Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MrCsiT

    addikt

    válasz Gausz #73 üzenetére

    A linkelt cikk maga kiemeli vastaggal: "Based on this, in EV and hybrid vehicles, it seems to be mostly battery issues that can lead to fires."
    - nincs is több kérdés a témában, és teljesen felesleges lemenni oviba: "Ovó néni, a Benzines Béla is meg tud gyulladni?!" :D Nem érdekel senkit, mert nem az a téma, hanem ugye az akkuk megbízhatósága és gyulladásai.

    Illetve, a cikknél még a FAQ érdekes:
    "#2 – Where do most vehicle fires start?
    Most vehicle fires are caused by a crash." - azaz, a statisztikában listázott számok nem a "hoppá, állok a garázsban és meggyulladtam" esetet taglalják, holott elsődlegesen erről kellene beszélgetni, ha figyelembe vennénk a témaindító írást az akkuk típusának kiadásáról. :F

    hcl: :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

  • MrCsiT

    addikt

    válasz arnyekxxx #40 üzenetére

    A lényeg a témában szerintem a megbízhatóság (-ba vetett hit) : ha pl. 20 év alatt a környezetedben senkinek sem égett le a karbantartott autója, akkor azt gyártási hibának fogod tekinteni, ha az "új" elektromos meg mondjuk nálad vagy egy rokonodnál ég el.

    Ha lesz 20 évre visszatekintő statisztika az elektromosokról is, majd csak akkor érnek bármit az arányosított számaid, jelenleg ettől még évekre vagyunk.

    Ahogy fentebb írták, nem is az a lényeg, hogy akku hiba vagy egyéb összekötő elem hibája okozza az égést, hanem a nehéz/lehetetlen elolthatóság és annak következményei.

    Azt is látni kell, hogy hiába van huszonötezer plecsni vagy tanulmány arról, hogy ez az egész milyen marha biztonságos és megbízható, ha azután jön 5-6 ilyen cikk, az aláássa a bizalmat a "buy now" gombnál töprengve. A bizalmat pedig csak az idő építi fel újra - és addig legalább lesz idő további tesztekre is.

    [ Szerkesztve ]

    "Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

Új hozzászólás Aktív témák