- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Synology NAS
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Dragon3000 #88286 üzenetére
Én mondtam a szerelőnek, hogy tegyék bridge módba, azt mondta nem teheti, csak én kérhetem az ügyfélszolgálaton keresztül. Lestem is, mert mindenkinek elintézték azt hallottam. Az ügyfélszolgálat felvette a kérést, és másnap reggel átállították.
-
mucsgyver70
aktív tag
Salgótarjánban én is bejelentettem a hibát.
Ezt válaszolták:"Tisztelt Ügyfelünk!
Rendszerünk információi szerint a hibajelenséget központi probléma okozza, melyet illetékes kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb elhárítani.
A tapasztalt kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.
Megértését köszönjük!" -
mucsgyver70
aktív tag
válasz szaboi6512 #90372 üzenetére
Az ONT-ből jön majd a net, tv, telefon. Minden marad a régiben.
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz snyper990 #90974 üzenetére
Nálam is recseg a telefon a fiberhome ont-vel. Jelentettem a hibát. Először központilag állítottak valamit de nem oldotta meg. Aztán ismét jelentettem, kicserélték az ont-t, de ugyanolyan fiberhom-ra és semmi sem változott. Nem tudok mit tenni, kissé idegesítő de használható a telefon. Gondolkodom, hogy nomadikus szolgáltatásra váltok.
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Intruder2k5 #90990 üzenetére
Milyen típusú ONT van nálad?
-
mucsgyver70
aktív tag
Most beszéltem az ügydélszolgálattal. Július 1-el mindeki átkerül a 2022-es csomagba, akinek nincs hűsége. Hűséget kötni csak személyesen lehet az aláírás miatt. 1év hűség eseté digi nekem csomagnál az első havidíj 3000Ft utána 6000Ft.
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Intruder2k5 #108705 üzenetére
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Dragon3000 #108735 üzenetére
Kíváncsian várom, mert a májusi számlában semmi sem változott, pedig abban a hónapban telik le a hűségem. Tehát május végét már az új csomaggal és emelt díjakkal kellett volna kiszámlázni.
-
mucsgyver70
aktív tag
Megjött a júniusi számla. Semmi sem változott, 5999Ft hűségidő letele után is a 2019-es csomag.
-
mucsgyver70
aktív tag
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz StarKiller89 #109166 üzenetére
Kár volt aláírni. Én kivárom a 2019-es csomag végét.
[ Szerkesztve ]
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Dragon3000 #109172 üzenetére
Máshol még akkor is emelik, ha ászf módosítás előtt kötötted a szerződést, ebben az esetben a 45 napos elállási lehetőségre hivatkoznak az ászf módosítást követően.
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Dragon3000 #109175 üzenetére
Nem lehet, ászf módosítást követően el lehetett volna állni 45 napig( ha tudtál róla). Yetinél pl. Így van.
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz StarKiller89 #109171 üzenetére
Mikor járt le a hűséged?
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz StarKiller89 #109179 üzenetére
Akkor érthető a májusi infláció követő áremelés.
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Intruder2k5 #109184 üzenetére
Június végéig lehetett 2019-es csomagre hűséget kötni, így várhatóan júliustál szűnik meg, de gondolom előre értesíteni kellene az ügyfeleket a változásról.
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz StarKiller89 #109185 üzenetére
Én úgy látom, hogy áprilisig volt hűséged, aztán májusban (a hűség letelte után) inflációval emelte mint ahogy le is van írva. Júniusra is a leírtak alapján számlázott, nem tudom mit ígértek neked telefonon.
[ Szerkesztve ]
-
mucsgyver70
aktív tag
A júniusi számlában, és a júliusi ászf-ben sincs szó a 2019-es csomagok törléséről, így szerintem júliusban megmaradnak még.
[ Szerkesztve ]
-
mucsgyver70
aktív tag
Van olyan, akit a 2019-es csomagból áttettek automatikusan 2022-es csomgba, mert nem kőtött újabb hűséget?
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Dragon3000 #109204 üzenetére
Kit? Konkrétan.
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Williamgrant #109301 üzenetére
Nem, ügyfélkapun egyszerűen átállítható.
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Dragon3000 #110892 üzenetére
Nem szűnt meg a 2019-es csomag, pont ezért vagyunk még ebben a csomagban. Ahhoz hogy megszüntesse kellene egy kivezetési dátum, és legalább 60 nappal előtte értesítenie kell az ügyfeleket róla.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest