Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz E.Kaufmann #91835 üzenetére

    Mi épületvillamosságis cégként napi szinten vásárolunk náluk, de nem tudom hogy ha magánszemélyként szeretnél vásárolni mi a helyzet.
    Azt tudom hogy a telefonokra nehezen válaszolnak, mert mindegyik boltnál az a személy kezeli a telefont is, aki épp a boltban kiadja az árut és tudom neten keresztül nem látni, de nincs 5 percük, mert folyamatosan ott állnak a sorban.
    Meg nem vagy regisztrált villanyszerelő partnercég, nem ismerik a telefonszámodat.
    De a központi számot lehet felveszik, azt nem tudom.

    Cégként tudunk náluk a helyszínen készpénzben is fizetni, nem csak átutalással.
    Ha nincs messze, bemennék a boltba személyesen érdeklődni.

    Ha csak cégeket szolgálnak ki, akkor esetleg összehaverkodni az egyik épp vásárló villanyásszal hogy az Ő cége megveszi Te meg kifizeted neki készpénzben, csak akkor ugye nincs garanciád.
    De ez csak akkor működik ha épp van a boltban abból a cuccból.

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák