-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abesszin
csendes tag
Ha valóban fix áras volt és sikeresen megvásároltad akkor nálad a Purchase Historyban meg kell jelenjen.
A legtöbb eladó aki fix áron tesz fel valamit általában több db-al rendelkezik belőle ezért látod mintha folytatódna az aukció. Ha vásárlás után visszamész és több darabos értékesítés volt akkor nem azt írja ki hogy Buy it Now hanem Buy Another. Természetesen nem kell még egyet vásárolnod hogy elküldje, fizesd ki a Purchase Historyn keresztül és már küldi is -
htc07
addikt
Errefelé a kedves mpl futár rászokott arra, hogy bedobja a kerítésen a csomagot, 'oszt jónapot'. (ami sima postai csomag, csak gondolom a gyalogpostásnak túl nagy, azokat szokták mpl-es kocsival kihozni)
Kérdésedre válaszolva tudtommal egy hétig ülnek rajta.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nem feltétlenül. Nálunk a csomagos postás nem tudja a kapukódot, nincs kulcsa a bejárathoz, így el sem jut a postaládáig.
Ilyenkor az értesítőt is csak másnap dobja be a sima kézbesítő.Ha az ember elmegy nyaralni és fontos csomagot vár, akkor legyen valaki aki ellenőrzi a postaládát.
⭐ Stella
-
Degeczi
nagyúr
Akkor még elutazás előtt mész be a helyi postára érdeklődni. Kisebb postán egészen biztosan segítenek, megőrzik még pár napig (nem tudom, mennyi a kötelezettségük, valszeg küldeménytől is függ - ezt is meg lehet kérdezni)
Bolond lenne az eladó 2-3 hetet megadni: nem tudhatja előre, mikor áll be egy váratlan dugó, lassulás - és már jönnének is a visszatérítést követelő vevők... Ezért inkább olyan határidőt ad meg, amennyi alatt tényleg meg kellene érkeznie normál esetben, és ha mégsem, akkor már jó eséllyel jogos a visszatérítés igénylése.
-
Gépötty
senior tag
Top rated sellertől (99,8% minősítéssel) vettem már kamus autó DVR-t, valszeg őt is átverték. Korábban úgy gondoltam, nem vásárolnék 95% alatti minősítésű eladótól, de abból ami engem érdekel annyi van, hogy még 97 alattitól sem kellett vásárolnom. Ilyen magasságokban sokkal inkább számít, hogy régi eladó legyen, és sok eladásból jöjjön össze a jó értékelés.
Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
raziel01
veterán
Én hagyom esélytelen:
"Thank you for contacting PayPal regarding your request.
My name is Bruno and I would like to assist you with your query.
After reviewing your account, I wish to clarify that this promotion was only addressed to a limited number of users that received the email directly from PayPal.
If you heard of this promotion on the web, It was not destined to you, it is not an open promotion. It is limited to the customers that were directly contacted by PayPal for this purpose
As previously asked by my colleague Marco, we need you to send us the email you've received about this promotion.
I am happy I have assisted you in solving your query.
Please let us know if you require any further assistance.
Yours sincerely,
Bruno
PayPal"Legalább 10 emailt írtam, de nem használt. Linkeltem is az oldalt ahol láttam, képet is küldtem nekik az oldalról meg a promócióról. Egy ideig az egyes ügyintézők nem is tudták, hogy én már írtam párszor.
Aztán az utolsó 3 emailben már látszott, hogy visszakeresték miket írtam.Az az email kéne nekik amiben értesültél a promócióról. Nincs valakinek olyan?
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
Nem nyomsz rá a fizetésre és akkor nincs vásárlás. Nem kötelező.. én személy szerint nagyon örültem a funkciónak, annak már kevésbé hogy a .com-ról levették ezt a funkciót. Többször írtam már nekik, egyszer egy rövid időre visszakerült de azóta megint semmi :/ Elég sokat fizetek, nekem csak macera volt a mindig belépés.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Gépötty
senior tag
Nekem egy 11-i rendelésem van, most 21-ig kellett volna ideérnie. Épp ma írtam az eladónak, hogy a 30 napos vásárlóvédelem lejárta előtt pár nappal vissza fogom kérni a pénzt, ha addig nem ér ide a cucc. Addig fölösleges pattogni.
Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
-
havri1
félisten
Értem én a felháborodásodat, és sajnálom is. De innen sokat nem tudsz ezen kívül tenni.
Többen is írták az elmúlt feedbacknél, hoyg fake. Gondolom az utsó Te vagy.
Amúgy ha leírod caseban, hogy fake, eredeti áron, biztosan visszautalja a pénzt.
Memkártya szindróma szvsz.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Alapban 2 lehetőség van, ahogy látom (mindig változik, utoljára nekem egész más volt a menü).
Nem kaptad meg vagy vissza szeretnéd küldeni.
Ugye a full refund akkor esedékes, ha visszaküldöd a terméket. Ettől számos esetben az eladók eltekintenek, és csak refundolnak, de ezt levélben kell velük megbeszélni.
Ha nem beszélsz vele, akkor a visszaküldést kell választanod. Ekkor a tied a költsége (kb 1200 ft), viszont a napokban olvastam., hogy a paypalon lehet erre is visszaigénylést benyújtani!
Be kell scannelni a postai számlát, és a paypal fizeti vissza ezt a költséget.De ha lelevelezed vele, simán lehet, hogy küldened sem kell, csak jól sikerüljön a levél. Lényegretörő, rövid, tömör, határozott. Tudd mit akarsz, ne ő válasszon a lehetőségek közül.
Emlegesd meg a negative feedbacket, és hogy hamisítvány, végső esetben akár, hogy feljelented.
Véleményem szerint, ezek a szavak egy levélben elég hatásosak szoktak lenni, hiszen ő is tudja, hogy az ebay ilyen esetekben a vevőt védi.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Nem nyalizni kell, korrekt levelet írni, amiben leírod, mit akarsz.
Az ebay - ha caset nyitsz - kéri a visszaküldést!
Még ne feedbackelj, ameddig nem reagál. Időeltolódást vedd számításba, ma már necces a válasz. Ott hajnal van most, vagyis éjjel.(#53287) RBJ : Lehet nem etikus, de ilyen esteben lehet egyszerűbb azt kamuzni, nem jött meg (amennyiben nincs TN). Nincs macera, pénz vissza.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Topikgazda
Vásárlás sor jobb szélén az a nagy kék gomb, Leave feedback
Maximum 60 napig látszik a vásárlás napjától, amíg nem adod le.
Egyébként meg a belépés után a nevedre állva az egérrel Account settings és a a előkerülő menüben a Feedback menüpont és ott láthatod.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Szerinted csak úgy kivették az értékelést? Ha elvileg adtál, akkor ott a vásárlásnál nem találhatod meg.
Én ilyenkor azt nézném meg, hogy mikor vásároltam (60 napon belül vagyok--e) azután a Feedback menüpontnál azt, hogy ez a vásárlás szerepel-e Items Awaiting Feedback-nél.
És ezután ha igen akkor adok értékelést, ha már adtam, akkor meg nem foglalkozom az eladóval tovább.
Hogy minek ír? Hiányérzete van. De az eBay is szokott küldeni emlékeztetőt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Csak utolsó 60 nap és évek állíthatóak a böngészős felületen is.
A mobil app-ban nem lehet állítani, ennyi látszik, mint amit most mutat. Nem minden funkció érhető el az app-ban.Ha 60 napon belül vagy akkor a Feedback menü pont és a Items Awaiting Feedback.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Bal oldalt a neved alatt az Account settings és a Resolution Center, ott kiválasztod a problémát
I bought an item.
- I haven't received it yet. - nem érkezett meg
vagy
- I received an item that does not match the seller's description. - megérkezett, de gond van vele
a Continue gomb és megkeresed a vásárlást.
Ha a fenteik közül egyik sem akkor meg My problem is not listed here link.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Windows 8 / 8.1
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Netfone
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- TP-LINK routerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mazda topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...