-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
norrberth
addikt
-
Debilon
addikt
üdv!
195/65R15-ös méretben Continental TS860 vagy Uniroyal MS Plus 77? vagy esetleg más javaslat ebben az árkategóriában?
2002-es 1,8-as Mazda6-ra lenne, T-s sebesség index is bőven elég
-
Winne
nagyúr
Sziasztok Urak!
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy az autómra szeretnék téligumi garnitúrát tenni, megvan hozzá a gyári alufelnim, amin a következő gumi van most: Pirelli P5000 185/55 R15 82V, a felnin még ezek voltak: 6jx15 és ET33.
Ha szántok rá egy percet, akkor ajánljatok nekem valamit légyszi ami jó árban van és cserébe azért nem is f0s. Köszi
Másik kérdés: van egy szettem, ami 2003-as, szinte semmit sem kopott, nem is töredezett, csak persze öreg. Érdemes ezt cserélni?
-
choco01
addikt
válasz
zsolt19900 #15588 üzenetére
Szerintem jó döntés, nem fogsz vele mellé nyúlni.
-
-
choco01
addikt
válasz
zsolt19900 #15586 üzenetére
Itt 20.410ft a GY, a Conti 21.040 ft.
Mindkettő van "itthon" szerintem egyformán nagyon jó, nem kell aggódni hogy valahol ne teljesítene jól, lassítani kell, stb, esőbe, szárazon, 45 fokba, de most reggelt 4-5 fokba is teljesen jók.
Vízen mindkettő jobb szerintem mint pl. a VP3, bár azt még nem használtam, csak az itteni vélemények alapján tudom mondani.
A Sportról hallottam hogy jobban kopik, feltételezem jobban is tapad(ezt erősítse meg valaki), de a Premium is nagyon-nagyon jól tapad minden körülmények között.
Ez a kettő gumi nagyon egybe van, nyugodt szívvel tudom ajánlani, a VP3 sem rossz, majd nem az lett a Contis autón, de végülis a kis árkülönbség miatt lett a jobb Conti.A Vredit ahogy láttam teszten, ott volt az élmezőnyben, az sem lehet rossz.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz
choco01 #15585 üzenetére
az 23 ott ahol néztem a másikat
amúgy nekem is eszembe jutott a kérdés, hogy ezek a "nevesebb" márkák jobbak, mint amiket ti mondtatok? nem leszólásból, csak mivel nem értek hozzá és nekem ezek a 2-3 márkák jutnak eszembe, mint hankook continental michelin stb. szóval nekem ezek ugranak be elsőre, de épp ezért is kérdeztem be ide, és kaptam a vredesteint ill a dunlopot
most conti premiumcontact 2 van az autón és nagyon megvagyok vele elégedve, csak eljárt felettük az idő, nagyon jól tartja a passatot a kanyarokban és a fékezésekkor sem volt vele sosem probléma
pl ennél jobb vagy rosszabb vagy inkább pariban vannak az általatok ajánlott gumik?
pl mi a különbség a premium ill a sport contact között? ha maradnék ezen a vonalon, vagy jobb választás lehet valamelyik amit ti ajánlottatok? jobb-e a vizes tapadása stb stb? okés, hogy vannak ezek a a-b-c-d-e stb jelölések, de erre lehet is adni valamit? esetleg a mintázaton mit nézzek? láttam van direkte forgásirányos asszimetrikus stb stb, van ilyen majdhogynem sportautós van ilyen mondhatni egyszerű mintázatú gumi is, ezekkel sem vagyok igazán tisztába, annyit tudok, hogy a vízelvezetés, gördülési ellenállás, zajok stb. stb. miatt vannak a különböző mintázatok
[ Szerkesztve ]
-
choco01
addikt
válasz
zsolt19900 #15582 üzenetére
Egy húszasért én lehet hogy Continental PremiumContact 5-t vagy GoodYear EfficientGrip Perf-t vennék.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
zsolt19900 #15582 üzenetére
Milyen széles a felni?
Ha 7" széles, nem fog nagyon feszulni rajta, de gondolom, nincs nagy árkülönbség, a peremvedoset vennem. -
choco01
addikt
Vajon az eMagnál milyen DOT-tal mehetnek a CC-k?
-
válasz
FIREBLADE78 #15578 üzenetére
Gumiabroncs.hu, erdemes ranezni az árakra, mielott gumissal rendelteted, nehogy meglepetes legyen
Sokszor egy kategoriaval jobb gumit kap az ember ha maganak szerzi be. (4.000ft szallitasi koltseggel viszont szamolni kell!)
-
choco01
addikt
Én maradok a LIDL-ben kaphatónál az csak 700 forint, és nagyon sokáig elég, ha sokat mosom a kocsit akkor is 1-1,5 hónapig pergeti a vizet a gumi, és szép fényes fekete marad.
szvsz, ugyan az mint a Berner csak fele annyiért.
[ Szerkesztve ]
-
norrberth
addikt
Ettől rosszabb a földön nincs, inkább Berner gumiápoló hab aktív spray 500 ml Ez jó cucc. [link]
Leírás:
Termék elonyei
A régi abroncsok új fényt kapnak.
Nincs szükség törlésre és lemosásra.
A felnit és a lakkot nem kezdi ki.
Kitűnő ápoló hatás a szilikon tartalomnak köszönhetően.
Taszítja a port és a szennyeződést.
Oldószermentes.
Megakadályozza a rideggé válást.
AOX-mentes.Fo felhasználási kör
személyautó-javítóműhelyek, járműelőkészítők, busz vállalatok, szállító vállalatok, teherautó javítóműhelyek[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
válasz
Magnum_ #15558 üzenetére
Ebbe szilikon témába én is belementem már máshol.
Mivel nálunk sok van belölle és könnyen hozzáférhető így sokan használják. Mindenki szerint jó, 1x éve fújkálják gumikra, bőrkabátra. Nem azt mondják hogy szárít hanem hogy puhítja és nem öregszik.
BERNER szilikon, kicsit drágább mint a többi. -
Zsolt!!
aktív tag
Nyugtasatok meg, hogy gumiapoló nélkül se fog szetrepedezni a gumim
Van vkinek konkrét tapasztalata pl hogy nélküle 1 évvel hamarabb kirepedezett a gumija vagy valami hasonló.Amúgy én is bekentem a nyári gumikat de pont kifogyott és nem tudom van-e értelme újat beszerezni.
[ Szerkesztve ]
-
-
TomPack
őstag
Gyönyörű! :S
-
-
lenko
aktív tag
válasz
choco01 #15537 üzenetére
Prevent gumiápoló aeroszol 400 ml, ez jobb nem kell várni a habra sem, és a hatás is jobb lesz.
-
nesa
veterán
válasz
choco01 #15541 üzenetére
Engem mindig meglep hogy a nyári Semperit comfort life2 mennyire durvát fékez esőbe is volt mar pár erősebb lassításom de az ABS meg soha nem darált, így egy szezon után bátran merem ajánlani bárkinek jó gumi.
Előtte contipremumcontact 2 volt kicsit koros es kb 4mm nél dobtam el az rosszabbul tapadt, akkor dolgozott az ABS többször... -
diegho
nagyúr
-
choco01
addikt
válasz
modflow #15535 üzenetére
Ezt én is sok helyen hallottam már hogy jó, meg van ápoló aminek alapanyaga.
Egyébként én a LIDL-ben kapható saját márkás gumiápoló spray/habot használom 700 forint szerinte 20-30 átfújásra elég, 1 hónapig gyönyörű lesz a gumi meg nagyon szépen pergeti le a vizet mosások után is.
-
modflow
veterán
válasz
focvis #15527 üzenetére
Most nem szivattok ugye????
Mert elmentem a gyógyszertárba és kértem egy köptetőt, mert köhögök és akkor már kértem glicerint is.
Rögtön megkérdezte, hogy mire kell és nem adott. Hogy ez nem adható ki, mert azt alapanyagként használják csak. Vegyek autósboltban.
Na oda is átmentem, ott persze nincs ilyen és azt mondták hogy az nem igaz, hogy a szilikon kiszárítja a gumit.Szóval remek körutam volt.
Na most hol vegyek akkor glicerint?
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz
norrberth #15522 üzenetére
Részigazságok, feltételezések, általánosítások.
Kezdjük a végéről.
A gyári Honda felni enkei, japan wheels, ha ez mond valamit, igaz sajnos atom nehéz az R17-es méretben, cserében amikorra már a futóművet rég szétverték a jó magyar utak, addigra sincs semmi baja, suly is alig van rajta. Ennél állítom, hogy bármelyik hasonló méretű és hasonlóan peres gumival (225/45) használt acél felni hamarabb feladja a szolgálatot, cserébe az kuka lesz, az alifelnit meg 6k-ert profin kigörgőznék, ha nagyon kellene és mégis baja lenne. Ha netán a só megmarná a kis lakkhibáknál, akkor 1-2 év múlva lefényeztetem, úgyis unalmas mindig ugyanaz a szürke felni 😉 Egyébként egy nem sérült, minőségi alufelnit nem fogja megmarni a só, pont volt linkelte egy videó is róla nemrég, amennyiben érdekel megkeresem.A negyevszakos gumirol meg nem fogok sem ódákat zengeni, sem ugye lehuzni őket, a tesztek is különböző eredményeket hoznak, míg az adac lehúzza őket, addig az autobild szerint "nie mehr reifen wechseln"...
Igy tegyél igazságot.
Amit én tudok, hogy eddig, ha tehettem prémium az évszaknak megfelelő gumikat választottam, így tudom milyen egy Conti téli - nyári, vagy hankook, vagy nokian. Voltak budget gumijaim is, debica, de megpróbáltam a használt 5-6 éves budget gumit is, kevés sikerrel (úgy vettem az autót) 😂
Ami én állítottam most, az semmi más, mint hogy az eddigi tapasztalataim egybevágnak az autobild teszt eredményeivel, szárazon simán tudja akár egy prémium eco gumi teljesítményét, nyilván nem egy sport gumiét, de aki azt várja, az csalódni is fog. Vizen vannak kivetni valók, mutattam múltkor is, hogy mennyit bír egy kanyarban, tapasztalataim egy budget nyári gumi hamarabb úszott fel a vízen, persze egy prémium nem eco gumi meg jóval később, szóval nem szabad elfelejteni, hogy nem egy nagyteljesítményű prémium nyári gumival közlekedsz, ez tény.
Ezen a kanyariven tudja a 70 km/h-t esőben, akkor kezdi elveszteni a tapadást, egyáltalán nem mondanám életveszélyesnek 😉
Havon és jégen még nincs elsőkézből tapasztalatom, ha lesz, azt is megosztom, de más márkák negyevszakos gumijaival itt is vannak tapasztalatok, ld. Qru, de más forumtarsak is jártak már az Alpokban síelni CC-el is, mégis túlélték.A korra visszatérve pedig pont az lehet az előnye egy negyevszakosnak viszonylag kevés eves futásnál (15k km, vagy kevesebb), hogy hamarabb elkopik, mint eloregszik...
Az enyémről most adtam el 4 db. 16-os acelfelnit 4 db 80%-os 2011-es TS830-al, ami egymás mellett összehasonlítva a mostanival már jobban fel volt keményedve anyagában, pedig a teleket zárt fedett gumi hotelben töltötte az előző tulajnal.
Ha az enyémmel elmegyek 3 évet, és 3-4 mm környékén kidobom, akkor tudom, hogy mindig egy újszerű, és fiatal gumival közlekedem, és nem kell két szett alufelnit vennem, két szett gumival, ami mondjuk 80 + 100 k plusz lenne.
Ha valaki oltári nagy gyengeségét fogom tapasztalni, azt is le fogom írni, ahogy a Civic gyengeségeit is megosztottam a fórumon, nem vagyok elfogult a választásaimmal kapcsolatban, ezért is hagytam ott a Honda topicot, mert nem tetszett egyeseknek, hogy a szeretett Hondajuknak is lehetnek negatív tulajdonságai 😉
Egyelőre ennek az apollo alnac 4g all season-nak a vizes fekutat és a nyálkás úton való tapadást tudom felhozni gyengeségként, de akinek ez kevés lenne, annak ott van a sokkal jobb teljesítményű Cross Climate, igaz magasabb áron.
Remélem idén fog esni a hó, legalább 1 hetet (nem úgy mint tavaly), hogy még az idei szezonban tesztelhessem a havas tulajdonságait 😃Autobild teszt szerint havon a vredi után jön közvetlenül, pariban a téli gumi havas tulajdonságaival... (tudom, ez csak teszt, majd kipróbálom élőben is 😉) -
-
choco01
addikt
válasz
norrberth #15528 üzenetére
Nem mindegy hogy egy 10.000 forintos vagy egy 18 ezer forintos négy évszakost veszel, és ehhez sem mindegy hogy egy 10 vagy 18 ezres téli gumit összehasonlításba..
Nem tartom azt sem igaznak hogy egy öreg téli gumi előbb megállna mint mondjuk egy új Vredestein Q5, tegnap egy öreg gumival olyan 40-ről satuzva legalább 10 métert csúsztam és olyan 5-10 centire álltam meg a barom platójától aki hirtelen irányt akart váltani, garantálom hogy harmad ennyi se lett volna a fékút egy új CC-vel vagy Quatrac 5-el.
-
norrberth
addikt
válasz
belaazallat #15526 üzenetére
Gondolom az alábbi nyilatkozatod teszt után született! Pontosan fogalmazva életszerű tapasztalatból nyilatkozol, ugye!?
Szerintem nem kell hozzá érettségi. Melyik állna meg hamarabb azonos autón azonos méretbe.
Vagy tévedek?Én meg senkinek nem ajánlom továbbra sem a 4 évszakost maradjunk ennyiben.
Még annak a szűk rétegnek sem![ Szerkesztve ]
-
válasz
modflow #15524 üzenetére
Szilikonnal NE! Kiszárítja a gumit.
A szilikon max. a nyekergő gumikéderekre vagy ékszíjra való - ideig, óráig.Szerezz gyógyszertárban glicerint - fél deci elég, de vegyél 2-t, az sokáig elég lesz. Higitsd fel langyos vízzel (1:2 - 1:3 a víz javára) egy kis tégelyben és azt kend a gumiabroncsra. A felnire nem kell kenni, de ha rámegy az se tragédia.
Én egy kis darab szivaccsal kenem rá, mások ecsettel, jó koszos utána a kezem.Ha a gyógyszertárban problémáznak, akkor mondd meg, hogy gumiápoláshoz kell, mert pl. Bp-en azt hiszik, hogy vízipipához vezszed füvezni.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz
norrberth #15522 üzenetére
Egy valamit Neked is meg kellene értened! A 4 évszakos gumi nem Neked készült, meg nem annak, aki hegyekbe jár, vagy feszegeti a kocsi, gumi határait. Így nem is ajánljuk sem Neked, sem másnak. Egy szűk rétegnek való, akik évi kevés futás teljesítménnyel használják, télen keveset közlekednek. Ha ezt nem vagy képes belátni nem a mi hibánk....
Gondolom az alábbi nyilatkozatod teszt után született! Pontosan fogalmazva életszerű tapasztalatból nyilatkozol, ugye!?
"Nyáron a nyárival én vészfékezésnél még épp megállok, lehet nem sokon múlik egy csattanás, de te telibe vered majd a másik autót lehet így is nézni."
Mentél is valamelyik általunk használt 4 évszakossal? Vagy csak úgy írogatsz?
Qru elvitte vezetéstechnikai pályára, ott az oktató is meglepődött a teljesítményen. De biztos könnyebb szelektíven olvasni.
És még egyszer, továbbra sem Neked ajánljuk a 4 évszakos gumikat!
Szerk:
Hm, 1-es linken direkt jégre tervezett gumi,esetleg tüskékkel? Pontosan melyik gyártó melyik 4 évszakosával készült a teszt? Ja, hogy arról egy szó sincs.... aha...Mellesleg ilyen körülményekkel itthon nem igen fogsz találkozni!
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
Kb. két hete, amikor leszedtem a nyári gumikat (felnistől) szépen lemostam, azóta szárítom, hogy nehogy rozsdásodjon.
Most már bele akarom tenni zsákba, de előtte lefújjam szilikonnal a gumit? Vagy a felnit is kell? Ti hogy szoktátok csinálni? Gyári Mazda alufelniről van szó.
-
diegho
nagyúr
válasz
norrberth #15522 üzenetére
Abból amit írsz látszik, hogy a sebességkorlátozásokat be nem tartva vezetsz, oda valóban nem jó a 4 évszakos, mert a 4 évszakoshoz tudni kell, hogy kicsit gyengébb, mint az időszakos gumi, de ha ezt és a sebességkorlátozást is betartod tökéletesen tudsz vele közlekedni. Én 2009-ben vagy 2010-ben egy 150LE-s autóra tettem fel és akkor pont volt szépen hó, latyak, jég, minden megcsúszás nélkül tudtam közlekedni a sebességkorlátozások betartásával és egyetlen necces helyzet sem volt. Persze boyracer-nek nem való, pályázásra sem, de a Magyar átlag autós nem ilyen. Ha visszaolvasol látod, hogy én sem tartom jobb vételnek a 4 évszakost a szezonálishoz képest, de mégis azt mondom, hogy itthon nagyon sok embernek az a tökéletes választás, hiszen, ha valaki évi 10k alatt megy főleg városban, ahol még egy domb sincsen, ráadásul mindezt acél felnin, oda minek a kerékcserés, tárolásos macera?
-
norrberth
addikt
válasz
Kornel #15521 üzenetére
1 valamit kell megérteni, A nyári nyári, a téli téli. 4 évszakos se nem téli se nem nyári.
Feljössz velem a hegyekbe és ott vérzel el a 4 évszakosoddal. Akkor az mire jó??
Nyáron a nyárival én vészfékezésnél még épp megállok, lehet nem sokon múlik egy csattanás, de te telibe vered majd a másik autót lehet így is nézni.
Én elhiszem hogy most fasza csáó vagy a zsír új 4 évszakos gumiddal de egy 7 éves normális téli simán van olyan jó tapadásra mint a te mostani új gumid.
Neked tudod mi lesz majd 5 éves korába a 4 évszakosoddal?? Akkor nézd meg hogy fog tapadni.
Irkáljátok itt a 4 évszakos így meg úgy, de nem gondolkodtok.
Bizonyos szituációkba még a kiváló minőségű nyári és téli gumik is épp helyt állnak!
Ne vicceljünk már azért... Mi lesz ha 2 év múlva megbolondul az időjárás és lesz 30Cm hó?
Rohantok venni télit?Nekem milyen 4 évszakost ajánlanál? 225/45R17 méretbe? Arról nem is beszélve hogy a téli szerinted miért vékonyabb minden esetbe?
A felnin ha van egy kis hiba elkezdi zabálni csámcsog hónapokig rajta a só mattul a lakk.
Megcsúszol mint én egyszer az acélfelninek mindegy.. a de az alufelninek már nagyon nem.
Jön a tavasz millió kátyú főleg erre, tavaly a haver felütötte a Momo felnijét mert ő azt mondta alá sem teszi nincs itt tél. Jó lehet görgőztetni a kátyú szétbaszta a fél felnit kívül ez jó menet volt. A 45 ös gumi meg kuka.
Az acélfelninek számít? Igen, de nem kell úgy félteni mint a felnit.
Nekem a télim 195/65R15 "ballonosabb" ami télen szintén előny több tényező miatt. Mint egy 45ös.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
okéj köszönöm
még egy gondolat felmerült bennem (ismét) r17-r18ra váltani sokkalta rázósabb lenne az autó? szépen közlekedem vele, de szeretem a komfortot, szeretek szépen megjelenni vele, de nem fontos ez végett kirázni a vesémet
merjek váltani rá, vagy ha megvagyok elégedve az autó mostani kinézetével is a kerekeket illetően, akkor maradjon ez a szett ami most van r16ban?
azért merült fel bennem ez, mivel számolgattam picit azért előre és a 4db új gumi 80k lenne kb, na már most, találni 150k környékén r17-r18 felniszetteket gumikkal (nem nem csak egy két nyarassal, hanem mással is) és gondoltam kipróbálom, annyira csak nem lehet rossz és max a sajátjaimat talonba megtartom, mivel eladni nem szeretném
teljesen elveszne a hajós szinte semmilyen hibát nem érzek érzés, vagy azért annyira nem vész a nagyobb kerékszett használata?
szerk.: hirtelen megnézegettem az új r17 árakat, nem tudom, hogy mennyire néztem "jó és ajánlott" gumikat, de azt is lehet 20-25k környékén kapni, az r18ról már ez nem mondható el, mondjuk hogy azt el is vetettem
a 17es abroncs adhat akkora pluszt pl. optikában és ronthat annyit komfortban, hogy ne érje meg? az autó kijött ezzel a kerékmérettel is, szóval azzal nincsen probléma, hogy túlméretes legyen számára a kerékszett
[ Szerkesztve ]
-
válasz
zsolt19900 #15514 üzenetére
Ne vegyel mas meretet, az egyik leggyakoribb meretu gumid van, ezaltal ennel olcsobb valtomeretu gumid 16"-on nem lesz.
-
rbalint88
addikt
válasz
Magnum_ #15512 üzenetére
az van neki is igen. vizsgához kalappal!
zsolt 19900: az idei hankook ventus prime 3 gumijaim
komolyra fordítva, majd márciustól érdemes nézegetni, de ez egy jó ár-érték arányú cucc, ahogy a vredestein sportrac 5 és a dunlop blueresponse is 20k alatt voltak és jó, top gumi mindkettő. más mérettel ne szívasd magad.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
sziasztok
úgy látszik jövőre nyárigumi vásárlás lesz, r16 205/55 van azt hiszem most az autón, van esetleg valami bb ajánlat ebben a méretben? (nem vagyok benne biztos, sajnos nincs itt előttem a szett, hogy megnézzem)
még valami: esetleg érdemes más szélességet és / számot rávenni? tartja így is az utat és ha csak annyi lenne a plusz + még meg is vezetné az autót, akkor a kérdés tárgytalan
-
válasz
Magnum_ #15508 üzenetére
A CC pl inkabb nyari keverek mintsem teli, nem hiszem hogy nagyon eszrevenned a kulonbseget hangban egy sima nyari gumihoz kepest
Szemelyes velemenyem, hogy ha Mo-n lesz csak hasznalva es nem jarsz a Matraban, akkor mehet 4 evszakos, ha viszont sieles es hasonlok tervben vannak, akkor én a teli gumi mellett vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
choco01
addikt
-
Magnum_
nagyúr
Srácok!
úgy néz ki, hogy elcserélem a 16-os komplett nyárit egy 17es fellára. Ha minden a papírforma szerint alakul.
Télire gyári lemezfelnim van Cont Wintercontact gumikkal (nem sokat futottak, néha meg lett mutatva a télnek), gyári disztranyókkal. de unom már, hogy vidéken tudom csak tárolni, mindig macera. Úgyis kellene vennem gumikat, ha meglesz a csere (225/45R17 ugye). Sose voltam 4évszakos gumi párti, de most elgondolkodtam. Mi az általános véleményetek róla? menniyvel hangosabb nyáron, mint pl egy nyári gumi?
Csak azért kérdezem, mert ha jó, akkor elgondolkodnék rajta, és akkor eladhatnám akár a téli fellákat is, de csak érdekel, hogy használ-e valaki, elégedett-e vagy sem, hagyjam, és maradjon külön-külön, stb... thxÉvi 10-15k km, 70% városi használat, de előfordulhat, hogy a legnagyobb hóban kell vidékre mennem (matematikailag van rá esély)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
tankolásnál nézzétek meg, oszt' problem solved
nekem ez a módszer bevált a kb kétheti tankolásokkal -
norrberth
addikt
válasz
belaazallat #15486 üzenetére
Nekem a nyáriba 1.5 Bar volt amire nem vagy büszke szerencsére nem nyalta meg a széleit.
Vettem fasza guminyomás mérőt [link] De egész nyáron rá se néztem.Volt hogy 1 hónapot állt az autó, és álltában szerintem sokat vesztett + volt a garázsba 50 fok.
A télit nézni fogom havonta 1x én 2.2 vel járok.
1.9 Bart ír [link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- További aktív témák...
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest