-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Koczó93
őstag
Most hogy Honda tulaj lettem, ez a topic is bekerül a kedvencek közé
Integra, még amikor Desire fórumba olvastam a neved rögtön az jutott az eszembe hogy van egy Integrád
-
lorcsi
veterán
nézegettem a crx-en a hírdetéseket és az eladó hondákat
elég vegyes a választák
főleg az az érdekes, ahoyg egyes autók újra meg újra előkerültek..másokat meg csak belinkelt az ex-tulaj és már nem él a hahu link..ez elég normálisnak tűnik
vagy ez lehetne még okés játszós autónak
szerintetek ? (mind a 2 a crx-ről van )ez miylen honda?
baromi szép..[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz lorcsi #24453 üzenetére
a szallerbeckben van valakinek ismerőse?
ezt állítólag oda hordták javítani..egész vállalható..
külsőre nem nagyon látom a nagy hibákat..hogy miért ne..[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Neophyte11
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni egy problémában! Páromnak van egy 2008-as évjáratú Honda CR-V-je. A fényszórójával lennének apróbb problémák. Szerintetek miért lehet az, hogy a fényereje nagyon gyenge? Szinte olyan, mintha csak helyzetjezlő égne. Ezért sötétben elég veszélyes vele közlekedni. Próbáltuk állítgatni, de az sem segített. Izzócsere is volt, de szintén eredmény nélkül. Tapasztalt már valaki valami hasonlót?
Előre is köszi, ha valaki tudna valami megoldást, vagy tanácsot adni a problémára! -
Integra
titán
válasz lorcsi #24455 üzenetére
anyum jazz-ét szallerbeck-ben vettük. illetve a civic-jét ott adtuk le beszámítással (meg se hirdették, azonnal el is vitte egyik szerelő srác, aki ott dolgozik), de ez igazából semmit sem jelent
6gen5d uk vti, figyelni kell rá, nem probléma mentes autó. nem műszakilag van vele gond, hanem más területeken tud gyengélkedni.
a másik meg debrecen. az sincsen közel. fotókról szép, bár az az ezüst középkonzol... omfg.. nagyon odakell figyelni.
a crxfórumon meghirdetett autók közül ami jó és jó áron (de ami még drágább is), azok nem sokáig vannak fent. egy szó mint száz, mindent kikell próbálni, felemelni, megnézni a futóművet, szilenteket, gumi alkatrészeket, rozsdát, kerékjárati íveket etc.. azért hamar meglehet állapítani,hogy egy autóra vigyáztak e vagy sem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lorcsi
veterán
válasz Integra #24458 üzenetére
ettől féltem, hogy a crx-en sem minden autó makulátlan..és ott sem fenékig tejfel
mire gondolsz ? a 6gen 5d uk vti-nél ? miylen területeken szar ?
debrecenbe laknak a szüleim..viszonylag sokszor járunk
nekem az a bordó győri látszik elég tutinak..de ez mindentől qurva messze van
-
Integra
titán
válasz lorcsi #24459 üzenetére
a fórummal kapcsolatban se legyenek kétségeid,légy realista. kőkemény üzlet megy ott is, rengetegen kapirgálnak egy kis kupacon, ennek megfelelően ott is vannak kóklerek szép számmal, megy az egymásra mutogatás, az x szar, az y még szarabb etc etc.. idővel amúgy kialakul egy nézeted, amire támaszkodhatsz, de figylej, jól meglehet vezetni az embert.. én most mitsubishi témában megyek pont ezen át, mert 15 hondázás mellett most van egy mitsu is aminél pár dolgot át akarok építeni, pénzt ölök bele, ennek megfelelően már repülnek a keselyűk, és kapom privátban a szintén hondás jóbarátomtól akinek szintén mitsuja is van, hogy kire figyeljek és 3x kérdezzek rá és csak ésszel... sajnos ez ilyen világ..
angol civic.
első a lámpa. fos ahogy van. rendkívül pocsék. tesómnak 98-as 5d 1.6iLS civicje van (tehát nem aerodeck). mechanikailag, futómű, váltó, motor, patika, 250k km körül van, teljesen újszerű, 6-7 literes fogyasztás. kényelmes, jó ülések, csöndes. igaz, vigyázunk és kültünk is rá rendesen.
a másik az első ajtókban az üvegtábla és a kédergumi. előregszik a kédergumi és idővel az üvegtábla a b oszlopnál fent hajlamos kijönni a kédergumiból... pucolhatod, de az igazi megoldás egy új kédergumi. ez sem olcsó buli.. itt is megvan a tipikus 6gen betegség, a hátsó kerékjárati ív rozsdásodás. a kipuff is cserés tud lenni, mert rohad. amúgy tényleg elképesztően jó autó, mert megy megy és megy. kellő méretű utastér, jól pakolható csomagtartó.
amúgy brutális mit kibírt az autó, mert éveken át romániába járt vele faterom és most tört el a jobb hátsó gátló, úgyhogy most kap két új gyári gátlót is hátulra. ha jártál romániba, tudod, hogy balkán, autópálya nuku, a főutak meg milyen állapotban vannak. szóval absz ajánlott autó szerintem.
könyen törik, látványosan, de szerkezetileg rendben van. 10e km után mindig olajcsere, olajszűrő csere, légszűrő pedig opcionális cserés. mást nem csinál rajta az ember, csak használja.
a vti-nél is ez van alapvetően, csak a fogyasztás biztos, hogy több....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Aladdin
senior tag
válasz Neophyte11 #24457 üzenetére
Földelési gondok lesznek ott, szerintem...
-
sunny84
senior tag
válasz lorcsi #24455 üzenetére
szallerbeck korrekt csapat bár néha árak ugranak de semmi gond nincs velük ,, uncsi tesóm is oda hordja a hondáját , ő sosem panaszkodott , én nem ismerem őket mert én kecsón szereltetem ( kis hazámban ) ha van valami nyűgöm
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
wierra
senior tag
válasz lorcsi #24455 üzenetére
Az 1.4i és az 1.8VTi között azért elég durva teljesítménybeli különbségek vannak. Tudomásom szerint az 1.4 nem annyira megy, cserébe relative sokat fogyaszt (teljesítményéhez képest).
Szóval 1.5ils alatt én nem próbálkoznék a helyedben. Abban igazi eco-motor van, haladni is lehet vele és a gatyádat se eszi le rólad.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Integra
titán
válasz wierra #24464 üzenetére
nálunk anyám 1.4-es civicje is 5-6 literes fogyasztásokat produkált, de a téli csak városi fogyasztás sem volt soha több 7.5-nél alapvetően. és nagyon tudott menni is, ha éppen az kellett, tapostam a szemét ki rendesen és zokszó nélkül viselte. de az 1.6 civic is csinált 5.5 literes fogyasztásokat városon kívül ha kellett. sosem érdekelt, hogy "igazi" eco 1.5-ös civic legyen. sokkal fontosabb, hogy a motor maga gondozott legyen.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz #45553408 #24467 üzenetére
'97 6gen5D
D15Z8
11536 km
6,47 l/100 kmEz teljesen vegyes és sok a BP belváros, de ami még fontosabb az autópályás 140-150 km/h. A D15 fogyasztáselőnye autópályán jön ki a D14 ellen. Viszonylag alacsony fordulaton és csendesen tudok utazni autópályán a hosszú váltó miatt, többek között ezért is választottam ezzel a motorral az autót D14 vagy akár B18 helyett. Ha a fogyasztás számítana és szigorúan betartanám a 90 km/h-t városon kívül, illetve autópályán sem lépném túl a 120 km/h körüli szegény keverékes üzemmódot, akkor bőven 6 liter alatt tudnám tartani a fogyasztást. Tovább megyek: ha elkerülném az autópályát, akkor közelebb lenne a fogyasztás az 5 literhez, mint a 6-hoz. Nekem ez jelenleg nem fontos, nem különösebben figyelek a fogyasztásra, megvannak a kialakult szokásaim, amin egyelőre nem kívánok változtatni, de az autóban benne van a potenciál a spórolásra. Elég rápillantani a spritmonitorra.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #24468 üzenetére
jók ezek a régi b és d blokkok nagyon
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hihi
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Koczó93
őstag
Az én civicem is meglepően jól fogyasztott
1996 6Gen3D - D14A
Vegyes használattal városban és a lakhelyem környékén sikerült 6 liter alatti fogyasztást produkálni.
Lendületes vezetéssel, 1-2 lámpás gyorsulgatással, mindezt ebben a hűvösebb időjárásban nem 20 fokban
Az én plecsnim az autóra: KÜLÖNÖSEN AJÁNLOTT! -
zolynet
addikt
megint bemutatták az új nsx-et
nekem még mindig az elődje kelleneLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#47053824
törölt tag
Honda Accord-rol mi a velemenyetek? Melyik motorral felszerelt a legmegbizhatobb?
Kineztem egy ilyent, de jo lenne tudni, melyik verzio sikerult a legjobban. Dizel/benzin mindegy, csak menjen. -
!Overdose!
őstag
válasz #47053824 #24478 üzenetére
Mindkét benzines motor megbízható. A Hondánál ritkán fordulnak elő rosszul sikerült motorok, tulajdonképpen a H23 óta nem is rémlik ilyen. A 2.4-es nem fogyaszt sokkal többet, mégis sokkal jobban megy. Én azt ajánlom.
A dízellel sincs több gond, mint bármely másik CR dízellel. Előbb utóbb cserélni kell az injektorokat és a magas nyomású szivattyút, ami elég költséges viszont 2-300e km-ig nem lesz vele gond.
Mindkét modellre igaz, hogy ha teheted, akkor 2006 utáni facelift modellt keress! Jobban felszereltek és néhány apró hibát kijavítottak rajtuk.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #24475 üzenetére
Jatszos autokent egyre tobbszor felmerul nalam.
Nyilvan nem a type-r verzio de en a simaval is meglennek jol :-)
Mivel soha nem volt alkalmam meg csak utaskent sem beleulni ki kene probalni mivel ezert az arert FQ400 evot is lehet venni. Nem tudom hogy az NSX nagyobb elmenyt ad e Mivel masodik auto lenne baromira nem lenyeg semmifele fogyasztas vagy pakolhatosagi tenyezo. FQ320-hoz mar volt szerencsem dobbenetesen jol megy kanyargos utakonNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #24479 üzenetére
HI!
annyit erdems meg megjegyezni, hogy 7g 2kccm fl motrocseret kapott, "eco"siottak:- )
udv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #24485 üzenetére
HI!
de bizony kapott ecositast: a ket vezermutengejjes a6os hengerfejjet, az 1 vezermutengejjes z2es hengerfej vatotta
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Aladdin
senior tag
válasz neduddki #24486 üzenetére
A K20 az DOHC volt mindig is. Az A6 is, meg a Z2 is. Pont!
Itt található egy leírás a két motor közti különbségről.Az R20 viszont már SOHC.
-
Integra
titán
válasz Snoop-y #24480 üzenetére
nsx vs mi? ctr vagy evo? meg sem közelíti egyik sem azt az élményt, azért nem egy kategória egyik sem vele
amúgy ha találsz egy totálkárra tört, de ép motorú és váltós fq400-at, szólj kérlek, lehet, hogy lecsapnék rá és az is érdekelne, hogy evo9-es komplett bontott fékrendszert feléd hogy vesztegetnek, csonkállványostul, illetve evo9 motor és 6 sebességes váltó.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Aladdin
senior tag
-
Integra
titán
válasz Snoop-y #24493 üzenetére
azért az nsx járulékos költségeit és mindennapos üzemeltetési költségeit se hasonlítsd egy ctr-hez vagy evo-hoz, infarktust fogsz kapni és mivel gyanítom hogy na1-es nsx-ben gondolkodsz, ha gondolkodsz, ott azért voltak bibik is néha, a kopó alkatrészek meg aranyárban vannak. én is számolok, hidd el.. neked mondjuk ebben a tekintetben könnyebb dolgod van, mert mindent hozhatsz japánból a jobbkormányosba, de ami európában van... vagyis kb semmi.. marad az usa import, aztán az nsx-r-ré alakítás szépen lassan.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Snoop-y
veterán
válasz Integra #24496 üzenetére
Hat igen ettol egy kicsit fazok en is bar itt minimalis moddal nagyon jol tarthatoak JDM kocsik.
Lehet egy FQ evo az olcsobban tarthato.
Mondjuk boven raerek gondolkodni nem sietek sehova.
Ha latok torott fq400-at szolok. (azert elegge vigyaznak azokra szoval ha olyanban gondolkodsz azonnal lepni kell)
Kozel ket ev alatt egyszer lattam torottet hirdetni masnap mar nem volt fent...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integra
titán
válasz Snoop-y #24497 üzenetére
nem tudom, hogy a balkormányos outlander turbo-ba bemegy e a jobbkormányos fq400, ez az első kérdés, majd tomitsu-val egyeztetek. ha nem, akkor evo9. az biztos, hogy az evo9 fékrendszerét csonkállványostul alácsavarom az outlandernek, felnivel együtt, bolt on az egész, csak kap még 1cm nyomtávszélesítőt és 1cm-rel hosszabb tőcsavarokat. így felmegy rá az outlander gyári 17-es felnije is télikeréknek, mert ez csak 6.5 coll széles, az evo9 17-es gyári felnije meg 8 coll széles. az outlander felnije nyomtávszélesítő nélkül beakadna a fékbe. ez a tavaszi első lépcső.
ha fq400 motor és váltó meg nem jönne össze, akkor aláteszek egy evo9 motort és 6 sebességes váltót. így is jól mozog a gyári evo8 blokkal, de fojtott és csak 5 sebességes a váltó. azért vicces, hogy így is hogy mozog a bódé nem akarok tuningolni, kókányolni, gyári tiszta, egész megoldásban gondolkodom....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
9gen 1.6 i-DTEC, vajon kimegy-e a világból
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik