- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Disney+
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Rendszergazda topic
- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- Proxmox VE
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
fatalista22
tag
válasz total90 #2843 üzenetére
Ok, bocs, hogy ilyen amatőr vagyok. Családi videók összefűzése a cél. Kis javítás, de amúgy csak amatőr célra..
Még az sem biztos, hogy sokáig lesz Premierek, mert vállalati előfizetést használok otthon Az a helyzet, hogy unom már, hogy hangos a gép, videóvágásra ritkán használom, csak ha nagyon kell.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz total90 #2809 üzenetére
szeretem a resolve-ot, jobban, mint a premiere-t viszont nincs olyan ügyes ae integráció benne, nem kezel psd-t, és csak a studio verzióban van hardveres dekódolás (proxyval kikerülhető). fényelni meg nyilván jobban tud, mint a premiere
[ Szerkesztve ]
hanyas vagy, te disznó?
-
veterán
válasz total90 #2807 üzenetére
én pécén premiere-ezek, szerencsére a legújabb is gond nélkül exportál, csak néha 1-2 snitt helyett feketét nem gyakran, de még nem tudtam rájönni, mitől függ, mert olyan is volt már, hogy második nekifutásra hibátlan lett. ami sokkal viccesebb, hogy az ügyfél se vette észre, hogy ötperces filmjének végleges verziójának a közepéből és végéből is hiányzik kétszer pár másodperc...
hanyas vagy, te disznó?
-
lionshamlet
senior tag
válasz total90 #2597 üzenetére
Azt nemtudom hogy azonos fps-e.
Viszont felmerult bennem egy kérdés, jelent e bármi problemat ha importálásakor csak adhoc bedobom a fajlt a szerkesztősavba, es nem eloszor a media libraryba importalom, majd onnan a szerkesztősavba tovabb.
Youtube-os videon mintha korabban lattam volna hogy az az ajanlott sorrend hogy library->szerkesztősav. -
trialboj
őstag
válasz total90 #2330 üzenetére