Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiserik
senior tag
Az komoly. Ezek szerint el lehet bíbelődni a karakter generálással, meg öltöztetéssel meg minden félével, hogy aztán többet ne is lásd, csak a karakterlapon
-
-
Topikgazda
Volt Lilayah-nak egy elejtett szövege az egyik interjúban, miszerint az átvezető animációk is 'belső nézetből' lesznek, amire egy lengyel fórumozó rákérdezett Facebook-on, és választ is kapott. E szerint az átvezető animációkban is végig belső nézet (first person view) lesz. A jármű irányításnál feltehetően megmarad a váltható belső / külső nézet, de ezek alapján a tavalyi gameplay videó pár eleme előre összevágott volt (a liftből kilépés és a V apartmanában játszódó átvezető animáció). A mostani deep dive videóban nincs külső nézetes átvezető animáció, végig belső nézetben vagyunk.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vesa
Topikgazda
válasz Fitzgerald #1694 üzenetére
Én kifejezetten rühellem a kontrollert, de a CDPR-ben azért bízom, hogy megcsinálják rendesen a bill/egér kombós vezérlést is. Mindössze azért írtam erről, mert sajnos az utóbbi időben trend lett, hogy kontrollerre tervezik az UI-t és ez nagyon sok játéknál rontott a kezelhetőségen a PC-s porton. Ehhez még hozzá jön, hogy az CDPR tudtommal még soha nem csinált FPS játékot, tehát nem igazán tudom, hogy milyen minőségben képesek ezt megoldani bill/egér verzióban is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Fitzgerald
veterán
Ez pont a másik oldala a történetnek, de pl. a The Witcher 3 egyike volt azon kevés játékoknak, amelyek már akkoriban is támogatták a DualShock 4 kontrollert mindenféle segédprogram nélkül pécén, amikor a legtöbb játékhoz még az Xbox 360 kontroller driverét kellett használni, ha a PS4 kontrollerrel akartál játszani.
Nekem nincs konzolom meg nem is lesz, de mivel általában a konzolos kontrollerekből lesz a legjobb pécés kontroller, ezért volt több szexbox gamepad-em is, illetve megvettem a PS4 kontrollert is 5 éve (ami azóta a legjobb pécés gamepaddé nőtte ki magát).
És mindezt úgy, hogy közben az egeres/billentyűzetes irányítás is kifogástalan lett. Én nem félnék ettől a dologtól. -
duvi
nagyúr
Sorry, de az idei is 4K-s
-
Topikgazda
válasz eL Geri #1689 üzenetére
Milyen alacsony felbontásra gondolsz? A tavalyi videó 4K-s volt. Az idei FHD. A Youtube halálra tömörített mondjuk, nézd meg Twitch-en (2 órától kezdődik), hátha ez jobban bejön.
Amúgy én vészes problémát nem láttam ilyen téren.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Kanczy
veterán
-
myckey
veterán
Igen, ezt már odaát is sokan felvetettük. Érezhető némi visszaesés.
Kicsit olyan ez, mint a Witcher III esetében, ahol volt az a bizonyos anyag....aztán a végleges olyan lett, amilyen. ( számomra továbbra is szép- összességében ) .Nem tudom mit jelenthet a videóban található kiírás....remélem hogy a PCs végleges, jobban fog festeni, bizonyos részeiben.
Mert van, ahol már most is nagyon bejön amit látok.
Ez a jelenet például, abszolút helyén van. Szerepel a 18-as anyagban is, nem érzek benne visszaesést. Direkt figyeltem a tereptárgyakat,objektumokat is. Minden a helyén van, már amennyire jól látok.
nem túl éles...katt a képre[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Vistaboy
veterán
Inkább az előbbi, csak gondolom, hogy ők nem tették rá az nVidia logót.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Topikgazda
válasz Vistaboy #1682 üzenetére
Ez egy-az-egyben ugyan az a videó, mint a hivatalos stream, illetve a csatornáján megosztott a CDPR.
Csak az nVidia a saját csatornáján ezzel a címmel osztotta meg, szóval akkor most vagy az is RTX-es volt, vagy ez sem az....[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz tomazin #1677 üzenetére
Végül csak a kérdésedre nem válaszoltam...
Egyfelől az R. Talsorian Games egy családi vállalkozás kb., tehát apró cég, amely azért sok mindennel foglalkozik (a CP mellett ott van a The Witcher RPG, a Caslte Falkenstein, a Mekton, stb.). A másik fele ettől függetlenül az, hogy a jelek szerint nagyon lazán kezelik a korábban leírt dolgokat, simán átírják őket...
Hozzáteszem a sokkal nagyobb világoknál sincs ez másképpen. A Star Wars világával mit csinálnak? Simán átírják a kitalált történelmét zokszó nélkül, vagy "elfelejtik" az egészet. A Warhammer 40k is ugyanez pepitában, egy könyvíró kitalál valamit, és hivatalos lore lesz, még akkor is, ha szöges ellentétben áll a korábban meghatározott idővonallal...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vistaboy
veterán
Cyberpunk 2077: Deep Dive Video - With Ray Tracing - Captured On GeForce RTX 2080 Ti
Ha volt már RTX-el, bocsi.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
- = Zk = -
félisten
.
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Topikgazda
válasz tomazin #1677 üzenetére
Ha kikerül a CP háttércikk, ott lesznek szép példák, a CP 2020 és a CP Red idővonalát, sőt, karaktereit sem sikerült egységesen tartani. Anno a vén Arasaka-nak három gyermeke volt, Kei, Jorinobu és Hanako. A CP Red-ben Jorinobu és Hanako hirtelen Kei gyermekei lettek.... (Ez amúgy logikusabb így valahol, mert a CP2020-as idővonal szerint már Kei születésekor is 61 éves volt az apja, Saburo, Jorinobu születésekor pedig elvileg 72....).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tomazin
veterán
Tudom nem ugyanaz a lore, de a neuromancban is negerek a "vudu"-s arcok.
Btw kicsit furallom, h nem sikerul konzisztensen tartani az univerzumot. Olvastam mar 1-2 konyvuniverzumot, de ott mindenki aki hozzairt, hu maradt az eredetihez. Vagy pont az a baj itt nincs " eredeti"?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ezért volt az én tippem az, hogy current gen konzol volt látható.
Sok helyen mosott, életlen textúrák, béna fények.
Viszont részemről rendben van, nem annyira vagyok kényes a grafikára, és értelemszerű, hogy egy ekkora placc nem lehet annyira részletes, "sűrű", mint mondjuk a DXMK Prágája. -
Topikgazda
A demó videó kapcsán nagy vihar van a biliben amiatt, hogy a korábban prezentált screenshotok és a mostani videóban látható grafika között több eltérés is van - jellemzően az utóbbi több téren is gyengébb textúraminőség, kidolgozottság, fény/árnyék használat terén. Például itt van egy ilyen összevetős összesítés.
A nézetek persze széles spektrumon mozognak ezzel kapcsolatban. Az egyik véglet, hogy a CDPR amolyan SEGA vagy Ubisoft szinten beetést használt a korábbi anyagokban. A másik véglet az, hogy a videón ott van egy beégetett szöveg, mely szerint fejlesztés alatt - nem a játék végleges kinézetet mutatja be, és ezt vehetjük szó szerint is. Az is felmerült, hogy a mostani videó esetleg konzolon (konzolos devkiten) lett rögzítve, ami persze magyarázat lehet a konzolirányítós menőpontokra is. Ez utóbbi verziót némileg aláássa, hogy az nVidia egy twitterüzenetben azt írta, hogy a demóvideót RTX 2080Ti-n rögzítették.
Akár hogy is, a játék kapcsán (ahogy várható volt) a love-hate (szerelem-gyűlölet) hullámvasút újabb hullámokat vetett...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Na szóval, ami (nekem) új volt:
-Igyekeznek arra törekedni, hogy a felszerelés és annak kinézete összhangban legyen, ne kapjon ugyanolyan kinézetet egy gyatra kezdő cucc és egy epikus cucc.
-Kifejtették, hogy a Netrunner noha "lopakodós" jellegű, de a lényege inkább az, hogy kihasználhatja a hálózatok lehetőségeit. A példákat már sokszor elszajkózottam (súlyemelő gép által agyonnyomott Animal, boxolórobot által agyonütött Animal...), az üdítőautomata meghackelése sem volt emlékeim szerint új példa. A távoli célpontokhoz egy nanodrótot (Nanowire) tudunk dobni, és azzal rákapcsolódva tudjuk meghackelni őket. A nanodrót egyben fegyverként is használható, ez ugye ostorszerű közelharci fegyver is.
-A Szolo (harcos) példa alapjában véve most a nyers erőről szólt, ez lehet közelharci, lehet lőfegyveres. Az a verzió, hogy valakit pajzsnak használunk, az Atlétika képességhez kapcsolódik, amely többek között azt is befolyásolja, hogy milyen gyorsan tudunk egy testet felemelve mozogni. A Szolo képes lehet a dupla ugrásra is, elérve olyan helyeket, amiket amúgy nem tudnánk.
-A harmadik fő irány, a Techie (kb. szerelő), amelynél a tavalyi videóban bemutatott pók-robot (Flathead) egyfajta familiárisként lesz használható. Vele ugye kinyithatunk távolról ajtókat, működésbe hozhatunk dolgokat, stb. A Flathead talán még személyreszabható is lesz, ha jól értem. Viszont ennél tovább nem mentek, szóval nem tudjuk, hogy ezen kívül lesz-e valami rendkívüli ebben a játékstílusban.
-A fegyverek kapcsán megint kitértek arra, hogy lesz ugye Okos-fegyver célkövető lövedékekkel, Tech-fegyverek, amelyek például átlőhetik a falat vagy a falról visszapattannak a lövedékek, és az Energia-fegyverek, amelyek pedig "felhúzhatóak", és minél tovább csináljuk, annál erősebb lesz a lövése. A fegyverek terén került szóba, hogy mindennek van története, a fegyvergyártóknak van hátterük, mik a specialitásaik, miért készült az adott fegyver, stb., hogy még átélhetőbb legyen a történet.
-A videó végén Mike Pondsmith beszél a Voodoo Boys-ról és az Animalsról. Az előbbiről nagyjából annyit mond, hogy a Haiti és Dominikai szigetekről érkezettek, akik a kulturális hagyományaikra építkeznek (megj.: ebben az a szép, hogy a Voodoo Boys a CP2013 / CP2020-ban olyan fehér emberek voltak, akiknek bejött a Voodoo misztérium, de whatever... - Cifu). Az Animals esetén egy mókás kikacsintás volt, azt mondja, hogy régen súlyt emelt, és az edzőtermekben egy csomó olyan embert látott, mint az Animals: akik csak annak élnek, hogy minél erősebbek legyenek. Az Animals ezt testesíti meg, hogy minél erősebbek legyenek, hogy ezáltal félelmet keltsenek és így érjék el a céljaikat. A Voodoo Boys és az Animals így két alapjaiban eltérő világnézettel bírnak, az egyikük a kulturális hagyományaikra építkezve a múltjukra büszke csoport, ahol fontos az összetartozás, míg a másik csak a jelenben él, és az erőszakra épít.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
JSaN
addikt
válasz hombre[EU] #1668 üzenetére
Szerintem ez realis, pl ha veszel es fizetsz akkor magad azonositod es levonja a penzt, illetve vissza jelzest kuld kozpontba hogy mindjart kifogy az egyik sor kell utanpotlas. Ez alapjan a mar ma is halozatra vannak kotve az okos otthonos eszkozoknek nevezett cuccok. Pl.: huto ami bevasarol magatol stb., de mar most is vizionaljak hogy bajok lehetnek a hackelgetessel.
2077 ben meg utolso sarokon is ilyen van, nem latok kivetni valot.Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
Topikgazda
válasz hombre[EU] #1668 üzenetére
Sajnos az egész Network koncepció ezer sebből vérzik a Cyberpunk szerepjáték lore-ban. Sajnos nem kell hozzá még különösebben komoly informatikai háttértudás sem, hogy kiüssenek a problémák. Az egész "3D-ben grafikailag reprezentált" grafika magyarázata (idézet a hamarosan érkező cikkből: "Ihara-Grubb Transzformációs algoritmus (I-G algoritmus), ami egy virtuális tájat képez le, a magyarázat szerint (részben) azért, mert így ösztönösebben reagál rá a netzsoké - vagyis egy villogó feliratot lehet, hogy valaki átlép, de egy hatalmas, ostorral csapkodó, tüzet köpő démonalakot nem hagysz figyelmen kívül...") mókás, főleg, hogy a Mesterséges Intelligenciáknak vajon mi szükségük lenne ilyesmire?
Ha az ember csak elfogadja, hogy ez ilyen, így van kitalálva, hát hurrá, élvezhető, csak az agyadat kell szórakozás üzemmódba kapcsolni, hogy ne fájjon...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
.LnB
titán
válasz Alvin_ti4200 #1665 üzenetére
Parancsolj:
Alul az L-es CP póló, rajta egy itthon vásárolt L-es:[kép]
Itt pedig rátettem egy M-eset is: [kép]Szerintem a két L-es csak kicsit tér el. Azt írtam én is mikor megkaptam, hogy hosszú, de vállban és máshol stimmel.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
A Cool tulajdonságról elég sokat beszélt a közepén ülő srác. Hidegvérűség igazából. Ki tud húzni a szorult helyzetekből.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
hombre[EU]
veterán
Miért van mindenben wireless module? Miért kell az italautomatát is a hálózatra kötni? Ha tudják,hogy a társadalom egy része überhacker
Egy világban,ahol minden&mindenki kapcsolódik a hálózathoz...mi értelme a papírpénznek?
korán vanLife, Uh, Finds A Way
-
Topikgazda
válasz FoxiestFox #1663 üzenetére
Szerintem a játék PC-n futott, amire utaltam az az, hogy a játék irányítását viszont kontrollerrel csinálták. Azt már többször kijelentették, hogy első sorban a konzolokra készül a játék.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
-
Topikgazda
Köszi!
-Az első 7 perc nagyjából semmi drasztikus újdonság, csak láttuk mozgásban. Korrektül néz ki, na. Nagyon korrektül...
-A karakteralkotó rész látványosan kezdődik, és itt jönnek az újdonságok: rögtön a három háttér (Nomád, Utcakölyök és Céges) ugyebár egy-egy háttérképpel jellemezve látszik, a Céges egy-az-egyben a korábban már látott
Neo-Militarism
háttérkép. Az Utcakölyöknél aKitsch
egy változata látszik, a háttér és a csaj stimmel, de az autó és a pasi nem. A harmadik kép, a Nomád csaknem teljesen új, az autó, a háttér és pasi is, a csaj távolról emlékeztet azEntropism
képen láthatóhoz, de nem ő.-Ugye összesen 5 tulajdonságunk lesz:
Body
, ami testük erejét és masszivitását jelziIntelligence
, ami könnyen kitalálhatóan az intelligenciánkat mutatjaReflexes
a gyorsaságunkat és ügyességünket adja megTech
, ami a technikai eszközökhöz fűződő zsigeri készségünket mutatjaCool
, amelynél csak tippelni tudok, feltehetően a hidegvérünket, és/vagy a menőségünket jelziA tulajdonságok feltehetően itt is 2-10 között mozoghatnak, és a jelek szerint 22 pontot oszthatunk el közöttük karakteralkotásnál. Később a videóban látható, hogy hacker és a csaj karakter is 33-33 ponttal bír összesen. Hogy ez most a kiberver miatt, vagy később kapunk elosztható pontokat, nem derül ki, de a saját véleményem szerint inkább a kiberver miatt.
-Ez után mintha a felszerelés menünél járhatnánk. A kép szerint három fegyver és talán két "gyorsgombon" lévő eszközt helyezhetünk el, az egyik gondolom a Deck-ünk, amivel a hálózatra csatlakozhatunk. A karakternek két-két-két felszerelés helye van a lábon (cipő és nadrág), a testen (póló és kabát) illetve a fejen (itt nincs semmi, feltehetően napszemüveg és/vagy sisak, sapka, stb. rakható ide). A karakter 18. szintű, a Cred (~hírnév) pedig 10-es. Jobb oldalt alul látható az életerőnk (100, de feltehetően ez százalék-alapú), valamint négy 'ellenállóképességünk', ezek fizikai, hő (tűz), kémiai (méreg) és elektromos. Fent a karakterfelszerelés mellett két opció van, a Kiberver és a Gyártás.
-Aztán arról beszélnek ugye, hogy nincsenek kasztok, itt képesség-bázisú a karakterfejlődés. A fejlődés-fa azért érdekes, mert látható milyen képességek milyen tulajdonsághoz kötődnek, a
Body
főleg a közelharchoz illetve a sörétes puskákhoz, aReflexek
a hétköznapibb lőfegyverekhez, aCool
az orgyilkos megoldásokhoz, mint a mesterlövéspuskákhoz kell. A maradék két tulajdonság egyirányú, az Intelligencia a hackeléshez, a Tech a szereléshez.-Ezután némi bemutató következik a Szolo harcmodorból. Itt annyi érdekességet láthatunk, hogy egy robotfegyvernél két opciója van: vagy a Szerelés képességgel felülírja, vagy a Body képességgel letépi a fegyvert a tartókonzolról.
-A hackelés egyik módja a videó szerint az, hogy jobb oldalt mutatja, mely Hex kódokat kell sorba rakni az adott cél eléréséhez (kamerák, adatok, stb.), majd jön a logikai játék, ugyanis egy 5x5-ös táblán kell ezeket kirakni úgy, hogy egyszer függőlegesen, aztán vízszintesen lehet csak mozogni. (Ha jól értem)
-A jelek szerint a Netwatch szeretné a régi hálózatot zárva tartani, mások pedig kinyitni azt. A régi hálózatot a R.A.B.I.D.S elnevezésű halálos vírusprogramok tették halálzónává, és az itteni szöveg szerint egyfajta hatalmas tűzfallal választják azt le a hálózat új részéről (félek, hogy logikai bukfencek megint lesznek - Cifu)
-A játékban végig konzolos kezelésre utaló jelek voltak (X, Y, stb.).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fred23
nagyúr
válasz Fitzgerald #1658 üzenetére
Lesz miért gépet fejleszteni.
Nagyon remélem, hogy nem fogom túl kicsinek találni a mapot! Ez az egy csak, amitől még tartok.
-
zkxdn
őstag
Srácok minden egyes videóval jobban megvesz a játék. A karakter kreálás, skill/perk pointok meg a 3 féle "life path" vonal is nagyon tetszik. Kíváncsi leszek mennyire lesz más a játék kezdete ha különféle hátteret választunk magunknak. A skill fa nagyon érdekes. Teljesen fordítva működik mint más játékban (ha jól értelmeztem). Pl ha a Cool-re adsz 9 pontot a játék elején nem annyival kezdesz hanem annyi lesz a kinyitható point vagyis a maxiumum
-
m0h0senator
őstag
válasz Fitzgerald #1658 üzenetére
Pontosan. Nagyon várós a részemről. Hosszú időre le fogja kötni a játékos társadalom nagy részét.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Fitzgerald
veterán
Hát gyelekik, mondjon bárki bármit, ez továbbra is kurvajónak tűnik.
-
tomazin
veterán
Socialbladen amugy nem lehet megnezni egy adott videonak is a latogatottsagat? Vagy csak chanellt lehet? (Tobb ok miatt most ezt nem tudom megtenni)
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
Nézem a live stream-et, és most mialatt dumálnak, állandóan arra gondolok, hogy "jó jó ezt már tudom Cifu-tól, ő már írta (nekünk) ezt is" ....
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
duvi
nagyúr
-
kwzatz
őstag
"Te érted félre a helyzetet. A "hangos kisebbség" nem kötött bele semmibe, ami a nemi identitást illeti. A CDPR saját döntése volt az, hogy megváltoztatja a karakteralkotó képernyőt, és sokkal több lehetőséget nyújt, mert a tavalyi E3 demón ezt kérték sokan. Az, hogy a nemi indentitást nem kötötték binárisra, az Ő döntésük volt."
Nem, még mindig te érted félre a helyzetet.
Olvasd el ezt például. Ott kezdődik ez a téma, hogy "GC: Traditional science fiction tends to be strangely sexless" - (amúgy ez a mondat így önmagában is mekkora csúsztatás már... )
"Ne dőlj be azon hangoknak, akik megpróbálják ezt a dolgot úgy eladni, mintha a CDPR külső hatásra döntött volna így..."
Mi más hatására döntött volna így (azon felül, hogy a fentebb linkelt interjúból is látható)? A demóban is male, female volt szimplán. Teljesen egyértelmű, hogy külső hatásra döntöttek így. De mindegy, nem érdemes erre a témára több szót pazarolni. Nézzük a demót![ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Topikgazda
A hangos kisebbség belekötött valamibe, amire a CDPR változtatott a játékon, ami a többség egy jelentős részét zavarja, már csak a mögötte meghúzódó elv/ok miatt is. (ha alapból így lett volna, lehet, hogy senkit nem érdekel)
Te érted félre a helyzetet. A "hangos kisebbség" nem kötött bele semmibe, ami a nemi identitást illeti. A CDPR saját döntése volt az, hogy megváltoztatja a karakteralkotó képernyőt, és sokkal több lehetőséget nyújt, mert a tavalyi E3 demón ezt kérték sokan. Az, hogy a nemi indentitást nem kötötték binárisra, az Ő döntésük volt.
Ne dőlj be azon hangoknak, akik megpróbálják ezt a dolgot úgy eladni, mintha a CDPR külső hatásra döntött volna így...
Redditen pakolgatják fel az előrendelés visszavonásáról készült képeket is egyesek, és hát a hasonló videók alatt is elég sok ilyen komment van.
Vajon ők miért nem esnek bele a "hangos kisebbség" kategóriájába szerinted?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz sittes79 #1648 üzenetére
15 perc játékmenet videót ígértek, plusz fejlesztői blokkot, szóval azért nem csak 15 perc lesz a stream.
Én élőben nem tudom megnézni, mert az asszony este 8 óráig dolgozik és meg kell várjam...
Szóval majd felvételről megnézem...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kwzatz
őstag
"Az, hogy vannak nyavajgók, akik belekötnek minden félébe, itt már a negatív reklám pozitív hatása kategóriája. Tök mindegy, hogy egy hangos kisebbség mindenféle okból morog, a nagy többséget ez pont nem hatja meg, ezt az előrendelések is alátámasztják."
Itt félreérted a helyzetet. A hangos kisebbség belekötött valamibe, amire a CDPR változtatott a játékon, ami a többség egy jelentős részét zavarja, már csak a mögötte meghúzódó elv/ok miatt is. (ha alapból így lett volna, lehet, hogy senkit nem érdekel)
Kíváncsi vagyok, hogy a mai gameplay videónál hány genderes kommentet fogunk látni és mennyi lesz a dislike. Egyébként ha megnézed most a tavalyi gameplay demót, az új kommentek kb. fele erről szól, szóval erős a gyanú, hogy a mai youtube videónál is lesz ilyen, nem is kevés. Redditen pakolgatják fel az előrendelés visszavonásáról készült képeket is egyesek, és hát a hasonló videók alatt is elég sok ilyen komment van. Lehet persze mondani, hogy "persze csak beszélnek", de nem jött ki olyan régen a Battlefield V, tudjuk, hogy sikerült. Kíváncsi vagyok, hogy a CDPR jobban kezeli-e majd a helyzetet, mint a DICE (mondjuk annál agyhalottabb módon végül is nem is tudom, hogy lehetséges-e egyáltalán )
Továbbra is várom a játékot és kíváncsi vagyok rá (ahogy a mai gameplay videóra is), de a "really diverse team; very inclusive game;" stb. bullshit, amivel ezt a változtatást tálalták, belőlem is csak szájhúzást váltott ki.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
sittes79
addikt
Uh mi folyik itt, azt mondjátok inkább kész a testetek ma estére? Remélem oda vernek csak 15 perc nem sok.
-
Topikgazda
válasz Fitzgerald #1645 üzenetére
Ha erről a videóról beszélsz, én igen komoly összeget tennék rá, hogy ez már azelőtt 10 millió fölött volt, mielőtt a tavalyi E3-as videó befutott volna.
Sajnos én sem tudom már visszakövetni, de nekem erősen az rémlett, hogy valami 1 millió körüli nézettsége volt. De a tévedés jogát fenntartom, lehet, hogy én néztem be valamit...
Kommunikáció szempontjából leginkább ott hibáznak szerintem, hogy nem veszik be a leszarom tablettát, amikor be kéne. Ahogy itt feljebb is megfogalmazta már a fórumtárs: ha a célpont (ez esetben a CDPR) bármilyen mértékben receptív egy ilyen dologban, minden adandó alkalommal elő fog csörtetni a barlangjából az Anita Sarkeesian meg a többi feminista, politikai aktivista, elégedetlenkedő, degenerált, stb.
Én ismét csak azt tudom mondani, hogy szerintem a reakciókkal sincs nagy baj. Ha vergődnek rajta páran, hát vergődnek rajta, ez is hír, emiatt is a médiába kerülnek...
A CDPR szándéka a kérdőívezéssel nyilván az, hogy jobbá tegye a saját játékát, és hogy valamilyen szinten igyekezzen megfelelni a közönség elvárásainak is. Én úgy érzem, hogy ők ezt eddig elég jól ki tudták egyensúlyozni (még nem kopogom le, várjuk meg a mai gameplay-t), mert ugye bármennyire is arról hallani manapság hogy megváltoztatták ezt meg azt, tavaly elég határozottan kiálltak magukért, amikor a TPS mód miatt kezdett sírni egy hangos kisebbség.
Szerintem is ez pont arra jó példa, hogy a CDPR helyén tudja kezelni a nyavalygást, és nem fog túl sok energiát pazarolni olyasmire, amire nem érdemes.
Na, a Rockstar elképesztően jól kezeli az ilyen dolgokat. Pedig ha botrányról, szarkavarásról van szó, akkor az ő játékaiknak alaposan kijut az ilyesmiből. Ők egyszerűn nem vonnak be senkit a fejlesztési folyamatba semmilyen formában, a legtöbb játékuk mégis hatalmas kritikai-és anyagi siker.
Egyfelől Rockstar mögött ott van a Take-Two Int., több milliárd dolláros vagyonnal, milliárd dolláros éves bevételekkel. A CDPR hozzájuk képest kis hal, és őszinték akarunk lenni, a The Witcher 3 volt az első igazán látványosan átütő sikerült. Nem mintha a korábbi részek rosszak lettek volna a maguk idejében, de azért messze nem kaptak akkora rivaldafényt bárhonnan is nézzük.
Másfelől nem hiszem, hogy az a jó megoldás, hogy azért, mert X cég így kezel le valamit, Y cégnek is így kellene cselekednie...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
[Prolixus]
addikt
válasz Fitzgerald #1645 üzenetére
A vitába nem akarok belefolyni, de ezt én is csak megerősíteni tudom. AMikor még semmilyen gameplay meg semmi nem volt a játékhoz, csak ez a kedvcsináló videó, már akkor vagy 13 milliós volt ennek a nézettsége a hivatalos Cyberpunk youtube csatornán. Vagy 2 évvel ezelőtt figyeltem ezt, saccperkábé, pont arra gondolván hogy úristen mekkora lesz ennél a játéknál a várkaozás ha egy ilyen videót is ennyien néznek meg (és akkor ugyebár ebbe nincs benne azon emberek száma akik látták ezt de más youtube csatornára feltöltött verziót néztek).
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Fitzgerald
veterán
"A hivatalos YouTube csatornán 1 millió alatti volt a nézettsége akkor, ma 15 milliós"
Ha erről a videóról beszélsz, én igen komoly összeget tennék rá, hogy ez már azelőtt 10 millió fölött volt, mielőtt a tavalyi E3-as videó befutott volna.
Lehet hogy nem a hivatalos csatornán, de majdnem 100%-ig biztos vagyok benne hogy volt egy CP 2077 teaser, aminek ekkora volt a nézettsége már akkor, magam is rengetegszer néztem meg a videót. Mivel a YouTube-on a statistics gomb már egy ideje nem elérhető, ezért ezt már nyilván nem tudom semmilyen stabil adattal megtámogatni.
Ami viszont teljesen biztos az az, hogy emlékszem amikor tavaly rácsodálkoztam, hogy az E3-as trailer néhány nap alatt szedett össze akkora nézettséget, mint a teaser közel 6 év alatt, és ez akkor egy 10 millió fölötti szám volt...Kommunikáció szempontjából leginkább ott hibáznak szerintem, hogy nem veszik be a leszarom tablettát, amikor be kéne. Ahogy itt feljebb is megfogalmazta már a fórumtárs: ha a célpont (ez esetben a CDPR) bármilyen mértékben receptív egy ilyen dologban, minden adandó alkalommal elő fog csörtetni a barlangjából az Anita Sarkeesian meg a többi feminista, politikai aktivista, elégedetlenkedő, degenerált, stb.
Inkább nem cifrázom.Sajnos ez a dolog eléggé összefonódik magával a játék fejlesztésével is. Ez egy kétélű kard.
A CDPR szándéka a kérdőívezéssel nyilván az, hogy jobbá tegye a saját játékát, és hogy valamilyen szinten igyekezzen megfelelni a közönség elvárásainak is. Én úgy érzem, hogy ők ezt eddig elég jól ki tudták egyensúlyozni (még nem kopogom le, várjuk meg a mai gameplay-t), mert ugye bármennyire is arról hallani manapság hogy megváltoztatták ezt meg azt, tavaly elég határozottan kiálltak magukért, amikor a TPS mód miatt kezdett sírni egy hangos kisebbség.A probléma ott kezdődik, amikor a semmirekellő félkegyelműek (legyen ez a gyűjtőneve a fenti halmaznak) ezt úgy értelmezik, hogy akkor most van egy vonaluk a CDPR-hez, és megpróbálhatják a saját céljaik érdekében exploitálni a fejlesztő transzparenciáját, jóhiszeműségét.
Na, a Rockstar elképesztően jól kezeli az ilyen dolgokat. Pedig ha botrányról, szarkavarásról van szó, akkor az ő játékaiknak alaposan kijut az ilyesmiből. Ők egyszerűn nem vonnak be senkit a fejlesztési folyamatba semmilyen formában, a legtöbb játékuk mégis hatalmas kritikai-és anyagi siker.
Én továbbra is úgy gondolom, hogy ezt a CDPR is megtehetné már.De egyébként szerencsére vannak olyan arcok odakint mint a YongYea, LegacyKillaHD, Upper Echelon Gaming meg a többi hasonló YouTuber, akik igyekeznek felfedni, kielemezni, és észérvekkel lelövöldözni a sötét oldal mindenféle szarkavarását.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Fitzgerald #1643 üzenetére
Ahhoz hogy meginduljon az előrendelés még gameplay-t sem kellett volna mutatniuk jó sokáig. Már azelőtt óriási volt a hájp, hogy bármi konkrétat mutattak volna a játékból. 1-2 jó trailer, képek oszt cső.
Nem értek egyet. A 2013-as Teaser Trailer csak egy hír volt, érdekes volt látni, hogy hányan csodálkoztak rá a 2018-as E3 trailer után, hogy jééé, van egy ilyen. A hivatalos Youtube csatornán 1 millió alatti volt a nézettsége akkor, ma 15 milliós. A 2018-as E3 Trailer ütött, de érdemes megjegyezni, hogy még a hivatalos csatornán is 17-17 millión áll jelenleg a nézettsége mindkettőnek, tehát a gameplay videót nagyjából annyian nézték meg, mint a trailert.
A játékmenet bemutató nagyon kellett, már sokszor kifejtették, hogy mennyi mindent megváltoztattak azóta, hogy a 2018-as E3-on demózták a közönségnek, és egyben kérték, hogy véleményeztessék. Azt nem tudjuk, hogy pontosan mit szűrtek le belőle, de hogy az alapján több jelentős változtatás is történt (részletesebb karakter-generálás, módosított HUD, stb.) jelzi, hogy hasznos volt számukra.
Abban sem értek egyet, hogy a CDPR nagyokat hibáz a kommunikáció terén. Igen, Linko90 kirúgása finoman szólva is baklövés volt, de tegyük hozzá, hogy az leginkább a GOG.com története, lévén őt ők alkalmazták. A CP2077 terén viszont brillíroznak, én már a 2013-as teasert is telitalálatnak tartom, a 2018-as trailer és gameplay trailer akkorát ugrott, hogy annak köszönhető a mai hype, tehát egyértelműen jó döntés volt. Aztán jött az idei E3 és Kenau Reeves. A net pedig felrobbant, még az is szembesült a játékkal, akit amúgy picit sem érdekel ez az irány. Az idei E3 trailer szerintem gyengébb volt, mint a tavalyi, de azt el kell ismerni, hogy a kialakult hype fenntartása továbbra is tökéletes. Ebben pedig a zárt ajtók mögötti gameplay bemutatás is jó volt. Plusz minden más - noha sokan háborognak a 250 dolláros gyűjtői kiadáson, gyakorlatilag mindenhol azt olvasni, hogy elfogyott, kifogyott, mikor lesz, lesz-e utórendelés, stb. A merchandise téren is jól állnak, annyira ugye, hogy nem győznek utánrendelni a különféle cuccokból. A fórumokon, csetszobákban, youtube csatornákon mindenki csak áradozik róluk. A Cosplay dolgot nem tudtam hova rakni, de megint az a helyzet, hogy olyan helyeken futottam bele CP2077 cosplay képekbe, ahol a legkevésbé számítottam volna. Szóval lassan a csapból a játék folyik...
Az, hogy vannak nyavajgók, akik belekötnek minden félébe, itt már a negatív reklám pozitív hatása kategóriája. Tök mindegy, hogy egy hangos kisebbség mindenféle okból morog, a nagy többséget ez pont nem hatja meg, ezt az előrendelések is alátámasztják.
E téren pedig szerintem a CDPR nagyon is jó utat követ, sőt, jobb is, hogy nem a Rockstar-t követi.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fitzgerald
veterán
Ahhoz hogy meginduljon az előrendelés még gameplay-t sem kellett volna mutatniuk jó sokáig. Már azelőtt óriási volt a hájp, hogy bármi konkrétat mutattak volna a játékból. 1-2 jó trailer, képek oszt cső.
Bár ezek a félkegyelműek képesek bármibe belekötni, szóval ilyen szempontból végül is mindegy hogy gameplay-ről van szó, vagy képekről/videókról. -
MZsoltee
veterán
válasz Fitzgerald #1639 üzenetére
Szerintem ez sokkal jobb stratégia. Így legalább már megjelenésre csomó dolgot megtesztelnek a vásárlókon. Legalább nem egy félkész játékot kapunk.
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
Vesa
Topikgazda
"persze már az is az volt, amikor az amúgy közkedvelt community managerüket kirúgták egy twitter üzenet miatt"
Azon én is kiakadtam, és beírtam az első fekete pontot az CDP-nek miatta. Ez nagyon gáz húzás volt.
Fitzgerald
Szerintem itt finanszírozási okokból kellett nekik bejelenteni a játékot, nem a PR miatt. Ez a brand PC vonalon még nem létezik, ellenben a GTA már ezeréve megy, bejáratott, hatalmas játékosbázissal és a Rockstarnak még pénze is van dögivel. Tehát inkább gazdasági okai vannak ennek.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Fitzgerald
veterán
A CDPR sajnos (még) nem elég magabiztos ahhoz, hogy a Rockstar-hoz hasonlóan tudja kezelni a PR-t.
Ha a Cyberpunk is a W3-hoz hasonló fogadtatásban részesül, az talán ad végre majd valamiféle önbizalmat nekik, és a jövőben nem fognak beleállni minden hülyeségbe.
A Rockstar-ék egyik legjobb húzása, hogy megjelenés előtt alig mutatnak valamit a játékaikból.
Ilyen lesz a játék gyerekek, 1 hónap múlva jön. A gecimédia meg bekaphatja. Cső.
Ők ezt megtehetik, és ezzel tökéletesen tisztában is vannak.
A Witcher 3 sikerét, illetve a stúdió presztízsét elnézve szerintem már ők is megtehetnék ugyanezt, de ezzel mintha csak ők nem lennének tisztában.[ Szerkesztve ]
-
[link] ez most jött hírlevélben.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
kwzatz
őstag
"A "botrány" most éppen abból áll, hogy immár nincs férfi / nő opció"
Nincs botrány, ez egyszerűen csak szánalmas. Persze már az is az volt, amikor az amúgy közkedvelt community managerüket kirúgták egy twitter üzenet miatt ("véletlenül" ugyanebben a témakörben történt a "baleset"). Tudom, ez most a főtéma, kis túlzással hamarabb kerül szóba egy új játék kapcsán, mint hogy az ember egyáltalán megtudná, hogy miről is szól a játék. Lehetne erről napokig beszélni/találgatni, hogy miért gyűrűzik be ez a téma a mindennapokba (egyelőre az USA-ban, Kanadában főleg, de halad szépen errefelé is) a különböző médiumokon keresztül, hogy minek az eredménye/előzménye ez, meg milyen irányba halad a világ. Én továbbra is csak szánalmasnak tartom ezt a hozzáállást, amit a nagyobb cégek tanúsítanak annak érdekében, hogy annak a 2374 egy kézben lévő médiumnak (nemrég láttam is erről egy videót, ami a Kotaku, Polygon, Resetera és a hasonló trágyadombok közötti céges kapcsolatokról ír) megfeleljenek, ami szinte másról sem cikkez, csak a nemi identitásról és a szexuális orientációról "gamer sajtó" címen."Everything is high risk, if you are a pussy."
-
#09990144
törölt tag
Pár új kép:
+1 A Gamescom cosplay verseny győztese:
-
Topikgazda
A GamesCon interjúk és beszámolók meglehetősen egyhangúak, kb. ugyan azt ismételgetik, amiről már volt szó: mennyire nagy a játéktér vertikálisan, hogy a négy "alaphangulat" (Entropism, Kitsch, Neo-Militarism és NeoKitsch) határozza meg az épületek kinézetét és a színeket, hogy nincs már "férfi/nő" választás, és a többi...
Az egyetlen valamire való újdonságot a VGC-n botlottam bele, mely szerint a karakteralkotást a 2018-as E3 demón begyűjtött információk alapján dolgozták át. A demót megnézők, és a kérdőíveket kitöltők többsége sokkal részletesebb karaktergenerátort szeretett volna, minél több lehetőséggel. Ennek az eredménye az átdolgozott karaktergenerátor, amely tényleg mindent szabadjára enged. A "botrány" most éppen abból áll, hogy immár nincs férfi / nő opció, hanem ki lehet választani azt, hogy férfi vagy női testből indulsz ki, illetve férfi vagy női hangod legyen, de aztán a legelborultabb dolgokat lehessen kihozni belőle.
Van egy tippem, hogy ahogy anno youtuber / vlogger scéne napokig, hetekig volt képes a Black Desert Online karaktergenerálóján csámcsogni, úgy lesz ez itt is a játék kijövetelekor, hogy aztán tettetett felháborodással csináljanak férfi testű karaktereket műmellekkel és női hanggal (Marilyn Manson a sarokban fog sírdogálni, előre látom...)...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
.LnB
titán
Meg is jött a póló. És rendesek voltak, küldtek még harom matricát is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Topikgazda
GamesCon beszámolók:
-Az Aminals banda egyes közelharci emberkéi az itteni beszámoló szerint is olyan gyorsak, hogy szinte teleportálásnak tűnik a mozgásuk. Erről már volt szó, de itt ismét megerősítették.
-Az egyik hackelős minijátéknál a megfellelő MAC-címet kellett megtalálni, ugyanakkor a játék logikáját a nézőknek nem sikerült megfejteni.
-A hackelős játékvonulat korántsem lesz mindig olyan egyszerű, mint itt (izé, ott) bemutatták, például ha egy másik netzsoké is van az adott hálózaton, aki ránk vadászik...
-A testek roncsolódása nagyon látványos, nem csak szét lehet vágni az embereket a nanodróttal, de nagy kaliberű fegyverekkel szabályosan lyukat lehet lőni beléjük.
-A játékmenet nagyon szórakoztatónak tűnt, bármilyen játékstílusról is legyen szó.
-Volt egy nyereményjáték-verseny, négy emberként véletlenszerűen kiválasztottak a nézőközönségből, és kő-papír-ollót játszottak a színpadon egymás ellen. A nyertes ajándéka egy XBOX One S volt.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
.LnB
titán
válasz [Prolixus] #1612 üzenetére
Na király, hogy tudtál rendelni. Én is vennék Samurai-osat, csak valami más színben és más mintával. Mondjuk egy frankó Silverhand-eset.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
félisten
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
LK
addikt
-
LK
addikt
És vajon lesz orvosi mentőcsapat, mint a Shadowrunban,aki a félhulla-hulla játékos segítségére siet? Doc wagon, vagy mi? Már nem emlékszem pontosan.
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
-
#24831488
törölt tag
-
Topikgazda
Említettek valamit már (hogy bár még ki sem adták a játékot) , hogy lesznek e hozzá kiegészítők? Küldetéscsomagok, egyebek?
Nem említették, de ugye ennyivel előre a The Witcher 3 esetén sem tudtuk még.
A feltételezések szerint lesznek kiegészítők, de hivatalos megerősítés nincs.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tag
"a Cyberpunk 2077 talán még kicsit kisebbel is bír, mint a The Witcher 3, de sokkal "sűrűbb", belakottabb, és ami lényeges, sokkal több szintű függőlegesen"
Nem is baj. Szép nagy volt a W3 térkép, de főleg a lovaglás, kalandozás miatt, ha kellett. CP világban inkább járok kisebb de koncentrált és lehetőleg emlékezetes, egyedi helyeken.
Valahogy a GTA 3 minden egyes és a Vice City legtöbb pályaszeglete megvan még a fejemben, de a IV-ből és az V-ből már jóval kevesebb részlet maradt meg. Pedig nem fektettem beléjük kevesebb időt.Os iusti meditabitur sapientiam et lingua eius loquetur iudicium - Az Igazság ajka bölcsességet kell hordozzon, és a nyelve ítéletet kell szóljon. -- http://egyatucatbol.blog.hu/ --
-
LK
addikt
Az meg mi ? Saját magadnak sem feleltél meg. Járod a fórumot, és vadászol a gyanútlan tagokra ? (az aláírásod alapján) Furcsa perverzió.
Említettek valamit már (hogy bár még ki sem adták a játékot) , hogy lesznek e hozzá kiegészítők? Küldetéscsomagok, egyebek?
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
.LnB
titán
Tudtam, hogy majd te kisegítesz. Megvárom ezt, megnézem én is a méretet, hogy tuti jó e. És akkor majd esetleg rendelek egy olyat is. Egyébként durva, 6-kor megrendeltem, 9-kor átadták a futárnak.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Topikgazda
-Egy Eurogamer interjú szerint területét nézve a Cyberpunk 2077 talán még kicsit kisebbel is bír, mint a The Witcher 3, de sokkal "sűrűbb", belakottabb, és ami lényeges, sokkal több szintű függőlegesen.
-A multiplayer terén igyekeznek mindenkit lehűteni, egyenlőre csak kísérleteznek a dologgal, hogy mi az, ami megvalósítható. Ha esetleg úgy is érzik, hogy jöhet a multiplayer, akkor is esélyesen csak később, biztosan nem 2020-ban...
-A hivatalos fórumon (és máshol is) megy az elégedetlenség amiatt, hogy csak 15 perc játékmenet lesz az augusztus 20-ai stream-ben. A hivatalos álláspont szerint azért döntöttek így, mert nem akarnak nagyon spoilerezni, csak az új játékmechanikai elemeket szeretnék bemutatni. (Személy szerint ezt nagyon gyenge érvnek tartom, az E3-on, Gamesconon, stb. helyen aki látta, az végignézhette a spoileres bemutatót, de a nagyközönséget nem tartják méltónak rá?...)
-A Gamesconon kisebb technikai gikszer van (a Word-be beírás azért picit pronyó ):
-Egy fazon megpróbálta durván rekonstruálni a fejlődési fát a leírások alapján:
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest