Új hozzászólás Aktív témák

  • keced

    csendes tag

    válasz ForRedGlory #2090 üzenetére

    Üdv. Kérdeted, hogy írjak ide, de nem akartam ennyire belegabalyodni, azt hittem meg tudjuk beszélni és nem csak az ebet kötöd a karóhoz.
    Sajnos tévedtem. Mivel vetted a fáradtságot és írtál, megtisztellek annyival és válaszolok.

    Először is kezdeném azzal, hogy ki és mit tévedett, hol ment félre az információ.
    A teljesség kedvéért a Samsung NEM hamisított számlát. Ugyanis azon pont annyi szerepel, mint amennyit kifizettem és pont annyi, amit az eladó is látott a webshopban rendelés leadás előtt. Ez alapján egyeztünk meg az árban. Én elutalom az ő részét, illetve átveszem a csomagot, így együtt pedig kiadják a vételárat.

    A baj ott kezdődött, amikor megpróbálta véglegesíteni a rendelést, akkor látta az összesítőnél a kisebb végösszeget. Hiszen ott a weboldal
    az ajándék 40ezres fülesre még a plussz kedvezmény miatt többet vont le, emiatt írt ott -43at, ami a végén megjelent 192 helyett, 189 formájában.
    A tablet árát ott is jól 192-nek mutatta a tételek között. Itt hibázott a Samsung, hogy ez egy megtévesztő információ volt.

    Erre alapozva az eladó kérte, hogy utaljam el azonnal a különbözetet, a kérdéses 3000Ft-ot. De mondta, ha mégse annyi lenne a végösszeg, azt rendezzük. Korrekt vevő módjára azonnal elküldtem azt is neki. Nem mondtam, hogy adja le a rendelést, és ha ott a számla már, akkor küldöm csak el, hogy tényleg jár-e a különbség. Én rögtön teljesítettem.

    Ezután leadta a rendelést, majd jött az értesítés a futártól a nagyobb összegre. Átvétel után a számlán is annyi volt. Kértem rendezze a pénzt, ahogy megbeszéltük. Azt javasolta, hogy előbb ő ír a Samsungnak és lebeszéli velük, hiszen az ő fiókjából az e-mail címével volt leadva.

    És akkor itt idézni szeretném, biztos nem haragszik rá, hiszen állandóan erre hivatkozik:
    "Másnak is 192 volt az utánvétnél, de intézem a korrekciót. Ha nem lesz megoldás, visszautalom a 3000 Ft-ot, de várjuk meg, hogy mit mond rá a Samsung."
    Bele mentem. Panasz levelére visszaírták köszönik, fel fogják dolgozni. Majd jött a várás része.

    Én érdeklődtem nála többször a napokba, hogy lassan már csak eltelt 1 hónap és mi újság. Azt mondta, hogy nem írtak, de ír még nekik, amire ugyanazt válaszolták vissza, majd feldolgozzák.

    Mondtam az szép és jó, de én nem akarok rájuk várni. Először is azért, mert hiába állítja, hogy én állok szerződésbe a számla miatt a Samsunggal, de őt fogják megkeresni, és nem engem mivel az ő fiókjából, email címével adta le a rendelést. A panaszt is innen nyújtotta be. Az én számlán szereplő lakcímemre biztos, hogy nem fognak levelet írni...

    Ahol három eset lehet, vagy nem kap választ soha, mivel elkallódik a bürokratikus rendszer bugyraiban. Vagy úgy ítéli meg a Samsung, hogy kárpótlásnak mégis visszafizetné a különbözetet azt egyébként kérhetné magának. Ő volt a bejelentő, a kapcsolattartó, a minden. Ezzel nem lenne problémám. Persze ha rendezte már felém.
    Vagy pedig nem tartják jogosnak a kárpótlást, akkor úgyse fizetnek, állítása szerint ő fog kárpótolni. És visszautalja azt a pénzt, amit a rendelés leadáskor jogosulatlanul kért el, mert vérszemett kapott, hogy hoppá olcsóbb a rendelés...

    Amit nem sajnáltam volna tőle, ha tényleg olcsóbban adják, de nem így történt.
    Többször megkérdeztem tőle, hogy velem miért szívózik és húzza az időm, idegeim, holott én végig korrekt voltam. Időbe, előre fizettem, mindent ahogy megbeszéltünk.
    De hát leírta itt, csak úgy alapon, hogy szívasson.... Mert így tartja a kedve

    Aki nem tartja a szavát az nem én vagyok, mert ahhoz ragaszkodik , hogy ő márpedig vár. De arra a kérdésre, hogy meddig és mi van ha nem is válaszolnak, arra nem reagál. Csak kioktat, hogy szövegértésből 0 vagyok. Biztos, hogy ez az eset áll fent...

    Az én szemszögemből márpedig ez nem megoldás, ezért kéne állnia a szavát és véges határidő után visszautalnia. Nem pedig várni a kitudja meddig. Holott ezt az egészet ő akarta, nem én. Ha itt lesz valakinek haszna az csakis ő. Miért is? Mert legrosszabb esetben is visszautalja nekem és pont ott van ahol eredetileg megegyeztünk. De erre nem hajlandó, szóval jelenleg nála pihen +3000Ft jogosulatlanul.

    Felajánlottam, hogy várjunk még egy hónapot és utána tartsa be a szavát, és itt vissza idézném a fenti ígéretét "Ha nem lesz megoldás, visszautalom a 3000 Ft-ot".
    Márpedig szerintem az nem megoldás, hogy hónapokig várat engem azért mert ő 3000-et be akar húzni egy multitól. Többször mondtam, várjon nyugodtan, rendezze le velük, de engem hagyjon ki.Azt szajkózta, hogy ő korrekt állja a szavát és engem kár nem ér. Hát kössz.... tényleg így van....

    Már azt is mondtam neki, hogy örüljön akkor a pénzének, az úgyse fontos csak az elvek számomra. Részemről pedig lezártnak tekintem az ügyet. Miért is ne tekinteném bő 1 hónap után? Én nem akartam a Samsungra ennyit várni, ő nem akarta rögtön rendezni, hátha nem neki kéne alapon. És beljebb lesz pár ezerrel.

    Javasoltam akkor hagyjuk egymást, megírom az értékelésem és el is felejtettük egymást.
    Nem bosszú negatív lett volna, csak tényszerűen. Rendeltem, az okés volt. A hibakezelés, meg a hozzáállás na az SIRALMAS.

    Erre közölte, hogy ő letilt engem, addig amíg nem ír neki a Samsung. Mivel zaklatom.
    Holott csak választ akartam kapni arra a nagyon egyszerű kérdésre, hogy meddig vár a Samsungra, mikortól tekinthetjük annak, hogy nem írnak. Én hét hónapot főleg nem akarok várni a más hülyeségére. És igazából mi történne? Visszakapnám a saját pénzemet. Nem plusszt. Csak a sajátomat... mivel ő korábban kapzsi volt.

    Ehelyett ide a közösbe kiirta a véleményét, hogy mosdassa magát, hogy szegény pára, kapni fog az 500 értékelésére egy nem olyan szépet. Egyébként van bennem annyi gerinc, hogy csak bosszúból nem húználak le a sárga földig. Csak nekem erre tényleg nincs időm, se idegzetem.

    De az hogy olyan kijelentéseket tesz, hogy ő akkor se utalja vissza. Ez számomra érthetetlen. És én ne lennék korrekt? Csak amiatt mert számonkértem rajtad az hozzáállásod és a szavahihetőséged?

    Nekem nem fog semmit utalni a Samsung, sem telefonszámom, sem email címem és még a számla számom se tudják. Gondolom a postással meg nem küldetik ki.
    De tudod mit ha mégis az lenne, akkor visszautalnám neked.... Kétszer 100% hogy nem kapnám vissza. De egyszer se fogom, már elkönyveltem magamba.

    Amit viszont még midnig nem értek, hogy mivel érdemeltem ki látatlanba ezt a viselkedést? Azzal hogy rád mertem írni egy hónap után? És emiatt ne lennék korrekt vevő?

    Ennyit szerettem volna, csak hogy kerek legyen a kép. Köszönöm.

    UI.: Levonható tanulság mindenkinek: Hogyan bukjunk el egy potenciális törzsvásárlót...
    mivel a legelején volt róla szó, hogy sok más termék vásárlásánál meg tudnánk ilyen módon egyezni. Hát kössz, soha többet :)

Új hozzászólás Aktív témák