Aktív témák
-
ronaldo
őstag
válasz EQMontoya #203 üzenetére
Bukó? Érdekes, a Nascarról nem szóltál. Hol a bukó? Ettől a véleményem még ugyanaz Viszont a modorod hagy némi kívánnivalót maga után. Például a ''már megint sikerült orbitális baromságokat írni'' -t jobban át kellett volna gondolnod, akármennyire nem szoktad. Én a múltkor se írtam orbitális baromságokat.
Azt meg kiegészítésként, hogy persze én írok baromságokat és külön szerencse, hogy a ''vissszatolták!'' meg a FIA adta MS-nek a vb cimeket stb. is az én klaviatúrám műve, ugye? Nyűgösnek látszol ily későn. Pihend ki magad.
[Szerkesztve] -
JJános
addikt
válasz EQMontoya #242 üzenetére
Szerintem a modorod nem jó. Ne hidd, hogy így meg tudsz győzni bárkit is.
Mit szólnál, ha a sok gyülöltség helyett egyszer szeretettel próbálkoznál? Hidd el, a hangnemváltás biztos siker. Lehet, hogy nem tudsz igazadról meggyőzni másokat, de a többieket meggyőznéd! Tuti!2007-05-06 óta itt!
-
ronaldo
őstag
válasz EQMontoya #242 üzenetére
Az MS-es témát rövidre zárom: Egy VB-t el is vett a FIA, egyet (lábtörés) meg a sors.
Nem, nem értek se a Nascarhoz, se a CC-hez. De ha már Te igen, akkor meséld el az álláspontod a két sorozat biztonságosságáról az F1-el szembeállítva. Elhangzott itt a bűvös mondat, hogy ''szinte minden évben van haláleset''. Csoda hogy van előzés? Mennek amerre akarnak. A FIA meg mér fél évtizede súlyosan annak fényében csinálja a szabályokat, hogy olyan biztonságos legyen az F1, mintha tíz óvszert húznál fel, aztán még rá három szemeteszsákot. S akkor így legyen igzalmas, megy így legyenek előzések? Nem, nem lesznek. Hiába egységesítenek. Semmi nem történne. Nem lehet egyszerre a kecskét is meg a káposztát is... Szóval továbbra is tartom a véleményem.
Egyébként felfogom miről van szó, bunkóskodás nélkül is. Arról van szó, hogy blődség egy kalap alá venni a három sorozatot és a két tengerentúli sorozattal ''megoldani'' az F1 problémáját.
Nascar: 27 oválpálya ha jól számolom és 4 nem ovál.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
válasz EQMontoya #1397 üzenetére
Úgy tűnik Spa-ban versenyképesebb lesz a Ferrari mint Monzában volt.
Úgyszintén Alonso azon döntése, hogy kivonta magát a párizsi meghallgatás fáradalmaiból, kamatozni látszik Ha hagyta volna magát meghurcoltatni, szerintem sokkal kevésbé tudott volna ma koncentrálni a vezetésre. Ahogy néztem egy kicsit a délutáni szabadedzés (Live Timing) második felét, Hamilton gyengén muzsikált, csak a legvégén tudott valami tissztességesebb kört menni.www.HunnyF1.com
-
george11
senior tag
válasz EQMontoya #1421 üzenetére
Nem gáz a csapat, csak van köztük pár pöcs, aki besározta hírnevet.
Tudom, hogy kollektív felelősségvaállalás meg minden, de ha nem csak a felszínt nézzük, akkor pl. hány ember melózott azon a mercinél, hogy (végre) egy jó motort készítsenek, meg a sok ''kis'' ember, akik éjt nappalá téve dolgoztak, hogy ütőképes legyen a gép. Erre egy pár &@¤ ember telibevágja az egészet."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
hunnylander
őstag
válasz EQMontoya #1460 üzenetére
Ebben igazad van, de az már más tészta, hogy nem mindenkit tolnak vissza. De amig jár a motorja addig a versenybe való visszahelyezés nem szabálytalan. Ezt szokták idézgetni a szabálykönyvből a nagyokosok. Való igaz, lelkes és elkötelezett pályamunkások is szükségesek ezen szabály kihasználásához.
www.HunnyF1.com
-
george11
senior tag
válasz EQMontoya #1468 üzenetére
Egyet sem, de voltak afférjai, ha jól emlékszem rá, mert anno még kölyökfejjel pont arra figyeltem fel, hogy ment valami ereszdelahajam egy másik pilótával. (nem tudom a konkrét esetet már felidézni, de nem a pályán történt, hanem talán a boxban/boxutcában )
Prost-ot meg azért nem írtam, mert nekem Ő valahogy totál kiesett az érdeklődési körömből, hiába volt atomjó pilóta, lehet pont azért, mert nem volt semmi ''extra'' történés vele kapcsolatban.
Szerk : Vagy Sennával volt valami balhéja/koccanása... öö nem jut eszemba, ha megszakadok sem
[Szerkesztve]"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
válasz EQMontoya #1475 üzenetére
Ezt most nem igazán értem, de lehet én vagyok béna
Mármint ezt a részét: ''hü, a kurva anyját, szerinted is, ugye? bzmg...''"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
válasz EQMontoya #1485 üzenetére
Írtam, hogy nem emlékszem a konkrét esetre, csak arra, hogy volt valami a pályán kívül, amire gyerekfejjel felfigyeltem
Nyilván igaza volt, de nekem csak az maradt meg, hogy csinált valami kirívó dolgot, amire felkaptam a fejem"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
#70869248
törölt tag
válasz EQMontoya #1515 üzenetére
...hát nem teljesen mindegy, ha már úgy reagálsz, hogy:
''hát faszomnak kell emlegetni, hogy mekkora sport ember volt..''
Utána kell nézni, hogy miért merült fel a neve, és lehetőleg elfogadni, hogy bár te nem értesz egyet azzal hogy nagy sportember volt, más meg nem ért azzal egyet ha legenyázzák.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz EQMontoya #2109 üzenetére
egyfenét
Nagyobb kanyarsebesség akkor érhető el rajta ha azonosak a tapadási viszonyok, vmint az ember rákészülve kihasználja...nem pedig rákényszerűl.
Még ha döntött lenne akkor talán, de egyébként nem.
Végig kellene gondolni, rázókövön átgázol->nincs kellő tapadás, műfűvön átgázol->nincs kellő tapadás, poros pályaszakaszon->nincs kellő tapadás.
Persze ha áll a gázon, akkor ez a fotelből talán nem is tünik problémának, de megnézném ha neked kellett volna kivédeni, korrigálni és állni a gázon...akkor vajon egyetértenél-e azzal a véleménnyel hogy te tulajdonképpen 'jól jártál'. -
#70869248
törölt tag
válasz EQMontoya #2111 üzenetére
Akkor viszont félreolvastál, mivel én nem írtam le azt hogy sz@rul járt(bár természetesen a kiindulási helyzetet tekintve hátrányba került).
Arra reagáltam, hogy 'levágta' és 'jól járt'.....mivel nem vágta le, és nem járt jól.
-Kanyart vágni..rövidíteni kanyarbelső oldalon lehetséges, külsű íven autózva nem.
Lehetséges lenne egy sikánban, de ezt már csak azért írom hogy teljesen kerek legyen, az már viszont nem kanyar hanem kanyarkombináció...illetve ha külön kanyarként kezelnénk is az újra ívbelső lenne.
-jól járni ...meg ugye akkor lehet ha jól jár valaki,...ez már már a múltkori, végül is szerencsés volt mert szerencsés defektje volt levezetéshez közelít.
[Szerkesztve] -
manutdzoli
senior tag
válasz EQMontoya #2176 üzenetére
"Továbbra is bízom a képességeimben, és úgy gondolom, hogy nem lehet olyan nehéz feladat egy olyan munkaadót találni 2008-ra, akiknél a bajnoki címért harcolhatok"
Nem lehet olyan nehéz feladat munkaadót találni??Sztem neki elég nehéz lesz,főleg ezzel az idei teljesítményével.És még élcsapathoz akar mennyi te jó isten.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
kerjani
aktív tag
válasz EQMontoya #2390 üzenetére
0 pontért senki nem fog körözgetni (kivéve a McLarent, de az más )
Úgy tudom, ha a versenytávnak legalább a 75%-át nem tették meg, akkor fele pontokat kapnak
így volt '84-ben asszem
abban az évben Lauda lett a VB 0,5 ponttal Prost előttA siker 2 alapszabálya: 1. soha ne mondj el mindent, amit tudsz! ...
-
Oliverda
félisten
válasz EQMontoya #2396 üzenetére
Szerintem rosszul hiszed.
1991 Adelaide - 14 kört mentek: [link]
Akkor is McLaren első sor volt, és Senna nyert aki a pole-ból indult, majd az év végén VB is lett.
Megtekinthető itt: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
válasz EQMontoya #2513 üzenetére
Igen én is így gondolom, bár sajnáltam.
Egyértelmű, hogy ki kellett jönnie. Kicsi volt az esélye, hogy előbb letelik a verseny, minthogy elfogyna a benya. Arra volt esélye, ha bejön újra a SC.
Aki ezt másképp látja, ő dolga. Na de tőkét nem kéne belőle kovácsolni. Szvsz.2007-05-06 óta itt!
-
prmcsk
addikt
válasz EQMontoya #2911 üzenetére
Nincs ezzel gond. Természetes, hogy mindenki VB autóban akarta, akarja
megmutatni, csak van, akinek ez a lehetőség elsőre is megadatik és van akinek
soha.Mi ez, ha nem "demokrácia" ?
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #2983 üzenetére
hoppá...
ez ÍGY egy kicsit durva... necsoda, h szegény Webber satuzott, hisz így megelőzte volna Hamit...
Ezek után se lesz bünti/bünti visszavonás, akkor... nem mondok csúnyát...mod:
@AMD: na, ezek után nem csodálkoznék, ha mégis igazak lennének a pletykák az Alonso->Ferrari Todt-Massa-Todt->Toyota pletyiről... ehh...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
hunnylander
őstag
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest