Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
DHL kupa: Räikkönen az élen [link]
12 versenyből 9-en Ferrari futotta meg a leggyorsabb körtStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Monzai pályabejáró: [link]
Ferrari drukkereknek különösen tetszeni fog, hangerőt érdemes feltekerniStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #98 üzenetére
Ezt figy: [link]
gyááááááááááááStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz george11 #107 üzenetére
''Megnézném, hogy 1000 emberből hány tudna 60 körön át 1 sec eltéréssel ugyan azt az időt futni egy F1 géppel(élőben, nem szimulátoron). ''
Ezt az F1-es pilóták se tudják megcsinálni.
Azért szimulátorral se gyenge ám! Nem is olyan régen volt, hogy Magny-Coursban tudtam menni 16 egymást követő kört, ahol a legrosszabb és a legjobb kör között 6 tized volt az eltérés, mindezt term. versenytempóban...háát krva büszke voltam magamra
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Annyira unalmas már ez sírás-rívás, hogy menjenek botváltóval a pilóták, meg, hogy ne legyen kipörgésgátló...
Kipörgésgátlóval is könnyen meg lehet forogni, főleg a lassabb kanyarokban. A TC inkább oda jó, hogy pl. egy gyorsabb kanyar közepénél, ha sok lenne, akkor megfogja. Egyébként én is örülök, hogy jövőre betiltják, de ettől nem lesz izgalmasabb az F1, max. látványosabb. Jelenleg 4 nagyjából egyszinten lévő pilóta (legalábbis ez a közvélemény) futja a saját versenyét, nem tudnak egyértelműen jobbak lenni a a másik háromnál...nincs egy kiemelkedő egyéniség, és ez olyan érzetet kelt, mintha egy szintet esett volna a minőség.
Azt kívánom, hogy Spa-ban legyen monszun, és essenek, kelljenekStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szerintem:
Alonso >(=) Kimi > Hamilton > Massa
Legalábbis ennek ''kéne'' lennie az erősorrendnek, de Hamilton az utóbbi időkben sorra veri Alonsot. Massa vs. Kimi nem annyira egyértelmű, mert Kimi a versenyeken azért rendre gyorsabb, csak időmérőn nincs még itt fejben és ez gyakran a győzelembe kerül, de nem szakad le Massatól soha.
Hát ha Hamilton behúzná a VB-t, az szerintem elég nagy szegénységi bizonyítvány lenne a többieknek...
#132: ez és a reanul f1 song-os videok már annyiszor voltak linkelve ezen a fórumon, hogy számolni se lehetne, vagy ez új valakinek?
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Milyen utolsó 2 év?
Massa a pályán küzdeni, előzni nem tud, esőben vezetni nem tud, meg amitől a legjobban ''megutáltam'', viselkedni se pl. a parc fermében. Úgy viselkedik, mint egy kis hülyegyerek. Szerintem Schumi se gondolta, komolyan, hogy Ő lesz az Utód...
Kényszeresen próbálja magát egy szintre helyezni pl. Alonsoval (Német Nagydíj), én visszab@sznám tesztpilótának, és a helyére betenném Rosberget
Ha Massa VB lesz, nem is tudom mit csinálokStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz manutdzoli #138 üzenetére
Igazad van, sry
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
''Igen Kiminek sokkal nagyobb esélye van. Most is látszott, ha engedték volna vadulni, megette volna Maszatot. Lonzi most nem tudott volna massával mit kezdeni, és Hami sem. Azt kell mondjam, Lonzinak van a legnagyobb esélye, sajnos.''
Hö? Vagy csak én vagyok ennyire fáradt?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz manutdzoli #163 üzenetére
Mindenben egyetértünk, abban viszont nem, hogy Kimi bedarálta volna Massa-t. Szerintem nem tudta volna megelőzni, 2 ugyanolyan autó, és ha Kimi határon tolta volna, akkor is max. 3-4 tizeddel tudott volna gyorsabb karikákat taposni, és annyi sajnos egyszerűen nem elég a tiszta előzéshez
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ha már oddsok:
Világbajnokság - Long-term fogadások
Versenyzők 2007-es világbajnoksága
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 2.30x
Fernando Alonso (ESP/McLaren) 2.45x
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 6.00x
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 8.00x
Érdekes(?), hogy Kiminek jobb a szorzója, mint masztnakStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Most nézem: mától csütörtökig 3 napos teszt Monzában.
Rossz ómen, hogy Istanbulban a McLarennek volt a legjobb a végsebessége...
manutdzoli: a Red Bull-nak és Newey-nak is égés rendesen az idei év, a Ferrari meg csak a McLarenhez képest adja fel többször, sajna pont azon a pár ponton fog elmenni a cím...
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Leggyorsabb körök ranglistája:
1. Michael Schumacher 76
2. Alain Prost 41
3. Nigel Mansell 30
4. Jim Clark 28
5. Mika Häkkinen 25
6. Niki Lauda 24
7. Kimi Räikkönen 24Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz manutdzoli #216 üzenetére
Ha minden igaz, neki csak 19 leggyorsabb köre volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz manutdzoli #223 üzenetére
Kiminél már az se biztos szerintem, hogy a következő futamon rajthoz akar állni
Szerintem Ő olyan pilóta, aki 1x akar VB lenni, és utána abbahagyja (sajnos).
bbb
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Times at lunch on Day 1 13:00
1. HAMILTON.McLaren: 1'24.363 19
2. RAIKKONEN.Ferrari: 1'24.548 28 0.185
3. HEIDFELDBMW 1'24.881 32 0.518
4. WEBBERRed Bull 1'25.729 44 1.366
5. TRULLIToyota 1'25.757 21 1.394
6. BARRICHELLOHonda 1'25.798 35 1.435
7. NAKAJIMAWilliams 1'25.999 53 1.636
8. VETTELToro Rosso 1'26.582 22 2.219
9. ROSSITERSuper Aguri 1'27.507 8 3.144
10. PIQUETRenault (MES) 1'27.655 39 3.292Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
5 perces összefoglaló a Török Nagydíjról: [link]
Azért az tetszett, ahogy Massa a parc fermében ugattatta a FerraritStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hagyjátok már ezt az Alonso - Toyota álompárosítást, teljesen elképzelhetetlen...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A brazilt az isztambuli hivatalos sajtótájékoztatón az exmclarenes David Coulthard még provokálta is. ''Felipe, ilyen hiba nem lehet véletlen, szerintem Kimit akarják nyomni, nem? - kérdezte a ferraristól, aki elutasította a feltételezést.
A jó öreg DC-nek is elférne már egy tockosStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A fékezés folyamata nem is olyan megterhelő, inkább az a pillanat, amikor 350-ről beleállsz a fékbe, akkor hirtelen felugrik 5g-re a terhelés, és utána folyamatosan csökken, ahogy veszik el a fékről a lábukat, mert 2 kiló alatt már erősen ottvan a sansz, hogy blokkolnak a kerekek...
szerk: asszem totalcaron olvastam, ha 3 kilónál elveszed a gázt, akkorát lassulsz a leszorítóerő miatt, mintha egy Imprezában satut nyomnál
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A Ferrari agresszív fejlesztésekkel készül a hajrára [link]
''A brit lap úgy tudja, hogy az új aerodinamikai csomag egy új első-, illetve hátsó szárnyat, oldallemezeket, illetve felső karosszériaelemeket tartalmaz majd...''
bwin kiadta az oddsokat:
Olasz Nagydíj - verseny
Győztes
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 3.00x
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 3.70x
Fernando Alonso (ESP/McLaren) 3.70x
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 3.70x
Nick Heidfeld (GER/BMW-Sauber) 21.00x
Robert Kubica (POL/BMW-Sauber) 40.00x
Heikki Kovalainen (FIN/Renault) 100.00xStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #305 üzenetére
Here are the topspeeds at 15:30
1. Felipe Massa 324.26 km/h
2. Giancarlo Fisichella 318.95 km/h
3. Robert Kubica 318.30 km/h
4. Fernando Alonso 318.03 km/h
5. Vitantonio Liuzzi 316.81 km/h
6. Jenson Button 316.12 km/h
7. Sakon Yamamoto 313.54 km/h
8. David Coulthard 313.49 km/h
9. Nico Rosberg 312.11 km/h
10. Ralf Schumacher 306.12 km/h
11. Anthony Davidson 300.06 km/h
pfffStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #478 üzenetére
500km az picsa, másfél versenytáv
Ha lenne valamelyik versenyzőnek egy 20-25 pontos előnye, akkor már biztos, hogy el lenne döntve, ki megy a címért. De ez minden csapatnál így van / így lenne.
Egyébként én úgy érzem, hogy Hami nem fogja bírni a szezon végét, és Alonso megveri. Vagy csak azért érzem így, mert ezt szeretném?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A Forma-1 történetének egyik legfényesebb csillaga éppen 15 évvel ezelőtt ragyogott fel...
[link]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A Ferrari sokkal emberségesebb a McLarennél [link]
Sajnos ez nem elég a címhez, az elejétől fogva meg kellett volna tenni Kimi-t 1. számú pilótának, Massa-t meg hátvédnek. Egymástól rabolják a pontokat, ezért nem jutnak egyről a kettőre, és nem tudnak sokat hozni a McLareneken.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hát azt szépen benézted
Erőteljesen leszakadófélben volt Hamilton, 8mp körüli volt a hátránya, mielőtt kimentek a Ferrarik a boxba. Ezen a versenyen nem volt esélye a McLarennek.
szerk: viszont a tesztek alapján Monzában ők az esélyesek
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Egy kis statisztika, hogy melyik évben, mekkora jelentősége volt az pole-nak/első sornak:
2003 - 16 races - 56% wins from pole - 56% wins from first row
2004 - 18 races - 61% wins from pole - 83% wins from first row
2005 - 19 races - 47% wins from pole - 63% wins from first row
2006 - 18 races - 56% wins from pole - 72% wins from first row
2007 - 12 races - 67% wins from pole - 91% wins from first rowStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
''Olyan nincs, hogy öt nap alatt a +4-5 tizedes versenytempóból -4-5 tizeded csináljanak a Mercik''
Ez így van, de egy teljesen szélsőséges karakterisztikájú pálya jön, ahol borulhat a megszokott erősorrend. Monaco is ilyen volt, csak a másik véglet. Szar lenne, ha mindkettőn a McLaren nyerneStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Te meg már azt kezeled tényként, hogy a Ferrari drukkerek ''megvernek pár szerelőt''...
Megint tele van feltételezéssel ez a hsz is. Én pl. nem fogom azt mondani, hogy a Ferrari nyert volna. De a McLaren kapjon valamilyen büntetést, legalább a konstruktőri pontokat vegyék el. Vagy szerinted minden maradjon így, ne kapjon a csapat semmiféle megrovást? Ez ám a sportszerűség...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
''Szerinted az eddig elért eredmények tükrözik az autóban meglévő lehetőségeket a csapatodnál?''
Egyértelmű, hogy nem. Sajnos se Kimi, se Massa nem érhet Schumi közelébe + Brawn hiánya is látszik, nincsenek már azok a zseniális taktikai húzások. Ha a Ferrari elveszti a VB-t (ami valószínű), az annak köszönhető, hogy a versenyzők nem tudták kitaposni az autóban lévő potenciált + gyakori volt a technikai KO. A jogtalan adatbirtoklásra nem térek ki, nem lehet tudni, hogy az hány százalékban van benne a mostani pontállásban...
Ugye azt meg nem gondolod komolyan, hogy a monzai pályamunkások és a fanatikus szurkolók erőiket egyesítve ellepik a paddockot és összeverik a McLaren szerelőket?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szomorú, hogy most a McLaren drukkerek számára azok a fogalmak, mint sportszerűség, tisztán nyerni, stb. hirtelenjében nem fontosak.
Eddíg ezek voltak a vesszőparipák a ''csaló'' Ferrari + Schumacher duó ellen. Szomorú, hogy a McLaren szurkolók nagy része, csak röhögni tud a kémbotrányon. De röhögni biztos könnyebb, mint elgondolkozni...
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen