-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergello
addikt
Nem is értem miért gyártanak 75-90 lónál erősebb autókat?
-
Integra
titán
-
DCI_market
tag
válasz olbeteam #25105 üzenetére
2pofon aztán nem sír De tény a "zsigapapa" se klímázott mégis boldog volt a család. Kezd elkanászodni a nép, lassan azt vesszük majd észre hogy a puska hordja a vadászt.
Btw. nem a gyerekgondozás ellen vagyok, édesanyám jogosítványa annak volt köszönhető hogy a -10fokba ráfagyott az akkor 2 éves hugom arcára a könny, azóta vezet, mostanra hivatás szerűen. (és erre is mondhatjuk hogy régen gyalog jártak) De azért a gyereknek pont nem kéne jót tegyen a klíma.Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
-
nagyúr
válasz DCI_market #25107 üzenetére
És talán úgy még kevésbé is volt minden baja a gyerekeknek. Nekünk Daciánk volt gyerekkoromban de örültem már annak is amikor autóztunk és nem sírtam hogy meleg van. Na meg ott volt erre megoldásként akurblis ablak.
Més que un club!
-
Integra
titán
válasz olbeteam #25108 üzenetére
igen, változott, eltunyultatok, elsorvadtatok.
a gyereknek meg, mikor fejlődik, erősödnie kéne az immunrendszerének, és pozitívan formálódnia a kitartási és állóképességi, alkalmazkodó ösztönének, pont jót tesz a klíma... te teszed tönkre a gyerekek jövöjét fizikai és mentális téren hosszú távon, egy életre a saját önzőségedből, hogy neked 4-5 órás út könnyebb legyen.
úgy tűnik, elképzelni sem tudod, hogy egy ilyen kis, jelentéktelennek tűnő dolog később milyen komolyan fogja befolyásolni a gyereked viselkedését más témában, mikor egy kis kitartásra és alkalmazkodási képességre lenne majd szüksége. csak nyavajogni fog (ahogy már most teszi) és hogy nem bírja.. te pedig ezekre a szavakra emlékezz majd.
ne haragudj, semennyire sem tudok egyetérteni azzal, hogy az volt 30 éve, most meg most van. 30 éve is sütött a nap és volt hideg, hogy a segged befagyott. tény? tény. igen, van azóta klíma. mire jó? hogy szétborítja az ember természetes hőházartását és alkalmazkodó képességét. annyira a gépek és a technika rabja lettél, hogy úgy tűnik az alapvető dolgokat is szem elől tévesztetted. modern kori népbetegség. aztán csodálkozik a sok szülő, hogy miért beteg állandóan a gyerek, nincsen ereje, állóképessége, nem tud rendesen koncentrálni, szétszórt etc.. és még sorolhatnám. hát ezért, mert a természetre, a fizikai és lelki egyensúlyra való törekvés, a tudatosság már a szülőkben sincsen meg. (tisztelet a kivételnek)
ehhez pedig nem kell gyerek, hogy tisztában legyen vele az ember.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
50 fokokban egész napon át utaztunk a hegyekben,rengetegszer amikor gyerek voltam, soha semmi bajunk nem volt és senki fejében meg nem fordult a klíma gondolata.
Igaz nagyot változott a világ, legtöbb ember nagy gyesza és hipohonder egy személyben. Gyerek koromban a koszban, sárban játszottunk egész nap, volt leütött véres láb, kullancs, naptól leégés, senkit nem érdekelt, játszottunk tovább. Általános iskolás korom óta nem vagyok beteg, még akkor sem amikor napi szinten rám szólnak körülöttem, hogy öltözzek már vastagabban, mert rossz rám nézni, és nem kerülöm a beteg embereket nehogy én is elkapjam Azért van a test, hogy szenvedjen.
Amúgy csak én vettem észre, hogy akik ennyire törődnek magukkal azoknak van lépten-nyomon mindenféle "betegségük"? -
olbeteam
tag
válasz Integra #25110 üzenetére
Nem szeretném teleszemetelni a topicot, utolsó kommentem ebben a témában: a soraidból az derül ki, hogy nincsenek gyerekeid, majd meg fogod érteni, ha...
Sajnos elsorvadtunk, a feleségem aerobik oktató, 8 hónaposan még oktatott, persze finoman...én pedig alig futottam tavaly cca. 650 km-ert, hogy mást ne is említsek!
Látod, igy el fogsz tunyulni, ha gyereked lesz.
Puszipeace
I can resist everything but temptation.
-
nagyúr
válasz DeathAdder #25111 üzenetére
Én sajnos magamon tapasztalom a klíma hatását. Egész nap egy irodahelységben ülök ahol 365 napon át folyamatosan megy a klíma és marhára nem tesz jót nekem, szívem szerint kikapcsoltatnám de nem lehet.
Lehet hogy emiatt de a kocsiban sem klímázok csak néha megjáratom.Més que un club!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25111 üzenetére
erről van szó.
minden más csak önigazolás és kifogáskeresés. a legtöbb ember szeret hazugságban élni.süti:
a szemed hogy bírja azt a levegőt?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
hartyi
tag
Azt ugye tudjátok, hogy ennyi erővel kocsit se használjunk, mert az ember arra teremtetett, hogy két lábon (sőt: cipő nélkül járjon). A testünk arra terveztetett, hogy napi több 10 km-t is meg tudjon tenni kajakeresés (gyűjtögetés, vadászat ilyesmi okán). Attól is tunyulsz, ha BKV-zol, mégsem gyalog jársz dolgozni (én mondjuk speciel bicajjal... ) Sőt arra is képesek vagyunk by design, hogy komoly sérüléseket is túléljünk anélkül, hogy kórházba kellene menjünk. Kicsit sarkítok persze, de ha valaki élből elutasítja a klímát az is azt teszi. Én ki szeretném használni a kor adta lehetőségeket, de mindent (a klímát is) ésszel kell használni. Naponta látom az utakon, hogy 25 fok környékén a birkák már feltekert ablakkal, klímával közlekednek. Na ezt nem. Ha tehetem én is inkább letekerem az ablakot, de két pici gyerekkel a hátsó ülésen, autópályás 130-nál már azért erősen meggondolandó, hogy nem jobb-e a klíma.
-
zolynet
addikt
válasz hartyi #25116 üzenetére
na végre egy rendes írás, mer itten írkálják h eltunyultunk, azt má vagy 2éve verem az asztalt h én hÓmofiKszba is tudnÁk dolgozni, de csak nem engedik, hüpp ... 180cm vagyok mind a 74kilóval, teljesen le vagyok épülve, minden nap ajándék!
10p és megyek az m3-m0-m5-m0-budafákk nyomvonalon, bejáratás folyt....
Life is too short to stay stock!
-
hartyi
tag
válasz wierra #25067 üzenetére
Csak, hogy ne legyek teljesen off topic. Nincs szerintem az 1.4-es motorral nagy probléma (igaz nekem 5gen-em volt, iS változat, tehát 90 lovas). Átlagos felhasználásra bőségesen elég volt. Néha kicsit hiányzott a tartalék előzésnél, de túlélős volt. Most egy 2000-es 1.5 iLS-van és érezhető a különbség (Vtec-el meg pláne). Az erőn túl azonban ott a fogyasztáskülönbség, amiben viszont nagy bajnok az 1.5-ös Vtec motor. Igaz valami gríz lehetett az én 1.4-esemmel, de normál helyzetben is átlag 1.5-2 lityivel kevesebből elvan az iLS. Könnyen ki lehet számolni, hogy egy éves áltagos futásteljesítmény és ilyen üzemanyagárak mellett mennyit is fog az ember. Na így kell mérlegelni a kettő közötti árkülönbséget.
-
vbbb
őstag
válasz hartyi #25116 üzenetére
20C...Anglia...és az angolok tolják a TESCO parkolójába Mercédeszbe a klímát amíg a tata vásárol, mert kurva melegük van...na én ezen szoktam kiakadni.
Amúgy nekem sincs semmi bajom az 1.4-es motorral autópályás közlekedésnél, általában én tolom le a gyorsuló sávban a másikat...és közben 5.5-6L-t eszik. A városi közlekedésben főleg télen...na ott azért ehetne kevesebbet.
-
BlacKSouL
addikt
Mondjuk megyek egy üzleti tárgyalásra nyáron Salgótarján-Veszprém útvonalon. Kint van 30 fok, Ami később 33-ra is felmegy. rendelkezésre álló utazási idő 3 óra. Kétféleképp érhetek oda:
Az autó egy sötét 1.2-es Swift. Ablak letekerve, autópályán 140-el majdnem végig, 4500 vagy fölötti fordulat, hangos motorzaj, folyamatos huzat, mennydörgésszerű szélzaj, beszélgetni nem lehet, megérkezem fájó füllel, némi homokkal, porral a fogam közt, kivörösödött könnyező bagzónyúl szemekkel, tarkótól seggig csatakos, elöl foltosra izzadt inggel, nyakkendőben, erre veszem rá a zakót, és gyöngyöző homlokkal kiszállva kezet nyújtok az üzleti partnernek. Nyúzott vagyok, de túléltem. Kemény voltam. Tárgyalni nem tudok a fejzúgástól, az eredmény kérdéses.
Autó egy sötét 2.0 tdi Passat CC. Ablak felhúzva, klíma alacsony fokozaton bekapcsolva 25-26 fokra, átlagos menetzaj 140-nél, 2200 körüli motorfordulat, simán lehet beszélgetni is akár, megbeszélni a tárgyalás utolsó stratégiáját, a fülem-szemem nem éri erős huzat, a hátam nem izzad lucskosra, a fejem nem fájdul meg, nem bagzónyúl a szemem, nem izzadok ki több liter vizet, megérkezem szinte úgy, ahogy beültem. Nem érzem magam elnyűve, friss vagyok. Eltunyult voltam, de túléltem. A tárgyaláson vagyok kemény, nyugodt, tiszta fejjel, az eredmény pozitív.
Van egy privát rész is: Van egy 1339ccm-es i-DSI motoros, klímás Honda. Van egy 1799ccm-es i-VTEC motoros, klímás Honda is. Mindkettőt szeretem, mindkettőben akkor megy a klíma, ha 30 km-nél hosszabb távot utazom, és ha a körülmények igénylik. Előbbi fogyaszt átlagban 4.8-5.2 körül, utóbbi 5.9-6.3 körül. Előbbibe befér 500 liternyi csomag, utóbbiba csak 390. Előbbi egy céltárgy, nagyon kellemes városi kisautó nagy teherbírással, utóbbi egy céltárgy, kellemes városközi középautó, több kényelemmel. Előbbivel sosem jutna eszembe játszani, pattogni, szórakozni, utóbbival simán meg lehet tenni.
Az önigazolásról meg annyit, hogy ott már mindenki aki az önigazolás emlegetése mögé húzódik elb.szta, hogy lejöttünk a fáról, és tetőt vertünk össze a fejünk fölé. Pedig a Cro-Magnoni is kibírta az esőben, a Neandervölgyi mégis tető alá húzódott. Onnantól kezdve minden amit csinálunk a gyorsulást, az eltunyulást más értelmezés szerint a kényelmet szolgálja.
Ha van valamid, akkor azt használhatod ész nélkül, ésszel, vagy sehogy, de ha nincs, akkor nem használhatod sehogy. A leutazott kilométerek kb. 8-10%-ában klímázok, de akkor igencsak jó hogy van.Node, mindenkinek megvan a véleménye, én nem ítélem el azt aki szerint bármilyen technikai, kényelmi eszköz, szolgáltatás felesleges úri huncutság, de azért emellett biztos használ legalább százféle másikat, ami szintén fölösleges, csak ezeket ő pont másképp érzi.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz Integra #25110 üzenetére
Ne haragudj, de ez hülyeség...
Folyamatosan ment egyes fokozaton a klíma mindhárom verdámban, nem vagyok eltunyulva.
Falusi gyerek vagyok, nagyon sokat sportoltam 24 éves koromig, műveltem földet, szőlőt, majd 9 éve 3 műszakban járok, ahol 8 óra alatt kitaposom a belem, és valahogy 3 műszak és a 9 hónapos kislányom mellett nincs kedvem sportolni, és meleg kocsiba sincs kedvem beülni.
Klíma vagy lehúzott ablak?
Klíma alacsony fokozaton nem okoz semmit, lehúzott ablaktól azonnal kötőhártya gyulladás és a szemem is szétmegy.
Beteg szinte sosem vagyok, csak tavaly műtöttek orrsövénnyel, ennyi.
Majd kiteszem a gyerekemet 35-40 fokba a verdába...
Még ő sem volt beteg 9 hónap alatt és nem is lesz, nevelés kérdése minden, de attól nem lesz eltunyulva egy ember, ha használja a klímát.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
nagyúr
-
skylaner
senior tag
Sziasztok!
Milyen motorolajat ajánlatok egy 97.s 1.4L-s Civic EJ9-hez? (D14A3)
10W40?Köszi!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25122 üzenetére
Ja én is végigolvastam délután, szerintem Te azért nem fogsz cumizni, ennyire biztosan nem, semmi rendkívüli eltérés nincs benne, amiért okkal lehetne félni.
A koléga viszont nagyon cumi (bocs). Ha azt nézzük alapból vehetne a rá költött pénzből egy EVO VIII-ast, de talán még újabbat is, az elpocsékolt időt és rengeteg idegességet nem számolva, és lenne közel 300 LE-je amit szerencsétlen autó át is tudna vinni az aszfaltra, amit mégis a Japán mérnökök raktak össze, de nem is akárhogy, és nem egy időzített bombán ülne. Vagy ha már nagyon első kerék, akkor ott a sokkal konszolidáltabb 3-as MPS is , rengeteg pénzt, idegességet és időt megspórolva
Persze a Need for Speed autóépítési vágy belőlem is csak nem régen égett ki.[ Szerkesztve ]
-
skylaner
senior tag
válasz Integra #25130 üzenetére
Szeretném megkérdezni, hogy találkoztál-e az alábbi 2 hibával:
Üresjáratban a kuplung felől morajló, súrlódó hangot hallok.
Ha benyomom a kuplung pedált akkor megszűnik a zaj. Gondolom menetközben is zajos, csak a motorhangtól nem hallom.
Neten utána kerestem azt találtam, hogy nyelestengely csapágy miatt van ez a hang. Nem tudom, hogy érdemes-e csak ezt kicserélni, vagy a kuplung/váltó több alkatrészével együtt kellene? Mennyire nagy munka, mennyire kell szétszedni a váltót. Nem értek hozzá sajnos.Tél óta a központi zár teljesen véletlenszerűen működik, de csak az anyós oldali ajtóval van gond.
Télen nem zárta be, többszöri próbálkozással sem, többször is külön kellett zárni.
Aztán tavasszal fordult a helyzet, most meg nem nyitja ki.
De ezt is véletlenszerűen, az utóbbi 2 hétben teljesen jól működik.
Viszont mindkét esetben szokott olyant csinálni, hogy zárás/nyitás után kattogó hangot lehet hallani az ajtóból/zárszerkezetből. Többször egymás után, mintha ki-be záródna a zárszerkezet. Olyan nem volt, hogy zárás után kinyitódott volna valamelyik ajtó, viszont olyan már volt, hogy az anyós oldali ajtó menetközben bezáródott és csak kulccsal lehetett kinyitni.
Nem tudom, hogy így hogyan vigyem el szerelőhöz mert teljesen kiszámíthatatlan, hogy mikor működik, mikor nem -
honda23
aktív tag
válasz skylaner #25133 üzenetére
Az összes hondában, amit vezettem, üresjáratban álló autónál, meleg motornál súrlódó hangot lehet hallani, én nem foglalkoztam vele(5-6-7 gen). Nyelestengely csapágy lesz az, ha benyomott kuplungnál elmúlik a súrlódó hang.
Szerelők többen is azt mondták, ha a váltóban megvan az olajszint, és nem akad, nem recseg, hagyjam a francba, hagytam is, amiket eddig eladtam, másnál kitűnően muzsikál.
Nagy munka, teljesen szét kell szedni, és új mtf3 gyári olaj is kellene bele.
Érdekes, hogy ez a hondáknál gyári hiba, sajnos.
Sebességben nincs hangja, mindig csak üresjáratban.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
bazeg, elvitték az ótót, amit kinéztem
na de sebaj, találtam másikat...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25138 üzenetére
egy ap2-ben nagyon gondolkodom és volt egy olaszországban árult ultimate edition. először nem is foglalkoztam vele, mert olaszoktól bármit venni.. aztán 5x olvastattam el olasz haverommal, hogy mit ír pontosan és megtetszett. természetesen gyorsan lecsaptak rá. nekem meg még kellene 2 hónap legalább, mert bevagyok ragadva. az is lehet, hogy emiatt tavasz lesz. vagy akár télen, mindegy, csak az legyen, ami tetszik. bár gyanúsan olcsó volt az autó annak ellenére, hogy agyon dícsérték és a fotókon tényleg gyönyörű volt. fehér, fehér A oszloppal, fehér tetővel, kompletten.
zoly:
szólok ha robbantottam a bankot
de ezt az evo-t akkor elhoznám, persze vinném tomitsu-t magammal átnézni, aztán padra mérni etc.. tudod, amikor ennyi lóvét locsolnak valamire, nekem az eladási ár már eleve gyanús.. főleg, hogy azt írja, a motor telejsen új.. de szemre megfogott, tény...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
HI!
nqa vegre egy normalis fogyasztas: 46.06l 809.7km ami 5.69l/100km
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
vbbb
őstag
Cseréltetek már antennát? Az enyém be van rohadva, nem lehet visszatolni. (Meg el is tört egy próbálkozásnál a vége...)
Hány méter kábel kell kb neki? Ehhez jár 2m kábel, csak elég neki.
-
hartyi
tag
Ennyit azé' nem ér se a Bartók, se a Dankó rádió
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000