- AliExpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- C# programozás
- Betiltja a közösségi médiát a 16 év alattiaknak Ausztrália
- Total Commander
- Programozás topic
- VMware
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
-
IT café
A topik célja, hogy a félresikerült üzleteket itt megbeszélhessék a felek, ha azt nyilvánosan szeretnék megtenni.
További tudnivalók >>>
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Csupati #2041 üzenetére
99%, hogy KROK640-nek van igaza, és kell az akku bele. Meg eleve ez a modellsorozat arról volt híres, hogy akku nélkül szeretett elfüstölni a DC-DC köre, mert túlterhelődött. Gyanítom, hogy ezt egy BIOS frissítéssel így orvosolta a Dell.
A másik, ha alkudozok (bár az ár harmadát, lealkudni az már inkább már cigánykodás) valamiből, akkor utána nem reklamálok. Illetve volt lehetősége utána járni a vásárlás előtt annak az infónak, hogy akku nélkül nem megy 100%-on a gép...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Hogy egy konkrét példával éljek: a múlt héten vettem egy macbook-ot itt a hardverapón; elmentem érte, szimpatikus eladó, rákérdeztem, hogy minden oké, mondta, hogy minden rendben kijelentkezett, stb... A gép feltöltve, bekapcsoktam, ment szépen. Aztán 3 nap múlva itthon lemerült és akkor vettem észre, hogy a hátsó USB-C portja nem működik. Jeleztem az eladónak, hogy ő erről tudott-e? Mondta, hogy nála semmi gond nem volt a géppel, töltött rendesen. Ennek ellenére felajánlotta, hogy visszaküld valamennyit a vetelárból! Elvittem a gépet szervizbe, ott megállapították, hogy az USB port alzat mechanikailag sérült, cserélni kell. Mivel nem tudtam, hogy nálam ment bele valami, vagy rossz töltőt dugtam bele ezért a részemről fel sem merült, hogy visszakérjek pénzt, vagy visszavigyem: használt terméket vettem, volt lehetőségem kipróbálni, megnéztem mikor átvettem. Szerintem mondd meg neki, hogy amennyivel olcsóbban vette, férjen már bele, hogy vesz egy másik párnát hozzá... (az Aliexpress-en 2-3 ezer Ft egy szett a legtöbb fejhallgatóhoz)
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Hmmm érdekes, hogy nemcsak a fejpánt kopott le 3 nap alatt, hanem a csavar feje is fényesre kopott és teliment kosszal
Ilyen volt:
Aztán ilyen lett:
Emberünk biztos ebben aludt, fürdött, barlangászott, fát vágott, uránt dúsított 3 napig...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Szerintem is egy kicsit a kicsinyeskedésbe hajlik ez az egész, fűszerezve nem kicsi daccal...
Én csak a saját példámat tudom felhozni erre: vettem egy boltban 18 ezres gamer egeret itt a Hardverapro-n kőkemény ötezerért. Volt egy kis bénázás a Foxpost-al, de nem ez a lényeg: az eladó elküldött úgy egy gamer egeret, hogy nem volt meg a teflon talpa és a görgőjének a tengelye törött volt. Eléggé felszaladt a szemöldököm és ezt jeleztem is az eladó felé, aki sajnálatát fejezte ki és mondta, hogy egy ismerősének tett szívességet a Hardveraprós értékesítéssel ő alaposan meg sem vizsgálta az egeret, csak felrakta a hirdetést. DE! Biztosított arról, hogy a teljes vételárat visszaadja SAJÁT ZSEBBŐL és majd rendezi az eredeti tulajjal. Ezt nagyon korrektnek tartottam és nem éltem a lehetősséggel mert kevesebb mint harmad áron jutottam hozzá és rendbe hozni görgőt egy félórás munkából megvolt talpakat megrendeltem az ALI-ról valami 300 Forintért.
Szóval a fenti példából kiindulva beleférhetne egy kis rugalmasság a részedről, nem hiszem, hogy aki kétszáz-ezres terméket vásárol, annak az a plusz háromezer fogja elvenni a falatot a szájától. Meg eleve olcsóbban is jutottál hozzá az eladó közbenjárásával. Szerintem ne csinálj ebből elvi vitát, olvashattad, hogy a Samsungnál lassan őrölnek a malmok akár fél év is lehet mire visszakapod a pénzt... Milyen jó lesz majd az az első meleg májusi napokon elkölteni egy fagylaltra!Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz lafaty80 #2104 üzenetére
Itt alapvetően a rugalmatlanságról és a bizalmatlanségról van szó. Szerintem ezért adni egy negatívat és bevállalni egy negatívat mindkettő részéről egy kicsit -ahogy már említették- "szegénységi bizonyítvány és fillérb..ás".
Egyébként elg sokszor van, hogy simán drágábbak az árak itt a HWA-n mint pár netes felületen. Amikor ezt jelzem az eladónak, akkor általában az "ott kell megvenni" kommunikációba futok bele.
Amire nem derült fény számomra, hogy az "eladó" ezt a kedvezmény-közbenjárást milyen tételezésért/díjért csinálta a "vevőnek". Mert, ha csak szívességből akkor a vevő részéről gáz, hogy veri az asztalt a 3000 Forintért, ha viszont kért az "eladó" valamit (pl az ajándék fülhallgatót, vagy pénzt) a "vevőtől, akkor meg neki "férjenmárbele" ennek a kapitális összegnek a meghitelezése...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Csupati #2181 üzenetére
Bocs', hogy belevau a részemről, de az állítólag becsapott külföldi eladó is megéri a kalap sz@rt, mert (ha éppen nem alkudta a porba és gyantom, hogy igen) a 300 ezerért itt (vagy akár a fosbúkon) hirdetett gépet, olyan ócska dumával hirdeti most 500 ezerért, hogy ezt egy millió újonnan, meg csak driver vagy BIOS hibája van meg ideje nincsen vele foglalkozni és mivel rossz a pénze egy részét szeretné visszakapni, mintha ő sokkal többért vásárolta volna anno.
Szerintem ebbe teljesen felesleges a staff-nak és a Hardverapro-nak belefolynia, mert szépen megtalálta egymást a zsák és a foltjaTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Breaker #2192 üzenetére
Az almapiacon szinte mindig ez van: borzasztó nehéz normális vevőt találni és borzasztó nehéz normális eladót kifogni Egyébként a megoldás, hogy elkéred a telefonszámát, felhívod és megbeszéled vele szóban, majd leírod privátba és ott is kérsz egy megerősítést
Azon csodálkozom, hogy olyan is megtette veled, hogy felültetett akinek több száz pozitív értékelése van. Azok általában oda szoktak figyelni, hogy ne essen folt a mundéron...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Szerintem ez elég "beszédes":
A konzekvenciát meg mindenki vonja le magánakTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Szerintem ez a hozzászólásod is magáért beszél:
1, ha nem inged nem veszed magadra.
2, többen kérték, több féle aspektusból, hogy írd már le EGYÉRTELMŰEN kronológiailag, hogy mikor mi történt, így csak savazni fog mindenki
3, persze, hogy mindenki hibázik, de mint ahogy itt sem, úgy az eladó felé sem kommunikáltad megfelelően a dolgokat. Nagyon fontos, hogy mindig mindent leírjon az ember, ha kérdései vannak akkor azokat feltegye, ne gondolja tovább a dolgokat. Néha ez fáradtsággal jár, de a félreértéseket így el lehet kerülni.
4, nyugodtan berakhatod azt az egy negatív értékelésem, aki akkor hirtelen elkámpicsorodásában értékelt, azóta jó ügyfelem, visszajár hozzám és elégedetten veszi igénybe a szolgáltatásaim.
5, ha valaki beleolvas a negatív és semleges értekeléseid alatti kommentekbe, akkor fog igazából képet alkotni...
Szóval amíg nem írod le a sztorit pontról pontra addig itt nem fogsz megnyugtató szavakra találni, csak a vagdalkozás fog menni... Meg senki sem fog komolyan venni, és ez nem tesz jót a reputációdnakTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Az mondjuk még mindig nem derült ki (remélem csak számomra), hogy az SSD a próbagarancia ideje alatt ment tönkre,vagy utána és szívességi alapon kérted a szervizeltetését az eladótól
A többi már tiszta
Egyébként tényleg így érdemes feldobnod a témát,mert ez mindenki számára egyértelmű aki ezt a fórumot használja.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz orsolyanora #2269 üzenetére
Ez inkább cigánykodás lenne, mert nem egyértelmű, hogy pontosan mit beszéltetek meg az adásvétel előtt és mi az amire neheztel a vevőd. Így elsőre csalást kínáltanod egy picit erősnek érzem.
Érdemes lenne kiteregned a lapokat és az internet népe majd segít neked kibogozni a szitut.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Elit3Zotya #2336 üzenetére
Csináld úgy ahogy az a jogban is meg van adva, illetve ahogy a webshop-ok; miután visszakaptad "bevizsgálod" és ha minden oké, akkor visszautalod a pénzt. Más alternatívát felejts el! Nincs fele visszautalgatás, meg ilyen himuhumizás. Megtehette volna, hogy elmegy a telefonért Hozzád, de ő a kényelmes/egyszerűbb opciót választotta.
Az ALZA-ba is vittem már vissza gyárilag rossz 4090-es majd egymilliós kártyát és bizony kellett várnom majd két napot mire visszautalták az árát, persze addig elfogyott készletről, úgyhogy két szék között a padlóra ültem...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest