- Nagyon zavarja a brit hatóságot az Apple Safari böngészője
- Gazdasági parazitizmus: a franciák is perelik a Metát az AI-tréningezés miatt
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
- Beindultak a kínai startupok, a fejlesztőkért versenyez az OpenAI
- Indiaiak százait mentették ki a scamközpontokból
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD_ok
őstag
Azt hiszem,azt is elore lehet beloni, hogy a kasztni es/vagy a motor/valto/futomuvet javits, amikor kiallsz es ha szukseg van ra, vagy semmit se javitson, csak cserelje a gumit es/vagy tankoljon. Van kulso app is ra, regebben azt hasznaltuk, de mar itt a a beepitett, igy azt javasolnam inkabb. A boxba menet (boxvonal utan), amig meg nem allsz, addig valamilyen gombokkal lehet varialni is a beallitasokon, de azt nem tudom melyikkel, elore be szoktam allitani inkabb
-
neilszab
őstag
Az, hogy minden szempontból azon a határon van, hogy jóval inkább függ az egyéntől, mint a technikai részletekről, hogy mennyire jön be vkinek, vagy sem. Illetve van aki órákig is lazán elvan benne, van aki meg 5 perc után kidobja a taccsot, de persze az is igaz, hogy megszokást igényel, így szépen fokozatosan kitolható benne a játékidő, akkor is, ha érzékeny vagy rá.
Jó tanácsként írom, hogy teljesen felesleges mindenféle véleményeket összegyűjtened, mert úgyis az azon múlik, hogy neked milyen, azt meg senki nem tudja megmondani helyetted.
-
neilszab
őstag
Erre a kérdésben milyen mértékegységben lehetne érdemben válaszolni?
Van aki szerint már tök jó, van akinek még mindig kevés.... ez teljesen egyéni ízlés kérdése, senki se fogja tudni megmondani, hogy Neked jó lesz-e.
Ki kell próbálni, ha nincs ismerős, akkor a SimHouse-nál megteheted...
-
Vulpolone
tag
Nálam pont elég volt a benya.
Akit üldöztem viszont jól megviccelt.. nem tudtam eldönteni miért lassul le előttem az utolsó 2 kanyarbanGondoltam megvár egy szép befutó erejéig... aztán mire észbe kaptam, hogy kiürült nála a tank, sunyiban valaki hátulról elszáguldott mellettünk
TheStigKrisz szóval Te vicceltél meg
-
#70869248
törölt tag
Sztem nem az a szomorú, hanem hogy az aki szereti hallani a nevét a közvetítésben,,..vagy mittomén milyen okból saját nevet használ, az azt akarja hogy mindenki ezt tegye.
...és ha nem, akkor az a besz@ri...vagy paranoiás, vagy magyarázza meg hogy miért nem.
...
Nekem ez a szomorú, leírtam, aki nem kezeli értékként az használja nyugodtan a valódi nevét, viszont aki igen, azt ne kényszerítsük már bele egy neki nem kényelmes szituba.
Nekem ez a dolog erről szól, ...és ahogy írtam ennek semmi köze sincs egy jó ligához.
...
tehát részemről ez az egész értelmetlen és arrogáns...az egyik oldal simán megadja a választást, aki Nick-n játszik azt nem zavarja egy valós névnek hangzó nick. Viszont aki valós néven játszik az már ráerőltetné a másikra is ugyanezt.
Mert neki az tetszik a közvetítésben, meg mert akkor komoly a liga.
Engem ez zavar, és semmi módon nem veszek benne részt.
A nevem az enyém, a gyerekem neve az övé, a feleségemé meg detto,...ennek semmi köze egy játékhoz amit szabadidőmben játszom, pláne más játékosok akaratához. -
DigitXT
nagyúr
Pont ez az összeesküvés elmélet, hogy mindent tudnak, mindenkiről,
meg le van mentve az összes magyarországi telefonbeszélgetés...
Hint: nincs. Bár rombolja a maradék jogállamiságot a Kedves Vezető.
Nem a név vállalásával van a baj, hanem adott esetben a kényszerrel.
A személyes adataid kezeléshez hozzájárulás meg nem úgy működik,
hogy "á, ők biztosan nem, jó fejek". Itt nem is a szimvilágról van szó...
Elvekről, jogokról, biztonságról (+jogbiztonságról), bár kis hazánkban
egyre elvontabb fogalmaknak tűnnek ezek. De ez "politika". Leálltam.ON: az NFS Pro Street óta tudom, hogy a valódi nevem Ryan Cooper!
-
barcalaci84
őstag
Zoli! ne parázd túl...
te még sosem lagoltál...
fps-t meg kb én is így löttem be...80-100 fps és nem lehet gond... elvileg...
de hűtőt vegyélsosem gondoltam volna h ilyen sokat jelenthet (a procit úgy felhúztam h nem is gondoltam volna... és egyszer kell kiadni rá kb a legközelebbi fejlesztés után is kiszolgál majd...
-
#70869248
törölt tag
Egy szitut jól kell levédeni, ehhez rutin kell.
alapvetően azt mondom, hogy ha a sikánban melléd fékez, akkor nagyon jól kell csinálnod, és neki is hogy ez a szitu harcosan is jól jöjjön ki. Mindketten mélyet fékeztek, és rád nézve szerencsés esetben nem cseszi el a féktávot akkor van helyed, és a sikán második, kivezető szakaszán/kanyarján te jobb helyzetben leszel.
Ezt igazán nem ajánlom...csak ha érzed hogy korán fékez, vagy csak jó társaságban, két jó versenyző tudja megcsinálni. Alap esetben, ha melléd fékez engedd el, az ő fejével gondolkodva valószínűleg meg akarja csinálni a szitut, ha már idáig el jutott, és 90% esélyed van arra hogy nem tudja elengedni. azaz ha meglátja hogy keménykedsz akkor megpróbálja elzárni előtted az utat/lehetőséget, és valószínűleg ütköztök, jobb esetben vágnod kell a sikánt.
...ha látod hogy támad, akkor vedd el a támadó ívet, amennyire lehet korán és határozottan, az autó mozgásával egyértelműen jelezve. Semmiképpen sem féktáv közelében, az már késő és el fogja mérni a féket, és kivág mindkettőtöket.
Ha szépen lefogtad a támadó'ívet', akkor nagy eséllyel kívülről fog melléd menni, ez számára egy sokkal rosszabb szitu, az előzést megoldani is, és az ütközést elkerülni is...és még az ütközésnél is.
...ha nagyon rutintalan, akkor megpróbál mégis belül maradni, akkor szinte biztos hogy nem fog tudni elfordulni, talán megfékezni sem.
...amikor levéded ott is egyértelműen védeni kell, mert ha lát egy autónyi aszfaltot akkor nem csak a rutintalan fog belül maradni.Nagyon sokat segít, ha társaságban vagytok, ligában, vagy legalább menetetek már 5-10 versenyt.
Akkor könnyebb betájolni, mert egy ilyen versenyszitu nagyrészt attól függ mire teszed a másikat.Ismeretlen társaságban nagyon alacsonyra kell tenni a lécet, max kellemesen csalódsz, ha valaki jóval gyorsabb, azzal is lehet csatázni, de kap egy szorzót, hogy hibázni fog, mivel vagy úgy érzi hogy alanyi jogon el kellene engedjed hiszen gyorsabb, vagy hibázott, és siet előre, és minden szitut gyorsan akar megoldani.
A legjobb ha kb. azonos tempón vagytok, és tudtok egymással vívni 2-3 kört finomba...akkor már a másik is élvezi valszeg, és nem ember/élményszámba vesz, figyel rád, valszeg..
..
Minden megoldás jobb, mint kicsesződni a sóderágyba, vagy a pit-ben ücsörögni. ...az éles autóversenyzők jóval többet kockáztatnak, és ezért más az...a mi versenyzésünk csak nagyjából olyan,...néha meglepően hasonlít, néha nyomokban sem -
Morwola
csendes tag
A féktáv előtt, ha még nincs melletted, tehát biztonságosan tudsz ívet váltani anélkül, hogy letolnád, akkor jogod van EGYSZER ívet váltanod. Ezzel döntheted el, hogy kívül, vagy belül akarsz-e fordulni, ezzel a másik lehetőségre kényszerítve azt, aki mögötted van. De a kanyar kijáratánál semmiképpen nincs jogod kilökni/letolni a másikat, akkor sem, ha nem volt melletted a féktávon. Maximum feltarthatod, de ott meg számolnod kell azzal, hogy esetleg ő tolhat meg hátulról, ha nincsenek jó reflexei. Ebben az esetben azon múlik, hogy ki a hibás, hogy ki volt előrébb a féktáv végén.
-
#70869248
törölt tag
El kell kerülni az ütközést.Nem vágom mi lehetett, mert nem tudom beazonosítani a szitut.
A duplakanyar az a sikán? Azt sem tudom összerakni cél utánra, mert ha belül melletted, és te kívülről akartál úgy elfordulni hogy jobb szélen külső ívre kerülj az azt jelenti hogy keresztezned kell.
Gondolkodtam a régi Monza-n is, de ott sem tudom betájolni.
Ha a sikánban belül melléd fékezett, akkor te szélesen kezdted a sikánt belülre kerültél a közepén, és akkor lehetőséged van kilökni, kiterelni...helyet kell hagyni.
Sztem ezek az ütközések csak úgy elemezhetőek, ha látom konkrétan miről van szó....de első tengelyről meg ilyenekről nem érdemes beszélni, mert nagyon nehéz betájolni.
Egyértelmű helyzeteket kell teremteni, levédeni, és ha necces akkor inkább elengedni a szitut, majd jön másik. -
JoinR
őstag
-
JoinR
őstag
-
barcalaci84
őstag
a masters oldal nem működik jelenleg...multkoriban is volt hasonló...gondolom ott a szolgáltatójukkal van gond...
a maszim server jelenleg is megy...most még az imola lotus98t-vel...
elvileg Ákos majd vált pályát a nap folyamán ha minden igaz...viszont a maszim-nál valóban vannak anyagi gondok, aki tudja támogassa őket , ha már gyakorlatilag egyedüliként foglalkoztak az AC-val az utóbbi időben...
-
-
-
JoinR
őstag
Ha folyamatosan változna a jellege kanyarban-egyenesben, elég kiismerhetetlen lenne a gép
Különböző jellegek viszont vannak, úgy hívják hogy "eco mode", "sport mode" stb.
Na meg a fentebb említett TC igazából megoldja az összes ilyen jellegű problémát, és az autó is megszokható marad -
JoinR
őstag
Hát, a kocsinak van egy nyomaték/teljesítmény görbéje, azt csak nem lépi át. Lehet pár elem még hiányzik a szimulációból (különböző veszteségek pl.), ami miatt ilyen könnyen gyorsul kis gáznál is, de attól még utcai gumin ezek a gépek nem játékszerek, főleg TC nélkül.
Most kíváncsiságból kipróbáltam iRacing-ben az utcai 675 lovas Ruf-ot, ott is hasonlót tapasztaltam (kis gázállásnál még sebességben is eléggé sokat tud forogni ha kivárod), lehet, hogy ilyen igaziban is(#2180) akela91: persze, az kerék elforgatásánál általában minden jobb.
-
JoinR
őstag
104-et én is el tudom érni ennél a gázállásnál a Stage3-mal. Az alappal is lehet, annyira nem voltam türelmes
A gázzal amúgy nem a sebességet, hanem a gyorsítást szabályzod ("accelerator") - pontosabban az arra való törekvést, mert ugye nem mindig következik be -, ilyen erős autónál rövid áttételeken úgy néz ki ilyen kis gáz is ennyit jelent. Egyébként az AC se tökéletes, lehet még senki nem próbálta ki ilyen erős autóknál az üresben túráztatást
A hamarabb elváltást csak indokolt esetben szokták alkalmazni, ha stabilabb vagy vele, csináld, de általában lassabb. -
Nálam két kép látszik, mindkettőn üresben vagy (kicsit gyanús, hogy valami nem kerek, de most nem tudom kipróbálni az autót, hogy miképp reagál, így meg nem mondanék semmit, majd valaki megnézi).
Azt a 104 km/h-t hogyan éri el ilyen pedálállás mellett? Van különbség ahhoz képest, mint amikor lepadlózod?
Amúgy nem tűnik normálisnak egyáltalán... így elég nehéz lehet kontrollálni az autót, de nem nagyon mentem vele és nem emlékszem mit művel pontosan. -
Ha terhelés alatt is tényleg ilyen, akkor valami gond lesz a pedáloddal (lehet újra kéne kalibrálni vagy nem tudom), mert az már szerintem nem normális. Ha nem jön elő más autónál, akkor viszont passz.
Szerintem az egyik legkönnyebb autó, én nagyon élvezem vezetni és ilyesmit nem tapasztaltam (szintén G25). -
-
JoinR
őstag
Pont erre keresek én is megoldást
A Logitech Profiler-ben elvileg van axis sensitivity, 50% a linear, azt tudod módosítani. Talán Device/Game Controllers/Pedals -nál.
Sajnos nekem a bemenő input nem lineáris a hall sensor miatt, és ráadásul Leo Bodnar kábellel annak a kalibrációs progijában sincs változtatásra ilyen opció. -
Nem tudom, majd kijavítanak a nálam okosabbak, de szerinted miért függene a mérettől az ív? Az egy dolog, hogy több hely kell neki (azért a versenypályák elég szélesek
), de ez szerintem csak annyiban befolyásolja, hogy a belső oldala a kocsinak közelebb van a pálya közepéhez, de a vonalvezetés alapvetően nem változik.
-
Ha azt a maximális sebességet nézzük, amivel még az autó nem tör ki a kanyarból akkor egyetemes minden autónál ideális ív.
A sebességnek nincs köze az ideális ívhez ilyen megközelítésben. Ezzel az erővel mindig az ideális íven vagy, amikor adott íven a határon gyorsítasz ki. A helyzetből kihozni a legjobbat nem hozza magával automatikusan azt, hogy az az ideális helyzet. Főleg nem általánosítva minden másra.
Egy farnehéz autó nem ugyanazon az íven megy be kanyarba és nem ugyanazon jön ki onnan, mint egy semleges súlyelosztású vagy egy orrnehéz autó.
És a hajtás szintén befolyásol. Ha néztél akkoriban WTCC-t, vagy nézel mostanában BTCC-t, láthatod, hogy a BMW-k, Audik (már amelyik hátul hajt) más íveken mennek, mint az elölkaparós szutykok.az autó hossza/szélessége sülyelosztása határozza meg a tömegközépontját, ami rajzolja az ideális ívet. egy kamion nem ugyanazon az íven fog menni, mint egy személyi autó, mert a tömegközépontjától távolabb van a külső kerék
Az arányok számítanak, nem a konkrét méret. Az autó hossza/szélessége nem igazán van kihatással az ideális ívre. A súlyelosztása viszont igen. A kamion pont azon az íven fog menni, amin a személyautó, ha(!) a tömegközéppontja ugyanott van arányaiban (és egy versenykamionnál ez simán előfordulhat), a méret csak marginálisan befolyásolja ezt. Persze lassabb lesz, hiszen jóval nehezebb, de ez az ívet nem befolyásolja.
-
Joshi
titán
Ahogy Jack@l is írja csak azokkal az autókkal működik amik H váltósak eleve, mint pl Abarth 500 és amiket előttem felsoroltak.
A G25 váltója felett van egy kapcsoló azzal tudsz váltani szekvenciális és H váltó között. Ahhoz hogy a kapcsolót elfordítsd le kell nyomni a váltó gombot.
-
Joshi
titán
A játék menüjében van erre lehetőség ahogy például a nézetváltást rakod egy tetszőleges gombra vagy akármi mást. Rámész a váltó beállítására és szépen Entert nyomsz arra a sebességre amire kalibrálni szeretnéd, értelem szerűen az 1-es fokozat legyen az 1-es.
ui.: ha megkérdezhetem akkor milyen kormányról van szó? G25?
-
barcalaci84
őstag
én anroidhoz használtam...amit kell azt tudja ...de szerintem nem kell letöltened az appstore-ból pénzért...
gondolom ios-on is hasonlóan is működik...
safari böngészőben simán követed az utasításokat és ha kívánt oldaltsikerült behozni , akkor ennek csinálsz magadnak egy indítóikont a teló kezdőlapjára és utána csak azzal indítod... -
barcalaci84
őstag
vedd meg nyugodtan szerintem...a g25 nem hangosabb mint a DFP-m volt...
ehhez képest rohadt hangos, de ki lehet bírni...
használd egészséggel, ha meg nem bírod a hangját eladod annyiért amennyiért vetted és kipótolod valami jobbra halkabbra...de addig is egy jó kormányt használsz... -
Jack@l
veterán
-
barcalaci84
őstag
a kormány eddig sokkal jobb mint vártam...(kicsit még szokni kell)
ez a szíjhajtásos FFB nekem nagyon bejön...végre nincs ffb lyuk...sokkal finomabb erőhatások vannak, de kellően erős...és a szíjhajtás miatt sokkal gördülékenyebb a kormányzás, természetesebb érzetet ad...kb mint egy servo-s autó kormánya
sokkal gyorsabb a mozgása szerintem a kormánynek, nagyon jól lehet megmenteni a megcsúszó autót...tetszik a nagyobb kormányátmérő (mondjuk meg is kellett emelnem az ülést jócskán h kilássak mögüle
...meg a porsche dizájn is az alcantara bevonattal. szerintem jól néz ki..
a pillangó váltó ami szerintem jobb volta a g27-en, mondjuk ezzel sincs gond , csak a g27-en olyan masszívabbnak tűnt...rengeteg dolgot lehet állítani rajta és még hasznosnak is tűnik 1-2 fícsör...ezeket a vibrációs dolgokat sose értékeltem eddig...de ezen a kormányon nekem tetszik hisz nem zavaróan recseg ropog mint a logitech... csak finoman jelez...pl kerékblokkolást megelőzendő, vagy ha váltani kell...
a LED-ek is tetszenek: egyelőre km/h-rát és az aktuális sebesség kijelzésére használoma porsche H-váltó sokkal gagyibbnak tűnik mint amilyen...nagyobb az ellenállása minta g27 váltójának....
ez plusz pont neki, viszont rohadtul nem tudom h kéne igazán jól rögzíteni...
most meg-meg mozdul , ami gáz...a cocpit váltótartójára fogalmam sincs h rakjam rá...
így most a kormány mellett van a két erre való rúddal hozzárögzítve...de így azért mozog a váltó néha...na meg eszmáletlenül halk.. még kalibráláskor se hallani semmit... az asszony imádja...
(meg is kérdezte a konyhából h ennek nem kell úgy bekapcsoláskor körbe fordulni...pont azelőtt egy mp-vel csináltam a kalibrációt
na meg végülis a cseréből 12 ezer Ft plusszban jöttem ki...
-
barcalaci84
őstag
igen a két oldalsó piros "oszlopot a replaynél lehet mozgatni és így el tudod menteni azt a részt külön...
de inkább az a gond h túl rövid időt tárol csak a replayben...az 500 MB nem sokra elég sok autónál...
és nem lehet máshova menten...a c meghajtó a rendszer meghajtó nekem is (SSD), de azon amúgy is hagyni kell bőven szabad helyet h rendesen menjen a rendszer... -
barcalaci84
őstag
maga az AC-vel biztos nincs gond...csak ugye fullon hajt mindent és ott a géped gyenge láncszeme már elhasal...
táp könnyen lehet, illetve aaz alaplapi NB is túlmelegedhet...
sőt azért procinál is a 60 fok az nincs messze a határtól...megugrik valami miatt kicsit a hőfok és már ott vagy h mégis a proci a ludas... -
raczger
őstag
Én még többet is alkudnék belőle, mégiscsak 1 hónap alatt még nem tudta eladni.
Egyébként bírja a strapát, az enyém olyan 6-7 éves lehet (talán pont a megjelenés után lett véve), nálam 4 éve van, előtte is rendesen volt strapálva (Kiss Norbi nyert vele pár LFS bajnokságot, szóval tényleg volt használva), most sem kímélem és még csak egyszer kellett kitisztítani a pedálokat
(#1878) sultansmith: Vagy a köridőt, vagy az autót írtad el szerintem, emlékeim szerint a BMW 1M S3-al lehetett 1:03-at menni, Abarth 500 S1-el pedig talán 1:07 volt a jó idő, ha jól emlékszem.
-
Vannak fent appok? Próbáld ki, hogy kiveszed mindet, ha igen és úgy tolod a játékot. Nálam a random crash-ek után kiderült, hogy a rivali ov miatt hal be a játék - kár, mert jó kis cucc és bár olvastam, hogy másnak is csinált ilyet, de azért nem mindenkinek (bár a kék halál nagyobb gond, mint a crash, az kisebb eséllyel lesz ilyesmi miatt, de egy próbát megérhet, ha csak ennél a játéknál fordul elő).
-
barcalaci84
őstag
replay-t trükközve lehet multibaqn elővarázsolni...
ha vége a futamnak, menj a dokumentumok/assettocorsa/replay mappába...
az ott lévő cr nevű fájlról csinálj egy másolatot és nevezd át...következő indításnál be tudod tölteni...
eeste pedig gyere...
mostmár 8 körös versenyeket tolunk mert ezt szavazta meg a nép... oda már én medium keveréket raktam mindkét autónál... -
neilszab
őstag
Belőttem a szervert, lehet jönni!
Új hozzászólás Aktív témák
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Eladó használt M2 Mac Mini - 8gb ram, 256 Gb ssd
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 32/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Turtle Beach Recon 70 /// Új // Számla+Garancia
- Eladó Apple Mini 6
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest