Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
quailstorm
nagyúr
Hello!
Most augusztusban rendeltem egy komától Sony Ericsson Xperia X10 mini pro-ba szalagkábelt. 2k HUF free shipping. phone123 a neve. Előtte egy Nokia C3-01 érintőt rendeltem, megkaptam, beszereltem, ezért választottam megint őt.
A csomag a dátum lejárta után sem jött meg. Caset nyitottam, és azt mondtam hogy kell a szalagkábel. Itthon nem is volna meg 5k alatt...
Mai válasza, újraküldi, hátha elveszett a postán, és zárjam a caset.
Kértem tőle bizonyítékot a feladásról. Tán csak kap egy számlát vagy valamit.Ennyi szerintetek elég biztonságnak?
Mi van ha jövő héten még is megjön a cucc? Mondjuk már az utolsó határidő is lejárt...
-
Josi
senior tag
válasz w.miki #47295 üzenetére
Itt olvashatsz utána:
Fake pendrive javítási segédlet''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
senior tag
válasz w.miki #47291 üzenetére
Nem hibás, hanem hamisítvány.
Egy 8GB pen epromja van átírva, hogy 64-nek lássák.
Elvileg vannak programok, amivel be lehet irni a valós méretet.
Az eladó azért ilyen készséges, mert tudja mit árult.
Jelentheted az ebaynak, hogy hamisítványt árul.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
w.miki
veterán
Kínából rendeltem egy 64GB-os flash drive-ot, de úgy tűnik hibás a pendrive.
A h2testw szerint a memóriakártya:
The media is likely to be defective.
7.6 GByte OK (16025246 sectors)
54.8 GByte DATA LOST (115038562 sectors)
Details:0 KByte overwritten (0 sectors)
0 KByte slightly changed (< 8 bit/sector, 0 sectors)
54.8 GByte corrupted (115038562 sectors)
0 KByte aliased memory (0 sectors)
First error at offset: 0x000000001e842000
Expected: 0x000000001e842000
Found: 0x210000401e842000
Az eladó azt írta, ad refund-ot, tartsam meg a drive-ot.
Lehet valamilyen módszerrel ezt a 7-8GB jó részét használhatóvá tenni?
Mit ajánlanátok?[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
mirci18
addikt
Szevasztok.
Nem tudtok nekem erről a cipőről felvilágosítást adni hogy kint hogyan és hol találom meg?:
[link]Tetszik nagyon főleg mivel 48-as méretben is létezik.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
fardem
aktív tag
válasz prannk #47276 üzenetére
1. ha ebay felületen nyitsz case-t akkor paypal felületen nem lehet ugyanarra a cuccra.
2. ebay felületén indítottad a "item not as described..." case-t.
3. kb 6-7 napig nem lehet döntést kérni az ebayről. addig csak levelezgetés megy az eladóval. kb 7 nap után megjelenik olyan opció, hogy "escalate to claim", ami azt jelenti hogy követeléssé alakítod a vitát és lezárod a diszkurzust az eladóval. ilyenkor a rendszer megkérdi, hogy mit akarsz (full refund, stb.) ezután már nem lehet irkálni az eladónak, az ebay dönt a dologról. -
csocso34
csendes tag
Sziasztok! Megtudná valaki mondani,hogy jelenleg ki a Colissimo csomagküldőnek az itthoni partnere?
-
KamuMazsola
őstag
válasz KamuMazsola #47281 üzenetére
Lehet nem jól értettem. Ha már nyitottál caset, akkor az ebay oldalán a lap alján jobboldalt ott a resolution center, arra ráklikkelsz és ami bejön ott már látod a megnyitott ügyedet. Ráklikkelsz a "See details"-re.
A következő oldalon felső harmadban ezt keresd:
•You can also add a message to the seller or close this case.
Az add a message-el tudsz még írni az eladónak.Üdv.: KamuMazsola
-
KamuMazsola
őstag
válasz prannk #47280 üzenetére
Az ebayen jelentkezz be.
Jobboldalt My eBay -> legördülőből summary
klikkelj a termék mellett lévő Contact seller-re
Majd a második elé tedd a pontot "I received an item that does not match the seller's description"
A következő oldalon tölts ki mindent, ha valamit nem értesz a fordító segítségedre lehet. Olyasmik kellenek, hogy hány darab, kell telószám is, de a gombot tedd oda, hogy az eladó ne kapja meg. Utána írd az ablakbe a problémád.[ Szerkesztve ]
Üdv.: KamuMazsola
-
prannk
őstag
válasz prannk #47279 üzenetére
áhhhh Nem értem. Valaki segítsen már legyen szíves.
Szóval vettem egy nadrágot és teljesen más nadrágot kaptam.Nyitottam case-t kb 1 hete. Probáltuk megbeszélni a dolgot,de nem nagyon ment a dolog. Én már jó 2 napja írtam a case-be hogy full refundot kérek. Erre nem írt vissza semmit.
Most szeretnék full refundot. Ezt hogyan tudom megtenni? Mert az eladót nem nagyon érdekli. Rámentem,hogy I received an item that does not match the seller's description. Utána kiválasztottam a tételt és semmi. Van egy kék gomb (Search) oda be van írva,hogy nem azt kaptam ami a leírásban volt) megnyomom és előjönnek ilyen segítséget. Nem tudom mit kell csinálni.. Valaki segíthetne. -
prannk
őstag
Hali.
Most ez a case ez mi? Már jó 2 napja nem írt az eladó. Írtam neki,hogy full refund kell nekem. Hogyan tudom az ügyet eljuttatni a paypalhez? Vagy az ebaynak,hogy vizsgálják ki az ügyet aztán kapjam meg a refundot.
(nem azt kaptam ami a leírásban volt)
-
mcs10
tag
Hali
eladás...termékfeltötltés
10 termék/ hónap
hogyan lehet ezt a limitet emelni?
mcs10
-
Fancy-boy
addikt
válasz Dluinet #47272 üzenetére
Szerinted, ha azt írta, hogy random szín, akkor?
Persze, hogy nem fogja figyelembe venni a kérésedet.
De itt választható a kép.Ráadásul sok eladó direkt feltünteti a termékleírásban, hogy a megjegyzésbe írják a "kívánságokat".
Szóval az nem igaz, hogy nem veszik figyelembe. Maximum bizonyos eladók nem.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Fancy-boy #47270 üzenetére
de azt lesz@rják, mert már fizettél
beírta a hirdetésbe hogy random szín
üzenetben írtam hogy milyent szeretnék és próbálja meg azt küldeni
Szerinted azt kaptam?
Semmilyen reakció nem volt, és nem is panaszkodhatok senkinél, mert a hirdetésben vállaltakat maradéktalanul teljesítette."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Az egyik rendelésem 45 napon belül nem érkezett meg, ezért visszakértem a pénzt, amit az eladó vissza is utalt. Viszont pár napja (a rendeléstől számított kb 2,5 hónap után) megérkezett a cucc, ezért szeretném az eladónak kifizetni.
Írtam neki és ezt a választ kaptam:
So glad to hear that you received it finally.
In this case, would you like to send money to our paypal account: paypal@ebay.sh.cn ?
You just need to sign in your paypal account, click &quot;send money&quot;, Paypal will lead you.
Could you please kindly tell us the transaction number when you repaid for it? That would be greatly appreciated.Valaki le tudná írni érthetően, hogy mit kell csinálnom?
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
-
nagyúr
válasz zsolt19900 #47266 üzenetére
itt a kékszínű contact-ra kattintasz
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
zsolt19900
őstag
erre valaki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
randras
veterán
Mióta hívják a case-t request-nek?
-
nagyúr
válasz prannk #47257 üzenetére
Key updates to the eBay Money Back Guarantee:
Consistent After-Sale Experience. We updated the policy to reflect that we're simplifying the after-sale experience for buyers and sellers with a new improved return process that gives buyers a more convenient and consistent way to return items—right from My eBay. Many of our sellers who use eBay hassle-free returns are paying for return shipping on faulty or not-as-described items. Starting September 15, an initial group of sellers, (and after a transition period, all remaining sellers) will be responsible for return shipping on items which are faulty or not-as-described. Many sellers are facilitating returns for faulty or not as described items, but for those sellers who choose not to facilitate a return or provide a return shipping label for a faulty or not as described item, we may refund their buyers without requiring the buyers to return the item, and in turn seek reimbursement from sellers."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz prannk #47255 üzenetére
"Updates to the eBay User Agreement, User Privacy Notice and Money Back Guarantee
From: eBay
Sent: Aug-13-14 03:30 PMUpdates to the eBay User Agreement, User Privacy Notice, and Money Back Guarantee
Dear YYYYY,
We are writing to let you know about updates to the eBay User Agreement, User Privacy Notice (formerly known as Privacy Policy), and Money Back Guarantee (formerly known as Buyer Protection Policy). The updated User Agreement, User Privacy Notice, and Money Back Guarantee were posted on www.ebay.com on August 12, 2014.
The updated User Agreement is effective September 15, 2014, or upon acceptance for users who accept it via electronic click-through prior to September 15, 2014. The User Privacy Notice and Money Back Guarantee are effective immediately for new users and on September 15, 2014, for current users.
eBay User Agreement
Key updates to the eBay User Agreement:
Using eBay. Updates were made to clarify that users shall not use eBay's or other users' content without permission. This section has also been updated to indicate steps eBay may take to address abuse of its services and to make it clear that eBay may terminate or refuse service to anyone at its sole discretion.
Listing Conditions. This section has been updated to reflect that content that violates our policies may be deleted at our discretion.
Purchase Conditions. This section has been updated to make it clear that when you purchase an item on an eBay site other than eBay.com, you are subject to the User Agreement of that other site with respect to that purchase.
Translation. We augmented this section to indicate that, when automated translation tools are available, you direct us to use them to translate your listings into local languages and to provide you with access to translations of other users' listings.
Recording Calls. eBay may monitor or record telephone conversations with eBay or its agents for quality control and training purposes or for its own protection.
Returns. We updated this section to clarify that if eBay hassle-free returns are applied to your listings, you authorize eBay to remove the refund amount from your PayPal account, place the amount on your invoice, and/or charge your payment method on file. By the 2015 holiday season, all eligible domestic returns on eBay will be eBay hassle-free returns and sellers may not remove hassle-free return settings from their listings. We updated this section also to reflect this future change.
Global Shipping Program. We updated this section to underscore that for eligible listings for which you have not previously specified an international shipping option, buyers from select countries will be shown an International Priority Shipping option with end-to-end international tracking plus an estimate of associated import charges which will be confirmed for and paid by your buyer at checkout. If a buyer from one of the select countries purchases your eligible item, you simply ship the item to a US shipping center. Once accepted at the US shipping center, a global shipping provider handles the international shipping, customs clearance, and delivery of the item to your international buyer. Sellers are not responsible for any loss or damage during the international leg of the shipment; buyers take on compliance responsibility for the export and import shipment.
Money Back Guarantee. We updated this section to reflect changes in the Money Back Guarantee, specifically that sellers are responsible for return shipping costs if an item is not as described and that, if an eBay-generated return shipping label is used for return shipping on items not as described, we place the return shipping label cost on the seller's invoice.
Agreement to Arbitrate. With limited exception, all issues with respect to disputes between you and eBay will continue to be decided by binding arbitration on an individual, non-class, non-representative basis, unless you have opted out under the terms of the Agreement to Arbitrate. Updates made to the Agreement to Arbitrate include the following:
You may assert claims in small claims court, if your claims qualify, so long as the matter remains in such court and advances only on an individual, non-class, non-representative basis.
The arbitrator will decide all issues except issues regarding whether a dispute is subject to arbitration, the scope or enforceability of the Agreement to Arbitrate, or the interpretation of Section 1 of the Agreement to Arbitrate, which will all be issues a court, not the arbitrator, will decide.
In the interest of ensuring that you and eBay may provide each other an opportunity to work out any disputes between us before resorting to arbitration, you and eBay must send each other a Notice of Dispute that explains the nature of the dispute before initiating arbitration. If the dispute is not resolved within 30 days of sending the notice, arbitration may then be initiated.eBay User Privacy Notice
Key updates to the eBay User Privacy Notice:
Name Change. We updated the eBay Privacy Policy to be more user-friendly and easier to read, starting with its name. Going forward, it will be called the User Privacy Notice. This name change does not reduce or change any of our commitments or responsibilities under the former Privacy Policy.Organization. We organized the sections and their titles to make our practices more clear and transparent.
Summary Section. We added a summary section to the notice that allows you to quickly refer to key aspects of the notice and our privacy practices, and then links them directly to the more detailed sections, should you want to find out more information about an individual section or privacy practice.
Icons. The most visible change to the Privacy Notice is the addition of icons for each section and the corresponding privacy practices to enable quick, visual navigation.
eBay Money Back Guarantee
Key updates to the eBay Money Back Guarantee:
Consistent After-Sale Experience. We updated the policy to reflect that we're simplifying the after-sale experience for buyers and sellers with a new improved return process that gives buyers a more convenient and consistent way to return items—right from My eBay. Many of our sellers who use eBay hassle-free returns are paying for return shipping on faulty or not-as-described items. Starting September 15, an initial group of sellers, (and after a transition period, all remaining sellers) will be responsible for return shipping on items which are faulty or not-as-described. Many sellers are facilitating returns for faulty or not as described items, but for those sellers who choose not to facilitate a return or provide a return shipping label for a faulty or not as described item, we may refund their buyers without requiring the buyers to return the item, and in turn seek reimbursement from sellers.Timelines. We updated the policy to clarify timelines for buyers and sellers when an item isn't received or isn't as described in the listing. For items that offer hassle-free returns, eBay will automatically issue a refund after the refund deadline has passed. When sellers offer extended return timeframes that are longer than the standard eBay Money Back Guarantee protection window, eligibility will be extended to protect these returns when sellers don't refund buyers in accordance with their return policy.
Local Pick-up or Freighted Items. We updated the policy to clarify that items damaged during pick-up or shipping, or not delivered when the buyer has arranged pick-up or freight, are not covered under the eBay Money Back Guarantee. We refer buyers to work with the freight company in such instances.
Appeals. We shortened the window for appeals from 45 days to 30 days after we make a decision about a transaction issue.
As with previous updates, other changes have been made to keep the User Agreement, User Privacy Notice, and Money Back Guarantee up-to-date with our product and service offerings. We encourage you to review the updated eBay User Agreement, User Privacy Notice, and Money Back Guarantee—they will apply to your account as of the dates noted above. If you choose not to accept the updated terms, visit this help page for further direction.
Thank you for being a part of the eBay Community.
Sincerely,
The eBay Team"
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
utgyuru
aktív tag
Az ebay supporttól hogyan lehet "csak" kérdezni? A nyitott case-emmel kapcsolatban kérdezném, a contact-nál odamentem, hogy item wasn't as described (emiatt nyitottam a case-t), de ott csak Open request gomb van, és nem akarok újat nyitni, csak kérdeznék egy technikai jellegűt.
-
Degeczi
nagyúr
válasz Dluinet #47251 üzenetére
Logikus lenne, h csak a változás utáni vásárlásokra vonatkozzon, hiszen biztosan van eladó, aki ilyen feltételekkel inkább nem listáz - és visszamenőleg nem szivassák meg.
Ezzel együtt meg lehet próbálni egyezkedni, legalább feleztetni a visszaküldés költségét vagy ilyesmi.
-
prannk
őstag
Na most akkor mit irjak vissza a case ba? Én nem fizetek azért több ezret mert ö elrontotta a rendel3st.
-
maestro87
őstag
Akkor még várok.
Köszi! -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz maestro87 #47234 üzenetére
Szia!
Szerintem írhatsz nekik, csak ügyesen! Sok eladó már a termék leírásban is kéri, ha problémád, gondod van a szállítással, akkor kérdésed tárgyának se add meg, hogy nem kaptad meg a terméket, helyette valami érdeklődés a termék iránt, vagy hasonló legyen!
"Please don't contact us by the eBay message subject of "Item not received or Item not as described", otherwise the eBay case will be opened automatically, which will bring much inconvenience for both of us. Please contact us by other message subject, such as "a question about item"."
-
maestro87
őstag
Üdv!
Rendeltem ebay-en pár IC-t (össz.: 700 HUF) aminek jövőhét péntek lenne a megérkezés határideje. Elég ha csak a határidő után kezdek érdeklődni az eladótól? Az összefoglaló azt írja, hogy 1 héttel előtte érdemes megérdeklődni, de nem tudom, hogy minek, mert mi van ha hirtelen felindulásból az eladó refund-ot ad, másnap meg megérkezik a csomag, aztán meg utalhatom vissza a pénzt. Ahogy olvastam volt már ilyen, hogy nem kértetek refundot, de az eladó egyből visszautalta a pénzt.
-
prannk
őstag
válasz Gergosz2 #47230 üzenetére
Az hogy nyitottam egy caset és nem tudunk megállapodni. Most az a status hogy vmi ajánlatot küldött de én nem látok semmit .. Én full defundof szeretnék. Fogalmam sincs hogy hogyan kell. Mai dátumon történik valami. Illetve nem nagyon tudok angulul mondatot irni. Szeretném ha vki folyamatos beszélgetés mellett segitene lerendezni ezt a caset.
-
prannk
őstag
Vki segitene megoldani ezt a case&t? Mert nem értem. Most elvileg nekem kell vmit elfogadni vmi ajánlatot de nem látok semmit. Meg angolt se vágom annyira. Szóval ha vki segitene megoldani irjon pm et aztán fészen vagy skypon megoldjuk.
-
Winner_hun
titán
Nem nyomsz rá a fizetésre és akkor nincs vásárlás. Nem kötelező.. én személy szerint nagyon örültem a funkciónak, annak már kevésbé hogy a .com-ról levették ezt a funkciót. Többször írtam már nekik, egyszer egy rövid időre visszakerült de azóta megint semmi :/ Elég sokat fizetek, nekem csak macera volt a mindig belépés.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
prannk
őstag
Hogy kell claimot nyitni? Mert nem tudunk megegyezni a casebe.
-
Siriusb
veterán
válasz randras #47218 üzenetére
Mondjuk azt, hogy amikor megnézed a vásárlásaidat, ott egy fejléc a teljes összeggel, s alatta felsorolva a termékek, amit egyben fizettél. Szerinted olyan bonyolult, hogy lekérdezze az adott rekordokat, s az összeshez beírja az _egyszer_ megadott adatokat?
Mondjuk megértem, technikailag így a legegyszerűbb megvalósítani, mert ezzel minden variációt lefednek, csak a felhasználónak van több dolga.Szerk.:
És mi van azzal, hogy ha sok case-t nyitsz, az ebay megdorgál? Mert hallottunk már ilyenről is. Vettél 20 db valamit, s rögtön van 20 nyitott ügyed...[ Szerkesztve ]
-
RBJ
addikt
válasz Winner_hun #47215 üzenetére
Éppen nem akarom letiltani, mert így látom forintosítva pontosan az összeget, árfolyamot és még gondolkodhatok rajta, hogy kell -e ez nekem igazán kütyü.
Akkor melyik oldalon kell belépni, hogy ez mind fent álljon?
De hát ha alapból erre lép az online shop nincs mit tenni?
TIpp?Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
Siriusb
veterán
válasz Winner_hun #47215 üzenetére
Nekem is csak az angolnál működik így már egy ideje.
-
Siriusb
veterán
válasz randras #47208 üzenetére
Ugyanaz a termék más-más kivitelben, külön azonosító számmal.
(#47211) Gépötty
Mivel maga a csomag nem érkezett meg, mindegyikkel bajom van.(#47212) üszök
Én is ezzel kezdtem, a válaszában az eladó ígérte, hogy MOST utalja a pénzt. Ez volt két napja. Mivel július 21-én vettem, lassan leketyeg a határidő. -
RBJ
addikt
Változott az ebay fizetési része. Eddig mikor belépett az ember a pay pal ra volt confirm lehetőség most meg ha megadom a jelszót egyből fizet. Szerintem ez nem igazán jó dolog.
Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
üszök
őstag
-
havri1
félisten
Aug 23, 2014 rendeltem 2 memkarit sinceritytradingau -tól, és még semm..
Eddig 2-3 héten belül mindig megérkezett tőle, (elég sokat rendeltem már tőle). Nem rendelt valaki hasonló időben tőle valamit?
Lassan 1 hónap..havri
-
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy tudtok-e olyan konkrét eladót mondani, akitől jó eséllyel megbízható akkumulátort tudnák venni régebbi típusú Nokia telefonba! Egyszer rendeltem már 500Ft körüli áron 2 darabot, ami helyett végül négyet küldtek a csomagban, de annyit is ér mindegyik, a régi talán még tovább bírja, amit le szerettem volna cserélni, maximum két nap és tölteni kell, holott az eredeti akkumulátor új korában ment vagy 10 napot! Tudom, hogy ilyen hamis hulladékokkal tele van az ebay, de hátha valakinek van pozitív tapasztalata is!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- Melyik tápegységet vegyem?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Vírusirtó topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest