Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Bittorrent topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PR-Telecom
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
pn4hvq
senior tag
válasz SunMount3r #7561 üzenetére
"Amúgy hogy érdemes leadni reklamációt e-mailben, vagy inkább telefonon?"
Szolgáltatótól függetlenül én írnék. Annak nyoma van, nem lehet "elfelejteni". Ha telefonálsz és egy hétig nem veszi fel senki (extrém példaként), akkor nem vagy előrébb, nem történt bejelentés. Ha megírtad, akkor onnantól ketyeg minden. -
pn4hvq
senior tag
válasz SztiviVander #7390 üzenetére
Nem jogszabályban van rögzítve, hanem a webshop olyan feláras szerződést köt a futárcéggel, hogy a termék kibontására a vevőnek lehetősége van. Extraszolgáltatás a futárcégtől, extra díjért a webshopnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest