-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz runner 125 #32995 üzenetére
Hátsó ülést kell kivenni hozzá.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
runner 125
nagyúr
válasz honda23 #33001 üzenetére
Tényleg? Lesz ott valami ablak talán?
Az ülőlap leszedesevel mar korábban is probalkoztam, h a huzatot normálisan tudjam rögzíteni, kerestem manualt is, abban egy csavart irt az ülőlap tövében, azt ki is tekertem de akarmerre húzom, vonom nem akar kijonni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Shamat
aktív tag
DEAD LIKE ME
-
honda23
aktív tag
válasz runner 125 #33002 üzenetére
7gen civic, accord is ilyen, van ott egy szervizablak, ha jól tudom. Utána nézek. Én is akarok cserélni.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
tonyi
tag
A Crower márkájú vezérműtengelyekkel van valakinek tapasztalata?
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
#00809728
törölt tag
válasz runner 125 #32995 üzenetére
Hátsó ülés alső része ki majd van ott egy modul ablak vagy szerviz ablak.Csavaros majd ott ki tudod cserélni a szűrőt.
-
>>>W!nman*
tag
Klímatisztítást csinált már otthon valaki 6. generációs Civicen?
Ha igen, a következők közül mi az ami megfogadni való/beválhat, mi az ami nem?
Pl 6. gennél is közvetlen hozzáférhető a hőcserélő az utastérben a pollenszűrő környékén?
LINK -
#00809728
törölt tag
Sziasztok..
1.2i Honda jazz 2002-es évj motor az szíjas vagy láncos?
1.4i az tudom láncos. -
LógaGéza
addikt
válasz #00809728 #33008 üzenetére
Az is láncos (lesd meg nagyobb autóalkatrész-árúházak oldalán a típust beadva, hogy vezérműlánc vagy vezérműszíj készleteket árúsítanak ).
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
demars
addikt
válasz >>>W!nman* #33007 üzenetére
Én az egyszerűbb módot alkalmaztam... Tisztító spray, utána nagyon sokáig friss illat volt bent.
A néhány ezer ft-os gépi tisztítás is tervben van... De azt othon nem tudom... Viszem szakikhoz.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
gaga1
tag
válasz >>>W!nman* #33007 üzenetére
Igen. Van egy ozonos gepem. Azzal egesz jo lesz.
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
senior tag
Szia! Ritkán nézek bele a topikba, de most láttam volt ilyen kérdés, hogy turbosítás vagy sem meg hogy mennyire megbízható. Erre leginkább úgy lehetne szvsz válaszolni, hogy miből mit szeretnél, mert ha a gyári 160 lóerős 1.6vti-ből szeretnél kihozni 260 lóerőt az ugyanannyira nem lesz megbízható szívóban sem, ahogy turbosban sem, így azt a részét, hogy valakinek csinálnak a 160-ból 185 lovas húzott,pörgős szívó vti-t meg van egy másik ami nem annyira megbízható, de 200 lóerő felett van bőven dolgot nem is feszegetném. Logikus, hogy sajnos nem lesz olyan megbízható, hétköznapi használatra max akkor ajánlható ha van szerelési tudás hozzá és alkatrész, de ha sietsz valahová akkor még így sem fogsz odaérni ha szétesik a wastegate és be kell tenni másikat. Eleve több alkatrész kerül be a motortérbe amik nagyobb nyomatéknak és lóerőnek vannak kitéve néha (nekem sem akkor szokott szétmenni valami amikor egyenletesen megyek 120-al, töltés nélkül) és általában mindenki az olcsóbbal kezdi, ami még inkább nem bírja, amire tökéletes példa a féltengelyem, minél olcsóbb volt annál kevesebbet bírt. Ha az elmúlt közel 5 évet nézem amikor feltöltött Civiccel közlekedtem akkor aranyszabály: olajcsere minél hamarabb (max 5000km), ha gyanús hangot ad valami vagy valamelyik műszer olyat mutat akkor ott geb@sz lesz, képzeletben már pöröghetnek a 10ezerek , de legalábbis fejfájás már borítékolható, ha fontos, hogy messzire, időben odaérj akkor másik autóval kell indulni és végül: minden indítás előtt motorháztető alá benézni. Mondjuk lekopogom idén a hibalistán egyelőre csak 1 húzós dolog volt, a váltójavítás, meg attól még használható is volt a kocsi, csak zavart, hogy 2-esből 3-asba 5000 fölött nem tudtam gyorsan beváltani (na meg az ITR váltó ami bent van se volt mostanában felújítva, tehát közel 18 éves alkatrészekről beszélünk, na most fel lett szépen újítva). Az apróságok inkább csak fejfájdítóak, mint pl a kipuffhő érzékelőm kicsúszott, kellett hozzá torks kulcs és magam visszatettem a leömlőbe, arra a 4 km-re meg ott picit kifújt, bajt nem okozott, illetve 1 olajcsövem a kartervisszafolyónál elkezdett csepegtetni, ezt viszont nem tudom hogyan oldjuk meg, mert már a sokadik cső ami ezt csinálja, se Botinál, se a Hondaheartclubnál nem került fel eddig még olyan ami ne tenné, igaz az olajnívón ez nem látszik meg, csak nehogy egyszer lerepedjen teljesen a cső.
Akinek ez a szereléses, tuningolós dolog a szerelme annak hiába is magyaráznád, hogy csak a pénzt viszi és mostanra már vehetett volna egy sokkal újabb Bubu STi-t ami azért csak 4X4, igaz annál se borítékolható, hogy ha az ember keni a száját akkor sokáig jó lesz minden. A lényeg az, hogy mindig van valami, most ugyan nem motor gondom van, hanem kaszni, a hátsó lökősnél ahol a sárpofozó lenne, a 2013-as fényezés lekopott, gondolom követ kapott, 2014-ben újra le lett fényezve, de idén már ismét így néz ki, lehet megpróbálom inkább levágni azt a részt vagy lefóliáztatni.
Amit pedig végre idén sikerült elérni, az igazából már tavaly meg lehetett volna, ha a programozás nem csúszik: 1.1bar, 324ló (gyári duplája), 1/4-es időm még nincs, de ha 0.6-on tudott tavaly 13.4-et akkor talán most 12.8-12.9 meg lesz utcai setuppal. Még lenne rajta pár igazítanivaló, főleg a kipuffhangot érintve, mert hosszabb távon szét megy a fejem, meg kellene vennem azt a kapcsolható szelepes megoldást amikor 2 rendszer van feltéve a kocsi alá és bentről kapcsolod, hogy a downpipe után merre menjen a gáz.
Mérésről videó: [link]RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
taaik
újonc
Sziasztok!
Ilyen kormányt keresek. Ha valaki megszabadulna tőle, szóljon[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
-
bbubby00
őstag
-
szesa
senior tag
Hi!
EK3-ba szeretnék a központi zárhoz tárvirányítót beszrelni, csinált mar vki ilyet,
van vkinek használható infoja mit hogy?V#2
A műszerfal világítást is cserélném mert nagyon halovány, ehhez is keresek tippeket mit/hogy.Thx
[ Szerkesztve ]
-
-
-
bbubby00
őstag
Elmentem tankolni, nem hosszú a vidi, de most gyorsba ezt tudtam.
Ha valakit érdekel.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
senior tag
válasz bbubby00 #33027 üzenetére
Szépen szedi a lábát és a hangja is jó nagyon.
Hasperékról eddig rosszat nem hallottam Hondás körökből, ezek szerint tényleg értik a dolgukat.Szerk.: az az érzés, mikor így mész tankolni, majd megpróbálod rábírni magad, hogy tankolás után nem nyomod neki, mert ki kellene tartania a benzinnek, aztán mégis megtolod neki, az meg volt?
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #33025 üzenetére
Rengeteg félét olvastam én is erről, pont annyit ért amennyit adtam érte szerintem, de ha nem kiveszem és minimum annyiért eladom. Elvileg alul nyomatékosabb lesz, felül pörgősebb, na majd elválik.
bbubby00: szép hangja lett
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
senior tag
válasz zolynet #33030 üzenetére
Szerintem megéri kísérletezni, turbosokban előszeretettel szokták alkalmazni, hogy legyen több nyomaték alul, de a fenti tartományról nem tudok semmit. Olvastam, hogy vannak akik nem szeretik a tuning cégek tengelyeit, mert hogy elkopik hamarabb a bütyök (30-40K km max), de igazán szívóra valami B.C. vagy Skunk2 stage 2-3 lehet a tuti választás (amíg el nem kopik), de őszintén nem hiszem, hogy 2-3 lóerőnél többet hozna egyik a másiknál, max a görbe lehet szebb, ha valahogy jobban meg tudja indítani a szinte gyári motort. Sok sikert hozzá Zoli!
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
zolynet
addikt
Kösz, de pont azért nem vettem itr vagy skunk2 tengelyet, mert egyrészről min 100k, de ehhez még cserélni kellene a rugókat + tányérokat is, ami megint csak harmincezrek. Ezt a gsr tengelyt meg a gyári rugók simán elbírják, és 18ezerbe került, az a nem mindegy!
Ez még belefért, de tovább én nem akarok menni, semmi nagyobb szívósor, pillangó, stb, így most felprogizás és élvezkedés. Ami még 1x ha úgy adja ki a nagyobb fék azzal a ringen sokat nyerhetnék, majd meglátjuk.Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #33018 üzenetére
Ez miféle márka amúgy?
A szűrő rész az a karbonnal bevont izé?Mennyire nehéz szétszedni ha mosni akarod?
Mi a gégecső vége ami le van vezetve, vagy hogyan van rögzítve?
<-- kíváncsi vagyok rá
Na igen, hangja miatt már megéri vti-t venni, ami fasza lett nálad is
Én soha nem bírom ki h ne lépjek oda, max ha nagyon máshol jár az agyam fogyasztás meg nem izgat -
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #33035 üzenetére
Simota szűrő. És igen, egy karbon ház.
A bilincseket kell majd meglazítanom, leszedni a felfogatásról a szűrőt, majd a karbon házat szétcsavarozni és utána lehet is takarítani. Ki-be szereléssel sztem 30perc + a takarítás.
A gégecső 75ös átmérőjű, tehát pont akkora, mint a szűrőházé. Az nehezen, de rá lehetett tuszkolni, így nemhiszem, hogy le fogja dobni, de ha mégis kap az is bilincset. Kapott egy szűkítőt, hogy a gyári rendszerre rá lehessen csatlakoztatni.
De majd ha szabadidőm és kreativitásom engedi, akkor megpróbálom a rendszert kicsit egyedivé tenni.
És hát igen a hang nagyon szép lett.. Az új kipurendszer + szűrő hatása magával ragad... ha tehetném, egész nap csak kocsikáznék..
Ha gondolod priviben dobhatok pár képet
(#33034) m3tr0 Köszi Majd megmutogatom élőbe isEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #33036 üzenetére
Ha szeretsz vele pepecselni akkor biztos nem esik majd nehezedre mindig szétszedni és tisztítani.
Azért figyeld majd nehogy ledobja, láttam olyat is már ami a bilincs ellenére is ledobta
Jöhet
Érdekes h mennyire máshogy szól vtec és i-vtec (videókon legalábbis)
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
Sonax (4900huf, akciósan ~2k) VS Ultra (490huf)
Mindkettőt használtam, utóbbi negyed annyiért igen jó választás.
~600km friss ebc (yellow) fékport ugyanúgy leszed mint az ultra, még csak be sem kell áztatni, otthagyni, dörzsölni. Nem bántja a fényezést, nem marja, még a kis kezedet se.végeredmény
Life is too short to stay stock!
-
Tegla80
addikt
Sok kepet lattam itt mostanaban a nyari kerekekrol....
Viszont feltunt,h senki sem hasznal rejtett szelep-et.
Regebben En is a HONDA-s szelepsapit preferaltam,de meguntam ,h leszedegetik....Ez nem kell nekik es sztem szebb is vele(nelkule) egy kerek.[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #33038 üzenetére
fasza lett
Nekem sem ártana mert vasárnap kicsit durván meghintettem fékporral úgyhogy eléggé randa most
Csütörtökön meg műszaki, szóval ma/holnap majd leszedem őket és visszapakolom a téli szettet, és legalább jól megtisztítom akkorBár arra jöttem rá, hogyha kellő rendszerességgel tisztítom akkor felesleg ilyen felnimosó szereket használni, mert vízzel és samponnal is simán lejön a kosz
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #33043 üzenetére
Azért a magas nyomású ilyen tisztára nekem sosem szedte le, bár igaz nem is waxoltam le soha a felniket, lehet egyszer rápróbálok.
Mit ajánl !Overdose! kolléga?Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz !Overdose! #33045 üzenetére
Bármilyen? Az fasza, akkor kérek kölcsön öcsémtől
-
demars
addikt
válasz !Overdose! #33045 üzenetére
Átkerekezéskor én is végig mentem a nyári felniken turtles waxal... kíváncsi vagyok, hogy mennyit jelent majd!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
senior tag
Sima fékporra elég lehet az olcsóbbik megoldás, de engem akkor nyűgözött le a sonax amikor elpukkant a féltengely harang és ilyen lett a felni, majd a sonax 2-szeres lemosás után ennyire leszedte, igaz az extreme tisztítót használtam, ami drágább, de most lehet megint veszek 1 flakonnal, meg a bogárleszedőjük is nagyon ott van, az nem is drága. Annyi érdekességet vettem csak észre ezen szereknél, hogy minél hidegebb van annál többet kell várni a hatással, nyáron a felnit 4-5 perc után már érdemes volt leöblíteni, novemberben csak 10-11 perc után.
Ezek közül egyedül a jobb oldali flakon nem jött be nekem, ami elvileg arra jó, hogy külső mosás után ezzel kell kis mértékben lefújni a kocsit és rögtön elkenni, gyöngyviasz asszem a neve, de én elkövettem 2 hibát: nem ráztam fel előtte (igaz a kutya sem írta sehol hogy kell) és túl sokat fújtam rá, így nem tudtam időben elkenni és így foltos lett nem is kicsit, csak polírral vagy waxxal lesz most már jó.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- Sorozatok
- Feltámad a Hellgate sorozat
- Hosszabb bemutatót kapott a Flintlock: The Siege of Dawn
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Autós topik
- Robogó, kismotor
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...