Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz t72killer #1796 üzenetére
Az osztrákok a legdrágábbak. Mindent az AstroControl-tól kell kérvényezni.
Mondjuk, én még ezt tartanám járható útnak, hogy regisztráció, éves díj (nem alkalmanként) ország választással, és felelősség biztosítás.
Ezen kívül lehessen napi jegyet váltani(nyaralás).[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
őstag
És a büntetés illegális használat esetén €20000.-től indul. Azt hittem lehidalok mikor meghallottam. Nekem nincs más mint kérvényezni az engedélyt. Mire jóváhagyják (1-2 hónap) addigra már az időjárás is engedi.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
őstag
Azért az osztrák szabályzás nagyon durva €330.-/ év még annak is aki csak 1x nyaralni megy..
[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
t72killer
titán
válasz total90 #1791 üzenetére
elemek: ez 4db NiMh ceruzaakksi volt, csakhát épp nagyon be voltak rezelve, mert pár hónappal korábban az egyik alkalmazottjuk felrobbantotta azt az orosz turistagépet.
A szabályok+telszámok kinyomtatása jó 5let, sajna az angoloknál se a csúcs iq kerül a rendvédelmi erőkhöz...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
total90
veterán
válasz t72killer #1789 üzenetére
Én épp ilyenek miatt mindig viszem magammal az adott országra érvényes törvényt kinyomtatva, vagy valamit, amivel bizonyítom, hogy de igen, lehet ott repülni.
Én amikor angliába mentem, akkor ott volt egyszer, hogy "itt nem repülhetsz". Akkor is volt nálam egy e-mail konyomtatva, amit UK hadőgyminisztériummal váltottam ezen témába és ahol kerek perec le volt írva, hogy okés a dolog. Azonnal mondtam, hogy ott a telefonszám, szívesen felhívom a hölgyet és intézzük a dolgot. Legyintettek és mehettem a dolgomra.Ami az elemeket illeti, ezt most ahogy olaszországban voltam, országonként változik, hogy összes hány mAh-nyi cucc lehet a csomagodba. Nehogy bombát építs a repcsin
Volt nálam 3 drón akku, 9 akku a fényképezőgéphez és 2x 20k mAh powerbank Végül nem volt gond, csak kérdezgették, hogy miét van nálam ennyi akku, mert elvileg nem lenne megengedett. Végül nem néztek terroristának, aki bombát épít akkukbólHa nincs jó, ló a szamár is.
-
veterán
Sziasztok!
Mindössze néhány repülés után nagyon érdekes hangja lett a Sparkomnak, mintha fütyülne alapjáraton. Nem esett, nem repült csapadékban, és mindössze három hetes. Ha elvetjük azt az opciót, hogy valaki turbót rakott a gépre egy éjjel, mi a répa okoz ilyen hangot? Propellereket lecseréltem már.
-
t72killer
titán
válasz total90 #1788 üzenetére
igen, sokféleképp lehet ezt a mesterséget űzni, az meg ugye az adott ország kultúrájától/jogi berendezkedésétől függ, h "megillet-e az ártatlanság vélelme", vagy by default bűnözőnek nézik az embert. Egyiptomban anno pl zsírúj eneloop akksikat szedtek el tőlem a reptéri biztonságiak. ("ne rakd a feladottba" kéziből meg elkobozzuk...) Ez ugye apróság, de nem árt odafigyelni, hogy egy 1200eur-s madárral nehogy így járjon az ember.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
total90
veterán
A szlovákia téma...
Itt ül mellettem egy kolléga, szlovákiai és mint összekötő sokat utazik oda és drónozik. Szlovákiára is a "tucattörvény" érvényes, annyi kivétellel, hogy ha videót akarsz készíteni (akármiről) és valamilyen formában megosztani, akkor kell engedélyt kérned hadőgyminisztériumnál. Ez helytől függően változó, hogy fizetni kell-e vagy nem, de az esetek nagy százalékában nem.
Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
t72killer
titán
Ez az új szabályozás, mert Fico drónt látott a kertjéből... Nézz utána, most nincs időm mindent kiguglizni.
#1785: természetesen tájékozódok. Egész világra szóló felelősségbiztosításom is van. De ahogy a több, mint 1 tonnás kocsimhoz se kell minden országban külön jogsit és rendszámtáblát csináltatni, úgy az ilyesféle drónos szabályozásoknak se örülök. Tiltsák vasszigorral ahol kell, kérjék az otthon is szükséges biztosítást - aztán hagyjanak békén. Tudom, a sírásrívás nem segít, ez csak egyéni vélemény.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
total90
veterán
válasz t72killer #1772 üzenetére
- Mielőtt belépsz egy országa, tessék ellenőrizni, hogy az adott országban engedélyezett-e a repülés. Pl. amikor mentem Kubába, ott nem engedélyezett és elveszik a reptéren a drónt és vissza sem kapod. Nem az adott országot kell okolni, ha valaminek nem jársz utána mint látogató.
- 2 kg alattai gépre nincs és nem is lesz vezetői/pilóta engedély.
- a gépekre, amire engedély kell, azt bármelyik országban leteheted. Mint az autóviszga, országonként változó az ár, de ha pl. Magyarországon csinálsz egy drón/pilóta engedélyt, akkor azt a világ minden részén használhatod és nem kell országonként fizetni.
- biztosítás. Van EU-s és a világ minden pontjára érvényes. Ezt te döntöt el, mivel te tudod hova utazol. Ezt kérhetik beutazáskor, ami a világ legnormálisabb dolga.
- 500 gramm felett drónra kell rendszámtábla és ez világszerte így van. Az, hogy Magyarországon kb. az összes dolog le van szarva az egy dolog, de nem az adott ország legyen már a hibás, ahova beutazol, mert nem néz valaki utána a törvénynek.
A rendszámtábla 10 euró/3000 forint. EU-s biztosítás egy évre kb. 50 euró, a világ minden pontjára meg kb. 100 euró egy drónra 500 gramm felett és 2 kg alatt.
Több országba ajánlott egy légtérbelépési engedély, ami nem kerül semmibe az esetek nagy részében.Kivtétel pl. Auszrtia... de ezeknek mindenki nézzen utána utazás előtt.
Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
csobi1
tag
Valamit nem értek. Miért kaphatók a drónok kereskedelmi üzletekben,ha valójában tilos ezeket használni? Szlovákoknál,ha teljes civil tilalom van,( és ilyet akár nálunk is hozhatnak) akkor gépet üzletben csak vállalkozóként lehet venni?
-
MPowerPH
félisten
Kotve hiszem, hogy van olyan... Engem sem erdekel, annyi, hogy megprobalom elkerulni a lakott tersegek folotti repulest. Azt max ha leesik, akkor a szantofoldre, erdoben landol. Kart nem okoz, en sem zavarok senkit.
Egyebkent mit csinalnak veled? Ha veletlen valaki bejelenti, hogy dront lat, es kijonnek a sunok, hogy talalnak rad? En mindig eldugott helyen szallok fel, autoval alt. meg sem kozelitheto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
S.J.
tag
Dji google -s megéri szerintetek? Lehet hogy megrendelem..
Jobb felvételeket lehet vele készíteni, mint távirányítóval?
-
t72killer
titán
válasz forceberg #1773 üzenetére
Aki most vágna bele, annak mindenképp egy kis kivárást javasolnék, akár egy évet is. Simán lehet olyan szigor, ami totál bukta a civil drónozó számára (lásd az idióta szlovák szabályozást/effektíve országos tiltást), vagy sokaknak annyira megnehezítené, ami komoly nyomás alá helyezné az árakat.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
t72killer
titán
válasz forceberg #1771 üzenetére
Az a baj, hogy a normális dónos szív. Nekünk kell külön regisztrálgatni, vizsgát befizetni akkor is, ha a világvégén egy szigetecskén akarnék drónozni. Nem azért, mert ott a yard, hanem mert az országba belépéskor elkérik majd a drón/pilóta jogsijait. És ugye az ember ezt intézze/fizesse minden országban, amerre jár
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
őstag
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
őstag
Ha valakit érdekelne egy Extreme 64 Gb-s V30 A2 direkt 4k-s videókhoz beszerzési áron átadom, mert véletlenül duplán rendeltem.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
őstag
válasz total90 #1766 üzenetére
Az biztos, hogy a látószög, és az éjszakai nagyon ott van. Aki éjszaka repül és képeket készit vagy videót annak a Pro mindenképp jobb. Èn éjszaka abszolút nem repülök.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
őstag
válasz total90 #1763 üzenetére
Szerintem két felhasználási körnek készült.
A tökéletes az lenne ha a Pro is megkapta volna a zoom funkciót. Akkor azt vettem volna. De igy nekem jobb a Zoom, mert a videózás magas hegyekben, épitményekre, állatokra ráközeliteni nem kell közelrepülni.Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
JamesHolden
aktív tag
Sziasztok!
Mi a tapasztalat, érdemesebb ilyenkor “holtszezonban” drónt venni vagy várható, hogy mennek lejjebb az árak tavaszig? Esetleg tudtok-e olyan online shopról (akár külföldi is) ahol lesz a közeljövőben nagyobb akció? DJI Mavic 2 Zoomot szemeltem ki magamnak, és már bánom, hogy nem csaptam le rá a tavaly black friday környékén...
Köszi
-
total90
veterán
válasz VANESSZA1 #1762 üzenetére
Nekem Pro van, az első is és az új is, habár a Pro 2-t még csak kisebb tesztekre használtam, igazán nem volt bevetésen.
Most eladom az elsőt és marad csak a Pro 2... de én elégedett vagyok nagyon. A zoom funkció viszont szerintem nagyon pazar cuccHa nincs jó, ló a szamár is.
-
őstag
válasz total90 #1759 üzenetére
Kicsit jobb idö lesz akkor igen, de itt leszakadt az ég havazik egyfolytába.
Szerintem a Zoom jobb filmes dolgokra, ezért is vettem inkább ezt mint a Pro-t. Bár kinek a pap ..Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
rankesz
veterán
válasz total90 #1759 üzenetére
Drone Hungary teszt videó szerintem tökéletes a zoom funkció bemutatására
-
őstag
Az első videóm a zoom-al :
!szerkesztőnek: yt video link: https://youtu.be/aLn2jj3X97QPrecision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
total90
veterán
Nem is olyan régen volt téma itt a szélben repülés. Én voltam most egy hónapot Dél-Olaszországban, gyakorlatilag csak a part mellett voltam és eléggé szeles volt az időjárás.
Volt egy nap, amikor 7-8-a szélerősség volt, tehát 60-70 km/h-s szél... de olyan volt a táj, hogy nem akartam kihagyni a repülést és kockáztattam a Mavic Proval.
Amikor elindtottam és felvette a start pozíciót, azonnal jelzett az app, hogy szél van, ne repüljek
Egy kicsit dobálta a drónt a szél, de gondoltam szép lassan repülök feljebb és meglátom mit lesz. Végül kb. 40 méterig mentem fel és úgy repdestem.
Meglepő módon a felvételen nem, vagy csak nagyon minimális esetben észlelem a rázkódást és teljesen jól bírta a kis dög a repülést Ami viszont brutális volt, széllel szemben sport módban repülve szinte láttam, hogy az akku számlál vissza 7-8 percet repültem és a 100%-os akksiból olyan 15% környéke maradt a leszállás után.
DJI egyébként max. 35 km/h szélben javasolja a repülést... de real life ennek a közel dupláját is kibírta. Azért mindenki saját felelősségére próbálkozzon. Hamarosan jön videóA vicc az volt, hogy inkább volt bajom a sirályokkal meg a magasra csapó hullámokkal
Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
MPowerPH
félisten
Ma nalam is tortent valami. Most reggel mar akkor gondok voltak, mikor beinditottam a rotorokat. Par s utan kiirta, hogy "remote control connection error", telefon kijelzo is szurke lett, es a taviranyitora sem reagalt, pedig irta az osszes szukseges adatot a kijelzon. Megcsinalta tobbszor, de mindig visszajott. Aztan felszalltam, csak a kertben, megnezni minden okes e. Roviddel megint ugyan az az uzi, dron onallo eletre kelt, 1m -rol felment kb. 10m -ig(hiaba van 30m beallitva rth -ra, es visszament a felszallasi pontra, auto landing. A kozben jott vissza a jel...
Talalkozott mar valaki ilyennel? Addig nem is repulok, amig nem jovok ra, mi a hiba.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz loveiandras #1753 üzenetére
Az más, azt megismerem, az eddig is volt, ez most olyan, mint egy TDI fütty!
-
loveiandras
csendes tag
Valószinű hogy a belső ventilátort is halottad igy egyszerre adhatott ki ilyen hangot.
-
veterán
Sparkosok! Ha csak alapjáraton, a földön állva pörögnek a propellerek, a Ti gépetek is "turbósan" fütyül? Tehát nem csak a zúgásra gondolok, hanem konkrét sípolásos fütyülésre. Tegnap, melegítés közben tűnt fel, eddig nem, de lehet, hogy csak nem figyeltem rá eléggé.
-
MPowerPH
félisten
válasz forceberg #1749 üzenetére
A legjobb, ha felfutve rakod bele. Mert utana az mar tartani fogja a homersekletet, igy hidegben sem kell attol felni, hogy 20% alatt hirtelen elfogy a kraft. Egybol lehet menni, nem kell melegiteni es kimelni a gepet. Igy azert eleg sok plusz repulesi idot nyersz, mert a melegitessel is sok % -ot buksz, es nem kell korabban leszallnod.
Don't Tread On Me
-
Teasüti
nagyúr
válasz forceberg #1749 üzenetére
15 fok felett ideális. Én eddig szoktam túráztatni. Ekkor már fel lehet szállni és kíméletesen reptetni, amíg eléri az üzemi hőfokot. Nekem eddig 3-4 perc volt a bemelegítés és ez 10% akkuba kerül kb az Air esetén. 30% meg az alsó határ, ahol leszállok. Nehogy ne tudjon leadni elég áramot a vége felé a hidegben.
-
veterán
válasz VANESSZA1 #1747 üzenetére
Nem lehetett az olyan hideg, inkább az volt, hogy a "hűvössel" párosult, hogy már félig merült volt az aksi.
De kézzel tapintva nem volt egyáltalán hideg...Kérdés, hogy mennyire kell felfűteni, hogy elégséges legyen, de ne is pazaroljunk el túl sok kraftot?!
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
őstag
válasz forceberg #1744 üzenetére
Most, hogy kijött a dji enterprise, az látszik, hogy a gyártók is ráröpülnek erre a témára, mert annak már előfűthető az aksija. A zoom-hoz már ilyen pótaksit fogok venni. Addig meg csatlakozó védő és a teás termosz mellett, vagy a kabát belső zsebében még mindig ideális hőmérséklet van.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
Teasüti
nagyúr
válasz forceberg #1744 üzenetére
Én ilyenkor melegíteni szoktam a gépet/akkut. Csak elindítom manuálisan a rotorokat és hagyom forogni pár percig a földön.
Amúgy a kabát alatt hordom ilyenkor az akkukat, a pulcsim zsebében. A testhő segít a dolgon.(#1745) BMW001
Én úgy tudom az aksi fizikailag nem károsodik, csak hidegen lehet túl nagy lesz a belső ellenállása és nem tud leadni elég nagy áramot. Na az vezethet károsodáshoz, ha lepottyan a gép.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz forceberg #1744 üzenetére
Igen, irhatta. Egyebkent nem ajanlott 20 fokosnal hidegebb aksit terhelni, mert karosodhat. Ha hidegebb, akkor ajanlott melegiteni a gepben, hagyni, had porogjon.
A masik megoldas, hogy viszem magaddal a tatyoba forru vizes palackot, igy az akkuk sem hulnek ki, jo melegek lesznek. En ma kettot repultem, kimentem mtb -val a hatarba, es meg a 2. berakott aksi is 23 fokos volt.Don't Tread On Me
-
veterán
válasz t72killer #1559 üzenetére
Ma szeles hideg időben lőttem fel a gépet. Az időkép kamerája szerint -3,7 volt a helyszínen, a hegytetőn 2m magasan. A gép felette repkedett, úgy olyan -4-5 biztos volt. A szél volt gázos, volt, hogy megbillent egy pöfftől, meg ki is írta, hogy szálljak le ASAP
Egy kép:Ami gond volt... az első aksit 55%-kal vettem ki, később, kb. 2 óra múlva még repülni akartam azzal az aksival egy rövidet, de akkor épp 53%-on nem engedte a gépet felszállni, valami olyasmit írt ki, hogy hideg az aksi. Már nem emlékszem a pontos angol szövegre. A repüléseken kívül táskában, azon belül meg a szappantartóban volt a gép. Kézre is érezhetően nem volt hideg az aksi. Lehet, hogy kiteszem a hidegbe, aztán megnézem, hogy mi a pontos szöveg...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
őstag
Ausztriában mik a jelenlegi drón reptetési szabályok? Kell valahonnan engedélyt kérni?
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
t72killer
titán
Elég gyakorlattal igen, rengeteg hajózós drónvidi kering a neten. A home point-tal kell ügyeskedni (ha lehet, legyen pl a parton).
Indítani meg kézből érdemes - egyébként mióta egyszer fűnyíróztattam a gépet, azóta sima nem-járműről indulós túrákhoz is kézből indítom és kézbe száll le a p4p.
#1739: besegítenek a reptéri szarkáknak, elég egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
S.J.
tag
mozgasban levo hajorol el lehet inditani biztonsagban a mavic et? erkezes az persze talajra lenne..
-
S.J.
tag
válasz forceberg #1737 üzenetére
nem normális Ferihegy
Tea: Ferihegyi szabályzat, de nem értem hogy találták ezt ki.. oké hogy nem lehet repülőterek közelében drónozni, világos, de fedélzeten nem lehet szállítani annak milyen gyakorlati célja van? Tömegesen videózták a stewardessek mellét a kis dronokkal?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A kábel sima USB, én magamnak alakítottam át, hogy ne tudja szívni a távirt a telefon.
A gyári kábelt nem akartam szétvágni, azért rendeltem egy másikat.
A telefonod menüjében nincs esetleg olyan, hogy le lehetne kapcsolni az USB eszközként való töltését?Csak Bp., állítólag Debrecenben is fel lehet vinni.
Idegesítő, mert a feladottba kell tenni, amit én emiatt fóliázok.
Csak a csupasz drón aksi nélkül megy a gép hasába, aksik és távir meg a fedélzetre.
Emiatt egy kemény kis dobozba rakom, ami, ha ráállok sem törik össze.
Hazaúton meg a madár is a kéziben.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
S.J.
tag
válasz forceberg #1735 üzenetére
pontosan, hol rendelted ezt a kábelt ami nem tölt?
magyarul nem lehet kikapcsolni..köszönöm a "jó" tanácsokat pl. hogy töltsem fel rendesen..
még ami felmerült, tudja valaki hogy csak magyarországon van az a gyökér szabály hogy repülőre nem lehet felvinni a dront, csak poggyászként? vagy más nemzetközi repülőtereken is van ilyen.. mire gondoltak, valami a fedélzeten előveszi, és elkezd dronozni?!
-
veterán
válasz Geller72 #1734 üzenetére
Droidnál egy baj van, hogy sok telefont elkezd tölteni a távir.. Én nem találtam opciót a töltés kikapcsolására, ezért én ezt egy béjről rendelt USB kábel átalakításával megszüntettem magamnak.
[link]
Így a távir alig merül. Másfél pöttyről szoktam tölteni, de nem hagyom teljesen feltölteni, ha töltéskor már 4 pöttyig fut fel, akkor leveszem. Ha már a gép aksijait is lemeríti állásban, a távir se legyen fullra töltve.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Geller72
veterán
Az egy batár aksi, ami a távban benne van. Minden repülésnél ránézek, hogy mennyi pöttyöm van. Egy zöld pöttyel már nem indulok el sehova.. De ha messzebb viszem a cuccot, egy pöttynél már inkább előtte feltöltöm. Úgy gondolom, hogy azért ez nem lehet probléma. Nekem még soha nem vinnyogott a táv. Nem beszélve arról, hogy ugye egyszerre tudom tölteni a távot a drón akkuival. Tehát simán felrakhatom tölteni, míg az akkukat is töltöm. Mielőtt elindulok repülni. A lustaságra nincsenek részmegoldások sem. .
-
S.J.
tag
jah rendben, akkor ez normális, megnyugodtam hogy nincsen baja, mert párszor nekicsaptam a falnak..
az pedig hogy egyszer csak elindul egyik irányba, az attol lehet hogy egy fém tárgy bezavarta az iránytut.
ujabb kérdés: a távirányítón ezt a vegtelenul idegesito hangot ki lehet kapcsolni? ha nem akkor szétkapom, és kivágom a hangszorojat.. rendben hogy figyelmeztet ha merül az akku, de elég lenne 1 sip, vagy percenként 1 sip, nem olyan hang mint egy atomriadonal
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz MPowerPH #1727 üzenetére
Papíron pont nem. Csak vizuálisan pontosabb. Éppen ezért is írtam, hogy ez szerintem bőven gyári értékeken belül van. Mert azok ezek:
M2Pro:
Hovering Accuracy Range
Vertical:
± 0.1 m (when vision positioning is active)
± 0.5 m (with GPS positioning)Horizontal:
± 0.3 m (when vision positioning is active)
± 1.5 m (with GPS positioning) -
Geller72
veterán
Ez alap. . Mondhatnám, hogy lófax. Itt egy másik vidi. Ennél kevesebbet én még nem láttam. Ráadásul zárt térben csak vizuális érzékelés van többnyire, az meg ha túl homogén a felület, sokkal nagyobb cumi is lehet. A user manuálban le is írják, hogy ha túl egyszínű, túl homogén egy felület, az megzavarhatja a gép szenzorait.
-
S.J.
tag
frissitettem a firmware t, ujrakalibraltam, de szital meg mindig a levegoben. levideoztam mennyire szital, ez nem normalis ugye?
egyebkent a hasznalatban nem nagyon van jelentosege egyelore.. szuk helyeken nem tudom hasznalni
-
loveiandras
csendes tag
Ez igy van👍régebben jó pár éve én is végig mentem a helizés ranglistáján de itt csak ha becsukod a szemed tehetsz kritikus hibákat vagy renszer vagy műszaki hibákból adódóan lehet lezúzni ezeket a gépeket.
-
Geller72
veterán
Ha heliztél előtte, akkor ez ahhoz egy vicc. Ez olyan, mint egy jól nevelt kutya. Ha ott hagyod, ott marad. Eléggé hülye biztos. Mint általában a legtöbb Dji gép. Lévén, ezt nagyrészt kezdők használják és pont ezért használják ők, mert nem igényel szinte semmi előképzettséget. Ha ezzel kezdesz is, akkor sem nyúlhatnál mellé. Ennél ha a sport módot megszorzod öttel, akkor sem lesz fele annyira agilis, vagy kiszámíthatatlan, mint egy heli. Itt gyakorlatilag nem is létezik totál manuál mód.
-
veterán
válasz t72killer #1718 üzenetére
Én megcsináltam a videót, aztán nem kötöttem meg az Air-re.
100€, aztán ha elveszik, vagy vízbe esik, nem is ér semmit.II. Exclusions
This plan does not cover:
1) Lost or partially lost aircraft and accessories.
2) Stolen or abandoned aircraft and accessories.
3) Damage caused by flight under unsuitable flight conditions.
4) Any repair fees resulting from or following water damage.
5) Repair fees for battery, propellers, remote controller or other accessories.
6) Deliberate losses.
7) Abrasions and shell damage that do not affect the performance of the aircraft.
8) Direct or indirect losses caused by force majeure.
9) Repair requests for damage incurred outside the period of validity.
10) Indirect loss and/or anticipated profit in any form.
11) Extra fees resulting from technical enhancements or performance improvements.
12) Personal injury and/or property loss to the customer or any other people caused by the aircraft.
13) Any legal fees related to DJI Care’s warranty coverage.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
t72killer
titán
válasz MPowerPH #1712 üzenetére
Szerintem meg marhadrága, pláne az önrésszel együtt. Ha van lehetőséged bármilyen egyéb biztosítással jobban jársz. Én valami 150EUR-t fizettem az 1200ért vett p4p-re, kb uennyi önrésszel - ez ugye 300eur+posta. Ráadásul ott a követelmény, hogy halászd ki a tengerből, szedd le a mammutfenyőről stb az összes darabját. Mindez egy évre, azaz idén újíthatnám meg, de nem fogom, az tuti.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
MPowerPH
félisten
Persze, ez fugg tan attol, milyen a szervizes. De ez maga uj volt, foliazva, es feltuntetve a doksin. Ha sokat repulsz, akkor megeri.
csobi1: Nem tudom, hogy mi a menete. Vallalkozonal esett a vizbe, en meg tole vettem meg, miutan megjott az uj a DJI -tol. Reszleteket nem kerdeztem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
veterán
Nincs viszonyítási alapom, így nehéz mit mondani, de az RC szerintem nehezebb, ez nagyon kezes és stabil jószág, inkább abból lehet baj, hogy az ember elméri a távot. Ha fix kamerával repülsz, a, telefont nézed, oda a térérzet. Ha a gépet nézed, és fordulsz vele, könnyen úgy jársz, mint én, hogy a gép orra lesz feléd, és fordulnak az irányok. Ez ésszel kezelhető, de ha "helyzet" van, úgyis reflexből húzod / nyomod, na így csaptam majdnem egy susnyásba.
A másik, hogy a négy rotor miatt egyik szobából a másikba repülve olyan légáramlat keletkezett az ajtónál, hogy váratlanul balra ment a gép, és majdnem felakadt az ajtófélfában.
Gyakorlott drón pilóta persze ezeket már nem követi el, gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
csobi1
tag
Ha lesz Spark,tutira felteszem az első néhány röptetésnél a propeller védőket. Jobb az óvatosság. Nem tudom mennyire nehéz vele manőverezni. Neked , hogy ment? Kis rc helikopterem volt, azt nem egyszerű irányítani. Mondjuk ezek a dronok szerintem nyugisabbak. Na persze nem a sport módra gondoltam.
-
veterán
válasz MPowerPH #1712 üzenetére
Mintha valahol azt írták volna, hogy a Care-ben nem biztos,hogy új drónt kapsz, lehet refurbished is. Én például alig repülök, így nem vettem meg a Spark FMC mellé, ahogyan a telefonjaimra sem veszek biztosítást sohasem. Ha egy 10-es lett volna, akkor talán, de 20+ ezret nekem nem ért meg.
Viszont, a propellervédőt mindenkinek erősen ajánlom, aki kezdő drónos, mert nekem 3 hét alatt kétszer mentette meg a gépet, mindössze 4 repülésből (igaz, ebből egyszer beltéren).
Hiába figyelmes az ember, a környezet változása bármikor megtréfálja még a drónt is, nemhogy a gazdáját.
[ Szerkesztve ]
-
csobi1
tag
Sziasztok! Van itt olyan,aki már igénybevette a megvásárolható törés garanciát? Mit lehet erről tudni? Mi a személyes tapasztalat?
-
Geller72
veterán
válasz loveiandras #1709 üzenetére
..van az lejjebb is.. . 109-ért is, 103-ért is láttam minap vhol..
[ Szerkesztve ]
-
loveiandras
csendes tag
Tévedtem már látok 113 ezer körül is újat.
-
Geller72
veterán
válasz loveiandras #1706 üzenetére
És mennyit kérnél érte? (Ha ~100 az új).
-
loveiandras
csendes tag
Sziasztok! Ha valakit érdekel esetleg van egy eladó!!!Dji goggles szemüvegem.a fehér 1 éves.
-
csobi1
tag
Euronics-ban 149999 Ft a Spark Fly more combo.
-
Geller72
veterán
válasz JamesHolden #1700 üzenetére
És akarsz 4k-ban magas fps-el utazásról filmeket? Vagy elég az alacsonyabb felbontás is esetleg. (Pl. 1080p/60fps?) Mert azért a M2P és a M2Z közt árban nem kjis difi van és lehet, hogy neked a zoom is elég, de rep tulajdonságokban meg azt tudja mint a M2P, csak sokkal olcsóbban. Nem ritkán Air árban... és azért az Occusync az nem Wifi.. A video jel késleltetése a Mavicnak (M1) max 110ms volt, kettőt nem néztem, de biztos nem több, sőt..az Airnek 170-240ms, ami azért annyira nem kevés. (0.24sec) Ha ez alapján irányítod, nagyobb sebességnél már lehet meglepi. Mindegyik Mavic (az 1 is) stabilabb jelkezelést ad, mint az Air vagy a Spark.
Az Airnál is a 4k az 30 fps. Ha választanom kellene, és inkább 2.7k/60Fps-t választok, mint 4k/30-at.
Szerintem. -
Teasüti
nagyúr
válasz JamesHolden #1700 üzenetére
Mavic 2, Pro, Air ebben a sorrendben.
Mavic 2 100 Mbps és HEVC kodek. A többi csak H264-be tud venni és a Pro csak 60 Mbps-re képes: ez egy gyorsabb panning-nél kevés lehet és széteshet a textúra. De cinematikus felvételeknél elvileg ilyen probléma nincsen.Ha csak a minőség számít, akkor érdekes lehet, hogy a Mavic 2 Pro már 10 biten rögzít és log formátumban.
A Zoom viszont alaposan le van butítva kamera terén a Pro-hoz képest ahogy nézem...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest