Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CyberPunk666

    senior tag

    válasz Arni9010 #49689 üzenetére

    Nekem az szokott lenni a taktikám (nem mindig működik, de sokszor), hogy igyekszem a problémát úgy előadni, hogy tényleg csak az értse meg, akinek ez szakterülete. Elsütöm az összes adatot vagy szakszót, amit csak lehet (és persze illik is oda).
    Ilyenkor vagy kiderül, hogy szakemberrel beszélek és örül neki, hogy végre valaki normálisan el tudta mondani, vagy a telefonos kisasszonnyal, aki nem tud az előre betanított válaszokkal nyaggatni, mert nem is érti, amiről beszélek és kénytelen szakembert hívni.
    De néha van, aki a nem érti rész után elkezdi felolvasni a 10 pontból álló problémamegoldó listát, amit a betanításon kapott. Velük nem lehet mit csinálni...

    Most is amikor 100-as portra dugták a 200-as netemet, akkor úgy tettem hibabejelentést, hogy világossá tettem még azt is, hogy CAT5E kábel jön be és bent a lanomon CAT6 van... stb, mindezt olyan embernek, aki ebből nem értett semmit, cserébe akadékoskodás nélkül továbbadta egy szerelőnek. Amikor neki elmondtam, akkor meg nem nyaggatott ilyen mérjük meg, nézzük meg hülyeségekkel, hanem egyből felment a dobozhoz megnézni.

    Ha nem így csinálod, akkor az a tapasztalat, hogy kb ez zajlik:
    - Mi a panasza?
    - Nincs net, mert egy atomrobbanás miatt leomlott a felső 5 emelet, és a 8. emeleten volt a központ.
    - Próbálta már újraindítani a modeme?
    - Nem az a baj, mondom nincs felső 5 emelet a házban már.
    - Újraindította már? Én innen nem látok hibát.
    - Igen újraindítottam, de nem ezért nincs net.
    - Ellenőrizze, hogy minden kábel rendesen be van-e dugva. Húzza ki és dugja vissza.
    - Anyád!
    - Frissítem a fjörmvert, kérem várjon... Most próbálja meg.
    - ...
    - Próbálja meg újraindítani a modemet!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák