Keresés

Aktív témák

  • Sir Lancelot

    csendes tag

    válasz hb000 #5776 üzenetére

    Megmutatod, hol istenítettem a T szolgáltatásait? Idézd már be, de nagyon gyorsan... A jelenleg tapasztalt Digis nem szolgáltatáshoz képest csak jobb lehet - a semminél ugye minden jobb, vegyük ezt megtanulandó alaptételnek - és a tévé szolgáltatás, még ha akadozik is a T-nél, még mindig csak színvonalasabb lehet annál a kalap szemétnél és hosszú időszakokra értendő semminél, mint amit nekem a Digi nyújt.

    Stílusról pedig annyit, hogy az első hozzászólásom nem Téged célzott, igen szomorú, hogy azt magadra vetted - nem tudom milyen lelki motiváló okokból kifolyólag -, azonban az ezt követő emesézés már kimondottan nekem szólt. Ennyit arról, ki hogyan beszél a másikkal.

    Különben pedig a kisstílű, sablonos kifigurázásod tökéletesen céltalan, a T-fóbiáddal együtt, azt sem tudom ki vagy, hol érdekel komolyabban a mélységesen elfogult véleményed, főleg egy olyan megszólítás után, amit alkalmaztál. Komolytalanságodat fényesen bizonyítottad.

  • Sir Lancelot

    csendes tag

    válasz cigam #5768 üzenetére

    Bocs, kicsit tényleg túlreagáltam a hozzászólásodat, még bennem van a bosszúság...

    Nem is mondtam, hogy mindenkinél csak az lehet, ami velem megesett, a személyes tapasztalatomat írtam le, mást nem is tudnék, és hát ugye mindenkinek ez a legfontosabb.

    A történet helyszíne pedig Budapest, XX. kerület, Határ út.

    A HD Box az külön vicc, számomra érthetetlen, hogy miért kell hónapokig várni egy ilyen készülékre - na jó, kettőre... Az ügyfélszolgálat pedig rémálom. Komolyan mondom, amit ott művelnek, azt jól betanított papagájok is el tudnák végezni, néhány bemagolt mondatot ismételgetnek, és szinte lehetetlen kizökkenteni őket. Néha már komikus volt a dolog.

    Egyszóval tényleg nem azt mondom, hogy márpedig mindenki szenved a Digivel, de nekem eddig ez volt a legrosszabb tapasztalatom a T és a UPC után. Olvastam itt a fórumon a T IPTV-szolgáltatásának zökkenőiről, valamennyire felkészültem arra, hogy lesznek nehézségek, de a Digi képminősége és a tévéműsor továbbításhoz kapcsolható "extrák" hiánya és fapadossága után inkább az, mint ez. Nem beszélve a több órás kimaradásokról, amik rendszeresen előfordultak április óta.

  • Sir Lancelot

    csendes tag

    válasz hb000 #5764 üzenetére

    Esetleg az otthoniakat emesézd le, kisbarátom.

    Ez, hogy T milyen, még nem tudom, de az számomra megkérdőjelezhetetlen, hónapok keserú tapasztalatán nyugvó tény, hogy a Digi egy balkáni, vagy közép-afrikai színvonalat képviselő alja banda. Volt nekem 6-7 évvel ezelőtt T-s előfizetésem, a cégünknél is az van, akkor nem volt gond vele és a cégnél sincsenek hibák. Hátha szerencsém lesz, mert olyan is van, ugye... UPC is volt, az volt eddig a legjobb, de sajna olyan helyre költöztünk, ahol nem szolgáltatnak... Egyszóval van nekem tapasztalatom, nem biztos, hogy a te kis szövegedre - főleg ebben a stílusban... - lennék rászorulva és csodát sem várok.

    De gondolom szerinted elviselhető, ha a fapados minőség mellett még heti rendszerességgel is kihagy órákra, vagy egész napokra mindhárom szolgáltatás (tv, telefon, internet), és biztosan nem próbálnád meg a környéken még elérhető egyetlen szolgáltatóval a dolgot, inkább maradnál a szutyoknál, igaz? Nos, nekem elegem volt a digiből és megkockáztatom a T-t. Te meg emesézgess csak tovább, tök divatos és mérhetetlen nagy egyéniségről, illetve intelligenciaszintről tesz tanúbizonyságot...

  • Sir Lancelot

    csendes tag

    Helló!

    Én épp most fejezem be a Digivel való közösködést, mert amit ezek a bekötés óta művelnek, az egészen elképesztő.

    Április közepe vagyunk náluk internet-tévé-telefon előfizetéssel és alig volt olyan hét, hogy ne lett volna hiba valamelyikkel, vagy inkább mindegyikkel egyszerre. Áprilisban rendeltünk meg náluk ezen felül 2 db. HD-Boxot, azóta sem teljesítették ezt a rendelésünket, "nincs készleten" kifogással. 5 hónapja...

    Rendszeresek a hibák, van, hogy napokig nem szolgáltatnak, most pl. tegnap este óta nem volt net, és most kb. egy órája, hogy "visszajött" a tévé adás is. És ezért kéne nekem fizetnem... Áldom a szerencsénket, hogy nem hűségidősek vagyunk, így szépen lementem a sarkon levő irodájukba, közöltem velük hogy ilyen alja, balkáni szolgáltatásra a továbbiakban nem tartok igényt és száz meg ötforintosokban kifizettem a havidíjat, majd távoztam.

    Pár perce rendeltem meg a T-Home-tól a net-tévé-telefon hármast, ahogy ezeket bekötik, már viszem is le a trágya diginek a set-up boxokat és felőlem meg is pusztulhat ez a igénytelen csicska banda. (Eleve fapados szar a tévé szolgáltatásuk, egy rém igénytelen beltéri egységet adnak, a képminőség egy fos, az automatikus csatornakiosztás meg nevetséges, a csatornák közé betesznek ilyen krikszkrasz "nevű" üres csatornákat - oké, ezeket 10 perces munkával ki lehet törölni, de hol vagyok erre kíváncsi... - , a műsorújság egy teljesen alap kinézetű szemét, ami a három nappal későbbi műsorokat már nem jeleníti meg, az aktuális információkat sem mindig teszi ki a képernyőre, hogy éppen mit nézek, felvevő és visszatekerő funkció pedig egyáltalán nem létezik ezeknél. Hát szóval a legalja, és akkor még ezek az állandó kimaradások, á...)

    A hab a tortára, hogy mikor ma lementem felmondani a szerződést, az unott fejű kis nőcike nem igazán kapta össze magát és csak annyit csámcsogott, hogy oké, vigyem le a boxokat hozzájuk és máris nem vagyok az ügyfelük. :D Totál ügyfélbarát felfogás. Szóval nem, ilyet nem játszunk.

    Kerüljétek a Digit, ultrafos szolgáltató, nagyságrendekkel igénytelenebb és instabilabb mint a UPC vagy a T!

Aktív témák