Új hozzászólás Aktív témák

  • föccer

    nagyúr

    válasz smiti #2290 üzenetére

    Fogyasztóvédelem.

    Előbb írj panaszlevelet (ne e-mailt) a T-nek, amiben leírod az egész storyt A-Zig. A levélben kérd a meghirdetett és a korábban megadott feltételek szerinti csomag váltást. A levél végére lehet írni, hogy amennyiben 15 napon napon belül érdemben nem lépnek az ügyedben, akkor jogorvoslatért a fogyasztó védelemhez fogsz fordulni.

    A panaszlevélben mindenképpen írd le, hogy milyen napokon beszéltél az üfesszel, mikor rendelted meg az új szolgáltatást. Ha van a rendelésről visszaigazoló doksid, akkor azt csatold. Minden online dokumentumot előbb nyomtass ki, ments le. Amit tudsz és a történtetedhez csatolható azt be kell küldeni a levélben.

    A levelet tértivevényként kell feladni a feladóvényen megjelölve, hogy panaszlevél van benne. Erről kapsz visszaigazolást, hogy mikor vették át.

    Ha nem lépnek, akkor erre a levélre való hivatkozással lehet menni a fogyvédhez.

    üdv, föccer

    Építésztechnikus. Építőmérnök.

Új hozzászólás Aktív témák