Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lez68

    csendes tag

    válasz LouiS22 #88490 üzenetére

    Úgy látszik csak a fórumba kellett írnom és rendeződött az ügy :) , péntek du. jöttek a szerelők és megcsinálták. A Voda/UPC-től ma ezt a választ kaptam, amivel nagyjából elégedett vagyok, a bosszúságot úgysem tudják kompenzálni.

    Kedves Ügyfelünk!

    Tájékoztatjuk, hogy a 2020.05.06-án tett hibabejelentése kapcsán kötbért írtunk jóvá egyenlegén.

    Nyilvántartásunk alapján Ön bejelentést tett 2020.05.06-án, hogy az internet, telefon szolgáltatása nem működik megfelelően.
    A hibát technikus kollégánknak 2020.05.15-én sikerült elhárítania.

    Tekintettel arra, hogy társaságunk hibaelhárítási kötelezettségének késve tett eleget, így a hibajavítás 72 órán túli időszakára vonatkozóan (2020.05.09. és 2020.05.15. között) 11056 Ft kötbért írtunk jóvá egyenlegén.

    A kötbér számításának módja internet szolgáltatásra:
    a) szerződés szerinti havidíj: 6020 Ft
    b) szerződés szerinti havidíj egy napra vetített összege: 194,19 Ft
    c) napok száma: 7
    d) kötbér szorzója: 8
    A kötbér összege = (b) x (c) x (d)

    A kötbér számításának módja telefon szolgáltatásra:
    a) szerződés szerinti havidíj és a bejelentés előtti forgalmi díj összege: 100 Ft
    b) szerződés szerinti havidíj és forgalmi díj egy napra vetített összege: 3,23 Ft
    c) napok száma: 7
    d) kötbér szorzója: 8
    A kötbér összege = (b) x (c) x (d)

    A számlaegyenlegében bekövetkezett változást a 2020.06. havi számlalevelünk fogja tartalmazni.

    Az okozott kellemetlenségek miatt szíves elnézését kérjük.

    Reméljük, minden szükséges információt megtalált levelünkben! Esetleges további kérdéseit várjuk a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1270-es számon.

    Üdvözlettel:
    Vodafone

  • lez68

    csendes tag

    válasz LouiS22 #88470 üzenetére

    Köszi, fogok nekik szólni :)
    Egyébként 98% rendelkezésre állás van az ÁSZF-ben ez szökőévben 7,32 napos kiesést tesz lehetővé, azon már túlvagyunk. Ez jelent még valamit a 72 órás kötbéren túl?

  • lez68

    csendes tag

    Sziasztok!
    Tudtok valamilyen havariáról Kispest déli részén? Május 6-án (!) elment az internetünk azóta nincs szolgáltatás. Ez ugye 9 napja volt, azóta azt mondogatja az gépi ügyfélszolgálat, hogy javítják a hibát várhatóan holnapra kész :( . Hétfőn kivártam az élő ember kapcsolását (kb. 20 percbe került!), de nem sok értelme volt... a hölgy annyit látott, hogy szakadás van, de nem tudja mikor lesz kész. :W Létezik ilyen?
    Mindezt úgy, hogy home officeban vagyok, rendszeres videokonferenciákkal a lányom pedig on-line jár iskolába... A Digis teszt mobilnetünket "zabáljuk", amíg van. Már írtam panaszos levelet is, arra 5, max. 30 munkanapon belül válaszolnak :F Milyen kártérítés/kompenzáció jár ilyenkor? Itthon füstöl az egész család feje, iszonyú dühítő ez az egész...különösen, hogy hülyének is néznek...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák