Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #64235 üzenetére
Mindenhol de Németeknél pl fel kell tüntetni a csökkent/módosult végsebességet a beltérben. Osztrákoknál nem tudom mi a szitu, azt Bandus-tól kérdezd meg mint helyi erőtől. Anno autó bérlésnél nem értettem miért van egy 190 km/h-s matrica az óracsoport alján. Hát ezért...
Súlyindexben nincs mozgástér! Alacsonyabb indexű nem lehet semmi esetben sem! Télinél is csak azért van engedmény mert hidegben kevésbé melegszik fel a gumi. És ugye joggal feltételezik, hogy a télit télen használod. Persze ez a hanyatló nyugat, itthon sokan járnak nyáron is télivel...
Subaru: nem egy nehéz autó csupán 1390 kg a menetkész tömeg (sofőrrel együtt) és csak 500 kg a terhelhetősége.
V-s index is csak azért van rajta mert a dízel verziónak is ez az alapkereke és ott van némi tarcsi (amíg el nem törik a főtengelye de ez más lapra tartozik ). Az enyém még 200-al sem tud menni (gyári Vmax limites), szóval igazából a H-s indexxel is túlbiztosítottam magam.#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest