Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz szallasi007 #8278 üzenetére

    Igen ismerős a helyzet, tavaly nálunk is volt elég sok probléma a településen, és soha egyik szerelő sem tett semmit, mind azzal ment el, hogy külső hálózati gond van, ami nem hozzá tartozik, így ezt bejelenti, és majd kijönnek akiknek ki kell jönni! Na úgy jöttek, hogy sehogy... Aztán megint bejelentettem, és megint bejelentettem, és megint bejelentettem, miután két hete nem volt net, tv, telefon, csak napi egy-két órát, azt is 25 részben! Nem volt gond, hogy rajtam kívül a fél település reklamált, az ügyfélszolgálat soha nem tudott arról, hogy bármi gond lenne felénk, így minden egyes bejelentésemre csak hozzám tudtak tecnikust küldeni, aki megint megállapította, hogy a hiba a külső hálózatban van, így ezt ő most bejelenti, és jönnek a külsősök! De persze most sem jöttek... Megint telefon, megint új hibajegy, és ez így ment amíg nem írtam egy szép levelet, amit feladtam ajánlottan UPC-nek, NMHH-nak, NFH-nak! Aztán kijöttek, megjavították a hibát, nekem adtak 1,5 havi számlakompenzációt! A szerelők nagyrészt alvállalkozók, lusták, csak papírozni akarnak, felvenni a pénzt a UPC-től, és dolgozni meg nem nagyon! Volt amelyik úgy jött ki, hogy ő tudja, hogy a hiba nem nálam van, hanem központi eredetű, így csak írjam alá a munkalapot, és ő már megy is! Mindezt a kapuban állva! Mondtam neki, hogy nem írom alá, mert nem javította meg, ennyi!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák