- Crypto Trade
- Facebook és Messenger
- Hálózati / IP kamera
- Direct One (műholdas és online TV)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amarton
tag
Én itt arra lettem volna kíváncsi, hogy van-e olyan felhasználó, aki tudatosan manuális módban használja a kameráját.
25fps és 1/50 vársebességgel a megfelelő ND szűrő alkalmazásával.
Ha a zársebesség kellően hosszúra van választva, akkor elméletileg nem fordulhat elő olyan szituáció, hogy "szaggat" a kép, mert ilyenkor a gyors mozgásoknál is a képkockák a hosszú zársebességnek köszönhetően elmosódnak.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
twine
addikt
Vagy az idő sz@r, vagy nekem nincs időm repülni
Pedig mióta beszéltünk, furdal a kíváncsiság...
1: nem is tudtam, hogy RTH-ban is él a sport mód
2: ha ilyenkor is működik a sport mód, mi a helyzet a szenzorokkal, hiszen "S" módban elvileg azok lekapcsolnak...
3: adódik a kérdés, RTH+"S"port =szenzor'z ON?
Nekem ez így kicsit zavaros...
3.1:
RTH+Sport=Sport de szenzor off,,, akkor téged mi lassított?[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
"-Ha sport módban repülsz és a terepviszonyok miatt jelet vesztel, akkor nem jön haza a gép, mert sport módban nincs szerinted RTH?"
Téves...! Félre értesz...
"szerintem"
RTH kell ,hogy legyen minden esetben bárhol áll a kapcsoló,,,
Csak (vegyük a jelvesztés esetét alapul) nem cső gázon 72km/sebességgel száguld haza, hanem a "P" módos "normál" 32(?) vagy 27(?) már nem emlékszem km/h-val jön haza, és természetesen szenzorokkal felvértezve....Kijelentő módban írtam, de találgatok csak pedig van 32h levegőben töltött időm, és 246 repült km-em... rengeteg RTH-al...'oszt mégsem vagyok biztos ebben...
Én azt mondom RTH-ban nincs 72km/H
Független attól, hol áll a kapcsoló...Természetesen a tévedés jogát fenntartom
És ha már a számoknál tartunk...
Kinek hogy áll a repülési naplója? Ti szoktátok nézegetni?
Én nagyon élvezem hogy kapunk ilyet a DJI-tól...
Nem f@szméregetés miatt írtam, hiszem egy profi pilótához képest valszeg l0f@sz az időm...
Hanem épp azért, mert szerettem volna a témát bedobni...[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
Ha lesz rá időd, és kiprobalod, mindenképp oszd meg velünk pliiiz...
Nekem lövésem nincs mikor tudok legközelebb repülni..
Tegnap úgy volt, hogy "élmény" repülök kicsit...
Kb. 5 perc volt a levegőben töltött időm, mert a gyerek szétnyünnyögött idegileg...
Előtte utoljára 10.-én repültem "hivatalból" rallye-n...
Mostanában nem töltök túl sok időt a levegőbenKíváncsi vagyok az eredményekre... Miközben jön haza a gép, ne felejtsd el megnézni menüben aktívak e a szenzorok...
De az ilyesmi ismét azt feltételezi, hogy akkor "több féle" RTH mód van...
Mert jelvesztés esetén ugye tök "autonóm" rendszerré alkul a gép, tehát mindegy mi volt az utolsó kapott utasítás, hiszen a kapcsolatot elvesztette a kontrollerrel, "magára maradt" meg kell oldania hogy hazaterjen....
Ilyenkor a logika nekem azt mondja, tuti bekapcsolt érzékelőkkel repül...Másik opció, hogy gombnyomásra RTH... Na itt kérdés, hogy Sport módban milyen sebességgel indul haza, és hogy ha nagy sebességgel jön, be van e kapcsolva a szenzor... És hogy van e értelme, hogy be van kapcsolva, hiszen nem véletlen, hogy S módban ki vannak kapcsolva a szenzorok...
Valszeg ilyen sebességnél már nem képes feldolgozni a kiegészítő érzékelők "képét" a proci, illetve ha fel is dolgozta mire"odaérne" a parancs a motorokhoz, hogy lassitson már késő a 10-15m-en belül, (ameddig "lát" a gép)Ez utóbbi logikából kiindulva gondolom én azt, hogy RTH közben nincs nagy sebesség...
[ Szerkesztve ]
-
Amarton
tag
Én a Magyarországon kapható Fly More Combo-ról beszéltem.
Edigitál.
A Spark 220 ezer a Mavic meg 425.
Nem döntöttem el. A Mavic felé hajlok csak hát most a sparkra is felfigyeltem.
A DJI Care mennyire éri meg?
Bele kerül egyszeri 38000 Ft-ba és 40 ezerért cserélik a gépet.
78 ezerből szerintem a Mavic esetében egy töréssel járó javítás is kijön, nem (hacsak nem esik egy vonat alá)?
Ha úgy esik le, hogy eltünik, akkor úgy is mindegy, mert nem fedezi a Care.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
Chal
addikt
+1
Szerintem pont annyival drágább a Mavic amennyivel többet ad. A DJI nem annyira hülye, elég jól kibalanszolta az árakat. Viszont rengeteg vele a gond, ebből adódóan én nem mernék kínai forrásból rendelni (DJI-nál nincs világgari), de persze egyéni preferencia és péntárca kérdése, a kínaira is aktiválható EU-s DJI care refresh, szóval annyival bentebb lehet az ember.
FB-n a hazai Mavicos csoportban folyton ment az adok-kapok, mert sok embernek volt hardwares garanciális hibája, akiknek viszont nem, azok többnyire ekézték a panaszosakat (egyedi dolog, nincs is annyi gyártási probléma, stb..). Végül csináltak egy szavazást, amiben az jött ki, hogy a csoport 3x%-nak volt már DJI által elismert garanciális javítása vagy cseréje. Persze nem reprezentatív a dolog nyilván, viszont mindenképpen említésre méltó. Spark kapcsán nem tudom mi a helyzet ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
Na uram, én az előbb kipróbáltam...
Pont ugyanolyan sebességgel jön haza "S"-ben is, mint "P"-ben...
Nincs Sport mód RTH közben, és a szoftver szerint az érzékelők is be vannak kapcsolva, hiába van "S"port módba tolva a kapcsoló...Nagyjából erre is számítottam...
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
"Valszeg ilyen sebességnél már nem képes feldolgozni a kiegészítő érzékelők "képét" a proci, illetve ha fel is dolgozta mire"odaérne" a parancs a motorokhoz, hogy lassitson már késő a 10-15m-en belül, (ameddig "lát" a gép)
Ez utóbbi logikából kiindulva gondolom én azt, hogy RTH közben nincs nagy sebesség... "
MOst ugyanezt elmondtad....
Első beszélgetésünk óta mondod ezt az RTH közben sport módot, hogy szerinted van(bár biztos te sem voltál benne)...
[link]Én meg első beszélgetésünk óta "Tamáskodtam", hogy szerintem nincs ilyen,(mert a logikám mást diktál) de kijelenteni nem szeretek valami olyasmit, amiben nem vagyok biztos...
Ennek a találgatásnak szerettem volna pontot tenni a végére...
"Itt a vége fuss el véle..."
Ennek is pontot tettünk a végére
[ Szerkesztve ]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Köszönöm, ezt az oldalt én is megleltem, de annyira áttekinthetetlen (a drón jogszabályok link pl. egy Facebook oldalra visz (?!)), hogy én ebből képtelen voltam kihámozni, hogy mi van (de ez lehet, hogy csak az én gyenge szellemi képességeimre utal).
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Amarton
tag
Már szóltam nekik, hogy megy vissza és jöhet helyette egy Mavic Pro.
Majd kiderül viszont látom-e még a pénzemet, vagy az új drónt.
A probléma nem csak a tereptárgyakkal van. A CE és az FCC wifi szabvány külömbségéből.
Csak ezt sehol nem hangoztatják. Megnéztem pár Mavic Air magyar videót, ahol szintén ezt nem emelik ki.
Szerencsétlen ember majd megveszi és reménykedik a 4km-ben, aztán le van írva a manuálban, hogy 500m a hatótáv CE szabvány szerint, ami szintén egyenlő a nullával.
Spark esetén a 2km-t csak és kizárólag USA-ban fogja tudni.
Én felmentem vele 260m magasra, úgy hogy a táviránnyító antenna vízszintesen állt. Ez volt az a magasság, ahol eldobta a jelet. Itt nem volt semmilyen tereptárgy.
A Phantom3 standard távirányítón pedig van egy kapcsoló, hogy FCC módban vagy CE módban akarunk repülni.
Hülye lenne az ember CE módban használni, de ott van lehetőség a váltásra, ezeknél az újabb kütyüknél pedig sajnos nincs (azaz csak hack vagy modded alkalmazás használatával)Azt mond már el, hogy hogyan lehet berepülni ugyan azt az útvonalat?
Repülés közben fordíthatom a gépet? Erről a funkcióról még nem is hallottam.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
Jackal2
senior tag
Általában én szoktam válaszolni ezekre a másik topicban, de DJI-ban tényleg nem vagyok otthon, csak próba szinten repültem ezekkel párat szóval most én kérdezek Mivel be akarok szállni a buliba, ezért akarok valamit DJI cuccost vásárolni, és elsődlegesen Kék Túrán használnám, szóval elsődleges szempont a könnyű hordozhatóság. Nem kell a nagy hatótáv, mert úgyis csak pár dolgot akarok majd lefilmezni, pl. egy egy szalámis zsömle ideje alatt mondjuk a Teve sziklát, szóval szerintem elég nekem a 15 perc repülés idő is. Viszont az idegesítene ha csak 30 FPS lenne a képszám, de na bumm, ez is beleférhet. Ezzel kapcsolatban két kérdés is beugrott:
- a Spark teljesen halott távirányító nélkül?
- milyen megjelenítőt érdemes hozzá használni?Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Soha nem állította a DJI, hogy 4 kilométert tudna az EU-ban. (A korai tesztelők jellemzően amerikaiak voltak, és folyton 4000 méterről beszéltek, de ez más kérdés.) Az viszont igaz, hogy 4000 métert egyébként a tesztek alapján az USÁ-ban sem tud lerepülni az eszköz, 2km környékén szétszakad a kapcsolat, kérdés az, hogy az EU 2000 métert optimális esetben tudja-e a készülék? A videók alapján igen, persze nem urbánus környezetben.
A CE Wi-Fi hatótávja 5.8GHz-en csak 500m (optimális esetben), ha pl. ezt használta városi környezetben, az simán lehet ennek az oka – persze nem tudom, hogy ez állítható-e vagy automatikusan kapcsolgatja a készülék.
Magánvéleményem, de nekem teljesen az az érzésem volt a videó alatt végig, hogy neki azt kell mondania, hogy mindenki vegyen Mavic Prot, mert az iCentre azt forgalmazza (Mavic Air nem kapható náluk [még?]), és neki onnan jön a zseton. (Ezt az elméletemet megerősíti pl. az, hogy az összehasonlító videóknál (amikor a Pro és az Air képe egymás mellett van) simán csak ki van írva a jobb felső sarokba, hogy az a Mavic Air képe, de az nincs alábiggyesztve, hogy ez a 720p-s élőkép egyébként... Persze utána elmondja, de szerintem azt előtte kellett volna.)
Valóban nem lesz ez mindenkinek megfelelő eszköz, de nekem pl. a Mavic Pro sajnos nem alternatíva, jellemzően bicajozásokhoz, erdőre-mezőre vinném magammal, ahol a form factor elsődleges, viszont interferencia meg kevésbé jellemző. Egy Pro már annyival nagyobb, hogy egyszerűen nem fér be a táskába az egész napos kaja, szerelő cuccok, esetleges extra ruhák mellé. Eddig a Spark-ot néztem, de kicsit fájt a szívem a 4k és a 3 tengelyes gimbal hiánya miatt, és már annak a mérete is neccesnek tűnt a kemény tokkal együtt.
Természetesen én egyelőre csak kóstolgatom a témát, ahogy elnézem a hozzászólásaidat te nálam sokkal-sokkal jobban értesz ehhez, így ha valamit nem jól látok/gondolok, akkor örömmel veszem a kiigazítást.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
kisbancsa
senior tag
válasz Geller72 #107 üzenetére
Merthogy? Ezt kifejtened bővebben? Lehet jönni azzal hogy ilyen dron nem "játékszer" meg hogy 0 tapasztalattal lévő embernek nem való, de nem láttam értelmét hogy azért vegyek 1et hogy gyakoroljak rajta és utána majd másikat. Szerintem ha oda figyel az ember és normális körülmények között repül könnyen megtanulhato a kezelése. (személyes vélemény)
[ Szerkesztve ]
Térdig érő szélben kekszet kaszálni hülyeség, mert néma gyereknek még a vak anyja se látja a fától az erdőt
-
kisbancsa
senior tag
válasz Geller72 #111 üzenetére
Jogos a felvetesed, de az elképzelhetetlen számodra hogy nekem nem az a célom hogy első alkalommal elkuldjem 5kmerre? Raeros típus vagyok és meg akarom illetve meg is fogom tanulni biztonságosan kezelni. Első pár hét hónapban (szabadiso függvényeben) beginer mosbwn fogom úgyis csapatni. Tudom hogy ad 1kis adrenalint hogy huu simán megy ez még jobban is, de ahogy mondtad nem akarok benne lenni a híradóban. (más olyan biztosítás létezik ami a dronra is el + ha netán lezuhan és kárt tesz pl 1 parkoló autóban akk azt is fedezi?)
Térdig érő szélben kekszet kaszálni hülyeség, mert néma gyereknek még a vak anyja se látja a fától az erdőt
-
Amarton
tag
válasz Geller72 #127 üzenetére
Erről pont most néztem egy videót.
Android telefon kell hozzá és egy applikáció, ami becsapja a GPS -t.
A videóból nem derült ki számomra, hogy milyen firmware és DJI GO4 verzióval működik.
Valamint én IOS-t használok. Így ez is kérdés, hogy ezzel hogyan működik, mivel az IOS nem engedi a lokáció hamisítást.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz Geller72 #141 üzenetére
A P4 nem csinál jobb képet, mint a Mavic (Pro). A Mavic "kamerája" a P4 technikájának kicsinyített mása, semmivel nem tud kevesebbet.
A P4 Pro az igen, de nem is egy árban vannak. Szerintem, Te az utóbbiról beszélsz.
Nem vitatkozom, inkább csak próbálom a Másik oldalt is bemutatni:Feltételezve, hogy az emberünk tudja, mit csinál, és ért az utómunkákhoz is, a Mavicből gond nélkül ki lehet préselni igényes feladatokra is alkalmas anyagokat. A Mavic a gyorsan, dinamikusan változó téma, illetve low-light körülmények között van érezhető hátrányban A P4Pro nyilván jobb felvételeket készít helyből, de az utómunka ott sem megúszható.
Ahogy mondod, a P4 jobban bírja a szelet. Ez igaz, de ahol a Mavic már feladja, ott a P4-et sem szívesen küldöd fel. A Maviccel inkább az a probléma ilyen körülmények között, hogy a gimbal/kamera filigrán a nagytesóhoz képest és ugyanúgy ki van téve a széllökéseknek, így ott is glitch-elhet, ahol a P4 még nem tenné.
Repidő: Pénteken, alkonyat előtt, moderált szélben, kábé 3 fokban 8958m-t futottam. Nem állatkodtam, csak krúzoltam 15m-en, 2300-on fordultam, majd el a másik irányba is aztán haza. Folyamatos 30 km/h-s repülés mellett a a repidő 21:24 volt, landolás 17%-os akkuval történt (elvileg 3:45 maradt vissza). Nem Platinum, gyári Go, gyári FW, mindenféle hack, booster vagy tükör nélkül. Szerintem ez rendben van. Visszafelé már RTH-val jöttem, mert 10-15 perc alatt úgy lefagytak az ujjaim, hogy nem éreztem merre és mennyire tolom a karokat.
Lehet, hogy a P4 kábé 5 perccel többet tud, de az nagyon egyén illetve feladat függő, hogy ki tudod-e használni. Én biztos kékre fagytam volna, ha még öt percet kint kell állnom a szélben vagy tökölni kell a csomagolással...Ha e mellett azt is figyelembe vesszük, hogy a Mavic jóval kisebb, halkabb és sokkal gyorsabban felküldhető / elrakható, mint a P4, akkor bizony lesznek olyan szituk, amit a Mavic tud kezelni, a P4 meg nem. Élek a gyanú-perrel, hogy az esküvői fotózás pont ebbe a körbe esik.
Igen, mindenki azt lesi, hogy mikor jön az utód. Látva a fejlődést, a másfél éves kameratechnika és repvezérlő sokaknak szúrja a szemét, és szenzorokból is lehetne több, de igazi gond most sincs vele.
Az új vsz egy Mavic kasztniba bújtatott P4Pro lesz: nagyobb és drágább, mint a kifutó modell, így nem a saját vonalára jelent igazi veszélyt, hanem a pont a Phantomokat teszi végképp elavulttá..LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
addikt
válasz Geller72 #141 üzenetére
Gondolom, tudod...
Sejtettem azért, de körül kell még járnom pontosan a témát. Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem!A széllel kapcsolatban ha olyan az idő, akkor nyilván nincs drónozás, ez egy kockázat mindenkinek.
_X10Dead_: köszönöm a másik oldal megvilágítását. Valóban a méret nem utolsó szempont, valamint az sem, legtöbbször gyorsan kell elkészíteni a felvételt, mert mozgásban van a násznép. Abban az esetben ha emberek nélküli vágóképet rögzítenék, ott nyilván picit több az idő.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Amarton
tag
válasz Geller72 #173 üzenetére
Ugyan oda akar leszálni, ahonnan felszállt.
Ez eddig kétszer fordult elő. Mind a kétszer nyomtam RTH-t.
A -2m azért is érdekes, mert az alján lévő szenzor pont azért van, hogy pontosan tudja mérni milyen messze van a talaj. Kíváncsi vagyok mit írnak vissza a DJI-tól.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
Amarton
tag
válasz Geller72 #175 üzenetére
Annyit mondott a DJI, hogy kalibráljam be a vision systemet a DJI Assistant 2 alkalmazással.
Ezt megtettem, de kipróbálni a rossz idő miatt még nem tudtam.
Kipróbáltam azt, hogy a motorokat nem indítottam el a magasság 0-át mutat. Ha felemelem a gépet, akkor is 0-át mutat. Ha elkezdem a föld felé közelíteni, akkor a gyorsulás érzékelője mutatja, hogy mondjuk 2m/s-al süllyed. Ilyenkor a magasságmérő elmegy minuszba, de azonnal vissza is áll 0-ba. Tehát akkor is 0-át mutat, ha nem a földön van a gép, hanem mondjuk 1 méterrel fogom a talaj felett.
Valaki ki tudná próbálni, hogy szobában hogyan működik a gépe, ha nincs beindítva? Mit mutat a magasságmérő?http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
Zalaym
tag
válasz Geller72 #189 üzenetére
Köszi a felajánlást, lehet, hogy élek vele!
Amarton: a fly more sokkal drágább, szerintem jobban megéri, ha külön csak akksit veszek hozzá. A táska nem érdekel és az sem baj, ha egyszerre csak egy akksit tudok tölteni. Majd ha lesz esetleg 3-4 akksi, akkor veszek egy töltőállomást.
Más: egy érdekes kérdést vet fel bennem, hogy a gép, hogy bírja az állandó, hosszabb idejű folyamatos terhelést. Mármint ha van 3-4 akksim, akkor kb 1 órát tudok szinte folyamatosan repülni. Ez nem terheli túl a motorokat, elektronikát?
[ Szerkesztve ]
-
Zalaym
tag
válasz Geller72 #192 üzenetére
A biztonság kedvéért leleveleztem a DJI supportal, hogy mi is a hivatalos álláspont.
Gyakorlatilag régiókra bontották a földet és sajnos a vásárolt gépek garanciája csak a vásárlási régióra vonatkozik.
A DJI care már érdekes kérdés, ugyanis az a vásárlás és regisztrációs régióra szól, tehát ha az USA-ban veszek egy drónt és itthon veszek hozzá és aktiválom a DJI care-t, akkor az vonatkozik rá. Viszont ugye míg garanciális probléma esetén (amely bizonyíthatóan az) ingyenes a csere/javítás a gari idő alatt, addig sajnos ugye a care esetében van önköltségünk.
No erről ennyit.
Most nagyon úgy néz ki, hogy inkább itthon veszem meg cégre és akkor megspórolom az áfá-t, így majdnem annyira jön ki, mint kint. Jelenleg 220 körül. Ennyiért nekem megéri. Még várok április elejéig, hátha bemutatják tényleg a Mavic Pro 2-t és az kicsit megnyomja a sima Pro árait. Ha meg nem, akkor ennyiért is boldog leszek vele!
-
Karajev7
tag
válasz Geller72 #258 üzenetére
Annál is panaszkodnak, h használhatatlan, pénzkidobás... LG 3 asom van, amiröl van is video youtubeon, h eléggé lagos. Nem szeretnék új telefont venni, elég drága maga a drón is. Nem is értem hogy egy ilyen cég nem tud kiadni egy tuti alkalmazást.
Ma végre azt csinálom, amit a legjobban szeretek,, Semmit...
-
total90
veterán
válasz Geller72 #273 üzenetére
Elvesztette a jelet és semmir nem reagált. Gondolod nem próbáltam meg mindent, amikor láttam, hogy landolni próbál a vízre
Egyébként olyan 150-200 méterre lehetett tőlem a drón.Végül is, most már jót nevetek az egészen... még megvan a cache videó
Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
Alabástrom
senior tag
válasz Geller72 #290 üzenetére
Hmm, én PayPal express checkout-tal próbáltam, úgy kidobott, hogy az én országomba nem szállítanak (Németországban vagyok jelenleg). Utána "sima" checkout-tal próbáltam, ott egyéltalán nem lehetett változtatni az országon...
Mindegy, két hét múlva megyek Kínába, majd ott bemegyek egy DJI shopba, csak nem akartam ezzel húzni az időmet ott... De lehet, hogy lenyelem a békát és kifizetem az Amazonos dupla árat, hogy ne húzzam vele az időt. Nem kell eladni a fél vesémet érte...[ Szerkesztve ]
Amikor semmi sem biztos, akkor minden lehetséges.
-
arghoska
tag
válasz Geller72 #311 üzenetére
Igen ezt a videót láttam én is csak sajnos én nem látom azt a gimbal menüt az appban. Annyit látik h gimbal status N/A. Ugyan ez a micro sd mintha benne se lenne,. Pc megformáztam már többször is. Ma visszaküldöm a duplitecnek. Ha cserélik a gépet akkor a dji care biztosításommal mi lesz? Az új gépre át lehet vinni? Vagy ezt az egészet a care-rel kéne intéznem?
-
total90
veterán
válasz Geller72 #332 üzenetére
Nem olyan vészes ez, mint aminek hangzik.
Az igénylőlapot le lehet online tölteni, befizetni is lehet online. Ezeket utána el lehet postán, de akár e-mailben is el lehet küldeni és kb. egy héten belül reagálnak. Max akkor problémáznak ha valamit rosszul adtál meg vagy ilyesmi.
Én augusztusban megyek megint Magyarországra és arra az időre kértem engedélyt. Probléma nélkül ment a dologHa nincs jó, ló a szamár is.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Crypto Trade
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Napelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- További aktív témák...