-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
Nem honda ugyan, de akit ilyen érdekel, kiváló vétel. Nyuggertulaj, első autó volt, az a 40-nel száguldós típus, javarészt garázsban tartva: [link]
A vér nem válik VAZZE!™
-
Snoop-y
veterán
-
-
VTI-Totya
tag
válasz xcbiker #18005 üzenetére
Ezek már jó fogyik.
Csak 9 felett ne nagyon legyen. De városban sajna az enyém is át megy temetőbe.........bár most nem...
Me meghalt. Délutánra lesz meg a diagnózis.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
-
zolynet
addikt
No nálam is csere:
-stabilizátor ikergömbfejek (első-hátsó)
-stabilizátor rúd gumiágy (első-hátsó)
-fékfolyadék csere
-kipu dob
Vezérlést nem kell eddig úgy tűnik, de rá lesz nézve jobban arra is.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DroneZ^
őstag
hali mindenki. honda civic 1.6 vti-kkel szemezek már nagyon rég óta. valaki beavatna hogy mire kell figyelni nagyon, egy használt vti vásárlása esetén? teljesen amatőr vagyok, úgyhogy elkellene egy kis segítség 900 ezer alatti VTI-t vennék mindenképpen, mert nemvagyok túl gazdag. a segítséget előre is köszönöm
szerk: mindenképp olyan kocsit szeretnék, amit nemkell rendszeresen szerelni, és nagy összegeket rákölteni (szintén azért mert nincs túl sok pénzem - nincs melóm)
[ Szerkesztve ]
-
VTI-Totya
tag
válasz DroneZ^ #18017 üzenetére
De vannak.
5gen. Tehát a csíklámőás. 92-95ig gyártották.
De azokat is szét lehet taposni....... Így relatíve nem kell rá költeni.
Ha ésszel használod és vigyázol rá......meghálálja és nem esik szét.
6gen-t már nem kapsz ennyiért ami jó állapotban van.www.hondaforum.hu Itt nézz szét az adás-vétel topikban.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
NoLF
addikt
válasz DroneZ^ #18015 üzenetére
92-95ig gyártott 5gen civic a te választásod, de:
ha találsz is olyat, ami megbízható forrásból van, még mindig ott vannak a következők:
megvételkor vezérlés, gyerya és olajcsere ajánlott, plusz futómű, fék átvizsgálása, ha baj nincs is, de cserések a cuccok, ez 100k körül
át is kell íratni, biztosítás, eredetvizsga, megint egy 60as
vti-ről besélzünk, élményautó, rúgni fogod: zabálni fogés itt nem meghibásodásokról volt szó.
na most ha nincs túl sok pénzed, főleg nincs melód sem, abszolút nem tartom jó választásnak.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Snoop-y
veterán
válasz DroneZ^ #18015 üzenetére
Ha nincs pénzed akkor miből fogod egyáltalán megtankolni?
Gumit venni rá? Fék egyéb apróságok miből lesznek majd rajta?
Csak a kopó cuccokra el lehet költeni 100-200K-t évente. És akkor tulajdonképpen baja nem is volt az autónak. Egy idős autónak ami sportos valami gondja garantáltan lesz.
Ha csak megadja magát a gyújtás az is huszonezres történet.
Olajcsere minőségtől függően 15-20K közötti összeg és egy VTI-n illik 8 ezrenként cserélni ha rúgod. ( és rúgni fogod )
Nem is értem honnan jött a gondolat úgy venni sportos autót, hogy nincs pénzed rá.
Anno én is szenvedtem az első autómmal mert megvenni meg tudtam de amikor később anyagilag nem álltam úgy el kellett adnom mert nem bírtam normálisan fenntartani.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
VTI-Totya
tag
válasz Snoop-y #18023 üzenetére
Legjobb példája te vagy, hogy ha nem is rúgod akkor is lehet ám rá kötelezően költeni.......
A másik meg én, rúgom neki és költök is rá rendesen.........
(de nekünk legalább munkahelyünk van...... ha pénzünk néha nincs is rá.)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
olbeteam
tag
válasz DroneZ^ #18026 üzenetére
Ha szerencséd van, akkor évi 50-100 K elég javításra egy évben, ha nyírod a gépet, ha rajoskodsz az 1.4-el, azt nem hálálja meg...
mod.: van egy csomó dolog, amit Te is meg tudsz csinálni, ha van hozzá érzéked...és nem szerelőt fizetni.
[ Szerkesztve ]
I can resist everything but temptation.
-
orbano
félisten
válasz DroneZ^ #18026 üzenetére
évi 100-200 rámegy a javításokra, szervizelésre, djíakra. és akkor még nem mentél vele.
lehet nem én vagyok a legszerencsésebb krapek, bár egy nagyon jó állapotú kocsit fogtam ki, de ízelítőül a kevesebb mint kétéves együttlétünkből:
-egyből az elején féltengelyszimering csre, ha már ott voltunk kuplung is, plusz a kötelező szervíz: 100e
-következő évben alváz-és üregvédelem, rothadó sárvédőível, plusz a lököst leboxlták, javítani kellett: 100-150e
-futómű (semmi extra, csak a magyar utak, ugye kopik a lelkem): eddig úgy 60k, de még egyszer ennyi lesz nemsokára.
-téligumi 60k
-nyárigumi 70k (a felnit nem számolom mert az luxus)
-szélvédő, mert nem vizsgáztatták le aragasztott repedéssel: 25k
-vizsgáztatás, ZK, mittomén 25k körül lehetett
-futóműállítások, volt eddig vagy 3-4, kényes vagyok erre, darabonként 3-5e
eddig ennyi, de majd jön 1-2 éven belül a futómű többi része (gátlók főleg, illetve fékek)pedig tényleg jó állapotú autót vettem, azóta sem derült ki semmi rejtett hibája ,egyszerűen cask öregszik.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
DroneZ^
őstag
válasz orbano #18028 üzenetére
uristen.. ez kicsit elrettentő helikopterrel nincs ennyi gond.. kezdek kicsit tanácstalan lenni... új autóra nincs pénz, és még ott se garantált a nyugodt élet.. ( gari idő végéig húzzák ki a kopó alkatrészek, jönnek elő a szándékosan tervezett szériahibák..) egyre inkább egy jó suzuki swift vagy abból a gti esélyesebb. komplett motorcserével is olcsobban kijövök mint egy komolyabb autóval valahol neten láttam hogy, vadonat új motort lehet venni bele, bedobozolva
[ Szerkesztve ]
-
wierra
senior tag
válasz DroneZ^ #18029 üzenetére
Ha nem veszel autót, akkor a vételára mellett a fenntartási költséget is megspórolod.
Ha nem azért veszel autót, hogy pl. pénzt keress vele-általa, és mindemellett nincs fix melód akkor az autó birtoklása inkább a luxuskategóriába tartozik...
Egy nem széthajtott VTI-re is kell költeni (életkori sajátosság a 10+ éves autók esetén, hogy jó eséllyel Nálad fognak elfáradni az alkatrészek), nálam bal első kerékcsapágy, kuplung (szerkezettel együtt), 4db kutyacsont lett szűk 1 év alatt cserélve. Ez kb. 200k magasságában állt meg gyári alkatrészekből (ohne munkadíj!).
És akkor még nem is tankoltál ~400 km-enként a remek 340-50 Ft-os bengából...ami egészen jól tud fogyni a vítíjájban."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Gergello
addikt
Bátor dolog ilyenkor használt (sportos) autót venni munkanélkül.
Biztit kiszámoltad már a vtire hogy mennyi lenne?Amúgyis kijön hamarosan a gt5, faxnak se kell autó.
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
addikt
válasz DroneZ^ #18034 üzenetére
aztán a minél nagyobb fekete felnikkel kinyírod a futóműalkatrészeket, amire annyit fogsz költeni, hogy behugyozol.
vagy csodás esetben fogsz egy kátyút, s dobhatod a picsába a minél nagyobb fekete felnidet.
raniconalitás!
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
zolynet
addikt
válasz DroneZ^ #18034 üzenetére
néha azért telibe lehet trafálni, pl: 5gen coupe vti
Life is too short to stay stock!
-
Mappa
addikt
vélemény? 3. autóként használt,van belepakolva azért
vélemény 2 ? '96-os ennyiért?
továbbra is fenntartom hogy vti vennék...de rohadt élet nemkönnyű ez a keresgélés sem már próbálom a használt autós ismerősöket is mozgatni ha van valami akkor tájékoztassanak.
tegnap mellém állt egy csík lámpás csapott seggű civic ...de valami patent fényezéssel (vagy mosóból jött) ez a ósőn mély kék fehér racsing felni..baba volt nagyon.aztán még ez az évjárat is megfordult a fejemben ennek láttán. de ebből az évjáratból meg a csapott seggű meg a coupe tetszik.
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
!Overdose!
őstag
Meg kell nézni őket. Kérdés, hogy a kéken mit keresnek facelift lökhárítók és hűtőmaszk, illetve mi maradt a futóműből ezzel az ültetéssel? Nekem az ezüst jobban tetszik képekről. Ha tényleg sérülésmentes és gyári alkatrészekkel szervizelt, akkor nem lehet rossz. Bár ez a 3. autónak használt, hát én szeretem a VTi-ket, de azért valljuk be nem az a szupersportautó, amit valóban 3. autónak használni szoktak.
Szerintem a futott km-eket hagyd figyelmen kívül, mert csak félrevezet. Ráadásul szerintem évi 15ekm nem nevezhető soknak. Ha én ennyit ülnék autóban, akkor nem vennék újonnan 5 millióért mondjuk új Civic-et.
Még annyi, hogy Hondánál olyan rövid ideig gyártottak/gyártanak egyes generációkat, hogy az évjárat nem szokta komolyan befolyásolni az árat, esetleg a facelift.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
orbano
félisten
válasz !Overdose! #18041 üzenetére
ezt a harmadik autós baromságot én sem értem túlzottan. még egy intiről, vagy nsxről elhiszem, na de egy civic...
A vér nem válik VAZZE!™
-
wierra
senior tag
Az ezüstöt biztos megnézném, a másik nekem felejtős. A fészliftes VTi-k vezetőülés bal oldali "kagylóján" a ki-beszállástól általában (nekem 130k-nál már ilyen volt) kikopik a kárpit, ill. a bőr váltógomb állapota is árulkodhat.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Mappa
addikt
válasz !Overdose! #18041 üzenetére
köszi a válaszokat,tippeket: ezüst az már nagyon plafon lenne árban sőt kicsit már tető antenna...
mind2 hirdetés cirka 2 hónapja van fent
elkapkodni semmi kép sem fogom,első autó lenne amit saját erőből vennék
nem kötelező megadni
-
Mappa
addikt
ez a facelift ez valami update,frissítés ..ráncfelvarrás ? gondolom ahogy írtátok lökös,elől hátul,oldalt lévőkre értendő ?!
belül : kárpitra gondolsz ? vagy számlap műszerfalon valami máshol van esetleg?sorry de a google-t ezzel úgy látom kifektettem mert 2009 modelleket hoz nekem elő de ilyen 99-00 évjáratúra értelmeset nem.
nem kötelező megadni
-
NoLF
addikt
96 97 ugyanolyan, 98on minden ugyanaz de a honda jel már nem keretes hanem nagy, és 99-01 közt vannak a faceliftesek: első hátsó lökös más, koptatócsík nincs benne. az elsőnek más a formája is, légbeömlő, ködlámpahely, stb. a lámpák elöl mások, ezáltal a sárvédő és a motorháztewtő sem ugyanaz. a hátsó lámpa fehér indexet kapott a 3ajtósokon. belül más a számlap (nem piros számok, hanem fehér, s asszem a mutatók is) valamint a kárpit is más.
hirtelen ennyi jut eszembe
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik