Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
És lehet nem is egy hiányzik... Az enyémet is a DPD hagyta el / vitte rossz helyre két héttel ezelőtt. Ami viszont fura, hogy belföldön, pl. Hardveraprós adásvételeim során nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak a DPD-vel, mindig időre és épségben leszállították a csomagot, akár küldtem, akár kaptam. Most megint vettem egyet abból a termékből, amit nem kaptam meg december első felében, most Spanyolországból, éppen ma adták fel, remélem ez már idetalál. Amúgy ez meg UPS trackinget kapott.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Helyzetjelentés:
Válaszolt az eladó, valami olyasmit írt, hogy ő a Global Shipping Program keretében küldte a terméket, és azért az eBay terjesztő központja felel. Állítólag ő még a trackinget sem látja, úgyhogy azt tanácsolta, hogy lépjek kapcsolatba közvetlenül az eBay-el, vagy nyissak egy case-t. Ezt megtettem, amire az eBay annyit válaszolt, hogy sajnálják, hogy nem kaptam meg a terméket, és kérték az eladót, hogy december 20.-ig reagáljon és oldja meg a problémát. Ha nem történik semmi, akkor aznap kérhetem újra az eBay beavatkozását. Úgyhogy most várunk...
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Need help with your recent orders? Select an item to take an action.
Alatta pedig ott van az utolsó 5-6 vásárlásom, köztük a problémás is. Ha azt kiválasztom, akkor...
Get help with an item that hasn't arrived.
If you didn't get your item, you're covered under the eBay Money Back Guarantee. We'll make sure you either receive the item you ordered, or get your money back.
We'll walk you through these steps:Select the item.
2. If it qualifies, provide your details to the seller.
Continue.Tovább nem léptem, mert első körben megpróbálnám az eladóval rendezni, az eBay kihagyása nélkül, jelenteni csak akkor jelenteném, ha elzárkózik a refundtól.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Akkor egy-két pontosító kérdés... 2019. november 30.-án rendeltem a terméket, december 2.-án fizettem ki, a tracking szerint 2019. december 12.-én lett kézbesítve (Lengyelországba). Ebben az esetben akkor december 12.-től számítva van 30 napom, hogy kérjem a refundot?
Még aznap, 12.-én csütörtökön jeleztem a problémát az eladónak, akkor írta, hogy utána érdeklődik a szállító cégnél. Azóta még nem jelentkezett. Persze nyilván hétvége van, stb., de nem szeretnék kicsúszni a határidőből, mert azért 21k nekem is pénz. Úgy gondoltam, ha hétfőig, esetleg keddig nem keres az eladó, akkor beadom a refund igényem.
És még valami... Ezt hol, és hogyan kell jeleznem? Mert ha a My eBay -> Purchase history menüben a more actions-t választom, ott már nincs i didn"t receive it opció, mivel a tracking szerint kézbesítve lett a cucc. Ha meg a contact seller opciót választom, és azon belül az i didn’t receive my item radio button-t, akkor is arcomba tolja a trackinget, hogy kézbesítve lett, és írni sem tudok, mert nincs hova.
-
MODERÁTOR
A Global Tracking szám - először legalábbis - jó volt, mert a http://parcelsapp.com oldal szerint a jobb oldali hasábon megjelenő adatok stimmeltek. Címzett neve és az utca részben kimaszkolva de rendben volt, célország ugyancsak, szóval ott minden rendben volt, egészen Hollandiáig. De most egy kicsit még én is hajlok afelé, hogy valamit a csomagszámmal keverhettek el, mert el nem tudom képzelni, hogy a lengyel DPD futár, hogy a fenébe tud sikeresen kikézbesíteni Varsóba egy magyar címzésű csomagot...?! Nem hiszem, hogy lenne Varsóban Bajcsy-Zsilinszky út, amin ugyanazon házszám alatt lakik egy ugyanilyen nevű ember. Ez komolyan nem tűnik fel sem az elosztóban, sem a futárnak, sem az átvevőnek, sem senkinek, hogy az a csomag nem oda szól, hanem HUNGARY-ba? Szóval lehet a csomag igazából valahol elkallódott... Nem tudom, majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Most úgy néz ki, én is pórul jártam egy rendelésemmel. Ráadásul ez volt az első "nagyobb összegű" rendelésem eBay-ről (~21000Ft), eddig csak csip-csup dolgokat rendeltem távol-keletről, max. 4-5000Ft értékben, hogy ÁFA határ alatt legyen, ez alól talán csak a routerem volt a kivétel. Most UK-ből rendeltem egy műszaki cikket november 30.-án, amit a tracking number szerint tegnap sikeresen kézbesítettek Varsóban. Bár zűrös volt a tracking, mert emlegették a magyar DPD-t is benne, de aztán valami okból Hollandiából mégis Lengyelország felé vette az irányt a csomag. Tegnap írtam az eladónak, annyit kért, hogy erősítsem meg a megadott szállítási címemet, ez megtörtént, most állítólag rákérdez a szállító cégnél. Meglátjuk... Csak azért vicc, hogy éveken át a free shippinges vackok a világ túlsó végéről majd, hogy nem hiánytalanul ideérnek, aztán EU-n belül eltűnik egy olyan csomagom, aminek a szállításáért fizettem majd 6000Ft-ot. Most jövő hét elejéig várok, ha nem jelentkezik addig az eladó, akkor benyújtom az igényt a full refundra.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Köszönöm! Hát majd meglátjuk, megtettem az ajánlatot, meg is nyertem, hétfő estig van időm fizetni. Nekem ez így meg is felel, csak egyelőre nincs pénz azon a számlámon (pontosabban hiányzik ~2000Ft a ~23000-ből) amiről fizetni szoktam eBay-en, másikat meg semmi esetre sem adom meg sehol a neten. Hétfőn teszek rá pénzt, és ha addig nem adja el, akkor kifizetem.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Üdv!
Ha egy termékre teszek egy ajánlatot (Make Offer), és azt elfogadja az eladó, akkor mennyi időm van rá, hogy azt kifizessem, megvegyem?
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Üdv!
2018. március 6.-án rendeltem egy termékből 2 darabot, ugyanazon eladótól, de külön rendelés volt, néhány perc eltéréssel. Nagyságrendileg 2x2130Ft értékű árukról van szó, ingyenes szállítással, a becsült kézbesítési idő mindkettőnél Mar 27, 2018 - May 10, 2018 volt.
És akkor a probléma:
Délután beléptem eBay-re, és látom, hogy az egyik alatt ez a szöveg olvasható: Delivered on Mar 19, 2018 Hova? Kinek? Mert nekem még biztosan nem. Az alatta lévő tracking number-re kattintva sem lettem sokkal okosabb. A becsült kézbesítési idő annál a tételnél már el is tűnt. Addig OK, hogy írni kellene az eladónak, fogok is, de ilyen esetben meddig kérhetem a refund-ot, ha netán nem jön meg a termék továbbra sem? Az állítólagos kézbesítési dátumtól 30 napig?Ősszel már rendeltem ugyanebből a termékből ugyanettől az eladótól, az rendben megérkezett.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Igen, valóban volt egy plusz megerősítés, mielőtt átdobott a már megszokott checkout oldalra.
szerk.:
Valami ilyesmi volt.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz Shingen #71837 üzenetére
Az esetek nagy hányadában nem kell kardoskodni, azt szép szóra is vissza szokták adni, tartva a negatív értékeléstől, és ehhez csak egy sima kérdést kell intézni az eladóhoz, még csak ügyet sem kell indítanod. Ráadásul ez a megoldás mindkettőtöknek jobb, mert hosszútávon rád sem vet feltétlenül jó fényt, ha azt látják ilyenkor az ügyintézők, hogy sokszor kérsz visszatérítést. Ha le tudod zongorázni az eladóval privátban a dolgot, akkor nyoma sem marad, és a pénzedet is visszakapod. Ha pedig nem együttműködő, még mindig nyitva áll a lehetőség, hogy ügyet nyiss.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz Soma01 #71802 üzenetére
Használd ezt a domaint: https://www.ebay.ca/
Én is ezzel küzdöttem pár órával ezelőtt, a kanadai oldalról megy.
-
MODERÁTOR
Szép napot mindenkinek!
Egy kérdésem lenne mindössze, eBay-en meddig van nyitva az értékelési lehetőség? Tehát vásárlástól számítva meddig lehet értékelni egy eladót?
#68265) V/ köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Köszönöm a válaszokat!
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Ismerős megkért, hogy rendeljek neki 64GB-os MicroSD-t, Class 10-est, és szintén 64GB-os pendrive-ot, eBay-ről. Márka kikötés nincsen. Kérdés, hogy ki tud bevált eladót, akitől jó eséllyel nem selejt, hamis, 2GB-os darabot kapok? Tudtok ilyet mondani, linkelni nekem?
Köszönöm a válaszokat!
(csak délután leszek majd gép előtt)
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz tothjozsi96 #54481 üzenetére
"Vagy valaki rendelt már Hong Kong-ból?"
Hallani hallottam már olyanról, akinek volt olyan ismerőse itt a fórumon, akinek a szomszédja állítólag ismerte annak a kollégáját, aki egyszer akart már rendelni Hongkong-ból. Aztán végül nem tudom lett-e belőle valami...
Na de, komolyra fordítva a szót, szerintem itt a topikban nem nagyon találsz olyan embert, aki ne rendelt volna még Hongkong-ból. Ez sajnos ennyi, ingyé" ez így megy, van amikor még több is mint egy hónap.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz TeebyKay #54430 üzenetére
Ha kiveszik a sorból, és bekérik a számlát, akkor fizetni kell, de ha úgy ítélik meg a vizsgálat során ránézésre, hogy nem éri el a határt, akkor átmegy ingyen. Ez pont az az árkategória, amit előre nem lehet biztosan megmondani, de inkább számolj azzal, hogy fizetned kell, és akkor nem érhet meglepetés.
-
MODERÁTOR
válasz TeebyKay #54424 üzenetére
Szia!
Téma összefoglalóban ki van fejtve.
-
MODERÁTOR
válasz VásRló #54420 üzenetére
Szia!
Felteszem itthon minimum kell egy vállalkozói engedély hozzá, vagy valamilyen céges formában kell tenned mindezt, és persze a célországban utána kell nézni, hogy milyen engedélyek kellenek a forgalomba hozatalhoz, mert ebből a szempontból nem az itthoni szabályozás a mérvadó.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz frici69 #54300 üzenetére
Szerintem ezzel Te semmit sem tudsz tenni, az eladó tudja törölni a vásárlást, vagy természetesen az eBay is. Nekem is volt hasonló esetem, írtam eladónak, majd jött értesítés eBay-től, hogy indoklás nélkül törölték a rendelésem, elfogadom-e...? Válaszoltam, hogy elfogadom, és ennyi.
De közben látom megelőztek.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Köszönöm a válaszokat mindenkinek! Természetesen a "kötelező körök" meglesznek, írni fogok az eladónak, és szerintem - vidéki versenyző lévén - semmi közöm a 62-es Nyugati téri postához (bár nyilván máshol is lehet hasonló eset, de ebbe inkább bele se gondolok, hogy ez már-már rendszeres lesz), csak úgy kérdeztem, hátha általános mostanában a csúszás. Azt hiszem még egy-két napot kivárok, aztán ha szerdán sem érkezik meg, akkor írok a seller-nek.
Köszi még1x!
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Kinek milyen határidővel jönnek mostanság a csomagok Kínából (Hong Kong)? Volt egy 2015.05.17.-i rendelésem, Estimated delivery Jun 02, 2015 - Jun 19, 2015, de eddig sajnos sehol a csomag. Előtte elég régen, vagy két hónappal korábban rendeltem, akkor még jöttek 2-3 hétre, becsült idő előtt is.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz AndrewTdi #50996 üzenetére
Szia!
Nem kell mindenképpen kifizetned, csak ha ez már nem az első, vagy nem az utolsó, akkor lehet belőle problémád, súlyosabb esetben ha rendszeresen csinálod, kitilthatnak!
Lehet jobban jártál volna ha még a case előtt megpróbálod privátban rendezni az eladóval, nekem is volt egy hasonló esetem, az rendes volt, mondta, hogy adjak neki pozitív feedback-et, és akkor törli a rendelést, így is tett!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz #54715584 #50858 üzenetére
A kínai szemetek olcsóbbak, sőt még az egy fokkal drágább közepes minőségű, de szintén kínai cuccok is, viszont ha arra számítottál, hogy majd iPhone-t, vagy Samsung telefont veszel újonnan lényegesen olcsóbban mint itthon, akkor ne fáradj, mert az mindenhol közel azonos árban lesz! Ha kicsit esetleg olcsóbb is a kinti kevesebb adó miatt, azt majd elbukod a VÁM-on, és a beérkezéskori ÁFA fizetéskor, és a végén már olyan kicsi lesz a különbség, hogy a távol keleti garancia miatt ez már nem fogja megérni!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz bigdigit #50829 üzenetére
Röviden annyi, hogy felszólítanak benne, hogy január 27-ig fizess, különben az eladó nem tudja szállítani a terméket, és törli a rendelést! Ha már fizettél, akkor vedd fel a kapcsolatot az eladóval, és egyeztessetek, hogy következmények nélkül le lehessen zárni az ügyet... És még annyi, hogy ha nem fizetsz, akkor ez feljegyzésre kerül a fiókodba, ami által korlátozásra is kerülhet az!
-
MODERÁTOR
Hatalmas leépítésre készül az eBay
"dolgozói 7%-ától, nagyjából 2400 embertől"
Bakker, mit csinál ~35000 ember az eBay-nél? -
MODERÁTOR
válasz walter70 #50573 üzenetére
Szia!
Szerintem sumákol! Mondjuk bevallom nem ismerem a német postai eljárási rendet, de gyanítom, ha egy küldeménynek lemérik a súlyát felvételkor, akkor arról a feladónak is kellene legyen valami okmánya, hiszen feltehetően súly alapján fizet, ha már mérik ugye, különben minek mérnék...?! Én azt mondom, hogy sosem fogja megkapni azt az adatot a postától, csak az időt húzza!
A kérdésedre a konkrét választ majd a jártasabbak megadják, de szerintem ezt nem kell kérned, van egy határidő, és ha addig nem egyeztek meg, akkor majd az eBay dönt!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz radi8tor #50429 üzenetére
Garanciát nem tud vállalni a szállításra, de felelősséget csak Ő tud vállalni érte! Ha megfelelő módon adja fel, akkor Őt kártéríti a posta, tehát ebből vissza tudja adni a vevő pénzét, amennyiben a csomag eltűnne. Bár kétségtelen, hogy egy értékbiztosított csomag küldése is drágább, mint egy sima ajánlotté! Ezen kívül küldeményt kerestetni is a feladó jogosult, mert a feladást igazoló dokumentumok is az Ő birtokában vannak, nem a vevőében...
-
MODERÁTOR
válasz radi8tor #50423 üzenetére
Hát lehet, nyilván egyedi elbírálás van, Te így jártál, a kolléga meg úgy... Csak eszembe jutott az esete, amikor írtad, hogy ha hitelt érdemlően igazolod a feladást, akkor nem lehet gond! Viszont láthatóan még úgy is lehet gond, tényleg ki kell fogni a PP-nél (eBay-nél) is a megfelelő döntéshozót.
-
MODERÁTOR
válasz radi8tor #50420 üzenetére
És ha még azt is igazolja valaki, hogy át is vették a megadott címen?
Akkor sem lehet felelős érte az eladó?
Pont egy "moderátor kollégád" szívta meg hasonlóképpen... Rizikós ez az eBay-es (PayPal-os) eladás, mert sokan sportot űznek belőle, hogy lehúzzák az embereket!
-
MODERÁTOR
Szia!
Elolvastad a linken található tudnivalókat? Szerintem ott pont az van, amiről itt kérdezel...
-
MODERÁTOR
válasz aleister #50338 üzenetére
Szia!
Szerintem nem állhatsz el, ez a dolog fordítva kellene, hogy működjön, tehát kérdezel, és kedvező válasz esetén licitálsz, nem pedig licitálsz, és kedvezőtlen válasz esetén elállsz! Az egy másik, ettől független dolog, hogy az eladó nem válaszol a kérdésedre, ez jogában áll neki...
Persze ettől függetlenül megteheted, hogy nem fizetsz, egy-két alkalommal ez még elmegy, de ha rendszert csinálsz belőle, előbb utóbb szankció lesz a vége!
-
MODERÁTOR
válasz FіkuszKukіsz #50331 üzenetére
Persze, nem mondtam, hogy nem lehetnek ilyen esetek, de nagy többségében úgyis kínai vásárlásokról van szó! És itt nem egy-egy embert nézve értem ezt, mert lehet Te mondjuk jóval kevesebbet vásárolsz onnan mint az átlagos magyar eBay felhasználó, de nagy átlagban tuti Kína viszi a pálmát...
-
MODERÁTOR
válasz DeFranco #50328 üzenetére
Igen, ez meg a másik trükkjük, hogy "addig nem tudja küldeni a refundot, amíg nyitva van a case", de természetesen ez sem igaz, eszedbe ne jusson a case-t bezárni, az majd bezáródik magától is, ha megtörténik a refund...
Ha bezárod, akkor sem eBay-en, sem PayPal-on nem tudod többet újranyitni már!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz nmy1212 #50323 üzenetére
Azt leginkább nem ajánlott elfogadni, ha tényleg kell a cucc, és ugyanattól az eladótól szeretnéd megvenni, akkor refund, és újra megrendeled! Biztosan vannak rendesek is köztük, sőt lehet a nagyobb része ilyen, sok példa volt már arra is, hogy megérkezett az újraküldött árú, de sajnos ezzel valóban elbukod a reklamálási határidőket, mert az érkezési időpontok nem módosulnak az újraküldés által sem, hanem az eredeti marad érvényben, ami ugyebár már ekkor le van járva, hiszen reklamálsz miatta, és vannak eladók akik szándékosan arra játszanak, hogy a vevő kifusson minden reklamációs határidőből...
Ha a TN azt mutatja, hogy az országba érkezett, akkor lehet a reptéren lenyúlták a tolvajok, vagy kiesett az egyik zsákból és valamelyik sarokban hever, majd festéskor megtalálják...
-
MODERÁTOR
válasz nmy1212 #50320 üzenetére
Case-ben írta ezt, hogy küld refundot, vagy csak sima üzenetváltásban? Előbbit nem tudja elsumákolni, utóbbit viszont igen! Ha csak sima üzenetváltás volt, akkor nyiss rá case-t...
Ja, hogy szeptemberi vásárlás! Annak feltehetően már régen lejárt a case nyitási határideje, ha jól gondolom! Mi volt a megadott utolsó érkezési időpont? Ehhez adj hozzá 30 napot, ha abban benne vagy még akkor oké, ha nem, akkor buktad...
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Newyorker #50261 üzenetére
Húú, basszus ezt meg nem mondom Neked már fejből, egyszer volt ilyen vásárlás törlésem nekem is, körülbelül három hónappal ezelőtt... Az annyiban volt más, hogy nem volt kifizetve, mivel véletlenül történt az egész, így nem volt limit emelve a virtuális kártyán, tehát nem tudták levenni róla a pénzt, de a termék bekerült eBay-en a megvásárolt cuccok közé, és utána akárhányszor vettem valamit, mindig "feldobálta" azt is, hogy fizessem ki! Aztán írtam én is eladónak, hogy sorry, tévedés volt, Ő visszaírt, hogy semmi gond törli, csak adjak már neki előbb egy pozitívat! Magkapta, majd jött az értesítés, hogy eladó kezdeményezte az üzlet törlését, egyetértek-e vele...?! Megerősítettem, és törölték is, ennyi!
szerk.:
Na visszanéztem eBay üzenetekben, oda érkezett egy olyan üzenet...[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Látom mindannyian elvagytok... Ő kezdte! Nem, te kezdted... Nem is gaz! Megmondalak anyukádnak...
-
MODERÁTOR
válasz fehereva16 #50054 üzenetére
Bajod nem lesz belőle... Nem küldöd vissza, max nem kapod vissza a vételárat, ennyi! Bebuktad a 2xxFt-ot, na bumm!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #50027 üzenetére
Lehet már lecsengett a karácsonyi roham, és most gyorsak lesznek! Remélem, nekem is van két rendelésem, amik január 5.-től várhatóak elviekben...
-
MODERÁTOR
válasz -HajTömeg- #49992 üzenetére
Megváltozott, jó fiú lett!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz vadasz70 #49906 üzenetére
Igen, valószínűnek tartom, hogy azért megjön a küldemény, csak esetleg lassabb lehet, mert feltehetően a gép majd kiköpi, manuálisan kell ellenőrizni, ehhez meg ki tudja, hogy mikor lesz majd kedvük! Persze ez egy kínai küldeménynél, ami egyébként is 4-5 hétig jön, nem oszt, nem szoroz már!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz vadasz70 #49900 üzenetére
My eBay menüben, Purchase History, és ezen belül vannak a vásárlásaid, itt minden termék mellett jobb oldalon kis ikonok, balról jobbra...
- fizetve (egeret felette tartva látható a pontos dátum)
- postára adva, szállítva (egeret felette tartva látható a pontos dátum)
- adtál-e értékelést
- kaptál-e értékeléstTracking Number ha van, szintén itt látható a termék mellett, a várható kézbesítési idő alatt!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Sz@rul megy az eBay-nek!
-
MODERÁTOR
válasz Apooca #49823 üzenetére
Szia!
Én ennyire nem vágom, nem tudom megállapítani ránézésre, de azt tudom, hogy sokszor adnak kamu TN-t, nekem is volt már több, de ettől még megjött a cucc! Fura is volt, hogy a másfél dolláros kütyü TN-el jön, amiről persze kiderült, hogy sehol sem tudom csekkolni, mert egy oldal sem ismerte!
-
MODERÁTOR
válasz bigdady #49763 üzenetére
Szia!
Első körben megírnám, hogy a visszaküldés nem gazdaságos, ugyanis esetleg többe kerülhet, mint maga a termék! Belinkelheted neki a Posta díjszabását is, illetve kérd meg, hogy akkor küldje el a posta díját... Másodsorban csinálj róla fényképet, hogy lássák, nem csak szeretnél ingyen egy második példányt!
Lehet kicsit aljas dolog, de ilyenkor célszerűbb azt mondani, hogy meg sem érkezett! Persze jelen esetben ezzel már elkéstél...
szerk.:
Alattam írja is a fórumtárs, és én olvastam róla nem régiben, hogy "mostantól" (talán pár hete), a visszaposta ára is az eladót terheli![ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz vadasz70 #49707 üzenetére
Ez bankonként változóan van megoldva, de szerintem sehol sem számít utalásnak, legalábbis abban az értelemben nem, hogy pénzt vonjanak le érte!
Nekem ERSTE-nél a fentebb linkelt VISA Virtuon úgy működik, hogy ez is a főszámlához van csatolva, nem kell rá utalgatni, viszont ennek a kártyának minden esetben napi 1Ft a vásárlási limitje! Ha használni szeretném, akkor belépek netbankba, ott megemelem a limitet a kívánt összegre, beállítom az engedélyezett tranzakciót számát, és ez 5 perc után érvénybe lép! Ekkor megveszem a kívánt dolgot, és a Virtuon kártya limit automatikusan visszaáll 1Ft-ra! Ha a beállított összeget nem vásárolod el, a limit 48 óra múlva akkor is visszaáll 1Ft-ra!
OTP-nél állítólag külön alszámla van a webkártyához, de nekem olyanom nincs, így részletekkel nem tudok szolgálni!
Az, hogy nem kell semmit csinálni, túlzás, mert azért csak-csak pénzügyi tranzakcióról van szó, és a PP is nevezhető egy netes pénzintézetnek, tehát nyilván be kell jelentkezned, jóvá kell hagynod a vásárlást, stb... A biztonság itt is mindenek előtt áll!
Regisztrálni lehet most is a PP-re, kártyát bármikor hozzáadhatsz később is, illetve cserélhetsz is, na meg ideiglenesen vásárolhatsz úgy is, hogy utalsz a PP számládra!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz vadasz70 #49704 üzenetére
Szia!
Csak egy PayPal-ra tudsz regisztrálni, és azt tudod többféleképpen használni! Nincs gond egyik verzióval se, viszont akik közvetlenül bankkártyával használják, feltöltés nélkül, azok nagyrészt inkább webkártyával használják, akárcsak én is! Ezt a bankodtól kérheted, ingyen, vagy minimális összegért, és erre mindig csak annyi pénzt teszel, amennyiért vásárolni szeretnél! Másra nem is használható, csak internetes vásárlásra! Persze felmerülhet a kérdés, hogy ha ezt is töltögetni kell, akkor mivel jobb mint a PP számla töltögetése...? Azzal, hogy erre 1 perc alatt áttolod a kívánt összeget a főszámládról, akár éjjel kettőkor is, még a PP-re utalni napokig is tarthat!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz cbmfan #49649 üzenetére
"ebay nekem ad igazat, mert a képek bizonyítják, hogy feladtam, törölni fogják"
Azért ebben ne legyél 100%-ig biztos, az ebay (és paypal) sokakkal kib@szott már, volt itt olyan aki szintén tudott mindent bizonyítani, átvételt, tracking number volt, minden egyértelmű volt, mégis megszívta az ügyet! Sajnos (legalábbis eladói szempontból nézve) az esetek nagy többségében a vevőnek adnak igazat!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Ákinard #49534 üzenetére
Semmit sem kell megadnod, látja, hogy milyen PP accountról fizettél, oda fogja küldeni a refundot is! A pénz oda fog menni, ahonnan fizetted a terméket, ha kártyáról akkor oda, ha PP egyenlegről, akkor oda! PP-re azonnal megérkezik, de ha kártyára megy vissza, az néhány napot igénybe vesz! Természetesen PP-be bejelentkezve ekkor is fogod látni, hogy már megkaptad a refundot, de amíg a bankodba átmegy, az idő...
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz internetezoo #49292 üzenetére
Mellesleg az esetek nagy többségében cégektől vásárolsz, ahol majd hétfőn munkaidőben foglalkoznak a rendelésekkel...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Dell 5570. i5-6.gen működő alapgép (laptopösszerakó) )
- Dell Latitude 5190 laptop (14FHD/I5-G8/8GB/256SSD/Win11/Excellent)
- iPhone 14 Pro 128 GB Silver, Kártyafüggetlen! Mint egy új!!! 86% Akku!
- Gamer Laptop, üzletből, alkalmi áron Lenovo IdeaPad Gaming, i5-12450H/16RAM/512SSD/GeForce RTX3050
- Gamer Laptop, üzletből, alkalmi áron MSI GF63 Gamer, i5-12450H/16RAM/512SSD/GeForce RTX2050
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest