Új hozzászólás Aktív témák

  • ecaddsell

    aktív tag

    válasz PuMbA #2 üzenetére

    Az, hogy az egyik vagy másik gyártó kicsit jobban van rosszabbul szerepel kb. lényegtelen mert még az alap modellezett szituációban is rosszul teljesítenek, a valóság meg ennél sokkal komplexebb, többsávos utak, felújítás, kátyúk, állatok, párhuzamosan haladó biciklisek/rolleresek, vízátfolyás, hirtelen ködfolt (ill. párásodó kamera, erről se feledkezzünk meg) stb.
    Még nagyon hosszú ideig a sofőr lesz mindenért a felelős. Ezt önvezetőnek titulálni teljes átverés.

    Némileg ide kapcsolódik nemrég kapott elég új céges autón még mindig használhatatlan a táblafelismerés, de legalább már gongol is hozzá, ha szerinte meghaladom a limitet. Miután megvolt a tábla hiába kanyarodok le az útról meg van még van 3 kereszteződés még mindig tartja a táblát úgy, hogy a beépített navigátor miatt tudhatná, hogy lekanyarodtam (ennél a Waze sokkal okosabb).
    A sávtartónál már magától képes felismerni, hogy elég jó-e a felfestés (magától tud ki-be kapcsolni), de az autópályás terelésnél húzza le a terelésről a kormányt (a sárga csík nem volt betanítva). Remek.

    Végtelen hibalistát lehetne írni, annyira nem működik ez az egész már a gyakoribb szituációkban sem, hatalmas pénzekért. Persze annyit lobbiztak már, hogy kötelező lesz megvenni idővel, de a felelősség marad a sofőrnél.
    Nem kicsi, használható autókat akarnak gyártani, hanem drágát mert azon van a profit.

Új hozzászólás Aktív témák