszd a 4D-t.
Én 4D párti vagyok, régen érdekesnek találtam az 5D formavilágát, de a cégnél előbb ismerkedtem meg a 4D-vel, majd lett egy 5D, és őszintén szólva semmi de semmi nincs az 5D-ben, ami miatt a 4D-vel szemben választaám. Ha 5D mellett maradsz, soha ne válassz i-Shift robotváltós modellt, mert sírva fogsz menekülni egy Zaporozsec vagy egy Zastava, netán P126 felé.
Motor: az 1.6 alig fogyaszt jobban mint az 1.8, és az 1.8-ban van némi tartalék. A kritikusabb helyzetekben az erőfölény elviszi a fogyasztáskülönbséget. Ráadásul az 1.8-al el lehet járni 2500-as fordulat alatt kisvárosban, 3000-ig városban akár Pesten is. Nálam (4D) a comp. szerinti átlag nyáron 5.8, a téli úgy 6.2 lehet. A valós kb. 0,5-el több. 140 lovas szívó benzintől meg 9sec-es gyorsulásra, egy 6,3-as fogyi eléggé nem rossz. Alapvetően csendes gépek, pörgetve már hallatják a hangjukat.
Mi is volt még kérdés?
Ja, hibák: Nálam toronycsapágy-csere, -olajozás, újrahiba. Hátsó lámpa csere, fröccsöntési feszültséges mikrorepedések miatt, ... és más kb. semmi. Jelenleg 72k km, és 2009-es üzembehelyezés. Na az 5D-sek már hosszabb listát fognak írni.Itt beregisztrálsz, és máris a válogatott 8gen 5D-sek közt leled magad És ott már most majdnem minden le van írva ami érdekelhet.
mod: Váltó: 1-->2-->1 váltások nehézséget szoktak okozni, általában nehezebben veszi ezeket a fokozatokat, de legalább pontosan helyre kattannak be, nem pedig takonyváltók. 2-től fölfelé már tökéletes. Ha 20-al mész 2-ben, és hirtelen ki kéne húzatni, akkor 12 km/h alatt nehéz visszatenni 1-be. Illetve hidegen kis fordulatig húzva 1-ből nehezen ugrik be 2-be, de mondom, efölött tökéletes és pontos.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #24858 üzenetére
"..Ha 20-al mész 2-ben, és hirtelen ki kéne húzatni, akkor 12 km/h alatt nehéz visszatenni 1-be. .."
Tehát helyesen: 12 km/h
alattfölött nehéz visszatenni 1-be. ..Ja, és még egy hiba: Jobb hátsó kerékjárati ív peremén a befelé behajtott lemez élét elkezdte rágni a rozsda...de ez elvileg garanciában javítandó, májusban megy is...
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
IreN!CuS
őstag
válasz BlacKSouL #24858 üzenetére
Először is köszi a sok infót!
Igen a szépség relatív , nekem a 3/5D ha nem is sokkal de jobban bejön.De egyiket(3/4/5D) sem a külseje miatt venném meg , mert messze van a számomra szép autótól.
Ami még feltűnt , érdekes az 1.8-as 4D ~180 kg-al nehezebb mint a ugyan olyan motorral szerelt 3/5D. Ez vajon mitől lehet?Mint írtam sok helyen olvastam ,hogy panaszkodtak a zörgésre a nem jó összeszerelésre ,szóval azokra a dolgokra amiket te is írtál.Viszont állítólag a 2009-es faceliftes modellben ezeket javították , aztán lehet csak urbanlegend az egész és továbbra sem a legjobb.
Igen motorban a legkönnyebb/jobb a helyzet hiszen szinte minden téren jobb az 1.8-as ,főleg a 6 gang miatt.Nem terveztem ,hogy i-Shift-es változatot nézek szeretem a kézi normál váltókat.
Az leírt 1-2-1 problémával eddig szinte mindegyik autónál találkoztam(Persze nem vezettem olyan húúú de sok modellt).Talán a 159-es Alfánál nem volt ilyen gond bár azt nagyon rövid távon vezettem csak
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz Aladdin #24863 üzenetére
A mai űr technikával nem hittem volna hogy ~30 cm = ~ 180 kg-al! Skoda Octavia ha jól rémlik valami 50-60 kg
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
plaschil
aktív tag
Üdv!
Valaki nem tudja milyen árban mozog 6 gen Civic-hez bontott napfénytető (elektromos) + beszerelés ?
A beszerelést úgy értem, hogy nekem nincs az autón, szóval vagdosni kellene.
Erre nem kell külön vizsga ugye mint pl. egy vonóhorogra?[ Szerkesztve ]
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
IreN!CuS
őstag
válasz Aladdin #24866 üzenetére
Micsoda,hogy jött ide a 3 ajtós?
5D és a Sedan közötti súlykülönbség ~180 kg (Civic). Ezen csodálkoztam kicsit majd írtam ,hogy például Octavia sedan vs kombi talán ~50-60 kg plusz ,ezért nem értettem az itteni ~180 kg-ot.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Aladdin
senior tag
válasz IreN!CuS #24867 üzenetére
Már bocsi, de az adott hsz-ben te nem írtad, h "Octavia sedan vs kombi talán ~50-60 kg plusz", csak annyit, h Octavia. Viszont ott nincs méretkülönbség. Ugyanaz a padlólemez, szinte ugyanaz a kasztni a C oszlopig, csak a kombiban tovább megy a tető.
A Civicnél nemcsak, hogy hosszabb 30 centivel, talán még a padlólemez sem ugyanaz, más a hátsó felfüggesztés, nincs egy közös kasztnielem. Hát ezért... -
IreN!CuS
őstag
válasz Aladdin #24868 üzenetére
Azt hittem egyértelmű hogy Octavia esetén nem 3 ajtós és cabrioról beszélünk hanem Sedan és Kombi de igazából mindegy.
"A Civicnél nemcsak, hogy hosszabb 30 centivel, talán még a padlólemez sem ugyanaz, más a hátsó felfüggesztés, nincs egy közös kasztnielem. Hát ezért..."
Ennyi a lényeg.Erre voltam kíváncsi.
neduddki Az igen nagy eltérés
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
DCI_market
tag
válasz xcbiker #24871 üzenetére
miért kell teljes tetőt cserélni?
Nem egy embernek van aki tipus azonosat tett be, beépitő kerettel, mindennel, csak kivágta a vizelveztés meg egy gumi cső aminek megvolt a helye mindenkinél. Ami nehéz korrekt szép állapotu gyári kárpitot szerezni.Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
xcbiker
addikt
válasz DCI_market #24873 üzenetére
Ha minőségi munkát akar akkor úgy a legjobb szerintem.
Én a sajátom szedtem szét az 1.4-nél és a VTI-nél is a szigetelés miatt... és a merevítések és egyebek máshol vannak.[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
-
stangli
senior tag
így kell meghirdetni egy 11 éves autót, k drágán... a recept csinálj egy weblapot, írj egy frankó szöveget, tolj neki egy fb hirdetést oszt sok sok ember tudni fog róla...
mod: hahun
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
Pár kép a friss type-r civicemről.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
nagyúr
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24880 üzenetére
Vettem 120-ért a garnitúrát, vacsi új.
Tapadás és kanyarsebesség brutális.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #24881 üzenetére
Tehát minibeszámoló
Mindig 6 gen 4d buzi voltam, először volt egy fehér amcsi kupé motros 4d-m, majd egy vtim.
Vti nagy csalódás volt, ek4 japán és több volt benne a hiba, mint amire életemben számítottam, konkrétan majdnem ráment egy millám a vti-re...
EP3 nem is tetszett, tavaly nyár körül kezdett el nagyon bejönni a formája, majd miután a vtim hirtelen felindulásból felbaxta az agyamat, ezt a verdát pénteken márciusban felrakták hahura, hétfőn foglalóztam is, rá pár napra el is hoztam.
Hibalista, amit az előző nyomi szakács gyerek baxta megcsinálni, sajnos a hondások fele le sem tojja a verdáját, de mivel nagyon egybe volt a kocsi, facelift kevés km-rel, törésmentes stb, így bele mertem vágni:
-Denso önindító, leinformáltam, egy kalap kaki ezekben a típusokban és pl Lexusokban is, bendix felújítás
-olajcsere 5w30 eneos sustina gyári szűrővel és gyári légszűrővel, pollenszűrővel
-ngk irrídium gyertyák
-tulaj elhanyagoltsága:hátsó ablaktörlőt cserélni kell, ma kiégett a bal első h4-es égőm, hátsó rendszámtábla jobb oldali égője néha nem világít, vagy halványan világít, bal oldali ablaktörlő spricni bal lyukában szennyeződés van(néha folyik egy kicsit magától), kormányösszekötő gömbfejek lógtak, cserélni kellett, futóműbeállítás előre hátra, mert eléggé el volt menve, jobb hátsó téligumi belső pereme kiszakadva, így járkált a felnin...
Fogyasztása lehet, a vti alatt lesz, én 10 literrel számoltam de lehet, elmegy 8-9 literrel is, nemsokára kiderül.
Összességében jó a verda a béna tulaj bénaságait leszámítva.
Holnap cserélek egy égőt még.
Komolyabb hibája nincsen, de elmentem egy műszaki állomásra és mindent bemérettem, majd nyáron cserélem még a hátsó lengéscsillapítókat, sajnos a type-r civicen ez kb 100e km-t bír ki a pesti utakon.
Egy gyors autót akartam, vtit vtire cserélni nem akartam, akkor legyen már sokkal fiatalabb és szebb, jobb, kuplungja, váltója, fékje, kanyarsebessége a vtihez képest ég és föld.
Majd még kap EBC yellowstuffot karbon tárcsákkal, na akkor lesz faxa.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Telda
addikt
Sziasztok Honda tulajok!
Van rá esély hogy idehaza Today-t vásároljak? Hónapok óta figyelem a használtautót, de semmi.
Vagy megeshet hogy Európában egyáltalán nem is forgalmazták, illetve bal kormányos változatban nem is létezik? -
sunny84
senior tag
válasz honda23 #24886 üzenetére
vti miért csalódás , lehet sz@rt fogtál ki , enyémmel alig van nyűg , a kopást a mindenapos haszálatból adódóan leszámítva de ez minden dögnél jelen van .. még hogy a hondások fele lesz@rja az autóját , nem igaz , sokat ismerek és senki sem hadja lepusztúlni jó van pár nyomi de az más tészta .. , tulaj elhanyagoltsága az izzó kiég lol , ahoz mit szólsz 0 kilóméteres audit vett kersztapám és kb 3.-4 nap alatt kiégett az első tompított , típushiba volt , de ezt hadjuk mert audi
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #24887 üzenetére
Megvételnél néha pislogott már, amit kihagytam, tankajtó rugója el volt törve, ezt sem vette észre?
Az ablaktörlő lapátok silány hulladékok voltak, ezt sem vette észre?
Olyan apró hibák, amik nem befolyásolják a működést, csak tudni lehet, hogy egy idióta lehetett az előző tulaja..
H1-es foglalata van, nem jó bele a H4-es osram nightbreaker +, abban benne van a refi is, ctr-nél a refi és a tompított külön van.
Tehát olyan kis hibái voltak, amiket max 15-20-ból kijavítok.
Vtinek minden baja volt, inkább belinkelném majd...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz sunny84 #24891 üzenetére
Bocs, de tudom, ha egy kocsi elhanyagolt, én 2006 után nagyon sok vtit és 6 gen hondát megnéztem megvételre, volt olyan, hogy Pesten majdnem megvertem a tulajt, mert szét photoshoppolta a képeket...
Ez a ctr pl sosem látott futóművest, mindkét kormányösszekötő rottyon volt nem kicsit, bal hátsó gumiról majd csinálok fényképet, ez a gumiügy pl a vétel után derült ki, amikor nyárigumiztam a verdát, a kereskedő és a tulaj(akik haverok) most egymásra mutogatnak...
Én minden évben teljes átvizsgálást csináltatok és futóműveshez is elviszem évente.Az a lényeg, nálam már pöpec, fényévekkel jobb a volt vtimnél, pedig 65 éves nyugdíjas ügyvédtől vettem...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #24887 üzenetére
A kórtörténet hosszú lesz, nagyon sok mindent kicseréltem, vadonatúj dolgok vannak benne:
2010 december:
-új Bosch akksi:
-Jakoparts üzemanyag szűrő:
-Alco légszűrő:
-Jakoparts olajszűrő:
-Alco pollenszűrő:
-gyertya NGK bkr7en-11:
-Castrol 5w40 magnatech 4l:
-szelepfedéltömítés Victor R.:
vezérlés, motor ellenőrzése
2010 december:
-hátsó fékek felújító készlet:
-hátsó ferodo betétek:
-hűtővíz csere, majd utána a leeresztőnél vízfolyás, ezért kétszer kellett leengedni a vizet.
-bekevert hűtővíz
-gyújtás beállítás2010 december:
-osram nightbreaker izzók:
-Bosch ablaktörlők:2011 február:
-jobb első kerékcsapágy csere
ntn:2011 április:
-HPSF szervofolyadék 2500Ft/L
-MTF3 váltóolaj 3000Ft/L (2.2L)
-Textar első fekbetét:
-Ferrodo Racing 5.1 fékolaj 1l:
-két hátsó stabrúd cseréje
bal hátsó Birds
jobb hátsó Febi:
-összes ékszíj cseréje
Dayco szervó és légkondi
Gates generátor szíj2011 július:
-elugrott a verzélésem egy fogat, tehát megint lehet leszedni a szelepfedelet, nem vettem semmit, kicsit kotyogott a feszítőgörgő, ami GMB volt...Összerakás után el kezdett sípolni...
-vezérműszíj Gates
-feszítő görgő GMB
-vízpumpa GMB
-ezekből még lejött a Unix kedvezményem, már nem tudom mennyi, nem találom a papírt...
-újra szétszedni, megint összerakni2011 szeptember:
-vezérlés ismételt ellenőrzése, mert a feszgörgő csavarja meg adta magát, mivel ez a helyszínen derült ki, így nem tudtam vinni, már vettem egy gyári újat, csinálni kellett egyet gyorsba, és a főtengely tárcsa nem volt jól meghúzva, ez a hiba is javítva lett.
Mivel már háromszor leszedtem a szelepfedél tömítést, így vennem kellett azt is2011 szeptember:
-hátsó féktárcsa Ferodo:
-hátsó fékbetét Ferodo:
-Walker hátsó dob:
-Ajusa sz.fedél tömítés szett:2011 szeptember:
-kipuf hegesztés, új toldat:
-tömítés:2011 november:
-garis 11 hónapos Bosch akksi meghalt
-csere gariban Exide-ra
-gyárihűtősapka eltörött, sajnosn qh
lett helyette:2011 december:
-hűtősapka megint:2012 április:
-vtec szelep tömítés:
-Honda olajszűrő, Eneos 5w40:
-Nissen vízhűtő:
-Favorit hűtővíz 5l
-Honda hűtősapka:2012 november:
-gyári hosszlengőkar nagyszilent
2db:
-2 első stab rúd gömbfej Febi
-bal hátsó stab rúd gömbfej Febi
-gyári veztengely zárókupak
-stabilizátor szilent előre,
hátra Moog:
-helyzetjelzők cseréje
-hátsó fékbetét csere Textar:
-jobb kormányösszekötő gömbfej
külső Moog:
-pillangó szelep, alapjárati motor,
szívósor tisztítás
-kipufogó tömítés walker:
-szelephézag beállítás
-Pascal féltengely gumiharang
váltó oldali 2 szett:
-futómű beállítás első, hátsó:Majd 2013 januárban alapjárati motor csere, map szenzor csere, injektor tisztítás, új nkg gyertyakábel szett, és vacsi új Denso lambdaszonda, nipparts új légszűrő és alco pollenszűrő berakva februárban.
Februárban favorit -35 fokos víz lett belerakva a szívósor levétele miatt, gyári szívósor tömítést és pillangószeleptömítést kapott.Az autó szinte költségmentes, amit majd cserélni kell, a középdob zörög, bekaptam egy nagyobb követ, és gondolom belül eltörhetett, pedig 3 éves ha lehet. Kuplung nyekereg, kiemelő villában szerintem elfogyott a zsír. Váltó néha kicsit akadva veszi a kettest, többi jó.
Alapjárati problémám volt fél évig, injektor tisztítás oldotta meg.
Viszont ha melegen fékeztem, akkor néha le fel járkált pár másodpercig az alapjáratom, ezt egy szerelő sem tudta orvosolni, ECU hibára gyanakodtak, fékrásegító szervódobot, vákuumcsövet, és főfékhengert is rápróbáltam, de ugyanúgy csinálta ezt a hibát néha.
Ha megnézed mennyi mindent cseréltem, 7-800ezrembe került a verda...
Olajfolyás sehol, minden tömítést cseréltem gyárira, nyáron alvázvédőztem, minden kapcsoló működik rajta. Eneos 5w40 olajban max 4e km lehet, azt sem kell még cserélni, fékolajat és kuplungolajat 2011 áprilisban cseréltem, az is jó még bőven.
Alapjárat most már hidegen is jó, nem fulladozik.
Röviden ennyi jutott most eszembe, futóműve jó, ja alapjárati motornál vízcsőcsere volt bilincsekkel, vizet, olajat semmit sem eszik.
Egyszerűen nem tudtam vele elmenni 500km-t úgy, hogy ne legyen valami gubanc.
10e km után meguntam...Valaki megvette múlthéten.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Winner_hun
félisten
válasz honda23 #24894 üzenetére
Ahogy elnézem volt pár kopó alkatrész ami idős kocsinál előjön, ez van, más kocsinál is előjön.
Vezérlés elugrott, az már szarabb ügy + alapjárati motor (de ennek nem is ez a neve de most be nem ugrik hogy hogy kéne hívni). De ahogy elnézem komolyabb baja nem volt, az összes dolog csak kopó/fogyó dolog, ennyi erővel az összs tankolást is leírhattad volna és úgy még magasabb költség jön ki. Vicc[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #24897 üzenetére
Komolyabb baja nem volt...
Szerintem meg igen, fél évig nem volt alapjárat(fékezéskor lefulladtam üresben benyomott kuplunggal), szerelőtől szerelőig járkálás, senki nem tud rá semmit, valszeg az ECU is bemondta a szolgálatot, ja hogy az ECU kivizsgálása több tízezer lett volna, csere meg több mint 100...
Maradjunk annyiban, hogy egy autóra 2 év alatt kb egy millát költeni nevetséges, tehát nálam leszerepelt a vti elég keményen, ja és mivel japán cégnél dolgozom és tudom milyen xart gyártunk az egész gyárban, úgy nálam nem jelent semmit se a japán minőség...
Ezért is vagyok most nagyon kíváncsi az angol összeszerelésű type-r civicre.
Ráadásul a folyamatos hátsó fék hibák, rossz szerelések több szerelőtől, az izzók cseréje szinte mindenhol, sok minden volt, elektromos hibák stb...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #24899 üzenetére
Mivel napokat állt az autó hibakeresések miatt, volt olyan eset is, hagyjam ott ECU vizsgálatra, egy óra 8-10 ezer, lehet, hogy több nap alatt találja meg a hibát. Haha persze...
Mivel 4,5 évig volt egy d16y7, amin olajon és szűrőn kívül lambdaszondát és gyertyát kellett cserélnem, tudom hogy ez a vti egy vicc volt.
Az első került 4,5 év alatt 150e Ft-omba vezérlés cserével együtt, 3 olajcsere és szűrőcserék, vti meg 2 év alatt ennyi hiba? Ráadásul nem 10e km-t raktam az elsőbe...
A másik dolog amiért elegem lett a vtiből, valamit nekiálltunk szerelni és mindig jöttek elő a hibák, folyamatosan vitte a pénzt.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel