Hirdetés
Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz
Incubus #48587 üzenetére
Roviden azt mondta "nekem mind1", de termesztesen azert nemi tisztelet is volt a nyilatkozataban
"Mir ist egal, wer den zweiten Ferrari fährt", sagte der Finne, dessen Teamkollege Schumacher sein wird.
"Es wird nett sein, ihn als Teamkollegen zu haben", sagte Räikkönen immerhin: "Schon in der Vergangenheit waren wir nah dran, Kollegen zu werden."#45893:A gazdasagi valsag miatt csokkent a nezoszam tavlyi szezon ota, nem azert mert szurke erdektelen pilotakkal van tele az F1, akinek nem volt penze eddig, ezutan se tud majd elmenni akarmennyire is szeretne Schmui miatt, persze lesznek fanatikusok akik kenyeren elnek majd 1 honapig, es biztos vonzani fog a visszaterese plusz nezoket, de azert telthazas ringekre szamitani felesleges.
-
rocket
nagyúr
válasz
Incubus #48584 üzenetére
Szerintem azert felnek tole mert pontokat rabolhat a vilagbajnoki cimert harcoloktol, ilyen szepontbol meg jelenleg Vettel/Barichello van a legrosszabb helyzetben.
A szamara ismeretlen Valencia utan jon SPA, azt a palyat ismeri jol es szereti is, ott mar akar mar a VB cim alakulasaba is beleszolhat. (itt arra gondolok termesztesen, hogy pontot rabol valamelyik eselyestol.)
-
EmberXY
veterán
válasz
Incubus #48566 üzenetére
Ráadásul Schumahernek igen sokat számít a szava meg az akarata, ha a visszavonulás és a kihagyott idő után mégis "képes" visszaülni az autóba, biztos nem egy-két futamra ír alá szerződést. Legalábbis szerintem nem egy hétvégi pilóta... (attól eltekintve, hogy a futamok hétvégén vannak..
)
-
Bluegene
addikt
-
JJános
addikt
válasz
Incubus #48368 üzenetére
Nem tudom mikor, de talán úgy egy éve jelent meg egy fotó Sumiról. Nem volt rajta a felső ruha, és látszottak a kigyúrt izmai. Azok még megvannak! A mester fitt!
Vezetni sem felejtett el. És mivel maximalista, most is menni fog, mint atom. Az autó mostanra elég jól feljött. Ennyi elég lesz.
Lesz megint háromkiállásos taktika, és remélem, hogy jönnek a dobogók sorba. De ha nem, én akkor is legalább ugyanúgy bírni fogom! Go Sumi! -
Incubus
tag
válasz
Incubus #48371 üzenetére
Nos mégis beigazolódik?
Az Állami Egészségügyi Központban kezelt pilóta azonban már nem vezethet az idei szezonban. -
Incubus
tag
-
-
Incubus
tag
válasz
Incubus #32162 üzenetére
Itt a link:
F1 pontrendszerek -
hunnylander
őstag
válasz
Incubus #32134 üzenetére
Mert talan veled ellentetben tudom, hogy ki az a Nicole Scherzinger es azt is, hogy az o sikeressegenek szintjen mifele penzek forognak a zeneiparban. Tobb tizmillio eladott kislemez, nagylemez, zeneletoltesek (itunes, stb.), merchandise, es egyeb jovedelem. NS nem csak egy szimpla enekesno, hanem daliro es szineszno is. O nem csak egy playbackcica.
Nem nehez megsaccolni, hogy konnyen Lewis elott jarhat anyagilag...
-
hunnylander
őstag
válasz
Incubus #30840 üzenetére
Azt en pont az idobuktara ertettem, nem fizikai lehetetlensegre.
Es a csapatnak is hasznara valhat az eltero taktika. Az egyiket 'tonkreteheti' pl. a SC, vagy akar a rivalisok taktikaja, de a masik meg bevalhat valamire.
Ha valoban versenykepes a McLaren a Ferrarihoz kepest es nem csak Lewis tud igy szarnyalni vele, akkor mi akadalyozhatta meg Kovalainent, hogy Felipe mogott maradjon, es mivel jonehany korrel kesobb jott ki, az elso kiallasok utan elebe jott volna vissza? Az, hogy nincs egy tisztesseges versenytempoja! Nem tud hataron jo tempot autozni. Nyomaba sem er Lewisnak a versenyzoi kepessegeket tekintve, akarhogy is nyafog(na) a finn sajtonak, es probalja magyarazni a bizonyitvanyat.
Azt is nyilatkozta egy finn ujsagnak (Turun Sanomat), aminek Kimi is sokszor szokott, hogy a vezetoi stilusat meg kell valtoztatnia es dolgozik rajta, mert az eddigi nem celravezeto a McLaren konstrukciohoz, mert megzabaltatja vele a gumijait es megis lassu. Nagy ivekben fordulva es lagyan vezet, ez a Mekivel semmire sem jo. Az kemeny kesoi fekezesekkel es eles ivu gyorsan kivitelezett kanyarvetelekkel mukodik a legoptimalisabban. Lewis kesobb fekez es hamarabb is lep a gazra, mert elesen es rovid utszakaszon fordul, akar meg meg is csusztatja az auto hatuljat is pont ezert. A kozhiedelemmel ellentetben megis Heikki stilusa eszi jobban a gumikat, foleg a hatsokat (a jelentosebb mennyisegu kanyarodva toltott utszakaszok miatt). Velemenyem szerint Heikki nem tud eggyevalni az autoval es nem is erzi ugy a rezduleseit, mint Lewis. Ezert nem is tud vele hataron autozni versenyen es nem is nagyon tudja elsajatitani a konstrukcio kivanta stilust. Alonsonak eleg voltak a teli tesztek vagy egy-ket futam es ugy vezette azt a McLarent, ahogy az kerte.
Talan jovore...
-
JJános
addikt
válasz
Incubus #30771 üzenetére
Már én úgy értettem, hogy Kimi, és Massa között. Ha te is úgy, akkor oksa, értem.
LOTR: Én biztos vagyok, hogy a brasil pályán is Kimi lesz jobb. Most Massa vállát nyomja a felelősség. Hami ugyanezért vesztett pontokat.
Massa nem fog győzni, és ez elég ahhoz, hogy Hami világbajnok legyen, úgy érzem.ATTISX: Úgy érzem a F1 megölésére készülnek. Egységes motor, egységes.......és a szponzorok, és motorgyártók kivonulnak. A gyári csapatok is megszünnek.
-
hunnylander
őstag
válasz
Incubus #30771 üzenetére
Ne ezt aztan nem lehet kideriteni, hogy mennyi a csomag es mennyi a pilota egy adott teljesitmenyben.
Nezd meg Alonsot, nezd meg Piquet, nezd meg Lewist, nezd meg Kovat. Majd nezd meg mely csapatnak volt a legtobb sima kettosgyozelme (nem szerencsebol, hanem erobol).
A McLaren egesz eve abbol allt, hogy probaltak utolerni a Ferrarit technikailag. Egy klasszis kiveteles teljesitmenyei kellettek ahhoz, hogy ne maradjanak le emiatt. Ugy tunik, a szezon vegere sikerult felzarkozniuk.
Azzal a McLaren csomag felertekelessel meg jo lesz am vigyaznod. Ha tenyleg a McLaren a jobb csomag, akkor Lewis Interlagost is meg fogja nyerni.
-
JJános
addikt
válasz
Incubus #30762 üzenetére
Ha Kimi nem lassít, akkor Hamilton sem. Azt az előnyt számold, amikor még Kimi nem lassított.
Massa 7 tizedeket kapott hamitól, miközben Kimi is 2-3 tizedeket. ennyi a különbség a két pilóta között.b-type: Kova a 7. helyen áll, a 8.-on pedig Vettel a Torróval. Ez mindent megmond.
-
JJános
addikt
válasz
Incubus #30383 üzenetére
Biztos, hogy néhány gyártó elmegy.
Legyen egységes motor, egységes kasztni, aztán majd egységes pilóta kell?
Egyébként létezik az, hogy egységes motor, és kasztni van egy autós sportágban,csak ezzel ledegradálják a Forma 1-et.
Ha az a cél, hogy a pilóták tudása döntsön, és nem a fejlesztések, pénz, akkor jó irányba megyünk, de ezzel nem megyünk a holdra az tutti.
-
Pompi
nagyúr
válasz
Incubus #30244 üzenetére
Frank Stephenson. Többek közt van egy pár Ferrari a múltjában.
-
hunnylander
őstag
válasz
Incubus #29858 üzenetére
Ha mar elotte volt, akkor mar tobb pontja is volt. Lewis eli Fujit! Es a Meki is.
De neked aztan magyarazhatom, biztos Massat is azert elozte meg azon melgiben, mert Massa Lewisnal is jobban kedveli a palyat es gyorsabb is volt.
Kimi birja meg a palyat, de Massa mar kevesbe.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Incubus #29778 üzenetére
Massa-t fűre kényszerítette??!
hol? ..NSo cikk, benne videóval, hol kényszerítette Massa-t fűre, ...remélem nem erre a futamra gondoltál. -
PazsitZ
addikt
válasz
Incubus #28913 üzenetére
.nem lehet nem hibázni...sok összetevős dolog...
Akkor úgy fogalmazok, hogy ennyi többszöri ugyanolyan hiba nem megengedhető, főleg nem egy ilyen kvalitású csapatnál.
Vagy tényleg úgy gondolod, hogy benne van és belefér, hogy kétszer majdnem elkaszál valakit Massa, mert úgy engedik ki? Plusz az utóbbi esetben még a tankolás sem ért véget?
Mire figyelt a felelős, ha ezt a kettő dolgot nem vette észre az utóbbi esetnél?
(#28920) RobiGida: hogy jön ide az MBR(#28918) Oliverda: Most komolyan komolyan vetted?
-
Oliverda
félisten
válasz
Incubus #28902 üzenetére
Csak MS 92-ben kezdte az első teljes szezonját az F1-ben Alonso pedig csak 2001-ben (2002-ben tesztpilóta volt). Tehát Alonso még nyerhet akár 6 címet is a jelenlegi 2 mellé MS már kevésbé valószínű.
laci666: Ez kissé nevetséges szerintem. Már az is vicc hogy egy újságíró ilyet feltételezik. Alonso a rajt után a könnyű autónak köszönhetően kapásból feljött pár helyet.
-
válasz
Incubus #26454 üzenetére
"Inkább essen el Ferrari a pilóták egymás közötti versenye miatt a vb-től, de ne legyen pilótasorrend!"
Teljesen kizártnak tartom, hogy ezt jó üzletnek tartaná a ferrari! Mondjuk náluk pont nem szokott kérdés lenni a pilótasorrend, de idén azért vannak nehéz helyzetben, mert potenciálisan két kb. azonos versenyzőjük van. A többi egyéni VB címre, vagy dobogóra esélyes pilótát foglalkoztató csapatnál kérdés sincs, hisz a jobb pilóta annyira üti a másikat, hogy igazábol nem is kell sorrendet felállítani.
Ha hétvégén Massa több pontot szerez mint Kimi akkor szerintem kizárt, hogy nem kell a továbbiakaban segítenie a brazilt.
-
prmcsk
addikt
válasz
Incubus #26365 üzenetére
Valahol masszát is megértem...Most az lehet, ami sokáig nem: egoista.
Mit gondolhat magában ? Vazze voltam én évekig sumi "vízhordója" és érzésem szerint tavaly meg kimié, csak jogom van ezek után az kérni a ferkától, hogy 5
futammal (50 pont szerezhető) a vége előtt ugyan nemelehetnee ?
Majd megoldja a ferka a rangsort, ha kell. Megnyom pár gombot a boxban és meg van oldva, ezek meg odakint hagy küzdjenek...az amatőrjei.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Incubus #26337 üzenetére
Hát, hogy te is látod, amit én is felhoztam.
De erre már nem is tudom ki írta, hogy a legtöbb embert az zavarja, hogy színesbőrű.
De nem akarom túlmagyarázni, aki érti, érti, aki nem, nem.De amint itt is jeleztem, ez egyáltalán nem a személyednek szól (hisz egyet is értünk a dologban), csak magára a hsz-re passzolt ez a reakció.
(#26339) b-type: Azért ez a verseny tipikus példája annak, hogy a statisztika az nem minden.
A múltkor wildrainnel ezt próbáltam megértetni, hogy én miért látom másképp. -
#70869248
törölt tag
válasz
Incubus #26291 üzenetére
Ez nehéz ügy...egyébként sztem sincs renben az a sikán.
Vannak as pályákon fontos részek...ezek mind-mind más szempontok szerint kell hogy kialakításra kerüljenek...pl. a túlfutás várható iránya, lesodródás várható iránya..stb. Nem mindenhol egyforma a rázókő magassága-szélessége. Mert lehetőséget kell adni a versenyzőnek, hogy ha kicsit elsokallja a kanyart, akkor ne egyből elássa magát a sóderben.
...ilyenekre gondolok.Ott van a Monza-i első sikán...valami hasonló kellett volna ide is..belerakni két-három kemény 'fekvőrendőrt'..és akkor vagy rögzül a versnyzőben, hogy ez nem az a hely ahol szivesen vágok, vagy ha vág akkor tuti nem szerez előnyt ebből.
De a levágás lehetősége megmarad... -
Oliverda
félisten
válasz
Incubus #26293 üzenetére
Hát azért én a Sauber-t nem említettem volna soha egy lapon a Minardi-val. Mellesleg ha mondjuk 2004-ben vagy 2006-van jött volna a McLaren-hez akkor máris nem beszélgetnénk itt erről mert akkor a McLaren egy gyengébb autónak számított.
PazsitZ: Szerintem ez nem vicces.
Mellesleg nem mondott semmi rosszat.
-
JJános
addikt
válasz
Incubus #25918 üzenetére
Miért nem fékezett le? Mert éppen harcolt. A másodperc tört része volt adva gondolkodási időnek, és így döntött. Jól, vagy rosszul? De azt elfelejteni, hogy kivédett egy balesetet nem kellene, csak mert előnye lehetett belőle.
Egyébként már beletörődtem, és ha Hami nem lesz soha világbajnok, akkor is nekem tetszik, amit eddig produkált.
Egyébként meg 10 pilótából 9 így döntött volna, szvsz, tehát a szabály a rossz.
-
hunnylander
őstag
válasz
Incubus #24660 üzenetére
Van ugy, hogy ujra kell inditani a Tuzrokat, mert valami lefagyasztja a streamet, akar indulasnal. Egyebkent a stream csak a szabadedzesek alatt el, es akkor is csuszik a kezdete, te meg koran akartad nezni (?) 14:00 elott. Es mar most szolok, hogy a szombati szabadedzes nem nezheto ezzel a streammel, csak a pentekiek. Arra ott van a TVU es egy dan TV.
-
Pompi
nagyúr
válasz
Incubus #24660 üzenetére
Mennie kellene pedig. Flash player van telepítve?
Én ezzel szoktam amúgy nézni (URL megnyitása): The KMPlayer -
Pompi
nagyúr
válasz
Incubus #24651 üzenetére
Tudunk. Benne vannak a topik első hozzászólásában.
-
hunnylander
őstag
válasz
Incubus #21913 üzenetére
Koztudott, hogy az ujoncok tapasztalatlanok, forrofejuek es nem birjak a nyomast. Tovabba Lewis tul magasra tette maganak a mercet. A rossz technika rossz vezetesere meg olyan nevek ugranak be nekem, hogy Massa, Alonso, Kimi (jaj, mar megint darazsfeszekbe nyultam). De pont Kimi vedte meg Lewist, hogy a rossz technikaval szuksegszeruen tobbet hibazik mindenki, nem csak Lewis.
Lehet meg Lewisnak iden nullazasa, szerencsetlensege sajat hibajabol vagy tole fuggetlenul, de, hogy a tavalyi pechszeriaja nem fog megismetlodni arra nagy esely van, mert azt a kinai boxbehajtot egy eletre megtanulta, es az idei McLaren taktikabol az is latszik, hogy a csapat meg egy eletre megtanulta, hogy a gumival ne csinaljanak extrem taktikakat.
A lenyegi mondanivalom pedig az lenne, hogy Lewis mar iden nem ujonc es kezd felnoni a feladathoz.
Aktív témák
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Autós topik
- Vírusirtó topic
- LG LCD és LED TV-k
- Netfone
- Canon EOS DSLR topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- MWC 2025: Most akkor van vagy nincs kék Nothing Phone (3a)?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest