Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz Viszlát #31153 üzenetére

    Az új 7es 740xd esetén -90kg, 5,2 alatt futja a 0-100at, 320 lóerő a 313ról, és a 630nm nem 1500nál jelentkezik, hanem 680nm lett 1750-2250 között. Az új motorkódját ugyan megtaláltam, de semmi komolyabb taglalgatást, hogy miben más.
    Azért durva, hogy tulajdonképpen 5-6 év alatt 6,3-ból lett 5,7, most meg már 5,2s a 0-100 ugyanúgy xdrive hajtással. Ez azért már keményen érzékelhető, kérdés az, hogy vajon autópályán megnyomva mekkora különbséget okozna az a pár technikai ficsőr, amivel ezt lehetővé tették. Szerintem nem sokat számítana.

    Érdekesség, hogy az 535xd gt-t nézve a 630nm nem csak 1500nál, hanem 1500-2500 között van, tehát lehet a trehányság miatt maradt le máshol a második fele. Ez egyébként +210kg az új 7eshez képest.
    Tehát 535xd gt 2145kg
    F01 740xd 2025kg
    G11 740xd 1935kg

    Érdekes, h ezek ellenére lehelettel jobban gyorsul 100ra az 5gt mint a régi 7es.

    Nekem egyébként még mindig bejövősebb az 5gt. Anno ez a kocsi hozta az új designvonalat 2009ben, és szerintem még a 7es bmw-t is beelőzte fél évvel. Ehhez képest az új 7es előbb jött, az új 5gt pedig még nincs itt. Talán magasabban is ül az ember az 5gt-ben, jobban pakolható, cserébe sokaknak nem tetszik a hátulja.
    Az biztos, h sokkal praktikusabb, és fehérben nagyon-nagyon szép. Legalábbis az utcában áll egy 535i gt, az nagyon bejövős. Azt az egyet sajnálom csak az 5gt-vel kapcsolatosan, hogy nem volt hozzá m-paket. Szerencsére időközben pótolták ezt, na úgy már nagyon üt.

Új hozzászólás Aktív témák