- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
aesir
veterán
1...
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz #70869248 #515 üzenetére
Kicsit elfogult vagyok Norbival, voltunk csapattársak is és személyesen is jól vagyunk, de azt gondolom hogy az eredményei szerint már régesrég neki kellett volna azokat a lehetőségeket megkapni, amik sokszor Wébernek jutottak aztán meg Michelisz Norbinak. Most majd remélem sok minden a helyére kerül
Juan, hát igen. Az biztos hogy Ő a nagyon nagyok között lehetett volna, emberileg rettenetesen hiányzik, sokat gondolok rá és hatalmas űrt érzek. Remek versenyző volt, és igazán kiváló ember!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nem vitatom hogy ért hozzá, mindemellett a kanadai futamon is rengeteg zöldséget beszélt.
A Vörös Csaba aránylag elviselhető mértékben beszél hülyeséget, a Várhegyi pedig sokat beszél de keveset mond, ha nézted ma a F2 közvetítést ÉS Te értesz valamennyire hozzá, akkor nyilván számodra is kiderült, hogy azt sem tudja sokszor mi történik a pályán.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Én sokkal inkább a szervizháttérre tippelnék. Nem 100%-os az az autó amikor hirtelen terhelést kap, és ismerve a Seat "segítségét" nyilván nem véletlenül. Tudnék mesélni szépeket a magyar Seat kupáról is, már amíg volt, de ezt nyilvánosan természetesen soha nem fogom megtenni.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Vörös Csaba is már egészen czollneri magasságokban van, amikor hülyeségeket beszél (mellesleg Wéber is, Várhegyi meg pláne, de ez most nem tartozik ide)
Norbi tud rajtolni, színtiszta hülyeség hogy nem tud. Tisztán látszott eddig minden szériában ahol megfordult, hogy tud rajtolni. A Seat Eurocupban is tudott rajtolni még tavaly, most meg hirtelen elfelejtette? Azt nem lehet mondani, hogy Norbi különösebben ideges típus lenne, így ezt kizárnám mint tényezőt.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Warmup 9. hely.
Azért ezen a pályán durván megszenvedi az autó a diffúzor hiányát, az utolsó két kanyar nagyon gyors és van még kettő elég tempós kanyar, ahol nagyon kellene a tapadás.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Be van szarva a fél világ Norbitól: [link]
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz AMD Power #328 üzenetére
Semennyire sem volt hibás. Ez a "kanyar" a pálya leggyorsabb pontja. Pont annyira kanyar hogy ne lehessen belátni, de még éppen nem fékzóna, az ugyanis a kanyar után kezdődik közvetlenül. Engstler semmiben sem hibázott, ezzel szemben az a dilettáns aki SC-t vezette megérdemel egy jó nagy seggberúgást.
Andy nem áll jól, de a BMW maga nem áll jól. Andy ennek ellenére nagyon látványos versenyzést mutat be rendszeresen, csak nem éppen a mezőny elején.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Motion_Blur #322 üzenetére
Egyszerűen egy ilyen pályán ahol sok kanyar van 2-ben, gyorsabban reagál egy benzinmotor. Sajnos nem véletlen hogy a hosszabb/gyorsabb oválrészeken elmennek a traktorok.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz rootkiller #297 üzenetére
Értem. Szóval TE azzal veszel részt a Seat győzelmében, hogy felkelsz megnézni a macaui futamot. Most majd kiröhöglek egy kicsit.
Véleményem szerint semmilyen jogod nincs arra hogy T/3-ban beszélj a Seat sikereiről, de természetesen ez a te dolgod, én biztos nem égetném magam ezzel.
Kérlek, minden futam után tisztelj meg minket azzal, hogy a Seat milyen überfasza autó, és győzelem esetén azt se felejtsd el, TE és az adott versenyző mennyire "lenyomtátok" a többieket. Kész felüdülés lesz, komolyan...
Lehet hogy koromnál fogva, de azért én még emlékszem olyan versenyekre is, amikor akár a Chevy, akár a Honda, akár az Alfa, akár a BMW állva hagyta az überalles Seatokat, de mégsem vertem a férjem farkát (nekem nincs) arra, hogy hogy állva maradtak a Seatok. Persze ez lehet szocializáció kérdése, de ezzel már messzire mennénk.
Egyébként ha ősztől-téltől fogsz Seatot vezetni, gondolom egyáltalán vezetni, akkor talán nem is nyúltam nagyon mellé azzal a 16-tal (nem 6-tal mint te írtad).
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz rootkiller #294 üzenetére
De, természetesen hidegen van alázva, a sofőr is béna.
Értem én hogy elfogult vagy, látszik is az aláírásodból, mondjuk más is süt belőle, de azért ne nézz mást is hülyének.
Mellesleg... ha már az aláírásodnál tartunk, kivel alázod TE a WTCC-ben a többi autót? Melyik versenyző is vagy TE? Milyen alapon veszed magad egy kalap alá a gyári versenyzőkkel? Szeretném ha válaszolnál ezekre a kérdésekre. Az nem válasz hogy 16 évesen rajongsz a Seatért, mert messziről már láttál olyant. Szóval magyarázd meg nekem kérlek mint egy ötévesnek, hogy is van ez a T/3 személy...
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Azért vízen még mindig Jörg papa az Isten
Lehet hogy nagy reklám ez a Seatnak, de attól még nem lesz jobb az utcai Seat. Kb egy éve vett ilyen Cupra FR-t a családban egy fiú, sűrűn jár vele szervizbe mert valami mindig beszarik rajta. Teszem hozzá, hogy az én 16 éves Honda sportkocsim csak olajcserére van szervizben... vigyorgok is rajta mindig, amikor "elektronikáról", meg "vadonatúj fejlesztésekről" beszél a srác. Határ szar az az autó.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Köszi!
Nagyon kíváncsi vagyok az új Chevy-re. BMW csapat is kicsit átrendeződött, talán nem is lesznek az autók sem olyan esetlenek mint tavaly.
Curitiba-ban zajlik jelenleg az IRC verseny is. Yvan Mullert vitték egy 6km-es Shakedown szakaszon, enyhe mosollyal az arcán élvezte végig, khm..., olyan "érdekes" volt.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Ez itt a lényeg:
"Ein gutes Auto wird immer ein gutes Auto sein, aber jeder Wagen lässt sich verbessern."
Meg főleg ez:
"Wenn ich zurückkehren wollte, dann sicherlich nicht, weil ich nichts anderes finde. Ich möchte unbedingt eine gute Chance auf den Titel haben"
Kár hogy olyan esetlegesen közvetítenek néha BTCC-t, még a WTCC-nél is sokkal izgalmasabb sorozat. Zseniálisak az angol pályák, mondjuk Doningtont kifejezetten utálom, de Croft nagy kedvenc.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Semmit nem mutattak ezek a bénák. Hogy Thompson miért is törte össze magát azt sem, csak amikor már nekitántorgott a korlátnak. Egy helyen lengettek csíkos zászlót, de az nem derült ki, hogy Thompson miatt-e, vagy már ő is azon esett el.Valószínű hogy ugyanezen a csúszóson csúszott meg Farfus is, akinek kitörött a kereke, erre ráment Tarquini és így felrepült, szóval hirtelen elfogyott az eleje. Bobby még időben nagyot lassított, így nyert
Talán a keddi összefoglalóban már meglesznek a képek.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Hááát, elég érdekes volt Macau, mint mindig
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nem kimondott kedvencem az a társaság.
Most már nem az számít hogy milyen gyors vagyok, hanem az élmény maga. Elég sokat vezettem ebben az évben igazi versenyautókat, ezek interpretálását keresem már csak a szimekben. Meg is találtam sok mindenben, ez kárpótol az online élmény helyett. Olyan hitvitákat pedig már nem kívánok megvívni, amelyekben versenyautót soha nem vezetett emberekkel kell beszélni szimes fizikáról. Szóval így...Van saját életem...
-
aesir
veterán
Hétvégén Macau, nem felejtés emberek!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Michelisz Norbi szerezte a Seat Leon Eurokupában a mostani monzai hétvégén a legtöbb pontot, ezért ő utazik Japánba hogy részt vegyen a következő WTCC-futamon egy gyári benzines Leonnal!
Túraautósportban magyar versenyző ilyen messzire még sosem jutott, óriási gratulációm Neki!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Eddig hálistennek nem ez a trend A Seat is azóta szenved, mióta lejjebb vették a max fordulatot. Most kb kiegyenlítettek a viszonyok, de már nemigazán lelkesedik senki a versenysportok körül ANNYIRA a traktorért, mint mondjuk 2-3 éve, ez másik szériára is igaz. Baromi sok a probléma és a fejlesztés IS, meg a szervizek IS jóval magasabb költségűek, szal nemigazán éri ez meg, a Seat értékesítésén sem látszik kiugró eredmény. Persze ezeket a versenyistállók sosem fogják direktben nyilvánosságra hozni Én is Uwe papától tudok ilyen bennfentesebb infokat
.Van saját életem...
-
-
aesir
veterán
Ha a Honda még tenne bele némi gyári munkát, több pályán is láthatnánk ezt. A BMW teljesen lepattant erre a szezonra, a Seat nem egyértelmű, a Chevy aránylag kiegyensúlyozottan jó, lenne mit keresni a Hondának. Monzaban már lesz még egy autója az N Technologynak, egy japán pilótával.
Bizakodom
Van saját életem...
-
aesir
veterán
James Thompson óriási volt!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Szerinted hogyan érdekelhetne engem Lexus, mikor lesz Honda a mezőnyben?
Bármit lehet elemezgetni, de...
1. Farfus a kanyargós részeken feljött Rydellre minden körben konstans
2. célegyenesben a traktor 20 cm-es különbségből több métert csinált csak erőből.Erre csak annyit mondok, hogy...
1. A BMW és a Seat gyökeresen más konstrukció, a BMW nyilván nem a motorerő miatt gyorsabb kanyarokban.
2. Egyenesben nagyon kijön a motorerő és főleg úgy, hogy a hátullevőt a szélárnyék is segíti, mégis lemaradt mindig.Szóval annak ellenére, hogy 80-kg-mal nehezebb a Seat, nem zabálta szét a gumit, és gyorsabb mint a benzinesek. Mindenképpen van létjogosultsága a komolyabb szabályozásnak.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nem erre gondoltam. Hanem arra, amikor azt kérdezte, hogy: "ugye látta mindenki, mennyivel gyorsabbak a BMW-k mint mi...?". Ugyebár a turbódízel traktormotorok specifikációjában még elég sok a fehér folt, és ezzel azt akarja sugallni, hogy nemhogy előnyben nincsenek, hanem hátrányban vannak a traktormeghajtással. Ez pedig nagyon súlyosan nem igaz.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Egész jó volt az első futam, bár a szezonnyitó Curitiba mindig jó
Chevyk szokás szerint egymásnak mentek, és sajnos az N Technology Honda James Thompsonnal csak a következő hétvégén áll rajthoz
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz AMD Power #238 üzenetére
Azért ez nem annyira egyértelmű Priaulx ugyan angol zászló alatt megy (az az icipici sziget brit fennhatóság alatt van), de ő inkább franciának vallja a származását. Ezenkívül ma egyetlenegy pontot sem szerzett a két futamon, így Yvan Muellerrel pontazonosság van. Gondolom majd frissítik, mert még csak most lesz a díjátadó.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
-
aesir
veterán
Most már tényleg szeretném, ha Bobby összeszedné magát, ez így ezzel a Chevyvel harmatgyenge. Larini papán meg sem lepődök A lényeg: egy előzésre sem számítottam, de a Chevyk hozták a formát ilyen tekintetben
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz neduddki #211 üzenetére
Ez az Alfa mindig is erős volt, alul eléggé nyomatékos a vége meg magas, és itt Valenciaban azért elég hosszú a célegyenes. A problémájuk inkább az volt régen is, hogy pár kör után elfogytak a gumik, és összevissza ment az autó kanyarban, valamint a fékhatás sem volt az igazi. Most is el-elfékezgette Thompson, viszont a hátsók blokkoltak leginkább a célrafordítóban, ami olyan kanyar, hogy normális autónak le sem ér egyszerre a négy kereke (), úgyhogy ez nemigen számít.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz neduddki #209 üzenetére
Hát ezen döbbentem le én is
Mondjuk Thompson sokat dolgozott a futóművel meg az új gumival, ez látszik is, de a kocsin szinte semmit nem fejlesztettek 2 év alatt. Azért nem gondolom, hogy ez minden pályán így lesz, de a tegnapi teljesítmény mindenképpen figyelemreméltóVan saját életem...
-
-
aesir
veterán
Jelzem a WTCC-rajongó fórumtársaknak, hogy vasárnap lesz az idei VB utolsó futama Macauban, ami mindig egy roncsderby.
Eurosport közvetítés:
04:00 FIA Túraautó-világbajnokság
Makaó, futam (élő)
06:30 FIA Túraautó-világbajnokság (ism.)
Makaó, futam
08:30 FIA Túraautó-világbajnokság (ism.)
Makaó, futam
A VB jelenlegi állása:
1 Augusto Farfus Jr (BRA) 60
2 Andy Priaulx (GBR) 59
3 Jörg Müller (GER) 59
4 Gabriele Tarquini (ITA) 57
5 Rickard Rydell (SWE) 54
6 Dirk Müller (GER) 53
Amint jól látszik is, a bajnok még nincs megVan saját életem...
-
aesir
veterán
Kedvencem Robert Huff megszerezte első WTCC-s győzelmét! Gratulálok neki!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz #70869248 #170 üzenetére
Tudod, hogy én is inkább Bímes vagyok, de mindenképpen rwd, ha vezetni kell
Egyszerűen szerintem a legszebb autók a mezőnyben a sevrók, meg szimpatikus a csapat is. Larini egy kisebbfajta csalódás, viszont Huffban sok van még. Remélem nem lesz gondja ebből a balesetből.
Kicsit megijedtem egyik nap, mikor a dorogi tó szennyezettségéről beszéltek a Híradóban, aztán kiderült, hogy a dorgai tó a szennyezett. Szóval pancsizhatsz nyugodtanVan saját életem...
-
aesir
veterán
Vasárnap Oschersleben, felvételről fogom nézni, mert természetesen idén is ott a helyem Somogybabodban az Off-Road fesztiválon
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Kimondhatatlanul örülök Menu győzelmének az biztos, de remélem szárazon is mutatnak majd valamit. Mindenesetre alig másfél év alatt ez is figyelemre méltó teljesítmény volt
A két futam természetesen zseniális volt, imádom ezt a pályát, az eső meg most is hozzátette a magáétVan saját életem...
-
aesir
veterán
válasz neduddki #144 üzenetére
Az hagyján, a GT-t meg nem is adja idén a Eurosport.
Csesszék meg, hogy van lassan 20 sportcsatorna, mindegyiken elszórva vannak autóversenyek, fele nem jön a kábelcsomagban, de az hétszentség, hogy foci mindegyiken van.
Összevissza van ez az egész, néha az az érzésem, hogy mindegyik vezető szériának minimum egy Ecclestone kvalitású bizniszmenre lenne szüksége.Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Motion_Blur #138 üzenetére
Végülis majdnem jól leírták
Pl.: Larini nem fogást talált Huffon, hanem a célba Huff már szétdurrant hűtővel, szerteszét fröcsögő hűtővízzel gurult be. Larini ezért tudta csak megelőzni, Huff pedig félre is állt a célvonal után.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Erre sajnos nem tudom a választ, nem is vettem észre
Magny-Courshoz méltó, végig izgalmas és látványos volt mindkét futam. Sajnos sok érdekes történést nem mutattak, pláne nem is ismételtek, természetesen megint a kamerailag hanyagolt középmezőnyben zajlott az élet rendesen.
Egy biztos, szeptember 2-án ott leszek Brnoban. Kár hogy a Hungaroring, vagy az Euroring nem szerepel a bajnokságban, jó lenne itthon is élőben élvezni a talán leglátványosabb sorozatot.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Topikcímbe került az idei év is, köszönet 'tiv'-nek!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz neduddki #131 üzenetére
Ennyit tudok én is összvissz, időm sem nagyon van, max a futamokra.
Mellesleg ma 15:15 Eurosport adja mindkét futamot Magny-Coursból. A tavalyiból kiindulva remélem most is fergeteges verseny lesz. Azaz, a pálya adottságainál fogva, erre minden esély megvanVan saját életem...
-
aesir
veterán
Azért ez kicsit komoly, ahogy Priaulx elverte a Müller BMW-ket. Ők már tavaly ősz óta fejlesztik ezt a kocsit, míg Andy egy hónapja vette át
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nehogy elfelejtés legyen a dologból, hétvégén indul Monzaban a 2006-os szezon!
Ahogy nézem, idén végre nem Silverstone lesz, hanem Brands Hatch, és külön öröm, hogy Gianni Morbidelli is az indulók között van!Van saját életem...
-
aesir
veterán
Még nem kezdődött el a szezon sajnos, ezért hadd dobjalak fel Benneteket egy kis online versenyvideoval [link] a tegnapi futamunkról, 93 MB wmv
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nahh, ez szép szezon volt!
Remélem jövőre a Chevyk még jobbak lesznek.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Vasárnap hajnalban lesz a 2005 évad utolsó versenye Macauból. Kéretik nem elfelejteni!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
-
aesir
veterán
válasz (Kolombusz) #86 üzenetére
Egyre gyorsabbak, itt látszott hogy féktávon is stabil. Első évük nulla tapasztalattal, azért ez szép. jövőre már számolni kell velük, aminek nagyon-nagyon örülök.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz (Kolombusz) #84 üzenetére
1. Jörg Müller
2. Fabrizio Giovanardi
3. Andy Priaulx
Larini elb*szta a rajtot, aztán mikor kezdett visszakapaszkodni eldurrant a motor kb a 3. körben. Sajnos.
Erről inkább a Nissant kellene megkérdezniVan saját életem...
-
aesir
veterán
Valencia Qual:
1 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 5 00:01:42.778
2 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 8 00:01:43.093 +0.315
3 43 Dirk MULLER (BMW 320i ) 10 00:01:43.277 +0.499
4 21 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:43.295 +0.517
5 8 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 7 00:01:43.326 +0.548
6 7 Augusto FARFUS JR. (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.361 +0.583
7 42 Jorg MULLER (BMW 320i ) 11 00:01:43.487 +0.709
8 2 Gabriele TARQUINI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.598 +0.820
9 5 Antonio GARCIA (BMW 320i ) 13 00:01:43.599 +0.821
10 22 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:43.695 +0.917
11 20 Tom CORONEL (SEAT Toledo Cupra ) I 10 00:01:43.716 +0.938
12 23 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 10 00:01:43.749 +0.971
13 6 Fabrizio GIOVANARDI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.777 +0.999
14 29 Stephane ORTELLI (SEAT Toledo Cupra ) 10 00:01:43.853 +1.075
15 1 Andy PRIAULX (BMW 320i ) 12 00:01:43.880 +1.102
16 27 Adriano DE MICHELI (Honda Accord Euro R ) I 9 00:01:43.969 +1.191
17 28 Carl ROSENBLAD (BMW 320i ) I 11 00:01:44.145 +1.367
18 14 Thomas KLENKE (Ford Focus ) 11 00:01:44.211 +1.433
19 12 Marc CAROL (SEAT Toledo Cupra ) 12 00:01:44.245 +1.467
20 16 Michael FUNKE (Ford Focus ) 12 00:01:44.287 +1.509
21 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320i ) 12 00:01:44.394 +1.616
22 34 Tomas ENGSTROM (Honda Accord Euro R ) I 14 00:01:44.454 +1.676
23 3 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:44.925 +2.147
24 30 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) I 12 00:01:44.946 +2.168
25 32 Marc HENNERICI (BMW 320i ) I 9 00:01:45.007 +2.229
26 31 Giuseppe CIRO (BMW 320i ) I 11 00:01:45.072 +2.294
27 40 Polo VILLAAMIL (SEAT Toledo Cupra ) I 10 00:01:45.499 +2.721
Első futam 15.10
Második 16.15Van saját életem...
-
aesir
veterán
Istanbul nagyon gumigyilkos, nem tudom az Alfák mennyire fognak elfogyni.
Érzésem szerint a hátsókerekesek fölényben lesznek, bár ne legyen igazam, jobb lenne ha jobban ott lennének.
Ami érdekes lesz, az összes Seatot lecserélik az új Leon Cuprára. A hosszú szakaszok miatt talán végre a Chevyk is kipörgik magukat.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Hááát, nem akámilyen futam volt. Egyik érdekessége, hogy Jordi Genének odaadták az új Seat Leon Cuprát, ami elég versenyképesnek tűnik. Pl a második futamban az összes Alfa mögötte végzett (4. lett), és a futam első felében látványosan gyorsabb volt a BMW-nél. Következő futamon már az összes Cordobát erre cserélik
Következő futam: Istanbul-Park, szeptember 18, nehogy lemaradj megintVan saját életem...
-
aesir
veterán
Alessandro Zanardi megnyerte a második futamot !!!!!
Majdnem sírtam örömömbenVan saját életem...
-
aesir
veterán
Vasárnap Oschersleben WTCC-futam, az egyik legszemetebb pálya, tömény izgalmakat várok
Van saját életem...
-
aesir
veterán
A tegnapi második futam, ''kicsit'' jó volt:
Bővebben: linkVan saját életem...
-
aesir
veterán
Kb egy-másfél óra múlva elérhető lesz a második futam.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Huhh, láttátok a befutót? Müllernek defektje volt jobb hátul, összeragadva futottak be az Alfával, a különbség 27 ezred
Kegyetlen voltVan saját életem...
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Interactive Brokers társalgó
- Milyen NAS-t vegyek?
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11
- Canon MILC: EOS R és M topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- League of Legends
- További aktív témák...
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón szett - 5,4k video, 1" SONY CMOS (2S4)
- DJI Mavic 2 Pro Fly More Combo FMC drón - 1" Hasselblad kamerával (2 akkuval)
- Motorola TLKR T61 walkie talkie
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, Care Refresh, FPV Controller, ND Filter szett
- Xiaomi Mi hajszárító új 6hó jótállással!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest