Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ciccuka
veterán
Indítottam dispute-ot egy kitámasztós tok miatt, ami szétesve érkezett meg. A store mindenáron videót kér, vesztegeti az időt, pedig a képeken látszik, hogy nem egyben van és sérült. Véletlenül rámentem a Seller's Proposal résznél Accept-re és egyből canceled dispute lett belőle, de gyorsan újra tudtam még nyitni. Most ugyanezt válaszolta és rámentem Reject-re. Nem tudom hogyan írhatnák még a Comments részhez. Nem értem miért így van ez a rész meg csinálva, nem valami felhasználóbarát.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Topikgazda
válasz Goldhead555 #29947 üzenetére
Kína a valószínű, ezt írják a postások is ha vámeljárás alá kerül majd, másrészt tudod hogy mit vettél. Az AliExpressen bejelentkezés nélkül is lehet keresni és meg tudod találni a kereskedőt, de legfeljebb azt írod hogy AliExpress és nem a kereskedő, webshop nevét.
-
Gézengúz
addikt
Valami pár dolcsis kupon mostanság?
-
Topikgazda
válasz Goldhead555 #29945 üzenetére
Az hogy nem tudsz a fiókodba belépni az nem befolyásolja az eladót, fizettél, ezért valamikor elküldi és egyszer megérkezik.
Így természetesen megkaphatod.Nem tudod hogy mi az e-mail cím és mi a jelszó? Ezt írják: If you registered via Facebook, do not input “Account” and/or “Password” just click “Sign in with: Facebook” button once, this action required be connected to Facebook.
Szóval ha a Facebookra belépsz akkor eléred.Azt szokták kérni vámeljáráskor hogy mit vettél, mi az értéke a banki fizetéssel is tudod igazolni az értéket, az hogy mi azt pedig tudod képernyőképpel igazolni és ott látják a bolti árat is.
Itt inkább akkor lesz gond ha valami probléma van a termékkel vagy nem érkezik meg, mert azt csak az Aliexpress felületen tudod rendezni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Goldhead555 #29943 üzenetére
Minden információ az AliExpress fiókodban az Orders listában van. Ami kell azt onnan varázsolod elő, lásd bővebben az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai.
Ha nincs meg az AliExpress azonosítód és a jelszavad akkor nem tudsz semmit sem tenni.[ Szerkesztve ]
-
Goldhead555
újonc
Sziasztok , lenne egy nagyon fontos kerdesem , rendeltem egy tárgyat 80 ezer ft értékben, nyilván ez vámot fog kapni, viszont facebook al regisztráltam aliexpress re és ami email cim a facebook hoz volt kötve abba nem tudok belépni, nem is fogok tudni. Viszont oda kuldtek gondolom minden infót a rendelesről amiket tudnom kéne majd a vámos papír kitöltéséhez. Mit lehet ilyenkor tenni? Másik emailt már nem tudok megadni mert ezzel rendeltem meg az árut.
-
K.Andras.Vfx
tag
Nem lesz az zavaró, sőt sötétben szerintem eszméletlen jól fog kinézni. Nekem is nagyon bejönnek a kerek gombok is, még szerencse hogy észrevettem hogy van kerek gombos is, mert a simát már majdnem megrendeltem, bár ez drágább így tíz dollárral de egye fene mert sokkal jobban néz ki...
-
Topikgazda
válasz K.Andras.Vfx #29940 üzenetére
Pont a világítás lenne a lényege, ha kikapcsolom akkor minek venném meg?
Az hogy a karakter világít az egyértelmű, használtam már olyat, de hogy a háttér is világít olyat még nem. Ezek a kerek gombok nekem is bejönnek. -
Topikgazda
válasz K.Andras.Vfx #29938 üzenetére
Ha megérkezik azért számolj már be róla, hogy mennyire zavaró vagy nem zavaró az ilyen világítás.
-
K.Andras.Vfx
tag
-
Topikgazda
válasz csabiks #29936 üzenetére
A Magyar Posta nyomkövetési oldalán ez az utolsó bejegyzés:
2019.06.11. | 09:17 Kézbesített Sikeres kézbesítés Sajószentpéter posta
Így ők is tudnak mit kezdeni vele hiszen ők írták be az adatokat.
Ha a címeden nem vette át senki, akkor sétálj be a postádra és érdeklődj hogy kinek adták át. Ha a kézbesítő listája ahol átadták egyezik a t postásotok körzetével akkor ő is megtudja mondani, ha a csomagos vitte akkor nem annyira egyszerű, de akkor is lehet tisztázni . Persze ettől függetlenül lehet másé.De bőven elég lett volna a nyomkövetési szám is.
[ Szerkesztve ]
-
csabiks
senior tag
Sziasztok! Várok egy csomagot, a kovetesi szam jo (en nevemre szol, es az en varosomba), viszont a mai nap azt irja hogy sikeresen kezbesitve. Van okom aggodni? Érdeklődjek esetleg a helyi postánál? Tudnak mit kezdeni a kínai kovetesi szammal?
Eddig az osszes csomagom hibatlanul megerkezett...itt a csomagtortenet:
Szám: RP593738404CN
Csomagolás állapota: Kézbesítve (12 Napok)
Ország: Kína -> Magyarország
Célállomás:
2019-06-11 09:17, Sajószentpéter posta, Successfully delivered
2019-06-11 09:12, Sajószentpéter posta, Allocated to postman
2019-06-11 06:09, Miskolci Logisztikai Üzem, Submittal for redirecting or returning
2019-06-11 03:16, Miskolci Logisztikai Üzem, Submittal for redirecting or returning
2019-06-08 22:01, Nemzetközi Posta Kicserélő Központ, Forwarding to domestic delivery network
2019-06-08 13:44, Nemzetközi Posta Kicserélő Központ, Receive item at office of exchange
2019-05-31 10:00, International office of exchange, Consignment departure
2019-05-31 10:00, CNSZXA, Send item abroad
2019-05-30 13:00, CNSZXA, Insert item into bag
2019-05-30 08:34, CNSZXA, Receive export item at office of exchange
2019-05-30 00:23, Receive item from customer
Feladás:
2019-06-11 09:17, 【匈牙利】已签收
2019-06-11 09:01, 【匈牙利】已签收
2019-06-08 13:44, 已到达寄达地
2019-06-08 13:04, 已到达寄达地
2019-05-30 21:07, 已交航空公司运输
2019-05-30 21:07, 已交航空公司运输
2019-05-30 20:17, 到达【深圳交换站】
2019-05-30 16:33, 离开【邮政深圳国际邮件互换局】,下一站【深圳交换站】
2019-05-30 13:00, 【邮政深圳国际邮件互换局】已出口直封
2019-05-30 01:52, 离开【邮政深圳市国际大宗邮件】,下一站【深圳国际】
2019-05-30 00:23, 【邮政深圳市国际大宗邮件】已收件,揽投员:收寄5
======================================
Powered by www.17track.net"The loudest one in the room is the weakest one in the room."
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz Zoli-bácsi #29928 üzenetére
Kizárt, hogy rossz legyen ha ennyi 5-ös értékelése van, az a lámpa bizony tud valamit!...
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz SenorGrande #29925 üzenetére
Simán előferdülhet, hogy a magyar postával van a gond, nekem majdnem visszaküldték a csomagom szerencsére rajta volt a számom, így telőn csörgetett meg a postáról egy nő, hogy kell e vagy visszaküldik.
Mondom mi van?! Hát a postás miért nem hagyott legalább egy darab papírt, hogy volt itt de nem tudta leadni?...
Szóval van track számod és azt érdemes lekérni akár a postán is.
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz SenorGrande #29929 üzenetére
Itt ne offoljunk, ha érdekel (és hogy mit érdemes helyette) az Elemlámpa, zseblámpa topikot ajánlom
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ez ki van fizetve. Az Aliexpress szerint.
A vásárlás Financial fülön alul látod a fizetési dolgokat. Ott elméletileg az van hogy kártyával fizetted.
My orders, a vásárlásnál a Order ID: után View Detail
Az első fül bal szél közép tájon Order, mellette a Financial fül és ott a Payment Received: rész
Ha a kártyád regisztrálva van az AlipPay-re ott is látod ahogy miként áll a fizetés.
Kaptál e emailt hogy Your order 999999999999999 has been paid successfully
Ezek után megnézed hogy a bankod zárolt e forintban hasonló összeget a kártyán.Ha nincs kifizetve akkor az Order listán a Pay Now gombos tételek közt van.
Az error meg kevés, bővebb szokott lenni az ok.
Ha úgy látod hogy nincs fizetve akkor nyomj a Cancel Order gombra és válaszd a fizetési probléma okot majd vedd meg újból.
[ Szerkesztve ]
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Tegnap este próbáltam rendelni, de nem sikerült kifizetni, kiírta az ali, hogy Error!
Megpróbálnám másik kártyával, de jelenleg nem engedi, mit tudok csinálni?
(^)(>.<)(^)
-
SenorGrande
senior tag
válasz Zoli-bácsi #29928 üzenetére
Kuponozva vettem, pár fakavicsért, nem volt időm rendesen utánajárni, mit érdemes.
Egyébként mi (lehet) a baj vele?– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz SenorGrande #29927 üzenetére
Azt a lámpát elnézve jobban is jársz ha nem érkezik meg és visszakapod az árát.
-
SenorGrande
senior tag
Köszönöm a választ.
Rosszul írtam, Márc. 16-án rendeltem, 18-án feladta, 20-a az utolsó bejegyzés a trackingben.
Nem szívesen várok már...– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)
-
Topikgazda
válasz SenorGrande #29925 üzenetére
Kaptál egy nyomkövetési számot, azokból a nem igazi nyomkövetési számok közül néhány mutatja a Kínán belüli mozgást abból lehet következtetni hogy hol jár. Esetleg nézz rá itt.
Összesen 60 nappal lehet meghosszabbítani a 60 napot. A dispute megszakítható, de lehet hogy 2 napon belül a javadra döntenek és az is lehet hogy csak megérkezik később de a dispute lefutása után.
Várd meg hogy lezárja a rendszer a rendleést és a következő napon indíts dispute-t.
Ha március 20 körül feladta azért a 81. nap már egy kicsit sok szállítási időnek[ Szerkesztve ]
-
SenorGrande
senior tag
Március 20-án rendeltem egy zseblámpát Aliról, 2 nap 19 óra van még a már hosszabbított szállítási időből. Hányszor tudja az eladó ezt hosszabbítani?
Ha indítok dispute-ot, és közben megérkezne, meg tudom azt szakítani?
Az eladó hiteget, máj. 14-én azt írta hogy a csomag már Mo-n van, meg fog jönni, menjek be a postára, ott van a csomag, mert felvette a kapcsolatot a "shipping company"-vel. Kértem, hogy adjon kontaktot hozzájuk, én is beszélni szeretnék velük, de azt válaszolta, nekem nem kell velük beszélnem...– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)
-
Topikgazda
válasz gooool #29923 üzenetére
Két eset lehetséges.
1.Visszaigazoltad
2. Letelt a várható szállítási védelmi idő és a rendszer lezárta.Ha nem kaptad meg ezért írják a 15 napos dispute indítási időt. A nyomkövetési számnál mit írnak?
Van még 15 napod reklamálni, lehet hogy holnap kézbesítik. Én a helyedben megvárnám a pénteki napot és ha addig sem fut be akkor a dispute.
A kép szerint a kézbesítési idő 2-5 nap, még a drága futárral sem biztos a 5. napi átadás. De te tudod hogy honnan számol a 15 nap.[ Szerkesztve ]
-
Deck
titán
Hali.
Renegeteg rendeltem már aliról és eddig csak 1x-er volt gondom de most újra. Kéne dispuite-ot nyitnom mert nem jött meg a csomag. Dipsute Reason mi legyen, mire állítsam?
[ Szerkesztve ]
PS5
-
Joey6
csendes tag
Sziasztok!
Rendeltem kettő kábeltartót (~$2). Az eladó (direkt?) rossz track számot adott, amit már rég meg is kapott valaki. Írtam neki, hogy mi van. Mondta, hogy küldjem el a paypal számom, vissza küldi a pénzt.
Én megadtam: PayPal.Me/valaki6 - erre szerintem vissza tudta volna küldeni, de ő valami számlaszámot akar.
Azt nem értem, hogy az alipay-re miért nem tudja küldeni?
Meg milyen számot adhatok meg neki? Pl.otp-s virtuális számlaszámot?
Refundot már nem tudok indítani mert már a rendszer nem enged. 2019.04.22-én fizettem ki.
Van még mód valamit csinálni,
Kösz az építő segítséget! -
gooool
őstag
Sziasztok!
Ránéztem egy rendelésemre és olyan státuszt látok, amit eddig még sosem tapasztaltam...
Ez mit jelent?Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
Topikgazda
válasz Dluinet #29912 üzenetére
Azt azért tudod, hogy ha nem kerül a tulajdonomba a dolog, mivel nem lett kézbesítve a leírt jogi rész nem egészen így működik. Nincs mire polgári pert indítani és nem is indítanak, a szöveg az átverésük.
Milyen jogon adja ki a Posta, nem vám (mert ők eleve nem is foglalkoznak más cégek polgári jogi dolgaival) a címzett adatait egy kívülállónak? A vásárlással milyen jogsértést követtem el ellenük, hiszen nincs is nálam?
Én csak pénz költöttem el és az még nem jogszabály ellenes.
Jelentsék fel a kereskedőt, azt miért nem teszik meg ezek a jogtulajdonosok? Eleve az eladással sérül a joguk és nem csak magyaroknak ad el a kereskedő. A kínai vevő nem sérti a jogukat? Kamu az egész banda.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Írsz nekik hogy ezek szerint átvertek, te nem tudtad hogy ez illegális lenne, hiszen hivatalosan magyar részről senki nem jelezte az eladónak ezt, mert akkor nem árusítaná magyar vevőknek.
Nem kéred a vámolását, küldjék vissza vagy semmisítsék meg.
Az eladó felé meg mehet a dispute hogy nem kaptad meg.
Ne dőlj be a Postások átverésének, nem egészen a vámosoktól indul ez a dolog. -
nagyúr
kifizetni a megsemmisítést és a büntetést
Te nem tudhatsz róla, illetve valószínűleg nem is tüntették fel de a rajta lévő egyik szoftver szerzői jogi tulajdonát kizárólagos használatra XY Magyarországi Autódiagnosztikai cég megvette. A jogsértés miatt polgári jogi pert indíthatnak, illetve fognak indítani, de peren kívül lehetséges a megegyezés, ez 50e körüli összegbe fáj + ügyvéd. Ezek után pedig az XY cég mehet perelni a Kínai eladót.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Bryam
újonc
Sziasztok!
Aliról rendeltem május elején egy autódiagnosztikai interfészt. (autocom)
Jó hirdetés, sok rendelő, 4.8 as visszajelzés. Elsőnek jött egy levél a hogy vámolni fognak. Jó, postás intézés 3500ft. Elküldtem amit rendeltem, és a bizonylatot is a fizetésről. Pár napra rá, jött elsöbbségivel egy ujabv levél hogy vámeljárás alá vonták a csomagot, és szellemi tulajdonjogot sért, mert megállapítottották hogy hamis.
Tudnátok segíteni milyen további teendőm van? -
Topikgazda
válasz internetezoo #29909 üzenetére
U-val kezdődik nem igazi postai nyomkövetési szám, esetleg a Yanwen Logistics logisztikai cég országon belül követi. Nem ragadt ott, úton van ide.
[ Szerkesztve ]
-
internetezoo
senior tag
Ez Kínában ragadt?
-
Faterkam
addikt
Azt csináltam, de csak még egy eladónál találtam ilyet. De most előtte ráírtam, van e neki. már elegem van, hogy levonják a pénzt, aztán semmi, és még én várjak, hogy visszakapjam :/
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Topikgazda
válasz Faterkam #29905 üzenetére
Nézd nemtudom már máshogy írni, van akinek ez nem számít. 250 eladásból 10 csomagot elküldött Mo-ra és mindegyiknél dispute-al visszakérték a vételárat. Bukta termék árát, a postázási költséget, mert az csak a vevőnek ingyenes. Ha veszteséges a dolog akkor mit erősködjön?
Amit szoktak csinálni egyáltalán nem ad el magyar vevőnek, csak fizetős nyomkövetett postázás van ide.
Az hogy te megbízható vagy azt a többiek eljátszották nála.
De ezenkívül lehet még más ok is. Keress másnál ilyet vagy az AliExpress-en vagy az eBay-en. -
Faterkam
addikt
Én ezt értem, de akkor miért nem arra kér, hogy várjak bizonyos ideig, és beszerzi a cuccot? Most konkrétan egy 20cm-es műanyag anime figuráról van szó, amit sorozatba gyártanak le.
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Ryzen5 3600 fèlkonfigot vennèk lap proci ram èrdekelne
- iPhone 15 PRO 128Gb Natural titanium 2027.01-ig garancia + Eredeti apple szilikon tok
- Eladó Fujitsu számítógép / i7-2600 / gt 1030 vga / 8gb ram
- Gamesir Nova Light Space Purple Bluetooth Kontroller
- Asrock Radeon RX 6700 XT Challanger D 12GB használt videókártya, 12 hó garancia, Áfá-s számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest