Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net91

    senior tag

    Tegnap megkaptam a CB-t. Beüzemeltem.
    Reggelre már nem volt internet.
    Fél óra zene hallgatása után kerültem telefonos ügyintézőhöz.
    Javaslatára reseteltem a CB-ot, amellyel megszakadt vele a kapcsolat, mivel UPC vonalas telefonról hívtam.

    Második kör, ismét fél óra várakozás az ügyintézőre, majd sikerült technikushoz jutni.
    Az első ügyintézőtől három dolgot kérdeztem, majd ugyanezeket a technikustól. A technikus válaszai pont az ellenkezői voltak mint, amit az első ügyintéző mondott.
    A végeredmény az lett, hogy azért nem volt internetem, mert a CB két frissítést kapott, amelyek lefagyasztották.

    Erre mondtam neki, hogy a Cisco 3208-as hat év alatt egyszer sem fagyott le, stabilabb volt, ezért élni szeretnék a 14 napos felmondási idővel és visszatérek a Cisco 3208-hoz. (Direkt nem adtam vissza, hogyha gond van tartaléknak ott legyen.)
    Erre a technikus azt válaszolta, hogy CB regisztrálása után, technikai okból kifolyólag már nem lehet visszaregisztrálni a Cisco 3208-at. Ez nekem érthetetlen, miért ne lehetne?

    Valaki CB regisztrálása után tért már vissza az előző eszközhöz? (Most van internetem, addig nem akarom piszkálni új regisztrációval még működik.)

    (szerk.: ....és modemként üzemeltem be nem is routerként.)

    [ Szerkesztve ]

    Az élet egy rövid utazás, éld meg. Emlékeket gyűjts, ne anyagiakat.

Új hozzászólás Aktív témák