Hirdetés
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- ASUS routerek
- DIGI internet
- Synology NAS
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Az irodákba kéri a dolgozóit a Dell, az Ubisoft is próbálkozik
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
haruspex
aktív tag
Sziasztok,
Lenne két kérdésem, eddig nem vagyok túl tapasztalt aliesxpress dispute-ban. AZ első, hogy mivel több mint két hónapja nem jött meg egy csomag, nyitottam egy vitát. Mivel a track működik rendesen, bár még messze nincs az országban. AZ eladó azt kéri, hogy törlöjem a dispute-t. Alapvetően még ráér a dolog, a kérdés, hogy újra tudom-e nyitni,vagy fel tudom-e függeszteni.
A másik csomagomra a tracking össze vissza ír mindent. Az Ali szerint a postán van már december óta, a 17track szerint is, csak Japánban... Máshol még a nemzetközi postakicserélőt írja. Ezzel mit érdemes kezdeni? (Az eladó egyelőre még nem írt vissza)
-
haruspex
aktív tag
Aliexpress játék: [link]
Köszönöm!
-
haruspex
aktív tag
válasz petymek #45151 üzenetére
Nekem a BG-vel volt hasonló ügyem. Ott a reptérről jövet tűnt el, látszott a tracken-en, hogy mikor, annyival könnyebb volt, nehezebb pedig, annyival, hogy ott mire kaptam egy angolul rendesen tudó ügyintézőt, aki értette a sztorit nem két kör lett.
A lényeg viszont, hogy én emailt írtam, meg hívogattam az ügyintézőket, akik közül elég sok a bunkó, de egy idő után kapcsolnak segítőkészhez is. A végeredmény, hogy adtak vmi angol nyelvű igazolást amire hivatkozva az eladó tud kártérítést kérni. Csak ezt ugye élmény elmagyarázni egy kínainak angolul...Azon mondjuk nem segített, hogy a viszonylag sürgős lett volna kivételesen.
Látszik, hogy jobb az értesítéses rendszer, ha már nem csöngetnek (sztem ami önmagában nem tragédia), de még jobb lenne esetleg megfelelő számú csomagautomatával kombinálva, hogy akkor vedd át amikor akarod, és ne kelljen sorban állni, de ez sztem még úgy 50 év.[ Szerkesztve ]
-
haruspex
aktív tag
Nos úgy néz ki szívok egy csomaggal, leírom hátha más okul belőle, vagy tud tanácsot adni. Novemberben rendeltem, egy dashcamet (talán német raktárból), ami December 2.-án beérkezett a budapesti 3. számú kézbesítő bázisra. Azóta nem is mozdult. Egyszer decemberben már telefonáltam miatta, akkor megígérte az ügyintéző, hogy csinál valamit, ír egy emailt ilyesmit. Ahogy sejthető volt ez nem segített
Az ünnepek után még mindig nem mozdult telefonáltam, egy kicsit furcsának tűnő, de segítőkész hölgy azt mondta, hogy elindítja a keresést. És jött a meglepetés, másnap visszahívott (!), amit ezúton is köszönök. Persze a csomag elveszett, és visszatérést, csak az eladó tudna kérni (vagy nemzetközi keresést). Igazolást nem tud adni.
Leírtam két mondatban az eladónak mi a helyzet, aki persze nem válaszolt, ezért elindítottam a dispute-ot, miszerint nem jött meg a csomag.
Tegnap írtak, hogy elutasították, merthogy a helyi postán van a tracking szerint, még csatoltak egy kedves üzenetet, miszerint menjek be, és vegyem fel.... Plusz poén az ügyben, hogy az általuk ajánlgatott udpate reason gomb nem nagyon van. Mindegy a proposalban leírtam részletesebben a dolgokat, miszerint ahol elvileg van a tracking szerint egy elosztó hely stb... Tippre nagyon nem fogja meghatni őket.Tapasztalatból tudom, hogy emailben esetleg ki lehetne hajtani egy igazolást a postából, ez legutóbb 2-3 hét volt, 6 nap múlva pedig zárják a dispute-ot, úgyhogy kisegítve azzal sem vagyok.
-
haruspex
aktív tag
válasz petymek #46444 üzenetére
Köszi, nekem am. az a tapasztalatom, hogy max újra kell telefonálni, és előbb utóbb kapsz egy normálisabb ügyintézőt, mint azt most nekem is sikerült. Írtam amúgy nekik, csak mire bármit válaszolni fognak lejár az ügy, volt már ilyenem, most nem keresem ki, de olyan 3 hét fele volt mire elküldték az igazolást, ha jól emlékszem.
Az alit amúgy egyre inkább kerülöm én is, inkább kifizetem a BG felárát, ideér, meg még mindig több esély van bármit intézni ha mégsem. (Bár most azt megértem, hogy kínából nem egyértelmű mi a különbség a posták közül egy városon belül, azt hogy nem lehet még normálisan válaszolni sem, azt nem.)
-
haruspex
aktív tag
Sziasztok!
AZ lenne a kérdésem, hogy egy szoftverhiás Tablet ügyében indítottam disputot. AZ eladó nosmálisan kommunikált, de az holdújév miatt miatt kifutottam az időből. Most az kéri, hogy nyomjak cancelt a dispute-re, és küld egy free return labelt. Jól gondolom, hogy mivel túl vagyunk a 15 napon nem tudom utána már újraindítani a dispute-t?
-
haruspex
aktív tag
Én is ezt a 15 napos időt tudtam, de még nem voltam ilyen helyzetben, ezért inkább kérdezek ilyenkor. A gondom az, ha nyomok egy cancelt a dispute-ra, akkor vagy küld valamit, vagy nem, többet már nagyon nem tudok tenni.
A chargebackre gondoltam bankon keresztül. MOst az lesz, hogy délután próbálok mókolni valamit, adb-t telepítek, meg ilyesmit, hátha sikerül életet lehelni bele, mert a tablet amúgy kellene, csak nem igazán szórakoztat már jópár éve. Viszont ebben a formában nem biztos, hogy megéri aliről rendelni bármi ilyesmit.
-
haruspex
aktív tag
Nos hát, eléggé amatőr módon megszívtam, illetve aki kérdezni, hogy mi a baj az mpl-lel annak itt van:
rendeltem egy telefont, megbízható eladótól, konkrétan a Honkong Goldway-től régi motorosok talán még emlékeznek is rájuk.Megjött a postára, értesítő ilyesmi nyilván semmi, de legalább emailt küldtek, másik csomaggal együtt elhoztam, bevásárlás, és irány haza.
Itthon láttam, hogy kiszakadt 2 centin, gondoltam, vagy útközben, de látszott a telefon doboza,. Kibontom, nincs lefóliázva, egyedül a tok van benne.
Én 90%-ig biztos vagyok benne, hogy útközben kerültek ki belőle a dolgok. Egyelőre írtam az eladónak, de nem sok reményt látok. Bónusz ajándék lett volna....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Új Lenovo 13w Yoga x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 13,3" -35% Ryzen 5 5625U 16/512 WUXGA +Toll
- Leárazva! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -60% i7-1250U 16/512 4K+ Iris Xe
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- PlayStation 4 Slim 500GB, SW:11.00! gyönyörű szép állapotban, 6 hó teljeskörű garanciával, üzletből!
- PlayStation 4 Slim 500GB Gold Edition, 6 hónap teljes és 1 év SW garanciával üzletből!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen