Új hozzászólás Aktív témák

  • maki1976

    tag

    válasz szabogabor10 #47525 üzenetére

    Nekem volt IPTV a Telekomtól kb. 2-3 éve, de akkor még a régi telefonvonalak, meg a rendszer kiforratlansága miatt (meg ki tudja, hogy mi miatt még) rendszeresen problémák voltak nálam a szolgáltatással. A kép minőség (HD és SD is) teljesen rendben volt, és a szolgáltatások (felvétel, videótár, csatornasorrend szabadon állíthatósága, csatornakínálat, mindig hozzájuk kerültek be elsőként az új tv csatik, stb)is jók voltak. A gond a megbízhatóság, a tendelkezésre állás volt, Állandóan lefagyott (napi szinten), sokszor volt adáskiesés (naponta), és a routert, meg az összes boxot újra kellett indítani minden nap. Amikor akár egy pillanatnyi hiba volt a stream-ben (pillanatnyi kiesés a net szolgáltatásban) az IPTV boxok nem nem álltak helyre maguktól, a kép lefagyva maradt, amíg a boxot , illetve szinte mindig a router-t is újra nem indítottam.

    A másik nagy probléma maga a T -volt! mindígy túlszámláztak! A kedvezményeket szinte minden számlán (havonta) elfelejtették levonni, a rég lemondott kedvezményes prémium szolgáltatásokat (HBO MaxPak) még a lemondás után négy hónappal is TELJES ÁRON számlázták, a negyedszeri reklamációm és ígéretük ellenére. A havi számlám minden egyes hónapban a 2,5 év alatt + 5-8 ezer forinttal több volt, mint amennyi járt volna nekik, alig akarták jóváírni. A teljes szolgáltatás lemondása, hűség lejárta után, és eszközök visszaadása után még 8 napot kiszámláztak a semmire, mert hogy annyi idő alatt szünteti meg a rendszer a szolgáltatásomat szerintük.

    Akkoriban max. 3db Boxot adtak, egyben volt csak (a központiban) HDD, és a másik kettővel egy hálózatban voltak, azokról indított felvétel, vagy lejátszás a központin (fő box) keresztül történt, tehát be kellett, hogy legyen kapcsolva a fő box a felvételekhez! Ja és akkoriban a HD csatikat maximum csak egyetlen eszközön lehetett lejátszani a három közül...

Új hozzászólás Aktív témák