Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
-
-
#70869248
törölt tag
Van benne igazság persze, ha van helye az autónak, akkor lehet gázelvéttel is megpróbálni visszaszerezni a tapadást ha érzi hogy alulkormányozottan van az íven...sőt szinte biztos hogy vissza is kapod, de általában tuti hogy leesel az ívről valahol...kanyarívtől függ.
Szal ahol van erő a hátsó tengelyen ott egyszerűen adnak egy nagyobb gázt, amitől elindul a hátulja is..ez is egy módszer. egy régi rally-s mondat volt ilyen,..ha gáz van adj gázt, ha nagy gáz van adj több gázt.
Túlkormányzott rwd autónak viszont semmiképpen sem adnak több gázt, max gáztartás van ellenkormányzásra, de leginkább és általában, kis gázelvét. -
wildrain
addikt
túlkormányzottságnál pedig abba az irányba kell fordítanod a kormányt (ellenkormányzás) amerre menni szeretnél, majd gáz
Tegyük fel, hogy bemész egy jobbkanyarba. Az autód a kanyar közepén túlkormányzott lesz, tehát tapadást veszít a hátsókeréken, így a hátulja balra sodródik, az orra pedig méginkább a kanyar belső íve felé mutat, mint amennyire te oda kormányoztad. Erre te válaszképpen méginkább jobbra fordítod a kormányt, és gázt adsz. Mivel az első kerekeken van tapadás, az autó eleje bevágódik a kanyar belső ívére, a gázadással pedig végképp elveszíted a tapadást a hátsó kerekeken, és keresztbeállsz, mint a szél.Már ott orbitális hülyeséget írtál, hogy az ellenkormányzás neked nem abba az irányba történik, amerre a hátulja csúszik, hanem az ellenkező irányba.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Az a baj, hogy már réges régen nem arról beszéltek, amiről eredetileg szó volt. Amit itt mondogattok, az már drift meg szándékos csúsztatás, ami teljesen más, mint a kezdeti felvetés.
Eredetileg arról volt szó, hogy ugyanakkora kerékelfordulás esetén kis sebességnél és nagy sebességnél mennyire fordul el az autó. Ti itt már mindenféle elforduláson, csúsztatáson meg ellenkormányzáson vitatkoztok, aminek már egyáltalán semmi köze nincsen ahhoz, hogy Hamilton mennyire tudta elfordítani az autót.
Hozhattok különböző példákat meg képeket meg leírásokat, de annak már semmi köze ahhoz, amiről beszélni kezdtünk. Ettől függetlenül jó mindezeket leírni, csak ne keverjétek a dolgokat.
MOD:
Egy hátsókerekes autónál - mint a forma1-ben is - ha alulkormányozott vagy, akkor ugyanakkora elsőkerék elfordulás mellett rálépsz a gázra, azzal kicsit megtolja az autó a farát az ív külseje felé, ezáltal az autó jobban befordul a kanyarba.
Ha túlkormányozott lesz az autó, akkor az elsőkerék elmozdízása nélkül úgy tudod a megfelelő íven tartani az autót, hogy visszábbveszed a gázt. A másik mód, hogy ellenkormányzol, miközben a gázon nem változtatsz, vagy ha tovább akarod tolni a kanyarban az autót, még rá is lépsz a gázra. De ez esetben már elfordítottad a kormányt, ami nem baj, csak akkor már semmi párhuzamot nem lehet vonni arra az esetre, amikor Hamilton Kubica és Raikkonen felé ment. Ott nem tehette azt, hogy rálép a gázra, mert akkor csak annyit ér el, hogy az autó oldalával csapódik mindkét autó hátuljának. Amit tudott tenni, az a fék és a kormány félrerántása volt. De mivel a félrekormányzás mellett fékezett is, nem tudott megfelelően elfordulni az autó. Sajnálom Raikkonent, mert ő az egyik kedvencem, de jobb volt így, minthogy beleszálljon H. mindkettőjükbe és bedugaszolja az egész boxot. Béna volt, eltolta, ennyi. Ebből tanul, jobb lesz, a verseny izgalmasabb lesz, én meg majd jobban élvezem.[ Szerkesztve ]
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
wildrain
addikt
Nekem nem kell magyarázni, teljesen képben vagyok, még ha nem is fogadod el. Azt, hogy te még inkább jobbra fordítod a kormányt, te magad írtad azzal, hogy amerre menni szeretnél. És ugye az eredeti irány a jobbkanyar volt, de az ellenkormányzással balra tekerjük a kormányt, tehát nem arra, amerre menni szeretnénk, mert arra nincs út.
Tulajdonképpen rosszul fejezted ki magad, de egyről beszélünk. -
borsi
tag
Hát aki Alonso drukker, nehezen tudná Hami-t szeretni...
Jó lenne, ha Renault egy kicsit összeszedné magát a versenyekre is. Az edzéseken egyre jobbak. Vagyis hát khm, Alonso és a Renault fejlődik.
nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
Zolee11
senior tag
Hm, lehet, hogy mégsem. Fősulin is 4-es voltam fizikából , és érdekes módon ott sem volt tananyag a járművek kanyaríven maradási képessége ilyen mélységekben.
Milyen tévhitről beszélsz? Bebizonyította a kolléga, hogy nincs 1,5-2g-s lassulás 80-nál? Nem. Ő is érvelt, én is. Ha megvan neki előbb a képlet akkor elfogadom azt is, hogycsak 0.8g van 80-nál. Mint mondtam, szerintem lehet 2g is, de nem számoltam semmit.
Magyarázd meg mi az amit annyira benézek? A lényeg, hogy szélesebb gumival jobb a tapadás, és a fékút is rövidebb, szerinted mire lehet következtetni egy átlagos fizikai tudással? Hamár te olyan profi vagy, hogy nem tartozol a többséghez, nem vagy buta, és nem élsz megrendíthetetlen tévhitben.Azt hiszem a széles gumira a válasz: A széles gumi még nagyobb segítséget nyújt a kocsinak, mert nagyobb felületen támasztja alá a gépet, így nagyobb lehet a kanyarsebesség (itt jön be a dinamikus egyensúly)
Tehát a szélesebb gumi jobban tapad
no brain, no problem
-
[CS]Blade2
addikt
Räikkönen kiáll Mosley mellett
Kimi Räikkönen úgy érzi, az FIA elnöke, Max Mosley jó döntést hozott akkor, amikor a magánéletéről kiszivárogtatott videó megjelenése után sem mondott le pozíciójából. Korábban a finn világbajnoknak is felhánytorgatták a Forma-1-en kívüli laza életvitelét, de Räikkönen úgy érzi, senkinek semmi köze ahhoz, hogy ki hogyan tölti szabadidejét. "Ez az ő magánélete, és azt csinál, amit akar. Nem igazán az én, vagy bárki más dolga, hogy beleüsse az orrát. Számomra ez nem fontos. Szerintem ez az ő privát szférája, aminek semmi köze nincs a Forma-1-hez" - mondta Kanadában a finn.A másik korrekt nyilatkozat!
Ugy néz ki, a renyo és a honda fe fog álni már a fejlesztéssel, és a jövö évi csomagra teszik át az erőforrást...
-
attisx
addikt
Idézet az első HSZ-ből:
"...Szeretnék megkérni mindenkit, hogy a jövőben tartózkodjon a személyeskedéstől, a rasszista megnyilvánulásoktól, valamint a versenyzők pocskondiázásától,..."
Csodálom, hogy egyéltalán benn maradhatott az ominózus megnyílvánulás...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
hunnylander
őstag
En mar nem csendorkodok minden ilyen megnyilvanulas miatt. Nem az en tisztem. Szelmalomharc. Attol, hogy valami miatt nem szolok, az meg nem jelenti azt, hogy helyeslem. De mindenesetre nekem oszinte elhatarozasom, hogy nem teszek senki kedvencere szidalmazo megjegyzeseket, de ez nem jelenti azt, hogy ha valakit kritizalni van kedvem, ne tegyem meg gyalazo vagy gunyolodo jelzok nelkul.
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
Lehet megsértődni, de le kell szögezni, Kova-nak tényleg hülye egy fejszerkezete van
Egyébként ma nagyon gyenge volt az RB a Toyota idén számomra meglepően folyamatos fejlődést mutatnak, emellett a Rrenault se volt gyenge. Szóval a középmezőnyben is egész erős a verseny.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Yahhher
aktív tag
A páratartalom nem ugyanazt a hatást fejti ki, mint a vizbefecsi. Azt hiszem a MotoGp-ben az apriliások erőt vesztenek párás időben. Legalábbis erről szoktak beszélni. A vizbefecskendezésnél azért pontos értékek alapján megy/változik a befecskendezett víz mennyisége.
De aztán lehet, hogy egyikünknek sincs igaza
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Én mindig is utáltam a Mercit, Kimit is sajnáltam anno, hogy ott kellett vezetnie. Hamiltont nem szeretem a nagyképűsége miatt, Dennispapa meg alapból amióta nézem az F1 -et unszimpi. Ha nincsenek Ferrari dokumentunok, és nincs tavaj Fernando Alonso, akkor most a Merci sehol sincs. De őt is tönkretették az alatt az 1 év alatt.. Szvsz olyan erkölcstelen és gerinctelen viselkedést, amit akkor mutatott a Meki vele szemben... Vérlázító.
És igen, az utcai autokban is utálom a merciket, teljesen hidegen hagy, legyen az akármilyen AMG.
És én nem azt mondtam, hogy kizárattam volna őket, hanem új autot csináltattam volna velük 2008 -ra.Ja, Kovat kifejezetten csipázom, és az is tetszett ahogy ma a rossz rajtja után vezetett. Az hogy utánna hibázott, egy dolog. De tetszik a mentalitása, bár neki is voltak már meredek nyilatkozatai.
Amúgy mondhattok amit akartok. Massa nyert, bár nem érdemelte meg és kész. Sajna neki is mostanában nagy lett a bagolesője...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, de azzal szerintem nincs is baj, hogy balhéztak. Ez kell az F1 -nek, sok akcio. Csak közben a szabályokat be kell tartani. És most megint megvédem Hamiltont, mert a csapatnak lehetett volna annyi esze, hogy azt mondja neki, miután a vágás után visszaelőzte Kimi -t, hogy ez szabálytalan volt(a csapatok kívülről tudják az egész szabálykönyvet), ezért engedd vissza magad elé, nehogy bünti legyen. Még bőven lettt volna lehetősége megelőzni, talán már a köv. kanyarban meg lett volna. Szóval én ezt is a McLarenre varrom... Ebben az évben a Meki és a Ferka is szivatja a pilotáit, rendesen.
Don't Tread On Me
-
prmcsk
addikt
Ha így gondolkodunk, tényleg eljutunk oda, hogy a rajtrács utáni pár kör kialakítja a helyezéseket, aztán mindenki tartja a pozíciót.
Tényleg élveznéd, ha senki nem akarna előzni, csak számolgatna, hogy mi jó neki és mi nem ? Az a "köcsög", aki megpróbál versenyezni és ha ráérez arra, hogy nyerhet is, nem tesz meg mindent érte ?
És nem a "hamimániám" beszél belőlem, mert nem vagyok az, hanem a nézői, de ez "börnit meg moslékot" kurvára nem érdekli.Räikkönen futam utáni nyilatkozata - vágatlanul
sh4d0w Na majd megvárom a "tévedhetetlen és tárgyilagos" olasz sajtót is, az üggyel kapcsolatban... Akkor is kérek tőled egy ilyet...
Shabranigdo Igen, kettős mérce, mert a pénzbünti nem befolyásol semmit és 10.000 euró már elnézést, de egy csapat, kb. egy napi "kávépénze" lehet.
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
Én ezt értem, de ilyen dolgok után szerinted ki fog előzni (főleg egy ferkát), ha tudat alatt benne van, hogy büntit kaphat érte, mert olyanok itélhetik ezt meg, akik nem túl szakértők és tárgyilagosak, (hogy finom is legyek)...
Már sokan írták: ha előzési pozícióban vagy, (ami lehet hogy egy pillanat) és gondolkodsz
rajta, felejtsd is el a szándékot, mert nem lesz rá időd."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
bdav
őstag
Kova se volt semmi azétr... Massa Ham és Kimi helyzete gáz mert bele fognak kerülni mindenféle rajtbalesetekbe. Különben ha esik holnap, akkor bármelyikük nyerhet. És természetesen az első sorból is bármelyik Kérdés mennyire fog esni...
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
Aktív témák
- Eladó garanciális Honor Magic 6 Lite
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ASUS ROG STRIX 750W Gold Aura Edition RGB LED Moduláris Tápegység 12VHPWR PCIE 5 ATX 3
- Asus Rog Thor II 1000W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
- Tápegység Moduláris Kábel Tápkábel Adapter Hosszabbító Csatlakozó Elosztó - Egyedi is
- Videokártya Nvidia Quadro FX 1800 768Mb Gddr3 192bit Hódmezővásárhelyen MPL aut. 1435
- Captain Tsubasa / Team Sonic Racing / Sonic Frontiers / Sackboy / LEGO Star Wars / LEGO Ninjago
- Asus Vivobook Pro 14 M3401QC - Ryzen 5600H/16Gb/1024GB
- Dobozos Gigabyte GTX 1050 Ti Windforce OC 4G (GV-N105TWF2OC-4GD) eladó!
- Komplett gép
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen