Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi74

    őstag

    válasz jzx #4103 üzenetére

    Az biztos, hogy utánakérdeznék, ugyanis így már engem is szívatott meg egy német. Kinyomtatta a címkét, vele együtt a tracking számot a neten, elküldte nekem, hogy kövesd "barom", és a csomagra ugyanígy valami hibát írt ki. És nekem egy Hermes-es munkatárs derítette ki, mi történt. Érdekes, amikor ezt megírtam az eladónak, másnaptól követhető lett.

    Más téma, de majdnem ez. Feladott egy német a német postával egy csomagot, de a követésnél folyamatosan valami 70-es kódot írt ki. Ez egy standard csomag volt, nem DHL Express-es. Írtam a DHL-nek a kapcsolatfelvételen keresztül, és valami DHL-Express-es opciót választottam ki (ami egy magasabb szintű szolgáltatás, mint a normál postai feladás), tehát nem lett volna kötelessége az én olcsó dolgaimmal foglalkozni. Ezzekl szemben másnap jött a válasz, hogy személyesen nézett utána a csomagomnak, a HUB-ban volt vele gond a leolvasásánál, ezért kézzel olvasták le Nürmbergben, de már november 12-én el is indult. És már át is állította nekem neten követhetővé. Így foglalkozott az én olcsó szolgáltatásommal, ami nem is az ő hatáskörébe tartozott. Olyan jól esett ez a segítőkészség.

    Ezzel szemben egyszer felvettem a francia Colissimo-val a kapcsolatot, és olyan soká válaszoltak valami sablont, hogy már régen át is vettem a csomagot. És akkor is csak azt a választ kaptam, hogy nem jó opcviót választottam, ez nem rá tartozik. Segítésnek nyoma sem volt.

Új hozzászólás Aktív témák