Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Felreertelmezted a cimet. "Poor man's M5". Az annyit tesz, hogy sokan, akik nagy ccm-es dogot akarnak E39-bol, de nem merik bevallalni az M5-el jaro hatalmas szervizkoltsegeket, azoknak az 540i amolyan atmenet lehet. A V8, nagy ccm feeling megvan, kicsit szerenyebb menetteljesitmennyel, am fenntartani talan olcsobb. A cikk pont arra akar ravilagitani, hogy csodak marpedig nincsenek, es ennek a fenntartasa is sokba kerul.
Mert egy M5 hiaba oreg mar, fenntartani rettento koltseges. Csak a db fektarcsa elore, ami nem is a gyari, hanem ATE, £523. Hatulra nem is talalok. Ugyan ez Zimmermann -ban amit megszabad venni, az £248/db elore, es £174/db hatra. Tehat £844, meg hozza a padok meg egy £60.
Ugyan ez a 40i -re £88/db elore, es £62/db hatra, de ezek mar lyuggatottak. Ez csak a fek volt, vannak egyeb brutalis koltsegek is ezen kivul.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest