Új hozzászólás Aktív témák

  • Alonso69

    senior tag

    Sziasztok.
    Bíztos volt már a kérdés,de nem találom. :)
    Van egy Samsung s7 edge telefon tavaly jún.14-én lett vásárolva,egy kis fekete folt jelent meg a kijelzőn sajnos, szeretném garanciában javíttatni,de mivel a bolt megszünt (nem lehet elérni,kényszertörlés alatt van)így írtam a Samsungnak.
    Először elutasítottak,hogy nem a Samsung Magyarországnál lett forgalomba hozva,aztán mikor megkérdeztem,hogy a fogyasztóvédelemhez fordúljak vagy a Samsung Korea anyacéghez,azt írták ,hogy jár az egy év garancia és nyugodtan vihetem javítattni.
    Elvitte a fiam a szervizbe (Árkád 2 Experience Store),ott meg azt mondták,hogy félre lettem tájékoztatva,és ők nem javítják a készüléket.

    Van valami megoldás,vagy nyugodjak bele és hadjam az egészet. :F

    Előre is köszönöm,ha valaki válaszol és tud valamit mondani. :R

Új hozzászólás Aktív témák