-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lorcsi
veterán
miylen érdekesen nyílik a kis vei hátsó ajtaja
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25900 üzenetére
Egy kép kialakult bennem amikor elmondták, hogy milyen különbség van gumi és gumi között, sok tapasztalatom meg nincs egyelőre, ezért csodálkoztam hogy az ad08-at is csak egy hétköznapi sokszor csúszós guminak titulálta.
Taposom én, taposom, nem is lehet máshogy a kanyarból kijönni, nekem van kitalálva ez az lsd
"nem értem, mi a baj a váltóval, mit akarsz csinálni?"
Bevallom eddig nem nagyon voltam képben, hogy hogyan is van ez. Tudtam hogy elméletben mi micsoda, de azt hittem a váltó és a diffi az csakis egyben szól.
Ma este elmentem egy haveromhoz, aki felvilágosított és megmutatta a műhelyében, hogy hogyan is néz ki ez a difi-váltó dolog, így mostmár képben vagyok és azért nagyon nem mindegy milyen szakemberre bízok ilyen melót!honda23 - megveszem az lsd-t akkor cserélem (nyilván illene is )
Mennyi az MTF3? 2.5 lityó kell? typev-nél rendelted?zolynet -
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25902 üzenetére
Holnapra mondja meg typev, mennyi kell és mennyibe kerül, grego 2 litert mondott, service manual 1,5 litert ír cserére, 1,7 litert a teljes kapacitásra, majd kiderül.
Akkor cserélem már a fék- és kuplungolajat is, van két flakon ferodo racing dot5.1-em, de azt nem merem belerakni(még vtinél erre beszéltek rá anno), inkább keresek valamilyen dot4-es motult, mondjuk az RBF 600-at.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25902 üzenetére
jaaaa, persze, ha beakarsz szerelni, ahhoz szétkell kapni a váltót
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25905 üzenetére
Ok, meglesz.
Milyen fékolajad van a verdában?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
NoLF
addikt
válasz lorcsi #25901 üzenetére
A 3 ajtos 5gen civicek hatso ajtaja igy nyilik, az anno keszult angol tesztben (vhol lattam neten anno, a topgear riportere tesztelte) ra is allt a lenyilo ajtora
Egyebkent ez a vei a 6gen 1,5ils elodje 90 loval, 3 allasu vtec, a legjobb fogyasztasu kis gepezet, raadasul ez eleg szep is, rendben van. 92es es lufis, vei... Ritka darab
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Integra
titán
jeee, megjöttek a vackok a dobhoz, ma szerelés
Zsolti?
mit csináljak a dobbal? ott hagyjam dobozban és megnézed? imi nemtom meddig tűri a műhelyben...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
minden jól ment, egészen eddig...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lorcsi
veterán
-
Integra
titán
válasz zolynet #25916 üzenetére
már elhoztam rég, csak tegnap fel akartuk tenni az új dobot és visszamentem. persze erre a rohadt csőre nem lehetett. imi számolt vele, de nekem meg nem mondta. gyorsan megcsinálták a kipufogo klinikán, fél óra és kész volt, de amilyen unott és undor volt az ember aki csinálta.. mert, hogy útál ilyet kijavítani, mert ha nem pontosan hegeszti vissza a helyére a csonkot megfelelő szögben, akkor ugye nem fog visszamenni a helyére, mert nem fogja meg a gumicsonk. bazeg, ez a dolga, faszt rinyál. érdekes, mikor kimorogta magát, talált egy alkoholos filcet és bejelölte flexelés előtt, hova kell visszahegesztenie..
viszont tényleg flexelni kell az ilyet, mert nem lehet a belerohadt karika gyűrűmaradékot kiszedni, kikell ütni, azt meg csak így lehet. tényleg feleslegesen hisztizett, mert rendesen megcsinálta.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #25917 üzenetére
én is egy ilyen hisztispicsát találtam meg anno amikor a hátsó toldatom megjött és állítani kellett, urambocsá 2x is, ott nyavajgott h most még1x le kell vágnia és még1x felheftölnie
majdnem mondtam neki h keress másik állást b+ , höbörgős, áhhLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz zolynet #25918 üzenetére
ezek után a végén azt mondtam neki, hogy köszönöm a segítséget. meg se szólalt, ráfújt egy kis primer-t és mondta, hogy pasztázzunk, azt sem a szemembe nézve, majd elment másik autót hegeszteni.. mindenki más tök rendes volt..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz honda23 #25920 üzenetére
kipufogo klinikát sokan dícsérik és valóban, leszámítva ennek az egy ember viselkedését, minden rendben volt, tiszta hely, profin felszereltek, gyorsan dolgoznak és nekem elsőre megfelelően, szakszerűen.
1, 2
majd felrakásnál kiderül, hogy dolgozott. ha nem lenne jó, visszafogok menni és elmondom mi a gondom a cég tulajdonosának. de majdnem odaszóltam neki, hogy mi a fasz bajod van, menstruálsz?... érted, reggel 9, süt a nap, mosolygás, köszön az ember, mindent, ahogy illik és jön egy fullgyökér.. nem érdekel, hogy rossz napja van..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Tomics
addikt
Sziasztok!
Saját autót szeretnék venni a közeljövőben ami hobbiautó is lenne: évi 10k km, 3-4 évig megtartanám a lényeg hogy megbízható szép állapotú legyen.
BMW és Honda között gondolkozok. BMW-ből E36 318IS-re gondoltam (95-99ig, 140LE), Hondából meg a Civicre (békalámpás 120-130 lovas, pontosan nem tudom melyik motor és évjárat, még nem néztem utána). Nyilván ti a Hondát javasoljátok. A lényeg hogy élmény legyen vezetni és legyen benne egy kis erő. Kérdésem, hogy a piacon mennyiért érdemes ilyen autót venni, amire nem kell egy vagyont költeni hogy motorikisan tökéletes, esztétikailag szép állapotút kapjak (gyárihoz közelit, vagy épeszű igényes optikai tuningos is lehet)? Persze megvétel után menne a szervízbe a kötelező cserékre. Mennyit szánjak erre kb?
Fenntartási költsége az említett BMW-hez képest mennyire vészes?Esetleg más alternatíva, javaslat?
Használtautón kívül hol érdemes nézelődni ha Hondát szeretnék? Van valami hondás közösség a neten?
Köszi a válaszokat előre is !
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
zolynet
addikt
válasz Tomics #25924 üzenetére
ahogy a mókus linkje mutatja, irány a crxforum, azon belül az egész kérdést az autóvásárlás topikjába fel lehet tenni ... érdemes olyat megnézni aminek a történetét nagyjából ki lehet deríteni
motor választás szempontjából egy jó alternatíva az 1,5ils (114le) pl ezt biztos elmennék megnézni: katt , de egy kérdést a crx-en megér h ismerik-e
jól megy és kellemesen fogyaszt ez a típusú moci
sárvédőíveket érdemes megnézni, csak egy 10+ éves autóról van szól illetve hát ez a 'típushibája' h az íveknél szeret rozsdálni ... amúgy érdemes elvinni egy szerelőhöz vagy valamilyen átvizsgálásra, megéri azt a 10-15k-t, illetve úgy vegyél autót h még maradjon tartalékba ~200k az esetleges javításokra
mennyit szánsz az autóvételre?ejj be szépen ki van takarítva: ezüst sedan 1.5ils
szerk: csak még annyit tennék hozzá hogy ezekben az autókban nagy általánosságban ~200ekm biztos van
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Tomics
addikt
válasz zolynet #25926 üzenetére
Köszi!
Tudom, hogy ezek már koros autók és költeni kell rá. 600-800k-t szánnék a megvételre és azon felül még egy 200-300k-m a szervízre. (utána meg évi 100-150k-m a fenntartásra (ebbe nincs benne a benzin/biztosítás/adó).
Attól félek ha beleszaladok egy olyanba aminek tropa a futóműve, vagy gumit kell venni rá, vagy kopottak a fékek, esetleg előjön valami komoly probléma a motorral/hajtással, akkor már mindjárt ott vagyok hogy 100k, plána ha egyszerre jön minden. Én meg elég maximalista vagyok, mindenből a legjobbat kapja és ne legyen semmi baja. Mivel nem vagyok autószerelő, ezért a munkadíjra is gondolnom kell és csak olyan kézbe adnám aki ért is hozzá (így meg is kérné az árát gondolom...). Meg az is aggaszt, hogy sok helyen olvasom hogy 2 millát ráköltöttek mire jó állapotba hozták, ebbe a hibába meg nem akarok esni
Sajnos a szabad ég alatt fog állni télen is, ezért jó lenne egy olyan ami nem rohad, vagy kis pénzből javítható a karosszéria.
Na felkeresem a fórumot is és gyűjtöm az infókat!
Persze egyszerűbb lenne egy Suzukit, Opelt, VW-t venni 4-5 literes fogyasztással meg alacsony fenntartással, de nekem kell a vezetési élmény és hogy tettszen az autó
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
DeathAdder
veterán
válasz Tomics #25924 üzenetére
+1 a fórumnak, ott mindent megbeszélnek és biztosan találni tudsz neked valót
Ha élményre vágysz, akkor inkább 1.6 VTi!
Elmész vele alacsony fogyival, de ha kell akkor odapakolhatsz neki, persze tény jól szét kell nézni a piacon, de nem lehetetlenbmw-ről jót nem tudok nyilatkozni, a környezetemben, nekünk, az ismerősöknek, a haveroknak, akiknek volt/van azok mind szöktek tőle mert annyira jók, még az újaktól is. Szűk látókörűek az emberek, és az elfogultságuk hatására sokszor nem hajlandók beismerni, ezért csak akkor tudnak objektív véleményt nyilvánítani amikor már eladták! Jót nem hallottam még róluk, senkitől sem, pedig szeretek járgányokról csevegni az emberekkel.
Egyedüli a 318is -t tisztelem az e30-as bódéban, nem az a tehetetlen nagy dög, jó vezetni, jó a motor és tuning alapnak sem utolsó..
Alkatrész meg nem releváns, hússzor több probléma adódik a német csúcstechnológia eme csodájával -
zolynet
addikt
válasz Tomics #25927 üzenetére
ebbe a keretbe vti nem fér bele, olyan amire nem megy rá a gatyád biztos nem
ezt simán elhoznám, mert tudom h fórumosé, ill látom mi van benne: vti
1.5ils jó kompromisszum, nincs tapasztaltom, de csak jókat írnak felőle
5-6literes fogyasztás hozható vele, az azért a vti-vel nem, az inkább 8-9liter (lovakat etetni kell )
nem írnám le mennyit költöttem a vétéimre mire olyan lett amilyen, és akkor itt már leírtam h motorgeneráloztattam is (csak az volt 330k...ha visszakeresel leírtam mindent tételesen mi mennyi)
erről az vti-ről pl tudom h most kapott telifényt (325k!) mert maximalista a gazdája, ill minden cserélve benn, ez egy kvajóvélel, mondtam is neki h nehogy eladja már, most lett kész, még alig vezette ... sajnos az élet mást hozott[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
hartyi
tag
Sziasztok!
Valaki át tudná dobni priviben Imi elérhetőségeit? Hol is dolgozik ő pontosan? Munkahelyváltás után eléggé kiesik a régi szerelőm és gondoltam itt az ideje, hogy meglátogassam Imit. Angolhoz is tud alkatrészt szerezni vajon (1.5i LS Aerodeck)?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
puhh, kész, tökéletes lett a hegesztés a közép dobon, új hátsó dob fent, és szépen, csöndben teszi a dolgát. tavaszig már csak tankolok bele és használom
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
plaschil
aktív tag
Helló!
Végre szereztem hátsó sárvédő javítóíveket a verdára, már csak egy jó lakatos hiányzik. Tudtok ajánlani nekem? Az üregvédelmet tőle kell kérnem/elvárnom ugye? Árat írjatok, ha tudtok.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
zolynet
addikt
fogyiizé
orczy téri lukoil 6os fejen tankoltam legutoljára 2x is, és mondkétszer úgy éreztem h mintha jobban peregne a lukoil órája ... legutóbbi a kút előtt 400méterre villant fel a csórójelző, amire
43,15litert tudtam tankolni, ami fura mert a csórójelző után még 4-5liter benne szokott lenni
43,15liter 551km-re ~7,8literes átlag fogyi, rohadt egy vétéi ez, eszik csak eszik
az ezelőtti tankolásnál 41,78liter ment bele, sárga még csak fel sem villant és a mutató is fentebb volt
gyanusan pörög ez a lukoil, nektek nem?! (olcsó de legalább pörög kategória)Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz zolynet #25934 üzenetére
néha tankolok ott, ha egyik barátnőmet hazaviszem, nem figyeltem még ezt meg. pedig minden tankolást rögzítek telóban. természetesen meghibásodás előfordulhat, de ilyenkor lekellene zárni az adott kútfejet.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25940 üzenetére
"Azóta csak mol/ shell" - ezt te hogyan értelmezed? elég egyértelmű.
bárhol megtankolok bármit, csak röhögök az ilyen beírásokon.. egyszerűség és felületesség netovábbja az ilyen általánosítás, kijelentés. olajmultis tapasztalat nélkül se félnék, de sok évvel a hátam mögött meg egyenesen parádé ilyeneket olvasni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25943 üzenetére
részben. az omv is vásárol a mol-tól, főleg a keleti régiókba, ahova már nem éri meg neki a sajátját vinni, aztán ha jól emlékszem, talán a shell hoz még északról, és a lukoil is hoz sajátot. nincsen már olyan rég, hogy minden retail cég saját finomítózik, a nagyok pont szabadulnak a saját finomítóiktól. németországban is már rég vásárolják. kedvenc kutadnál tankolod a 100-ast (isten tudja csak miért, mert hóttt felesleges), aztán kiderül, hogy a köpködött konkurencia finomítójából jön... meg nincsenek saját tartálykocsik, szállítmányozók vannak, akik minden site-ra szállítanak.
szóval nem márka függő, hogy milyen az üzemanyag. piszok max a tartálykocsikból kerülhet bele, ha nem takarítják rendesen, vagy a földbe ásott tartályból, ha az adott területen lassabban pörög ki az üzemanyag. így pont a drágább üzemanyagoknál történhet meg ez, mert kevesebbet vesznek belőle. de ez sem igazán jellemző. minden finomítóra ugyanazok a szigorú eu törvények vonatkoznak, az ég világon semmi különbség nincsen. aztán ezeket "turbózzák" maximum tovább saját adalékokkal - már ha megteszik.
én személy szerint a csalást is lassan kizárnám, ami nem jelenti, hogy nem csalhatnak még vele, de mivel jövedéki termékről van szó, az illető adócsalást követ el és börtönbe mehet érte, a kutas nem fogja ezt megkockáztatni, továbbá többszörösen ellenőrzött és összehasonlítottak az adatok több helyről, eltérés esetén már nagy a baj. és ebben a tolerancia a hőtágulás is benne van. tartály, crind, pos, tartálykocsi.. ezeknek egyezniük kell. nem tudják meghamisítani már rég a tartálykocsik adatait. tudom, hogy korábban ilyet is csináltak a sofőrök, de ezt már technikailag megakadályozták, ma már egyszerűen nem mernek, mert azonnal lebuknak. az fordulhat elő, hogy elromlik valahol a rendszer, leginkább a töltőpisztolynál lehetséges ez.
ha valaki viszont állandóan ettől a piszkos üzemanyagtól tart, akkor forgalmas helyen tankoljon, ahol pillanatok alatt kifogy az üzemanyag és jön a következő....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
Eladóvá vált kb. egy éve készült rozsdamentes kipufogórendszer hátsó dobja.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...