-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #9002 üzenetére
mi került 4420Ft-ba?
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
NoLF
addikt
válasz Winner_hun #9002 üzenetére
ezek szerint mentek? én meg már letettem a tütüt és iszok főzés közben...
na majd máskor.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
BlacKSouL
addikt
Istenkísértést csinálok, de már csak a poén kedvéért akkor ide is bedobom:
1.8 ES 4D Civic -el szemben milyen alternatívák vannak piacon? (Ár, felszereltség, kényelem, megbízhatóság, méret, teljesítmény, fogyasztás mint szempontok alapján)
Márka, modell, típus, motorméret, ár? Újautóként.
"Hát egy másik 1.8 ES 4D Civic.." poént tessék átugrani
Elsőszámú kiszemelt úgyis ez, csak megnyugtatásképp kellenének alternatívák, mégse mondhassa senki hogy nem rágtuk meg a dolgot.Céges autónk van ilyen, vezettem is már 1-2 ezer km-t, nagyjából tudom mit tud
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz BlacKSouL #9008 üzenetére
új lancer 1.8-as pl alternatíva
corollából nincsen
nissannál sincsen
emil frey-ben asszem van ilyen tesztautó, menj vele egy kört.frankiákat hagyjuk
németeknél?
van jetta, de nemtom milyen motorokkal, most csak méretet szem előtt tartva mondom
focus sedan (ez elég jó azért)
astra sedanamúgy meg a hajtásláncnál, váltónál, úgyis mindegyik elvérzik.
kérdezd meg pompit, neki is 1.8as sedan civicje van...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #9009 üzenetére
jajj az új egynyolcas lancert, de becserélném az én '91es lanceremmel
nissan-t én sem javaslom, 2,5évig voltam náluk IT-s, ami szart ott hallottam ....
francia és olasz autót akkor sem vennék ha bottal ütnének, kivétel egy Lambo Murcielago
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Integra #9009 üzenetére
Hmm, köszi. Na lássuk.
Jetta 1.4 TSI-vel dinamikailag ugyanazt tudja, csak 200 kilóval nehezebb, és pont ezért fél literrrel többet kér inni. Viszont drágább is, és nem tudom mi van benne felszereltségügyileg.
Focus 2.0-ból tudja ugyanazt, viszont felszereltség miatt szerintem árban fölé menne szintén.
Lancer valami oknál fogva nem szimpi...szerintem túl sok semleges és negatív kritikát olvastam róla.
Tehát egyelőre még mindig a Civic vezet, de legalább mégis van hasonló. Ez azért megnyugtat. Na még gondolkodom, de amikor már a színét nézegetem egy kocsinak, olyankor általában már valahol belül el van döntve Pl. ez azt hiszem nekem jól emészthető lenne. Hétfőn hívom is őket reggel.
Szalonautóban van bármi rizikó? Leeső, széttekert tekerentyűk, nyiszogtatott alkatrészek, ilyesmi?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz BlacKSouL #9011 üzenetére
szerintem nincsen jobb a kategóriában, jók az olaszok is amúgy, egész fejlődnek, de váltóban kapásból buknak ők is. én is sedant vennék, nem ufot. ezt bármikor bevállalnám. nem hinném hogy nagy baja lenne mert szalonban áll, hondához nem járnak 24/7 beülni tekergetni. ha pedig mégis, a garancia ugyanúgy érvényes az autóra.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
addikt
jó a középbox
bennvan a narancs index isThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
TexT-BoY
addikt
[link]
Nem tudunk semmit erről a gépről?Ugyfest hogy apám nem kaphatja meg a TK-ért a lovét, ergó magamra maradtam és ez fér bele első blikkre...
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Winner_hun
félisten
Ja, 6,7/100
Sok, dehát olyan is volt... lesz ez még kevesebb is► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #9020 üzenetére
Nem, csak i-VTEC
Mindegy, valamire az is jó leszAláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #9019 üzenetére
oks, lemérem.
de ami vicces....
szóval bebikáztuk és alig mentem valamit aznap este, kb két metro megálló távot oda vissza.
azóta pöccre indul megint, ma is mentem vele.
holnap nem fogok, motorozok. de jövő hétvégén újra beindítom, ha akkor megint nem megy, akkor kukás az akksi? nemtom, azt se tudom, mikor az akksi..
minden esetre meglepő volt, hogy így feltöltötte magát....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
orbano
félisten
válasz Integra #9024 üzenetére
fogj egy multimétert és mérd ki a fogyasztás lekapcsolt állapotban, aztán dugd rá egy töltőre az akksit, meglátod mennyi idő múlva esik vissza az áramfelvétel.
nekem is szar az akksim, de akármennyit állok vele, elindítja a kocsit. csak akkor van ban, ja 4-5nél többet kell indítóznom, vagy rajtafelejtek valamit (fényszóró 5 perc alatt leeszi, ez volt már cinkes, amikor leállítottam a motort, mert vártam valakire)A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #9021 üzenetére
nekem most 7.5, új rekord kéne már vele mennem kicsit autópályán is párszáz kilómétert, kezd betunyulni így városban
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #9031 üzenetére
mit jelent nálad a városban? mennyit mész városon kívül egyébként?
A vér nem válik VAZZE!™
-
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #9033 üzenetére
nekem az abszolut maximum táv amit megyek a kocsival az 10km, az átlag inkább 1-2km, és ennek harmada kb. 30-as táblánál. kihajtva pedig nagyon régen nem volt a kocsi, még valamikor december elején, azóta autópályát nemigen látott szegény.
A vér nem válik VAZZE!™
-
NoLF
addikt
válasz xcbiker #9038 üzenetére
D15Z6
* VTEC-E
* Found in:
o 1995-2000 Honda Civic 1.5 iLS (European Market)
+ Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
+ Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)
+ Rod Length : 137 mm
+ Compression : 9.6:1
+ Power : 114 hp (85 kW) @ 6500 rpm
+ Torque : 98 ft-lb (141 Nm) @ 5400 rpm
+ VTEC Switchover : depending on load, max ~3500 rpm in 5th gear
+ Valvetrain : SOHC VTEC (3-4 valves per cylinder, depending on rpm)
+ Fuel Control : OBD2 PGM-FI MPFIThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
TexT-BoY
addikt
válasz TexT-BoY #9018 üzenetére
Noss felhivtam, felemás érzelmek gyülemlettek fel bennem.
Fékek valóban ujjak.
-Az autó telifényt kapott pár éve, de a 2 hátsó ivet kikéne kalapálni amig meglehet fogni.
-Kopó alkatrészeket cserélgette a srác, főként CRX meg iVT cuccokra, tehát ha igaz a dolog, akkor nem rossz.
-A motor cserélve lett Concerto motorra, lepapirozva etc. az ujmotorkód d16b2, de ilyet nem is találtam, a gyári motort megsütötték olajnélkül.
-Téli kerekek még 1 szezont tuti futnak a tulaj szerint.
-Az elejét törték, még a telifény elött, a nyulványokat elől cserélték, de megvannak a törött nyulványok is, illetve minden eddig cserélt alkatrésze az autónak.
-Elől Toyo T1R hátul pedig Yokohama Parada gummancsok vannak, elmondása szerint mindkét pár viszonylag új, bár nem értem hogy akkor miért nem egy minta....Egyenlőre azthiszem ennyi volt a telefonos beszélgetésünk.
Ja és uj képeket tett fel a hirdetésbe a kérésemre
aj istenem, nagyon sokba lenne ez nekem amig olyan állapotban lenne mint snoopy gépe, de alapnak nem feltétlen rossz...
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
utálatos egy dolog, nézem nézem dejolenne, aztán elkezdek tanakodni hogy mit hova és akkor igy ok kicsi sokramegy alapon hogy olyan legyen amit szivesen hurcolok:
-lakatolás, ujrafény
-dodinál egy zaino
-ablakokat lefoliázni
-gumikat egy márkára cserélni
-kormányból valami gyárit keriteni
-gyári szönyeget berendelni
-gyári pedálszettet bele( vagy esetleg integráét)
-iVt-ből vagy valahonnan elektromos ablakokés tovább tovább hozza majd a többit mindig... Sosincs vége, már most félek beleszálni ebbe a mókuskerékbe. pedig ezek csak 10-20ezres tételek. A BKV bérletem pedig még mindig olcsóbb amig tanulok ( és autó mellett is maradna), csúnya egy hobby, nembaj Tomival is tudok lurdyzni veletek.
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Vandit.
addikt
Srácok!
Mi az max teljesítmény, amit ki lehet hozni egy 2005-ös civicből? 90 lovas.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
-
NoLF
addikt
válasz Vandit. #9047 üzenetére
persze hogy elbír, csak mindent cserélni kell a motorban, vagy csak olyan túrót teszel rá olyan nyomással aminek a terhelését még a gyári alkatrészek is elbírják, úgy kapsz kb 120 lovat a 90 helyett, és az is sok pénzbe kerül (alkatrészek, építés, programozás, beállítás)
és akkor természetesen ha 30 lovad van akkor azokat meg is kell fékezni, s a 90 lovason 4es osztókörű a felni is, úgyhogy mehet alá az új futómű új fékekkel, etcígy is már közelítjük a milliót, pedig alig nyertünk valamit (na jó persze jobban megy többet eszik, jobb a kanyarban és meg is tud állni)
ha értelmes eredményt akarsz, akkor meg jóval millión felüli dolgokról beszélünk, és mindez még kérdés hogy legális-e, vagy mennyibe kerül hogy forgalomba helyezhető legyen.
hobbinak jó az ilyesmi, de egy napi használatú családi verdát tuti nem nyúznék ilyesmikkel.
szvsz!
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Vandit.
addikt
Tehát akkor határ a csillagos ég, mert minden csak pénz kérdése.
És, ha ilyen dolgokat szeretnék csináltatni, ezt hol tegyem? Gondolom van, olyan aki ezekkel foglalkozik.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HBO Max & OD topic
- Házimozi haladó szinten
- PlayStation 5
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gaming notebook topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...