Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
CartmanPie
csendes tag
Sziasztok, van értelme az Asussal viaskodnom?
Miután 5 nap után ismételten elromlott a laptopom, ugyan azzal a hibával, írtam egy panaszt nekik, levezetve mikor adtam be a leszerződtetett szervizbe, ahol 29 nap telt el az átadásom, és a futár kiszállításáig.
És kaptam egy választ a panaszra, amiben akkor kártalanítanak/cserélnek, ha az aktuális javítás meghaladja a 21 napot!
Na most ez mit jelent nekem? Utólag nem panaszkodhatok, mert ez már nem aktuális, illetve Őket nem érdekli a problémám?
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest