-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25750 üzenetére
semmit, csak romlik az egész. egyszerűen olcsóbb a gumi abban a méretben.
pompi:
jól mutat rajta a ctr felni nagyon!! jobban mint a buszon[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #25754 üzenetére
nekem sem, ahogy a pirosra fújt nyereg sem, de ugye ez erősen szubjektív
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
VAN AUTÓM!!!!!!!!!!!!
Imi most hívott, hogy nem akarom e elvinni. valszeg rettenet bosszantotta már minden alkalommal, hogy darabokban hever, amikor csak a sarokba nézett és meglepett vele nagyon, holnap el is hozom!! és ha minden jól megy, holnap megjön az új hátsó dobom is, akkor gyorsan én meg azzal lepem meg, hogy még azt tegyük fel...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #25754 üzenetére
A CTR felnis az enyém a középső vas a testvéremé, ezzel lett véve használtan nemrég, a gyári hyrid felninél még ez is sokkal jobb szerintem. A fekete versenyző pedig csak megtalálta a helyét mellettünk, nem tudom, hogy kié külön véletlen, hogy ugyanolyan felni van rajta csak egy számmal nagyobb.
Feel Good Inc.
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25753 üzenetére
205 széles éppen, hogy a drágább, a 215- 225 jóval olcsóbb, nyilván ezek a kommersz méretek.
Én is nagy hibát vétettem, ad08-at vehettem volna 215-ben olyan áron, amennyiért én hülye 205-ös Proxest vettem
Nemsokára feldobálom a téli gummákat ezeket meg áruba bocsájtom, mert ilyen időben már teljesen használhatatlan.
Ma is kettesben kezdtem kihúzni egy kanyart vtec-nél azonnal két marha hosszú csíkot húzott, közben hatalmas csikorgás és égett gumiszag, a kormányt meg majdnem csutkára alá kellett csavarni, hogy az úton maradjak...
2012-es zsír új gumik, alig 3 ezer km-el..Gratula, nemsokára taposhatod akkor neki, gondolom várod már
----
Ja egyébként CTR felni.
Ha valakinek van, vagy tud eladó 4drb CTR felnidugót, jelentkezzen -
Integra
titán
válasz DeathAdder #25758 üzenetére
mi az, toyo t1r?
magával sodort a crxforum trendhulláma?az lehet, hogy 17-es collnál igen, de 215/45r16 vagy 205/45r16, előbbi látványosan drágább, ez a gyári méret is egyben, legalábbis a dc2-nél, láttam már pár intit 205-ös gumival
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25759 üzenetére
Igen, magával sodort még a VTi-m idején, amikor az első jobb szett gummámat vettem rá.
Azzal viszont maradéktalanul elégedett voltam, ezzel már egyáltalán nemÉrdekes, 17"-ben viszont jóval drágább a 205. A következő gumim már nem lesz gyári méretű.
Az ufo ugyanolyan erős motorra gyárilag 225 és 18"-ost kapott, nem csoda, hogy szegénykém helyezkedik ezzel a kis 205-tel, a felnire rátéve is a "majdnem kicsi rá" hatást kelti[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25758 üzenetére
már hideg a flaszter, nem jaszkarizunk ilyenkor
nekem azért bevállt a t1r, ha trendhullám, ha nem ... persz mondta Boo h vannak ennél jobb gummák, pl ku39 amit turbós soklóerős autókra dobálnak, de én meg úgy voltam vele h ki akarom próbálniType-R , jó ótókázást akkor, végre kikerül ... engem is úgy hív mindig, szavajárása: 'mikor vinnéd el ezt a romhalmazt innen?!'
BlacKSouL: ötletem sincs, el kell vinni szakihoz h megaszondja az okosságot
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25763 üzenetére
A hideg flaszter csak olaj volt a tűzre
Nem tényleg, tehát nem olyan mint amilyennek vártam.
VTi-re viszont tökéletes, mégegyszer vennék rá olyat gyári méretben. Haveromnak is ajánlom a 4gen Prelü-re, jó áron kínálják most, meg látta a vti-n milyen jól viselkedett.
Szerintem nálam alul van méretezve a gyárilag megadott gumiméret a motorhoz képest, de lehet tévedek, mindenesetre a tapasztalatok erre mernek következtetni, na de nem károgok tovább -
Integra
titán
válasz zolynet #25763 üzenetére
jaja, csúcs kunyhó és hankúk gumik nagyon ott vannak, szépen csöndben a sarokban, de szárazon óriási potenciál van bennük, az rs2-vel én is nagyon elégedett voltam, ad07 szintű gumi volt, sőt szerintem picit jobban is tapadt. ráadásul angoloktól pofátlanul jó áron ház elé lerakva vettem az utolsó szettet, igaz 4 éve, 245-ös euró-nál, 116ezerért, 215/45r16 méretben.
tavasszal viszont gumicsere, vagy rs3 vagy ad08. könnyen elképzelhető az ad08 lesz, mert az rs2 viszont esőben korcsolyapályává változtatta az utat, mondjuk egyenes fékezésben jó volt, de így is életveszélyes tudott lenni. ahogy olvasom esőben meglepően jó az ad08 - már legalábbis a többi száraz versenygumihoz képest.igazából nem fogom széthajtani, télikerekek vannak rajta, le sem cseréltem tavasszal, nincsen mire, slick a nyári gumi már csak nem akarok már motorról lefagyni nap végén, kezd nem egészséges lenni a 8-10 fok és driftelek minden kanyarban kb..
hátsó dob is megjött, természetesen az új tűzkarika meg egyéb szerelvények még mindig nem..
nekem csak ennyit mond: szeretnéd elvinni az autód? mikor? mondjuk akár most is. - vip vagyok, nincsen vérszívás szóval már csak egyszer kell bkv-ra szállnom, mackónadrág, edzőcipő, hátsó dob nagy csomagban, nem fogok kilógni az utasok közüldeath:
mi a pontos gyári méreted?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25765 üzenetére
Jó áron vetted, én is jó áron vehettem volna, 130-ért ad08 bestbuy lett volna.
Most jóval drágábbak már ahogy nézem, nagyon nagy hiba volt nem azt venni, de ha ezeket ledobálom, akkor csakis ad08 lesz jövőre
205/45-R17 az ep3 gyári mérete, ehhez mérten az fn2 ugyanarra a motorra
225/40-R18-at kapottEgyébként mikor legérdemesebb nyári gumit venni? Van erre valami szabály, hogy mikor szoktak legolcsóbbak lenni?
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25766 üzenetére
nem tudom, szerintem nincsen. raktár söprés, vagy akciózás, lesni kell az oldalakat. igazából meg úgyis akkor veszi az ember, amikor kell. tavaszra kell, lesz cash rá, már nézem is az oldalakat, hogy mikor mennyi, és ha olyan, megrendelem és megy a padlásra fel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25767 üzenetére
Mindenesetre én akkor fogom nézegetni, ha lesz keslóvé rá, most a gépemre akarok költeni, meg egyéb másra, az autó most pihenjen, kapott már elég törődést amióta megvan
Új korától kezdve irkálom, átíratás, nagy szervíz, új gumik, gyertyák, fényezés etc.. Az autó árán felül 360.000 Ft-nál járok, most tavaszig nem költök rá, ha nem muszáj. (ja és most próbálom bevezetni az aCar pro-ba ) Bár pár napja jelentkezett a hosszbordásszíj vezető görgő csapágy hangja, így azt kénytelen voltam megrendelni, de remélem tavaszig több gebasz nem jön közbe(#25768) bodrik11 - NE, főleg ha jó a motorod! Egyre több mester is erre próbál rábeszélni, kész agyrém
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz #45553408 #25770 üzenetére
Elégedett tulajdonos vagy, maradj is az
Tavaly hengerfejeztettem a vti-m, azt mondta a műhely tulajdonos, hogy becsukhatna, ha nem lenne olajadalék, amit az emberek a járműveikbe tankolnak...Régen én is szemezgettem, amíg nem jártam rendesen utána, azóta viszont tartózkodom tőle, és még az ellenségemnek sem ajánlom.
POZITÍV:A motorolaj adalék mindössze az olaj kenőképességét fokozza!
NEGATÍV: Olajnak kell hűtenie, motort tisztán tartania, védeni a korrózió ellen, karban tartania az elasztomereket (gumi, kaucsuk). Így tehát a kenőképesség a többi tulajdonság rovására vezet!
NEGATÍV: Teflon, vagy kerámia tartalmú adalékok szigetelő hatású lerakódást képeznek, ami megakadályozza, hogy a motor leadja a hőt az olajnak, ekkor az olajhőmérséklet alacsony lesz, a motoré viszont magas, tehát az olaj képtelen ellátni feladatát!
NEGATÍV: A motorolajban GYÁRI adalékok egyensúlyban vannak, több évtized tapasztalattal kisérletezték ki a megfelelő arányt, ezt borítjuk fel, ha hozzáöntünk plusz adalékot , ezzel megakadályozva, más FONTOS adalékokat abban, hogy kifejtsék hatásukat!
Az alábbiak mások, hozzáértők tollából ered:
Aki jót akar az autójának, használjon egy jó minőségű, teljesen szintetikus, esetleg félszintetikus olajat, és mindenekelőtt tartsa be a gyári előírásokat.
Hosszú oldalakon lehet nyomon követni, hogy milyen csodálatosan beépülnek a fémbe, bevonatot hoznak létre, vagy valamilyen kémiai reakció útján fejtik ki hatásukat, ami szép és jó, és többségük nem átverés, hiszen a súrlódást tényleg csökkentik. Ám ez önmagában még nem minden.
Arról már nem szól a fáma, hogy milyen egyéb kölcsönhatások indulnak el a motorolaj adalékai és az extra adalék között, amit értelemszerűen nem vizsgál a gyártó cég, hiszen akkor a legtöbb esetben kidobhatná az aranytojást tojó tyúkot a többi jószág közé. A mellékhatások számos esetben a motor végét jelentették, sokan fogták már a fejüket az országút szélén.Általánosságban azt javasolom, hogy csak akkor nyúljunk motortömítő vagy egyéb jótékony hatást ígérő készítmény után, ha nincs pénzünk megjavíttatni a motort, és még néhány ezer kilométert látványos olajfogyás nélkül szeretnénk közlekedni, mielőtt begurulunk a szervizbe.
A mai korszerű szintetikus olajok minden olyan adalékot tartalmaznak, amely szükséges a motornak. Higgye el mindenki. Az olajtársaságok kiélezett versenye a gyári beszállításoknál és a mindennapi életben nem engedi meg, hogy kispóroljanak bármit is, és azt utólag pótolni kelljen.
Utólagos motorolaj-adalékok. Az emberek gyakran kérdezik, érdemes-e ilyen, vagy olyan olajadalékot tölteniük az olajteknőbe. Nem érdemes. Az olajcégek és a motorgyártók együttesen dolgoznak azon, hogy azt a terméket biztosítsák számunkra, amire szükségünk van. A mai motorok forróbban és hosszabban futnak, több lóerőt teljesítve, kevesebb üzemanyagból. Ráadásul ezek az erőforrások hosszabb élettartamúak is. A SLICK 50 és az ahhoz hasonló adalékokra adott nemleges válasz, részben a kenőanyagok természetéből adódik. Az utólagos adalékok nem teszik jobbá a motorolajokat, sőt gyakran rontanak azok képességein. Módosít(hat)ják az olaj eredeti adalékolását, ezáltal felborítva az olaj akár hideg, akár melegoldali viszkozitását. S elég csekély a valószínűsége, hogy pont olyan irányba, amire az olajipari kutató cégek dollárok millióinak tucatjait költik. És akkor még egy szó sem esett arról, hogy az egyéb tulajdonságokat meghatározó gyári adalékokra milyen hatással van. S ezzel kapcsolatban csak egy kérdés: mindenféle utólagos, világot megváltó olajadalékok látványos és hangzatos reklámjaiban miért nem mutatnak soha egyetlen egy fékpadi mérési eredményt sem??? Pedig szerintem egy minimális műszaki érzékkel megáldott ember számára is nagyon beszédes egy diagram. Pláne, ha mondjuk egy még egy nagynevű autógyár is adja a nevét hozzá. Ilyet miért nem láthatunk soha…? Sőt, konkrétabban, néhány motor meghibásodás is visszavezethető az utólagos adalékolásra. Érdemes elgondolkodni ezen.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25769 üzenetére
az semmi, és ez mind kopó alkatrész alapvetően, ezek minden autónál jelen vannak
én is az 5 év alatt 1db 47 euros termosztátot cseréltem, amúgy minden teljesen gyári, hibátlan állapotú, most költöttem 300ezret alkatrészre, amiket cserélni kellett és a következő 10 évben nem kell hozzányúlni. sok? szerintem nem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #45553408 #25773 üzenetére
felejtsd el azt az adalékot, teljesen felesleges. olyan motorba, ami pedig nem esz olajat, pláne értelmetlen bele önteni, ami meg eszi, ott már rég baj van.
minőségi full szintietikus olajat kell beletölteni és betartani a 10k km csereperiódust.
üzemanyag? szinte mindig lukoil-t tankolok, ez esik útba kényelmesen. mindegy, hogy omv, shell, lukoil, metro etc. feleslegesen tankolsz bele drágán[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25772 üzenetére
Ha addig valóban nem kell költeni (miért kellene?), akkor az napi 82 Ft-ba fáj, ami lazán annyi cigi amennyit egy dohányos elpipál egy nap
Én is úgy vagyok vele, rendbe hozom, amit tudok, ha már ilyen szépen megvigyázta az előző gazdi, akkor pont én miért ne tenném ugyanezt. Így utólag veszem csak észre, hogy azért nem sajnálta tőle a gyári alkatrészeket.
Egyedül a zenemotyó böki a csőrömet, nagyon nem volt olcsó ezeket belerakni, főleg ilyen igényesen, ezért sajnálom megbontani, de fél csomagtartóm tele van, zenét meg autóban nem hallgatok, tehát csak a súlyt és helyet fogja.Viszont egy tdi-re nem szeretnék éves szinten 300+ rugót locsolni dealényeg, hogy alig fogyaszt érted
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25775 üzenetére
jah.. pont tegnap basztattam egy barátnőm, hogy minek szívja azt a szart, számolja ki mennyit dob ki rá évente, mert javítani kéne az autóját, ami 300e ft körül lesz (lakatos+fény).. gyorsan összeszámolta, évi 400e ft megy cigire el..
ne is mondd, a zene még hátra van, itt az új stage5 massive szett a régi helyére, de sehogy sem jutok most el a szakállhoz, hogy szépen kicserélje és bekábelezze ha szükséges végig kell gondolnom, ajtópanelt nem akarok sokszor fel és leszedni, az ablak kédergumikat is cserélnem kellene idővel, nagyon lassan mozog már az albak és persze ott van még a dynamat, azt is lekell szedni, remélem visszaragad..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
-
lorcsi
veterán
egész komolyat esett az ára..múltkor mintha 600 vagy 650 lett volna..
ez talán 500-ért hozható is lenne..
ráadásul most már midnen extrát is ad mellé..hmmm..
menyit kajálhat szerintetek ?mondjuk a melómhoz egy clio vagy punto jobban illene..de akkor is megcsapott a honda szele..
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25778 üzenetére
este 9-kor jöttem el imitől
hazafelé csak nem bírtam ki, odacsaptam egy picit, iszonyú jól megy még mindig és a hang még most is fertőz, nem lehet megunni
gyorsan töltőre dugtam éjszakára, hogy teljesen friss legyen az akksi. aztán jöhet a hideg. még visszakell mennem az új hátsó dobot felrakni.Zsolti:
szólok amint megjött a szerelvény és tesszük fel, gyere az imihez és akkor meg is nézheted azonnal, ha kell[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25783 üzenetére
most használom picit azért, kénytelen vagyok. ma tankoltam tele március óta először
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
Életemben először vagyok otthagyva az úton
Végleg beállt a csapágy, kb. 200m után, hogy elindultam vele hangos zörej, bűzlő szíjszag motort egyből leállít és elgurultam a legközelebbi kis utcába, amíg a lendület vitt. Nagyon szemeztem a rossz vassal ami éppen az út másik felén volt, de jobb helyre nem tudtam leállni
Később amikor elindítottam megint forgott a vezető görgő, de jobbnak láttam, ha szólok apámnak és elhúz a kombival.
Nagyon megalázkodottnak éreztem magam, eddig az ilyen érzés ismeretlen volt, de most megtapasztaltam
Bár részben én is hibás vagyok, mert majd egy hete így hajtottam, nem gondoltam hogy egy hét alatt beáll, de péntekre megjön az alkatrész..Életem első cserbenhagyása egy Hondával, örök emlék marad:
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz DeathAdder #25785 üzenetére
Inkább te hagytad cserben ha tudtál a hibáról...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #25786 üzenetére
valami nagyon hasonló fogalmazódott meg bennem
én nem mertem volna vele menni, nehogy valami nagy galibát csináljon/csináljakLife is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #25786 üzenetére
Amint az egyik csapágyamnak kezdett hangja lenni, azonnal megrendeltem és amint megérkezik teszem is bele.
Sokan évekig elhajtják így az autójukat, nálam csak pár nap lett volna..ez nem egy fellazult szíjtárcsa, vagy szoruló fék, hogy félnem kellett volna.
Gondolhatod, ha bajt sejtek nem hajtom egy tapodtat sem, ha kell hónapokig[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25785 üzenetére
valszeg messze túlfutottál az előírt távon vele, nincsen itt nagy gond, nem az autó hibája, kicseréled és mehetsz tovább
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
3 év után bekerült a leginkább kallódó, soha eddig meg nem rendelt alkatrész az autóba... kemény 700ft ám baszki!!!!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25785 üzenetére
Az nagyon komoly.
Egy hét alatt így beáll egy csapágy. Nem forgott a csapágy, teljesen megszorult és a szíj csak átcsúszott rajta?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz zolynet #25793 üzenetére
bevallom 3-4 alkalommal voltam ott 5-6 évvel ezelőtt.
soha többet. vannak rendes srácok akikkel jót lehet beszélgetni, nem tagadom, de nem szívok egy levegőt a suttyó, borzalmasan egyszerű, mérhetetlenül felületes és ostoba többséggel. nekem egy pillanatig sem éri meg, 50-et zuhanna az iq-m......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Viszlát
addikt
Ez nem az én hónapom, ma kavicsot kaptam, végig is repedt a szélvédő, mindkét irányba. Annyi a szerencse, hogy az alján, nem a látótérben...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25794 üzenetére
Nemtom, én abból indultam ki, hogy apám régi fos Zastavájában már évek óta csapágyas (de nagyon) valami a motorban , és állandóan hallatszik, de a hátsó kerék is, pedig köztudott, hogy az egész autó beolvasztott ajtókilincsekből készül vagy ott a szomszédom Poloja is valami szörnyű hangot ad már hónapok óta.
Nem gondoltam, hogy egy Honda szűk egy hét alatt beáll, amíg megjön az alkatrész, de ha beáll sem történhet nagy baj. oké, angol hondaMegszorult teljesen az a gyanúm, de azóta megint forog, tehát ha nagyon akartam elhajthattam volna a mesterig, de eszem ágában nem volt kísérletezni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik