Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz kojenci87 #54876 üzenetére

    Általában ezeket a modelleket dízel motorral szokták venni nem benzinessel így touring modellekben több azzal a tapasztalat. Ami a lényeg,hogy nehezebb limousine kivitelnél így lomhább / a fogyasztás is magasabb. Alapból ez-az N20-as motor 1-1-ben megegyezik a 28i-vel csak szoftveresen van lebutítva még a váltó is ugyan az. Egyedül ami némileg kisebb gyárilag az a vízhűtő és az intercooler. ( Ezeket bármikor könnyen lehet cserélni ) Gyárilag ugye 184Le / 270Nm ami még egy 1-esbe elmegy de ide borzasztó kevés. F11-be egyik ügyfelemnek 30i-je van az remap-al ~ 290Le / 340Nm és kell is,hogy ne csak vánszorogjon.... Mivel minden ugyan az a motoron könnyen lehet segíteni,hogy kijöjjön kényelmesen ~ 260-280Le / 420-450Nm amivel nem idegőrlő a közlekedés lehet előzni autópályás magasabb tempót is kényelmesen viszi és ha bent ül a család is magabiztosan tudja mozgatni a karosszériát. Maga a motor közvetlen befecskendezéses ami miatt kokszosodik a hengerfej szívócsatorna ezáltal csökken a teljesítmény nő a fogyasztás járásegyenlőtlenség lehet. Ilyen futásteljesítmény után a hűtőkazetta takarítására / hengerfej szívócsatorna koksztalanításra / váltó olaj cseréjére / vezérlés cseréjére lehet hirtelen számítani. Futóműben is lehet 1-1 szilent rossz főleg a hátsó differenciálmű szokott kiszakadni de ez is orvosolható :) Átvizsgálás nélkül nem igazán vennék ilyen autót. De általános az,hogy az első nagy / nagyobb szervizre mindenképp legyen egy jó 500K elkülönítve,hogy ne érjen nagy meglepetés.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák